leuk dat je het vraagt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:00 schreef Nero22 het volgende:
Ja.
Belangrijker nog: Waarom deze vraag, TS?
Vind ik ook wel raar eigenlijk. Niet om je angst aan te willen praten, maar bij iemand uit eten nemen denk ik meteen aan een date. Geef dan een etentje weg voor 2 personen...quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef breedboy het volgende:
[..]
leuk dat je het vraagt.
nou kijk mijn vriendin heeft een vriend die met haar wilt uit eten, als bedankje voor iets van school.
En ik vertrouw haar volledig maar vind het gewoon raar van hem
Wie zegt er dat het nu anders is?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:12 schreef Elvanera het volgende:
Volgens mij gaat t nu met één gast lukken om bevriend te zijn. Nadat ie mij leuk heeft gevonden, ik duidelijk heb gemaakt dat 't niks gaat worden en hij zoekt nog steeds contact!
Verder, nee lukt me nooit om vriendschappen te behouden met mannen. Ofja, ik heb wel vriendschappen, maar ik weet dat als het even kon, ze me liever in hun bed zien.
Yup, ik denk het ook XDquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:17 schreef breedboy het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog steeds hoop heeft
Alleen als die jongen een knappe vriendin heeft en niet te veel drinktquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:52 schreef breedboy het volgende:
Zonder dat de jongen met haar naar bed wil? (sex)
Jullie mening graag!
Zeg dat dan. Hij zal hoogstwaarschijnlijk zijn gedachten veranderen. Zo zijn mannen ook weer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja ik denk het wel. Van sommige van m'n vrienden weet ik dat ze liever andere bedoelingen hebben dan enkel vriendschap, maar van een paar weet ik eigenlijk wel zeker dat er niks achter zit. Wat ik bij 1 persoon best jammer vind
Nee, hij weet dondersgoed dat er nooit wat zal gebeuren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:17 schreef breedboy het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog steeds hoop heeft
Hoe zeker ben je daarover?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:51 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Nee, hij weet dondersgoed dat er nooit wat zal gebeuren.
Precies. Daarom is een vriendschap naar mijn idee niet snel gelijkwaardig. Met deze gedachte in vriendschap in stand houden lijkt me ook niet alles ( dat de ander meer van je wilt).Ga je met deze ervaringen niet altijd argwanend een vriendschap in?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
't Merendeel van mijn vrienden is jongen, dus normale vriendschappen kunnen wel. Maar bij mijn beste vriend heb ik toch twijfels. Alle jongens die is beschouwde als 'beste vriend' vonden me leuk, of doen dat nog steeds.
Tja ik ben dan bang om hem kwijt te raken als het mislukt. Zo zijn vrouwen dan weerquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:26 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Hij zal hoogstwaarschijnlijk zijn gedachten veranderen. Zo zijn mannen ook weer.
tja tenzij hij geen homo is of een relatie heeft zal zoiets wel een keer knallen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tja ik ben dan bang om hem kwijt te raken als het mislukt. Zo zijn vrouwen dan weer(Als we toch aan het generaliseren zijn
)
Echt waar, zo simpel is het echt! Hij loert waarschijnlijk al tijden op een goede ingang om toe te slaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:07 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
tja tenzij hij geen homo is of een relatie heeft zal zoiets wel een keer knallen.
avondje stappen met de groep en jij en hij drinken nog wat na thuis op de bank.
tegen elkaar aan liggen en hatseflats.
tja zoals gezegd ik word geen vrienden met een meisje die ik niet mag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:13 schreef Eva4Evah het volgende:
Mijn ervaring is dat het wat vrouwen betreft prima is, maar dat mannen vaak meer willen en dat de vriendschap daardoor mislukt. Tot nu toe is het me nog niet gelukt echte vrienden te worden met een gast, meer oppervlakkig contact.
Je spreekt jezelf hier tegen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:12 schreef Elvanera het volgende:
Volgens mij gaat t nu met één gast lukken om bevriend te zijn. Nadat ie mij leuk heeft gevonden, ik duidelijk heb gemaakt dat 't niks gaat worden en hij zoekt nog steeds contact!
Verder, nee lukt me nooit om vriendschappen te behouden met mannen. Ofja, ik heb wel vriendschappen, maar ik weet dat als het even kon, ze me liever in hun bed zien.
Je leest over het woordjequote:
heen.quote:
Nee, dat doe ik niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:55 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Precies. Daarom is een vriendschap naar mijn idee niet snel gelijkwaardig. Met deze gedachte in vriendschap in stand houden lijkt me ook niet alles ( dat de ander meer van je wilt).Ga je met deze ervaringen niet altijd argwanend een vriendschap in?
Ook niet zo gek, met zo'n username.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
't Merendeel van mijn vrienden is jongen, dus normale vriendschappen kunnen wel. Maar bij mijn beste vriend heb ik toch twijfels. Alle jongens die is beschouwde als 'beste vriend' vonden me leuk, of doen dat nog steeds.
hahaha, sommige vrouwen zijn ook zo ontzettend naief...quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:36 schreef zarGon het volgende:
"Ik vertrouw jou wel hoor, alleen de (andere) mannen niet.".
Ik doel op het feit dat die gast haar gewoon nog steeds wel zou willen hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:29 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Je leest over het woordje
[..]
heen.
Maar meeste zouden wel voor een relatie gaan. Verliefd worden, dus.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:21 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
tja zoals gezegd ik word geen vrienden met een meisje die ik niet mag.
en juist als je een meisje langer kent en je blijft vrienden is dat ook een teken dat je op een bepaalde manier bij elkaar past en zoiets zetten mannen niet op het spel voor 1x neuken.
En die beste vriend die je nu denkt dat je leuk vindt, gaat dat wat worden?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet.
Een beste vriend kies je niet, dat wordt iemand vanzelf. Met je beste vrienden deel je alles, dus zij leren je kennen als geen ander. Ik ben ook zo vaak verliefd geworden op iemand die ik beschouwde als "mijn beste/een hele goede vriend". Daar rol je gewoon vanzelf in.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
Nee, dat is onmogelijk. Verder dan een oppervlakkige omgang zit er dan niet in. Dat is geen "vriendschap" .
Omdat hij verder ook geen pogingen doet om me bijvoorbeeld te zoenen oid. Of opmerkingen maakt over zulks soort dingen. En meestal hoor ik dan niks meer van de jongen als hem dat duidelijk is.. Maar nu dus nog wel!quote:
Ja, maar zoals ik zei, het hangt af van wat je definitie van vrienden is. Natuurlijk ga je uit met meisjes en ga je chillen met meisjes, anders zou de leven heel gay en saai zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:26 schreef HJTP het volgende:
Ja, tuurlijk. Ik ga net zo graag uit met vriendinnen (waar ik verder niets mee wil) als met vriendenWat we gaan doen en waar en hoe verschilt wel dan though
Nit lullig bedoelt, want ik ken die jongen verder niet, maar dat is gewoon iets dat jongers vaker doen bij een meisje die ze leuk vinden. Zo komen jongens ook in de "friend zone".quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:29 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Omdat hij verder ook geen pogingen doet om me bijvoorbeeld te zoenen oid. Of opmerkingen maakt over zulks soort dingen. En meestal hoor ik dan niks meer van de jongen als hem dat duidelijk is.. Maar nu dus nog wel!
Deels, bij beide groepen. De mensen waarmee ik de diepgaandste gesprekken heb zijn meestal vriendinnen, met m'n vrienden heb ik een hele andere band.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ik zei, het hangt af van wat je definitie van vrienden is. Natuurlijk ga je uit met meisjes en ga je chillen met meisjes, anders zou de leven heel gay en saai zijn.
Maar zijn het ECHTE vrienden? Dus beste vrienden? Waar je elke week gewoon samen bij elkaar komen, diepgaande gesprekken hebt, waar jullie beide elkaar heel goed kunnen vertrouwen en kwetsbaar kan opstellen?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:52 schreef breedboy het volgende:
Jullie mening graag!
Maar ik heb deze topic niet eens gestart.quote:
Nee, want ik heb al een halfjaar een vriend. En mijn beste vriend is ook één van de goede vrienden van mijn vriend.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
En die beste vriend die je nu denkt dat je leuk vindt, gaat dat wat worden?
Ik heb altijd het besef gehad, vanaf het begin eigenlijk, dat als een meisje een man als beste vriend beschouwd, dat die man per definitie kansloos is. Dus zodra een meisje alles met mij deelt, zonder dat we daarvoor iets hebben gedaan, dat ik gewoon niet eraan moet gaan denken dat ze me leuk vindt. Kwam een tijdje terug erachter dat het niet zo zwart/wit is.
Haha ja dat is waar. Heb een vriendinnetje dat ook veel met jongens omgaat en dan totaal niet doorheeft dat zij haar helemaal zien zitten. Zij wil dan alleen maar vrienden zijn en dan loopt het weer helemaal mis enzo. Ik heb dat ook al zo vaak tegen haar gezegd, maar ja ze is nog een beetje naief. Ik vind het wel sneu voor die gasten, meestal lopen ze als een hondje achter d'r aanquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:37 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
hahaha, sommige vrouwen zijn ook zo ontzettend naief...
ja maar we zijn gewoon vrienden, hij wil echt niks van mij...
zegt dan een ontzettende lekkere meid over een maagd van 24
Ja maar, die poging heeft ie al geprobeerd. Hij is in de friend zone gekomen en dat heeft hem ook niks opgeleverdquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nit lullig bedoelt, want ik ken die jongen verder niet, maar dat is gewoon iets dat jongers vaker doen bij een meisje die ze leuk vinden. Zo komen jongens ook in de "friend zone".
Okequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:32 schreef HJTP het volgende:
[..]
Deels, bij beide groepen. De mensen waarmee ik de diepgaandste gesprekken heb zijn meestal vriendinnen, met m'n vrienden heb ik een hele andere band.
Je hebt wel gelijk, het maakt absoluut uit wat je onder vrienden verstaat. Maar volgens mij klopt het deel van mijn vrienden/vriendinnen waar ik het over heb wel met jouw definitie
Dat verbaasde mij ook al...quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar ik heb deze topic niet eens gestart.
Maarre... ik maak nooit topics over "of mannen en vrouwen bevriend kunnen zijn".quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:37 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook al...![]()
Maar ontopic... ik denk dat mannen wel degelijk bevriend kunnen zijn met vrouwen. Alleen dat zijn ander soort vriendschappen dan samen bier zuipen en voetbal kijken.
quote:
geef hem een keer medelijdensex.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:36 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja maar, die poging heeft ie al geprobeerd. Hij is in de friend zone gekomen en dat heeft hem ook niks opgeleverdAgh ja, het is maar wat ie zichzelf aan doet toch.
komt uit de film:quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Grappig stukje. Ookal is het misschien wat zwart-wit neergezet, zit wel wat in
. Komt dit uit een serie of een film ofzo? Die wil ik wel zien
Ah. ok. thnxquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:43 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
komt uit de film:
when harry met sally.
is een klassieker en deze en nog een fragment zijn een van de beroemdste filmscenes ooit:
Is het voor jouw idee dan geen ongelijkwaardige vriendschap? Bij mij zou het altijd in mijn achterhoofd meespelen als iemand je leuk heeft gevonden en je nu niet zeker weet hoe het er nu voorstaat. Vanuit het perspectief van de man zou ik het ook niet prettig vinden om afgewezen te worden en te beseffen dat die ander die je steeds opzoekt jou gewoon ziet als ''niet doable''. Dan moet je toch echt je ego naast je neer kunnen leggen, iets dat mij op dat vlak niet zou lukken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:36 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja maar, die poging heeft ie al geprobeerd. Hij is in de friend zone gekomen en dat heeft hem ook niks opgeleverdAgh ja, het is maar wat ie zichzelf aan doet toch.
Whehehe herkenbaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:13 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Is het voor jouw idee dan geen ongelijkwaardige vriendschap? Bij mij zou het altijd in mijn achterhoofd meespelen als iemand je leuk heeft gevonden en je nu niet zeker weet hoe het er nu voorstaat. Vanuit het perspectief van de man zou ik het ook niet prettig vinden om afgewezen te worden en te beseffen dat die ander die je steeds opzoekt jou gewoon ziet als ''niet doable''. Dan moet je toch echt je ego naast je neer kunnen leggen, iets dat mij op dat vlak niet zou lukken.
Lastig he aantrekkelijk zijn..quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:12 schreef Elvanera het volgende:
Alleen als de jongen homo of bezet is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:52 schreef breedboy het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, als vriendinnen erg gezellig worden (lees: knuffelig) wil dat nog wel eens vrij gênante momenten opleveren, zelfs als ik niets met ze wilquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:34 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Nee ik denk dat haar rondingen, houdingen en gezichtsuitdrukkingen toch altijd weer een reden zijn om ene stijve van haar te krijgen.
Met 3 kwart van mijn vriendinnen zou ik er geen probleem mee hebben om het bed mee in te duikenquote:
Het gaat hier dan ook om jongensquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:07 schreef silent_scream1 het volgende:
Ik vind dat het wel kan, ik heb ook een hele goede (hetero) mannelijke vriend en ik moet er neit aan denken dat ik iets met hem zou doen. Andersom is het precies het zelfde. We chillen gewoon vaak samen met wijntjes en hebben altijd veel lol, maar ik heb gewoon een vriend en hij scharrelt er op los met meisjes. We vinden het gewoon ook chill om het daar over te hebben en zijn blij voor elkaar als we iemand leuks vinden. Ik vind dus dat het zeker kan. Zelfs mijn vriend vind m relaxt en kan goed met hem overweg zonder dat er jaloerzie of iets in die geest aanwezig is.
True!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:47 schreef Sofia90 het volgende:
Het kan wel maar het ligt helemaal aan de personen, als de 1 zich aangetrokken voelt tot de ander maar het is niet wederzijds dan werkt een vriendschap ook niet. Als het meisje een ''manwijf'' is dus zo'n meid dat echt one of the guys is lukt het wel of als de jongen homo is idd.
Ik heb zelf altijd oppervlakkige vriendschappen met jongens gehad, als het dan duidelijk werd dat ik alleen vrienden wou zijn en hun meer wouden dan dat waren ze ineens niet meer zo geïnteresseerd in meen jongens waarbij het wel wederzijds is worden sneller een scharrel dan een vriend dus tja...
Och doe niet zo triest, dat jij een ander ding tussen je benen hebt zitten wil niet zeggen dat je geen vriendschappelijke band met zo iemand kunt opbouwenquote:
Een vrouw die je niet zou doen daar wordt je geen vrienden mee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef Pweer het volgende:
[..]
Och doe niet zo triest, dat jij een ander ding tussen je benen hebt zitten wil niet zeggen dat je geen vriendschappelijke band met zo iemand kunt opbouwen. Je hoeft toch niet gelijk iedereen die een ander ding tussen zn benen heeft te bespringen als de relatie meer dan oppervlakkig wordt
.
Tuurlijk kan dat
Ik geloof graag dat mijn vrienden en ik woest aantrekkelijke mensen zijn. Dat ze de knappe groep zijn bij het uitgaan en dat een van mijn vriendinnen kan doorgaan als miss World.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:47 schreef Sofia90 het volgende:
Het kan wel maar het ligt helemaal aan de personen, als de 1 zich aangetrokken voelt tot de ander maar het is niet wederzijds dan werkt een vriendschap ook niet. Als het meisje een ''manwijf'' is dus zo'n meid dat echt one of the guys is lukt het wel of als de jongen homo is idd.
Ik heb zelf altijd oppervlakkige vriendschappen met jongens gehad, als het dan duidelijk werd dat ik alleen vrienden wou zijn en hun meer wouden dan dat waren ze ineens niet meer zo geïnteresseerd in meen jongens waarbij het wel wederzijds is worden sneller een scharrel dan een vriend dus tja...
meiden zijn net mensen hoor, ze kunnen ook lachen en drinken en nutteloos spelletjes doen op de xbox.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
In 99 vd 100 gevallen NEE. Overigens zie ik vaak dat 99 vd 100 meisjes denkt dat die ene jongen waar ze zo vriendschappenlijk mee omgaan net die ene op de 100 is(vaak omdat ze denken dat ze zelf zo interessant zijn overigens
!). Ik zie persoonlijk ook niet zo goed in waarom je als vent een meid in je vriendenkring wilt hebben. Wat zijn de beweegredenen daarachter?
Ik ken maar weinig vrouwen die echt (meermaals) grappig zijn bijvoorbeeld, zal wellicht aan mijn gevoel voor humor kunnen liggen. Of het feit dat ik zo 5 echte grappige mannelijke caberetiers op kan noemen en geen vrouwelijke om maar iets te noemen. Spelletjes kunnen spelen en alcohol kunnen nuttigen zie ik niet als een pluspunt boven de gemiddelde vent.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
meiden zijn net mensen hoor, ze kunnen ook lachen en drinken en nutteloos spelletjes doen op de xbox.
en ze stinken nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:52 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vrouwen die echt (meermaals) grappig zijn bijvoorbeeld, zal wellicht aan mijn gevoel voor humor kunnen liggen. Of het feit dat ik zo 5 echte grappige mannelijke caberetiers op kan noemen en geen vrouwelijke om maar iets te noemen. Spelletjes kunnen spelen en alcohol kunnen nuttigen zie ik niet als een pluspunt boven de gemiddelde vent.
xeauouixeau stinken vrouwen minder dan mannen, sterker nog, ze ruiken heerlijk naar bloemetjes en andere heerlijke geuren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:25 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ja, als ze een vaginale douche gebruiken tenminste.
Kreeg laatst anders nog halverwege een vrijpartij een slappe lul omdat ik doggy wou gaan maar ik zag en vooral ook rook dat ze haar reet niet goed had afgeveegd. Misschien dat bruine anjers zo ruiken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:26 schreef linpunt het volgende:
[..]
xeauouixeau stinken vrouwen minder dan mannen, sterker nog, ze ruiken heerlijk naar bloemetjes en andere heerlijke geuren.![]()
dan had je dr ook niet meer in de friendzone.. :pquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Kreeg laatst anders nog halverwege een vrijpartij een slappe lul omdat ik doggy wou gaan maar ik zag en vooral ook rook dat ze haar reet niet goed had afgeveegd. Misschien dat bruine anjers zo ruiken.
Het meisje in kwestie de vriendin van een beste vriend is / enigzins familie gerelateerd is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef serkan030 het volgende:
het kan volgens mij alleen als:
-de jongen homo is
-de jongen zich niet aangetrokken voelt tot het meisje
-de jongen weet dat hij beter kan krijgen of al een meisje heeft die hoger op zijn lijst staat
No shit, daar gaat het net omquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef serkan030 het volgende:
het kan volgens mij alleen als:
-de jongen homo is
-de jongen zich niet aangetrokken voelt tot het meisje
-de jongen weet dat hij beter kan krijgen of al een meisje heeft die hoger op zijn lijst staat
Het is af en toe best handig hoor, om eens te horen hoe vrouwen ergens over denken. En daarbij, waarom zou ik geen vrienden met iemand worden, puur omdat ze vrouw is?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
In 99 vd 100 gevallen NEE. Overigens zie ik vaak dat 99 vd 100 meisjes denkt dat die ene jongen waar ze zo vriendschappenlijk mee omgaan net die ene op de 100 is(vaak omdat ze denken dat ze zelf zo interessant zijn overigens
!). Ik zie persoonlijk ook niet zo goed in waarom je als vent een meid in je vriendenkring wilt hebben. Wat zijn de beweegredenen daarachter?
ja en neen want elke jongen/man is als een roofdier dat zijn behoeftes op termijn moet zien te vervullenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:52 schreef breedboy het volgende:
Jullie mening graag!
Wat?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat mijn vrienden en ik woest aantrekkelijke mensen zijn. Dat ze de knappe groep zijn bij het uitgaan en dat een van mijn vriendinnen kan doorgaan als miss World.
Toch houden we nooit uitgebreid een orgie met elkaar want je kan ook gewoon vrienden zijn
Misschien omdat het een leuk persoon is?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik had dus toevallig een discussie met een vriendin toen we samen op vakantie waren. Die beweerde dat, als puntje bij paaltje zou komen, ik makkelijk met haar het bed in zou duiken omdat dat nou eenmaal de aard van het mannetje is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Jongens en meisjes wel, mannen en vrouwen niet. Althans niet zonder vroeg of laat seksuele spanning van een kant of beide kanten, maar daar hoeft niet altijd wat mee gedaan te worden. Vriendschap hoeft om die reden niet altijd in het gedrang te komen.
Uiteraard kan dat. Gepijpt worden is geen bed voor nodig en tegen de muur aanneuken gaat ook prima hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef hlmllp het volgende:
Tuurlijk is dat mogelijk. Er zijn genoeg leuke dingen die je kan doen zonder dat er een bed aan te pas komt.
En als de vrouw nou knap is en je voelt je niet aangetrokken tot haar?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:28 schreef Seam het volgende:
Alleen als de vrouw lelijk is en de man voelt zich niet aangetrokken tot haar.
homo's kunnen inderdaad prima vrienden met vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:33 schreef ems. het volgende:
[..]
En als de vrouw nou knap is en je voelt je niet aangetrokken tot haar?
Ik voel me niet aangetrokken tot -elke- knappe vrouw
Dat vroeg ik niet. Ik vraag me af hoe vaak dat grapje ondertussen al is gemaaktquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:34 schreef Seam het volgende:
[..]
homo's kunnen inderdaad prima vrienden met vrouwen zijn.
Ik kan niet voor anderen spreken, maar *ik* kan het wel. Met meiden die ik leuk vind/heb gevonden, maar ook met meiden waar er wederzijds geen aantrekking is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:50 schreef BorusBulldog het volgende:
Eerst moet je even bepalen wat je bedoelt met vriendschap, facebook-vrienden, ja! echte vrienden, Nee!.
Er zijn verschillende situaties mogelijk:
- Jongen wil wel wat met het meisje doen, meisje niet met de jongen:
De jongen zal interesse tonen en proberen te scoren,
kansloos wellicht maar deze vriendschap
is niet gelijkwaardig en niet echt een vriendschap te noemen.
- Meisje wil wat met de jongen, jongen niet met het meisje:
Lees hierboven maar dan andersom, in beide gevallen geldt, als er duidelijkheid
is over de situatie zal de vriendschap ook in 1 keer heel snel over zijn.
- Beide personen zijn niet in elkaar geinteresseerd:
Alsof deze mensen meer met elkaar zullen doen dan elkaar op facebook toevoegen en
in groepsverband met elkaar omgaan![]()
- Beide personen zijn in elkaar geinteresseerd:
Of ze scharrelen met elkaar of ze krijgen een relatie.
Mannen en vrouwen kunnen onder de voorwaarde dat beiden hetero zijn geen vrienden met elkaar zijn, in ieder geval niet gelijkwaardig.
Wel mooi dat er nog steeds mensen zijn die volhouden dat dit wel kan
(Ik heb het hier over vrienden, niet 1 van de 50+ mensen die je in het echt kent, je hebt er een emotionele band mee, je weet veel van elkaar, kent elkaar goed en je spreekt ook gewoon met elkaar af ed..)
Je bent dus gewoon luiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:02 schreef LookAtMe het volgende:
Ja. Er is een verschil tussen naar bed mee willen, en het doen als je de kans krijgt. Ik hoef niet naar bed met mijn vriendinnen maar als ze het aanbieden zou ik het wel doen.
De dames waar je wel aantrekkingskracht bij voelt, daar zou je het bed mee delen zodra je de kans kreeg, vind je dit een gelijkwaardige vriendschap?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:55 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar *ik* kan het wel. Met meiden die ik leuk vind/heb gevonden, maar ook met meiden waar er wederzijds geen aantrekking is.
Wie zegt dat ik het bed zou delen met elke meid waar ik me tot aangetrokken voelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:00 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
De dames waar je wel aantrekkingskracht bij voelt, daar zou je het bed mee delen zodra je de kans kreeg, vind je dit een gelijkwaardige vriendschap?
De meiden waar er wederzijds geen aantrekking is, dit is iets dat jij nooit kan vaststellen, wellicht is er voor jou geen aantrekkingskracht maar voor de dames in kwestie wellicht wel.
Overigens kan ik uit je schrijven opmaken dat jij het hier weer over een hele blik mensen hebt, echte vrienden de meeste mensen hebben er rond de 3 de gelukkige mensen hebben er 7, dat is waar ik het over heb.
Zal bij jou niet eens meer moeite doen want jij komt toch wel met dit soort pracht verhalen om alles te ontkrachten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:19 schreef Tanin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het bed zou delen met elke meid waar ik me tot aangetrokken voel![]()
Sex is wat mij betreft iets voor binnen een relatie en ik heb meerdere vriendinnen die ik lichamelijk aantrekkelijk vind, die leuke meiden zijn, maar waar ik never nooit een relatie mee zou willen.
Met 2 meiden heb ik meerdere nachten in 1 bed doorgebracht, zonder dat er ooit iets gebeurd is (nee niet tegelijk). Ja er was wederzijdse aantrekkingskracht.
En van een aantal meiden weet ik wel dat er geen aantrekkingskracht is, niet van allemaal.
Of je wel of niet vriendschappelijk met iemand om kan gaan is ook niet echt de vraagquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:59 schreef Axel1988 het volgende:
Ik ben wel vrienden met een paar vrouwen. Ik zou echter ook graag seks met hun willen. Maargoed, wil niet zeggen dat je niet vriendschappelijk met ze om kan gaan.
Als dit pracht verhalen zijn, heb ik een pracht levenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:26 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Zal bij jou niet eens meer moeite doen want jij komt toch wel met dit soort pracht verhalen om alles te ontkrachten.
Vind je bovenstaande niet een beetje apart?
Omdat meiden over het algemeen vaker dezelfde interesses hebben als ik, en minder de neiging hebben zich macho te gedragen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:34 schreef netflanders het volgende:
Ja, het kan. Maar het is voor mannen lastig. Simpelweg omdat het lang niet zo boeiend is om vriendschappelijk met vrouwen om te gaan. Waarom vrienden zijn met vrouwen als je vrienden kan zijn met mannen?
Conclusie in een notendop.. Laat bijv. een groep vrouwen samen op vakantie gaan en er is gegarandeerd gezeik (vaak alleen al over wie er wel en wie er niet mee mogen gaan, dus nog voor de vakantiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:34 schreef netflanders het volgende:
Ja, het kan. Maar het is voor mannen lastig. Simpelweg omdat het lang niet zo boeiend is om vriendschappelijk met vrouwen om te gaan. Waarom vrienden zijn met vrouwen als je vrienden kan zijn met mannen?
Je bent wel hetero?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:39 schreef Tanin het volgende:
[..]
Omdat meiden over het algemeen vaker dezelfde interesses hebben als ik, en minder de neiging hebben zich macho te gedragen.
Mjah, misschien kom ik ooit nog een keer een moeie jongen tegen en blijk ik bi te zijn, wie weet, maar ik vind meiden veel te lekker om homo te kunnen zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Conclusie in een notendop.. Laat bijv. een groep vrouwen samen op vakantie gaan en er is gegarandeerd gezeik (vaak alleen al over wie er wel en wie er niet mee mogen gaan, dus nog voor de vakantie). Persoonlijk minstens 10x een week of langer met een groep mannen (grootte 5-10 personen) en nog nooit iets van gezeik gehad en altijd veel gelachen. Dat hele haat en nijd bij vrouwen.. ik word daar zo moe van dat die bitches elkaar vaak maar weinig gunnen.
[..]
Je bent wel hetero?
Grappig dat mensen volhouden dat het niet kan. Ik heb een paar vriendinnen waar ik heel regelmatig mee hang maar ik hoef echt geen seks met ze. Ja, ik zou het er eventueel wel op kunnen want ze zijn knap. Nee, als ik de keuze had zou nog steeds niet doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:50 schreef BorusBulldog het volgende:
Mannen en vrouwen kunnen onder de voorwaarde dat beiden hetero zijn geen vrienden met elkaar zijn, in ieder geval niet gelijkwaardig.
Wel mooi dat er nog steeds mensen zijn die volhouden dat dit wel kan
Ojee. Paar wijntjes gaan erin.....daarna nog een paar borrels in een kroeg........quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef breedboy het volgende:
[..]
leuk dat je het vraagt.
nou kijk mijn vriendin heeft een vriend die met haar wilt uit eten, als bedankje voor iets van school.
En ik vertrouw haar volledig maar vind het gewoon raar van hem
Dit dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:23 schreef Frag_adder het volgende:
Tuurlijk kan dat, ze moet gewoon niet je type zijn. Op het moment dat zij je type is qua uiterlijk, je leuk met elkaar omgaat en je gewoon geen andere vrouw in je leven hebt. dan zeg ik nee, vroeg of laat ga je erover fantaseren.
Maar als je al een leuke vriendin hebt, je haar niet aantrekkelijk vind, of je gewoon heel zeker weet dat hoe gezellig het ook is, je haar nooit relatiemateriaal vindt, dan gaat het prima![]()
Ook wel een beetje de gedachte die ik heb. Ik ga ook regelmatig bij een "vriendin" op de koffie en wat eten. Voor de gesprekken is het wel een leuke afwisseling. Maar het is ook niet het type vrouw waar ik mee het bed in zou duiken. Al zijn er genoeg anderen die d'r bij haar weer anders over denken. Het onderwerp is wel een keertje de revue gepasseerd, maar eigenlijk meer omdat anderen dachten dat we een stelletje waren. Ik zei tegen d'r: Roodharig en gesproet doet het gewoon niet voor me..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:23 schreef Frag_adder het volgende:
Tuurlijk kan dat, ze moet gewoon niet je type zijn. Op het moment dat zij je type is qua uiterlijk, je leuk met elkaar omgaat en je gewoon geen andere vrouw in je leven hebt. dan zeg ik nee, vroeg of laat ga je erover fantaseren.
Maar als je al een leuke vriendin hebt, je haar niet aantrekkelijk vind, of je gewoon heel zeker weet dat hoe gezellig het ook is, je haar nooit relatiemateriaal vindt, dan gaat het primaik heb dan ook welgeteld 1 vrouwelijke vriendin waarvan ik weet dat het nooit iets wordt, en het echt goed gaat!
Ze zouden je allemaal doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
Uit dit topic trok ik de conclusie dat ik dan vast tyfuslelijk ben, ik heb wel mannelijke vrienden namelijk.
Ik heb er ook geen problemen mee, al moet ik wel eerlijk zeggen dat de jongens waarmee ik bevriend ben mij stiekem echt wel zien zitten. Maargoed, het kan dus wel, als de een maar geen gevoelens voor de ander ontwikkelt. En bij ons is dat tot nu toe geluktquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Grappig dat mensen volhouden dat het niet kan. Ik heb een paar vriendinnen waar ik heel regelmatig mee hang maar ik hoef echt geen seks met ze. Ja, ik zou het er eventueel wel op kunnen want ze zijn knap. Nee, als ik de keuze had zou nog steeds niet doen.
Maar ik denk dat sommige mensen gewoon zwakker zijn en geen weerstand kunnen bieden tegen die drang ofzo.Ik heb er in ieder geval totaal geen problemen mee.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ook wel een beetje de gedachte die ik heb. Ik ga ook regelmatig bij een "vriendin" op de koffie en wat eten. Voor de gesprekken is het wel een leuke afwisseling. Maar het is ook niet het type vrouw waar ik mee het bed in zou duiken. Al zijn er genoeg anderen die d'r bij haar weer anders over denken. Het onderwerp is wel een keertje de revue gepasseerd, maar eigenlijk meer omdat anderen dachten dat we een stelletje waren. Ik zei tegen d'r: Roodharig en gesproet doet het gewoon niet voor me..
Dit ja. Dat een vriendin lekker is betekend niet dat ik er de koffer mee in wil.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
En iemand die je als vriend beschouwt kun je wel knap/lekker vinden, dan heb je er nog niet meteen gevoelens voor waardoor een vriendschap niet meer zou lukken toch?
Niets met me doet op wat voor manier? opwint? jaloers maakt? Ze gaat d'r gang maar. Zoals je zecht, ze ziet er goed uit, maar ik hoef zo'n synthetische pop niet hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:58 schreef LavenderTown het volgende:
Niet waar. Als je een vriendin hebt die je lekker vindt, maar niet wil neuken, dan vind je haar toch niet zo aantrekkelijk, of je weet dat je meer opties hebt van hetzelfde caliber.
Mensen kunnen echter goed acteren onder sociale druk. Je laat ook niet merken aan je baas dat je hem een lul vindt. Dus in de praktijk kunnen mannen en vrouwen best vrienden zijn, maar onder de oppervlakte spelen altijd gevoelens mee als de vrouw van goede huize komt.
Geef het maar toe. Megan Fox ziet er goed uit, maar om nou verliefd te worden op zo'n synthetische pop...dus je kan best normaal doen tegen haar en als vrienden met elkaar omgaan. Maar als je dan met haar op stap bent, zij op haar best gekleed sjansend met andere mannen, dan ga je me echt niet vertellen dat het toch niets met je doet.
Bied het ze als proef op de som eens aan. Je weet wel: wijntje, filmpje, en dan na wat knuffelig gedrag tijdens de film hem sluiks aankijken en zeggen "Aah, voor één keer?"quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, jongens vallen toch over het algemeen op een ander type.
Het feit dat je meerdere vriendinnen hebt bevestigt al dat jij ook makkelijk ergens anders aan je trekken komt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:02 schreef Tanin het volgende:
[..]
Niets met me doet op wat voor manier? opwint? jaloers maakt? Ze gaat d'r gang maar. Zoals je zecht, ze ziet er goed uit, maar ik hoef zo'n synthetische pop niet hoor.
Ik heb ook een vriendin die ik aantrekkelijk vind, maar die rookt -> hoef ik niet
Nog een vriendin die nog aantrekkelijker is, maar die slaapt nogal wat rond -> hoef ik niet
Kan het wel erg goed met beiden vinden.
Ik heb op het moment geen vriendin nee. Ja, ik kan makkelijk iemand vinden om sex mee te hebben, maar daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:10 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Het feit dat je meerdere vriendinnen hebt bevestigt al dat jij ook makkelijk ergens anders aan je trekken komt.
Jij bent dus de man met opties. Maar als Erica Terpstra je vrouw is en Fox je vriendin, dan ga je daar toch anders tegen kijken.
Moet je er overheen? Nee, niet echt. Kan je er overheen? Alles kanquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:26 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Hij zal hoogstwaarschijnlijk zijn gedachten veranderen. Zo zijn mannen ook weer.
Ach, wie weet zouden ze het wel doen dan, zou zomaar kunnen. Maar is het dan meteen onmogelijk goed bevriend te raken met ze?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:08 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Bied het ze als proef op de som eens aan. Je weet wel: wijntje, filmpje, en dan na wat knuffelig gedrag tijdens de film hem sluiks aankijken en zeggen "Aah, voor één keer?"
Dat. Een man denkt altijd door.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:07 schreef Kandijfijn het volgende:
Misschien ben ik wel heel oppervlakkig hoor maar waarschijnlijk alleen als ze lelijk is. Elke mooie vrouw zal ik uiteindelijk mee proberen het bed mee in te komen.
Ik denk dat relatie's tussen mannen en vrouwen alleen kunnen bestaan door mannen die hun impulsen inhouden en vrouwen die het afremmen.
Nee, dat is niet direct onmogelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, wie weet zouden ze het wel doen dan, zou zomaar kunnen. Maar is het dan meteen onmogelijk goed bevriend te raken met ze?
Gesproete redheadsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Roodharig en gesproet doet het gewoon niet voor me..
Gast... je geeft dus zelf al 2 redenen aan waarop je je er op afknapt en ze dus eigenlijk toch niet zo aantrekkelijk vindt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:02 schreef Tanin het volgende:
[..]
Niets met me doet op wat voor manier? opwint? jaloers maakt? Ze gaat d'r gang maar. Zoals je zecht, ze ziet er goed uit, maar ik hoef zo'n synthetische pop niet hoor.
Ik heb ook een vriendin die ik aantrekkelijk vind, maar die rookt -> hoef ik niet
Nog een vriendin die nog aantrekkelijker is, maar die slaapt nogal wat rond -> hoef ik niet
Ik kan ze toch lichamelijk nog steeds aantrekkelijk vinden?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Gast... je geeft dus zelf al 2 redenen aan waarop je je er op afknapt en ze dus eigenlijk toch niet zo aantrekkelijk vindt.
Waarom is het niet boeiend om bevriend te zijn met vrouwen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:34 schreef netflanders het volgende:
Vaak niet dezelfde overeenkomsten?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:02 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Waarom is het niet boeiend om bevriend te zijn met vrouwen?
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:07 schreef Kandijfijn het volgende:
Misschien ben ik wel heel oppervlakkig hoor maar waarschijnlijk alleen als ze lelijk is. Elke mooie vrouw zal ik uiteindelijk mee proberen het bed mee in te komen.
Ik denk dat relatie's tussen mannen en vrouwen alleen kunnen bestaan door mannen die hun impulsen inhouden en vrouwen die het afremmen.
Noem eens je hobby's, interesses, sporten, tv programma's, favoriete onderwerpen/drankje/film en bezigheden en leg die eens naast die van de doorsnee vent en je snapt direct waarom mannen liever gewoon vrienden zijn met mannen.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:02 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Waarom is het niet boeiend om bevriend te zijn met vrouwen?
Mijn hobby's zijn een beetje onzijdig eigenlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Noem eens je hobby's, interesses, sporten, tv programma's, favoriete onderwerpen/drankje/film en bezigheden en leg die eens naast die van de doorsnee vent en je snapt direct waarom mannen liever gewoon vrienden zijn met mannen.
Politiek en wetenschap lijken me hele algemene interesses en bijvoorbeeld True Blood en Game of Thrones zijn redelijk uniseks series. Over games kan ik ook wel meepraten. Verder merk ik dat mannen gewoon graag praten over dingen die ze meemaken, en ook over relatieperikelen en dergelijke.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Noem eens je hobby's, interesses, sporten, tv programma's, favoriete onderwerpen/drankje/film en bezigheden en leg die eens naast die van de doorsnee vent en je snapt direct waarom mannen liever gewoon vrienden zijn met mannen.
Ik ken genoeg chicks die die interesses gewoon delen?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Natuurlijk, de aantrekkingskracht ontbreekt en dan friendzone je diegene onbewust automatisch waardoor je prima vrienden kunt blijven met diegene, maar of hij er hetzelfde over denkt is natuurlijk maar gissen want wie weet ben jij wel zijn type en/of heeft hij wel het idee van 'potentieel ...'.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als het totaal je type niet is kan je er toch wel gewoon alleen bevriend mee zijn?
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En anders toch ook wel maar goed.![]()
Ja, homo's kunnen het wel, en anderen niet. Ik ben er inmiddels wel echt van overtuigd dat elke man wel seks zou willen. Doet alleen wat mij betreft niets af aan de vriendschap (die eenzijdige behoefte aan seks, daadwerkelijke seks kan natuurlijk wel consequenties hebben).quote:Op maandag 14 mei 2012 14:12 schreef Anyanka het volgende:
In elk geval zijn hier mannen die zeggen dat het niet kan, en mannen die zeggen dat het wel kan (dat zij het in elk geval kunnen). Misschien betekent dat heel simpel dat sommige mannen (en sommige vrouwen?) het kunnen, en andere niet.
Ook als ze beweren dat de vrouw in kwestie niet hun type is? Dat geloof je dan niet?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, homo's kunnen het wel, en anderen niet. Ik ben er inmiddels wel echt van overtuigd dat elke man wel seks zou willen. Doet alleen wat mij betreft niets af aan de vriendschap (die eenzijdige behoefte aan seks, daadwerkelijke seks kan natuurlijk wel consequenties hebben).
Heb je het nu over seks of over een relatie? Als het geen aantrekkelijke vrouw is, dan geloof ik het wel ja. Mocht je dat bedoelen met 'niet hun type'.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:23 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ook als ze beweren dat de vrouw in kwestie niet hun type is? Dat geloof je dan niet?
Ik heb het over seks, dit soort posts:quote:Op maandag 14 mei 2012 14:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Heb je het nu over seks of over een relatie? Als het geen aantrekkelijke vrouw is, dan geloof ik het wel ja. Mocht je dat bedoelen met 'niet hun type'.
Als ze het erop zouden kunnen, zouden ze het doen hoor.
Geloof je dat dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:02 schreef Tanin het volgende:
[..]
Neen. Ach, er zullen uitzonderingen zijn. Ligt er ook aan wat je vrienden noemt en wat de mogelijkheden zijn. Indien het om bezette mensen gaat maakt dit natuurlijk al verschil, evenals gewoon correct gedrag willen uitstralen. Mannen die claimen geen bedoelingen te hebben en zich zo ook vrijwel altijd weten te gedragen, maar bij een gezellige avond met drank toch wel een en ander kunnen proberen.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:35 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik heb het over seks, dit soort posts:
[..]
Geloof je dat dan?
Mss moet je ook de discussie hebben wat vriendschap inhoudt. Vriendschappelijk met elkaar omgaan is wat anders dan vriendschap. In mijn vriend(inn)engroep bestaande uit 10en, waarvan we elkaar al zo'n 10-20 jaar kennen, zit in elk geval geen enkele vrouw. En van mijn vrienden heeft ook niemand dat.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:23 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ook als ze beweren dat de vrouw in kwestie niet hun type is? Dat geloof je dan niet?
Dat had ook gewoon in Nederland gefilmd kunnen worden. Zelfde uitkomstquote:Op maandag 14 mei 2012 14:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Natuurlijk, de aantrekkingskracht ontbreekt en dan friendzone je diegene onbewust automatisch waardoor je prima vrienden kunt blijven met diegene, maar of hij er hetzelfde over denkt is natuurlijk maar gissen want wie weet ben jij wel zijn type en/of heeft hij wel het idee van 'potentieel ...'.
[..]
Hoe oud waren jullie toen die groep ontstond? Kan me voorstellen dat er in de puberteit een wat scherpere splitsing is tussen de geslachten. Als zo'n groep dan eenmaal is gevormd, komt daar niet zo snel verandering in.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Mss moet je ook de discussie hebben wat vriendschap inhoudt. Vriendschappelijk met elkaar omgaan is wat anders dan vriendschap. In mijn vriend(inn)engroep bestaande uit 10en, waarvan we elkaar al zo'n 10-20 jaar kennen, zit in elk geval geen enkele vrouw. En van mijn vrienden heeft ook niemand dat.
We zijn wat dat betreft heel simpel... elke vrouw waarmee veelvuldig contact opzoeken willen we neuken (mits vrijgezel, tenzij een relatie ten einde loopt en nieuw materiaal 'warm' gemaakt wordt), mogelijk leidend tot een relatie.
Wil je wel vriendschap met een lelijke man?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:32 schreef Ffleamig het volgende:
Sterker nog, ik zou geen vriendschap willen hebben met een lelijke vrouw dus al mijn vriendinnen zijn knap met als gevolg dat ik met ze naar bed wil.
Ja dat vind ik juist wel cool, dat heeft iets stoers en die kan ik patronaliseren.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:33 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Wil je wel vriendschap met een lelijke man?
Euh, wat kun je met zo'n man???quote:Op maandag 14 mei 2012 17:35 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja dat vind ik juist wel cool, dat heeft iets stoers en die kan ik patronaliseren.
Mannen zijn gewoon vrienden en ik kijk niet naar het uiterlijk van mijn vrienden, ze zijn allemaal wel op hun eigen manier interessant voor mij, knappe mannen zoals ikzelf zijn meestal saai en oppervlakkig (mezelf daargelaten dan) ;-)quote:Op maandag 14 mei 2012 17:37 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Euh, wat kun je met zo'n man???
Maar apart dat uiterlijk (zowel van mannen als van vrouwen) zo'n rol speelt bij vriendschap, voor jou.
En vrouwen?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:41 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon vrienden en ik kijk niet naar het uiterlijk van mijn vrienden, ze zijn allemaal wel op hun eigen manier interessant voor mij, knappe mannen zoals ikzelf zijn meestal saai en oppervlakkig (mezelf daargelaten dan) ;-)
Vrouwen zijn onder te verdelen in knap en leuk en alleen knap, de alleen knappe kijk ik niet eens aan, dus daar doet dat probleem zich niet voor want ik zorg dat ik alleen knappe, leuke vrouwen in mijn omgeving heb.quote:
Hoe kom je daarbij dan? Ik ben verschrikkelijk hetero maar ik heb er totaal geen behoefte aan om mijn 'beste' vriendin te ballen. Ookal is ze in mijn ogen voor de rest prima te doenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, homo's kunnen het wel, en anderen niet. Ik ben er inmiddels wel echt van overtuigd dat elke man wel seks zou willen.
Jeetje hoe oppervlakkig ben je dan??quote:Op maandag 14 mei 2012 17:32 schreef Ffleamig het volgende:
Sterker nog, ik zou geen vriendschap willen hebben met een lelijke vrouw dus al mijn vriendinnen zijn knap met als gevolg dat ik met ze naar bed wil.
Ik heb gewoon helemaal niets met lelijke vrouwen, net zoals zoveel mannen maar die durven dat niet te zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jeetje hoe oppervlakkig ben je dan??
Dat woord!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:07 schreef Aristoo het volgende:
Nee, (of zelden) aangezien het gros der Mannen simpelweg kutjedol is.......
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:57 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal niets met lelijke vrouwen, net zoals zoveel mannen maar die durven dat niet te zeggen.
Ook al is hij een van foks huistrollen... ik herken het wel. Maar dan meer in de zin van dat je een leuke vrouw sneller aandacht geeft en zo ontstaan nu eenmaal vrienschappen. En bij leuk speelt uiterlijk gewoon een rol (noem het voor mijn part uitstraling, dat is politiek correcter, maar feitelijk niet heel erg anders).quote:Op maandag 14 mei 2012 17:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jeetje hoe oppervlakkig ben je dan??
Hier kan ik me wel bij aansluiten.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook al is hij een van foks huistrollen... ik herken het wel. Maar dan meer in de zin van dat je een leuke vrouw sneller aandacht geeft en zo ontstaan nu eenmaal vrienschappen. En bij leuk speelt uiterlijk gewoon een rol (noem het voor mijn part uitstraling, dat is politiek correcter, maar feitelijk niet heel erg anders).
Opvallend dat vrijwel alle vrouwen ja zeggen, en de mannen overwegend nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Skitzofrenix het volgende:
Kan prima! Sterker nog, ik heb liever mannen/jongens vrienden!
Nee. Mijn beste vriend was 1000 % hetero.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Opvallend dat vrijwel alle vrouwen ja zeggen, en de mannen overwegend nee.
Is je beste vriend gay?
Heeft ie een vriendin?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Nee. Mijn beste vriend was 1000 % hetero.
Nooit in de verleiding geweest om sex met hem te hebben?quote:
Dat kan dan toch ook?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nooit in de verleiding geweest om sex met hem te hebben?
Ik wantrouw het gewoon, door eigen ervaring natuurlijk. Ik heb geen onderzoek of iets dergelijks.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dan? Ik ben verschrikkelijk hetero maar ik heb er totaal geen behoefte aan om mijn 'beste' vriendin te ballen. Ookal is ze in mijn ogen voor de rest prima te doen
Ik ben ervan overtuigd dat het verschilt per persoon.
En gelijk heb je, de meeste kerels bedriegen hun beste vriend nog wel als ze de kans krijgen bij de vriendin van hun beste vriend.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik wantrouw het gewoon, door eigen ervaring natuurlijk. Ik heb geen onderzoek of iets dergelijks.Net als jij, naar ik aanneem.
Ik ben zelf gewoon geen man tegen gekomen die het niet heeft geprobeerd of het nog steeds wel eens probeert, ook onder mijn mannelijke vrienden niet. Niet dat ze zich er niet bij neerleggen als ik een vriend heb, of als zij zelf een vriendin hebben, maar ik hoef er niet veel moeite voor te doen als ik het zou willen.
Zelfs homo's kunnen af en toe hun testosteron niet in bedwang houden, of geloof jij nog in de fabel dat homo's het niet op vrouwen kunnen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:57 schreef fruitshot het volgende:
Ja, zoals
homo met een heteromeisje.... Je kunt letterlijk over alles praten zonder dat er een vonk ontstaat
Maar je hebt er uiteindelijk geen gezeik mee gevoelens etc...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zelfs homo's kunnen af en toe hun testosteron niet in bedwang houden, of geloof jij nog in de fabel dat homo's het niet op vrouwen kunnen?
Dat klopt dan wel inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:08 schreef fruitshot het volgende:
[..]
Maar je hebt er uiteindelijk geen gezeik mee gevoelens etc...
Wel als het meisje verliefd wordt op de homovriend...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:08 schreef fruitshot het volgende:
[..]
Maar je hebt er uiteindelijk geen gezeik mee gevoelens etc...
Geloof jij dat hetero's het niet op mannen kunnen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zelfs homo's kunnen af en toe hun testosteron niet in bedwang houden, of geloof jij nog in de fabel dat homo's het niet op vrouwen kunnen?
Dat weet ik wel zeker van niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:24 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Geloof jij dat hetero's het niet op mannen kunnen?
Maar wat als de jongen nog niet uit de kast is gekomenquote:
Dat is voor mij iig onmogelijk, homos zijn in mijn ogen niet een man man en dus ook niet fuckable.. Hoe lekker ze ook zijn. Ik zie het beeld voor me dat ze in hun kont geneukt worden en dat is al genoeg om niet verliefd te worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel als het meisje verliefd wordt op de homovriend...
Homo's die ik ken beweren anders: met voldoende drank en praten over seks zou je elke (hetero)man in bed krijgen. Dat advies gaven ze me zelf ook om een homo te versieren.quote:
Daar geloof ik dus helemaal niks van, dan zit dat er al een beetje in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:32 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Homo's die ik ken beweren anders: met voldoende drank en praten over seks zou je elke (hetero)man in bed krijgen. Dat advies gaven ze me zelf ook om een homo te versieren.
Dan zijn al die heteromannen gewoon homo's.. Of bi's.. But definitely not straigt!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:32 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Homo's die ik ken beweren anders: met voldoende drank en praten over seks zou je elke (hetero)man in bed krijgen. Dat advies gaven ze me zelf ook om een homo te versieren.
Dat zei een nicht van mij ook altijd.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Skitzofrenix het volgende:
Kan prima! Sterker nog, ik heb liever mannen/jongens vrienden!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:30 schreef fruitshot het volgende:
[..]
Dat is voor mij iig onmogelijk, homos zijn in mijn ogen niet een man man en dus ook niet fuckable.. Hoe lekker ze ook zijn. Ik zie het beeld voor me dat ze in hun kont geneukt worden en dat is al genoeg om niet verliefd te worden.
Ik kan wel hele goede vrienden met homo's zijn daar voel ik me hetero genoeg voor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:32 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ten eerste worden natuurlijk niet alle homo's in hun kont geneukt zoals je dat zo plastisch uitdrukt en ten tweede heb ik geen knopje in mijn hoofd dat zegt: op die man kun je niet verliefd worden, want hij is homo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:30 schreef fruitshot het volgende:
[..]
Dat is voor mij iig onmogelijk, homos zijn in mijn ogen niet een man man en dus ook niet fuckable.. Hoe lekker ze ook zijn. Ik zie het beeld voor me dat ze in hun kont geneukt worden en dat is al genoeg om niet verliefd te worden.
Waarom ook niet? Iemand is een vriend vanwege zijn karakter, niet vanwege zijn geaardheid. Net zoals vrouwen "gewoon" bevriend kunnen zijn met een lesbiënne.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:49 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik kan wel hele goede vrienden met homo's zijn daar voel ik me hetero genoeg voor.
Omdat homofobie vaak voorkomt bij onzekere heteromannen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom ook niet? Iemand is een vriend vanwege zijn karakter, niet vanwege zijn geaardheid. Net zoals vrouwen "gewoon" bevriend kunnen zijn met een lesbiënne.
Ik heb het zelf nog nooit echt gehad, langdurige goeie vriendschap met n meisje zonder "meer" gevoelens... dus kweenie. Of het kan of niet durf ik niet te zeggen, ik heb het zelf iig nooit meegemaakt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:52 schreef breedboy het volgende:
Jullie mening graag!
Is een vriendschap tussen jou en een homo niet hetzelfde als een vriendschap tussen een man en een vrouw? Waarbij de heteroman de vrouw is (de 'stiekem begeerde').quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:49 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik kan wel hele goede vrienden met homo's zijn daar voel ik me hetero genoeg voor.
Dat klopt. Van vrouwen hoor je dat nooit: tenminste, ik heb nog nooit gehoord, dat vrouwen "bang" zijn versierd te worden door een lesbische vriendin.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:00 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Omdat homofobie vaak voorkomt bij onzekere heteromannen.
Ik denk dat het verschil is, dat het in dit geval maar van 1 kant kan komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:09 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Is een vriendschap tussen jou en een homo niet hetzelfde als een vriendschap tussen een man en een vrouw? Waarbij de heteroman de vrouw is (de 'stiekem begeerde').
Een vriendin van me. Ik heb gezegd dat ze zich niet zo aan moest stellen, omdat ze dat bij jongens ook niet had. Inmiddels is ze er iets koeler over.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klopt. Van vrouwen hoor je dat nooit: tenminste, ik heb nog nooit gehoord, dat vrouwen "bang" zijn versierd te worden door een lesbische vriendin.
[..]
Ik denk dat het verschil is, dat het in dit geval maar van 1 kant kan komen.
En dat is een stuk definitiever dan de zogenaamde friendzone?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:12 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat het verschil is, dat het in dit geval maar van 1 kant kan komen.
Ik DENK het wel omdat je in dit geval zeker weet dat het nooit iets kan worden (homo -> hetero). Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:19 schreef Anyanka het volgende:
[..]
En dat is een stuk definitiever dan de zogenaamde friendzone?
Mjah, altijd nog de mensen die willen experimenteren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik DENK het wel omdat je in dit geval zeker weet dat het nooit iets kan worden (homo -> hetero). Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
Dat is waar, al heb je dan nog het "probleem" dat je je aangetrokken moet voelen tot die persoon en omgekeerd. De kans dat iemand EN wil experimenteren EN ook nog eens tot jou aangetrokken is, is wel erg klein.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:09 schreef Tanin het volgende:
[..]
Mjah, altijd nog de mensen die willen experimenteren.
En uit de friendzone komen is ook niet onmogelijk.
Wellicht omdat vriendschap een belangrijk, onmisbaar en groot deel van een relatie is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar, al heb je dan nog het "probleem" dat je je aangetrokken moet voelen tot die persoon en omgekeerd. De kans dat iemand EN wil experimenteren EN ook nog eens tot jou aangetrokken is, is wel erg klein.
Ik denk trouwens dat vriendschap tussen man en vrouw/jongen en meisje wel kan, maar dat het vaak toch fout gaat, omdat 1 van de 2 gevoelens krijgt.
Ja das waar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar, al heb je dan nog het "probleem" dat je je aangetrokken moet voelen tot die persoon en omgekeerd. De kans dat iemand EN wil experimenteren EN ook nog eens tot jou aangetrokken is, is wel erg klein.
Ik denk trouwens dat vriendschap tussen man en vrouw/jongen en meisje wel kan, maar dat het vaak toch fout gaat, omdat 1 van de 2 gevoelens krijgt.
Absoluut waar, anders kun je net zo goed een "neukertje" (bij gebrek aan een beter woord) zoeken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:51 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Wellicht omdat vriendschap een belangrijk, onmisbaar en groot deel van een relatie is.
Goed punt, ik denk dat vriendschap met een ex een uitzondering is: omdat je dan ook meestal weet dat het niets meer gaat worden, het is niet voor niets je ex!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:52 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja das waar.
En ja, het kan zeker, maar is voor sommigen moeilijker(/onmogelijk) dan voor anderen. En ik denk niet dat die gevoelens zozeer het probleem zijn, als wel de hoop/verwachting dat er iets mee gebeurd. Ik vind m'n ex nog steeds leuk, maar we zijn nu goede vrienden. Als zij zich morgen aanbiedt is het weer aan, maar ik verwacht het niet, en als ik morgen een ander tegen kom dan ga ik daar voor
Exact. Vrouwen die anders beweren zijn naïef of lelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
Nee, dat is onmogelijk. Verder dan een oppervlakkige omgang zit er dan niet in. Dat is geen "vriendschap" .
En mannen die anders beweren?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:41 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Exact. Vrouwen die anders beweren zijn naïef of lelijk.
Zijn lelijke vrouwen geen vrouwen dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Homo, leugenaars of lelijke wijven als vrienden.
Onzin, vrouwen zeggen allemaal dat vriendschap mogelijk is vanuit hun perspectief. Vrouwen kunnen prima vrienden zijn met mannen, mannen kunnen dat echter minder goed met vrouwen. Dat mannelijke vrienden met mij naar bed willen heb ik geen moeite mee, maar doe ik gewoon niet. Dat betekent niet het einde van het contact (of van de vriendschap). Zeker niet zolang ik vrijgezel ben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:41 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Exact. Vrouwen die anders beweren zijn naïef of lelijk.
Mijn ex en ik vonden allebei iemand leuk voor we elkaar leerden kennen, maar die personen waren bezet. Zijn toen elkaar leuk gaan vinden, maar nog regelmatig contact met die vrienden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Onzin, vrouwen zeggen allemaal dat vriendschap mogelijk is vanuit hun perspectief. Vrouwen kunnen prima vrienden zijn met mannen, mannen kunnen dat echter minder goed met vrouwen. Dat mannelijke vrienden met mij naar bed willen heb ik geen moeite mee, maar doe ik gewoon niet. Dat betekent niet het einde van het contact (of van de vriendschap). Zeker niet zolang ik vrijgezel ben.![]()
Volgens mij is het onder stelletjes namelijk minder gebruikelijk, vrienden hebben van het andere geslacht (en dan bedoel ik geen koppels die samen bevriend zijn). Zul je toch zien dat die vriendschappen dan wat onhoudbaar/oninteressant worden. Je hebt toch te maken met het tegenovergestelde geslacht, dus hoe vriendschappelijk de relatie ook is, volgens mij zit er altijd wel íets van spanning in.
Is al ontstaan op de basisschool.. Eentje is er wel wat later bijgekomen. En een andere is weggevallen nadat hij liever onder het plak zat dan nog eens iets ging doen met zijn maten.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:29 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Hoe oud waren jullie toen die groep ontstond? Kan me voorstellen dat er in de puberteit een wat scherpere splitsing is tussen de geslachten. Als zo'n groep dan eenmaal is gevormd, komt daar niet zo snel verandering in.
Verder verschilt het misschien ook per 'subcultuur'. Mijn vrienden (m/v) hebben eigenlijk allemaal gemengde vriendschappen. Enige wat ik echt weinig zie, zijn homo-heteroman-vriendschappen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik snap wel dat vrouwen vriendschappen aan willen gaan met mannen.. Dat is namelijk een stuk gezelliger/humorvoller en ook fijn om niet met concurrenten te moeten lullen. Vanuit het mannelijk oogpunt gaat het toch vooral om ingang tot neuken te krijgen.
(no offence) maar het ligt er een beetje aan hoe je er uit ziet. Ik ging regelmatig met 2 vriendinnen stappen (als vrienden) en de één vond ik eigenlijk aardiger, maar met de ander had ik héél gráág sex mee willen hebben. Terwijl ik op geen van beide verliefd was.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef Sinosappel het volgende:
Ik dacht altijd van wel maar als ik mannen moet geloven denk ik er nu zo over:
Ik denk dat het van de vrouw haar kant wel kan, maar mannen kunnen dit niet. Die willen seks. Meer dan een oppervlakkige omgang met vrouwen zit er wat hen betreft niet in. En dit is geen 'vriendschap' te noemen. In ieder geval geen gelijkwaardige vriendschap.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:55 schreef breedboy het volgende:
dat zeggen dus alleen de vrouwen, Naif?
quote:
Ja.quote:
neequote:Op donderdag 17 mei 2012 12:00 schreef Anyanka het volgende:
Best een contrast trouwens met dit topic, waarin de meeste mannen (en vrouwen ook) het geen probleem vinden: Mag jouw partner vriendschappelijk omgaan met exen?
Ik heb me ook laten aanpraten door mannen dat mannen geen vriendschap beginnen met vrouwen die ze niet aantrekkelijk vinden (quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
(no offence) maar het ligt er een beetje aan hoe je er uit ziet. Ik ging regelmatig met 2 vriendinnen stappen (als vrienden) en de één vond ik eigenlijk aardiger, maar met de ander had ik héél gráág sex mee willen hebben. Terwijl ik op geen van beide verliefd was.
Maarja... blond, geweldig lijf en altijd goed gekleed... tegen een (te) dikke negerin waar de proporties niet eerlijk is verdeeld.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens weten de meeste vrouwen dat ook wel, alleen ze denken er gewoon niet over na. Tot het hun uit komt.
Hier ben ik het mee eens eigenlijk, hoe seksistisch het ook mag klinken. Of oppervlakkig. Haha.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef Sinosappel het volgende:
Ik denk dat het van de vrouw haar kant wel kan, maar mannen kunnen dit niet. Die willen seks. Meer dan een oppervlakkige omgang met vrouwen zit er wat hen betreft niet in. En dit is geen 'vriendschap' te noemen. In ieder geval geen gelijkwaardige vriendschap.
Misschien niet gelijkwaardig, maar dan kan het nog wel een vriendschap zijn. De wens naar seks is niet hetzelfde als een pijnlijke verliefdheid. Je kunt toch gewoon de seks weigeren en de vriendschap voortzetten? Wat maakt het nou uit dat één van de twee best het bed zou willen delen met de ander?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef Sinosappel het volgende:
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Misschien niet gelijkwaardig, maar dan kan het nog wel een vriendschap zijn. De wens naar seks is niet hetzelfde als een pijnlijke verliefdheid. Je kunt toch gewoon de seks weigeren en de vriendschap voortzetten? Wat maakt het nou uit dat één van de twee best het bed zou willen delen met de ander?
Genoeg mannen die het niet onverdraaglijk vinden dat ze niet met die persoon kunnen neuken hoor, en dan kan het contact gewoon blijven. Mijn mannelijke vrienden willen best het bed met me delen, maar als ik dat niet toesta zijn ze niet weg. Daar is toevalligerwijs misschien net te veel 'klik' voor, of 'voordeel om met elkaar om te gaan', zal ik maar zeggen. Dus vriendschap. Je hebt iets aan elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |