Mss moet je ook de discussie hebben wat vriendschap inhoudt. Vriendschappelijk met elkaar omgaan is wat anders dan vriendschap. In mijn vriend(inn)engroep bestaande uit 10en, waarvan we elkaar al zo'n 10-20 jaar kennen, zit in elk geval geen enkele vrouw. En van mijn vrienden heeft ook niemand dat.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:23 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ook als ze beweren dat de vrouw in kwestie niet hun type is? Dat geloof je dan niet?
Dat had ook gewoon in Nederland gefilmd kunnen worden. Zelfde uitkomstquote:Op maandag 14 mei 2012 14:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Natuurlijk, de aantrekkingskracht ontbreekt en dan friendzone je diegene onbewust automatisch waardoor je prima vrienden kunt blijven met diegene, maar of hij er hetzelfde over denkt is natuurlijk maar gissen want wie weet ben jij wel zijn type en/of heeft hij wel het idee van 'potentieel ...'.
[..]
Hoe oud waren jullie toen die groep ontstond? Kan me voorstellen dat er in de puberteit een wat scherpere splitsing is tussen de geslachten. Als zo'n groep dan eenmaal is gevormd, komt daar niet zo snel verandering in.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Mss moet je ook de discussie hebben wat vriendschap inhoudt. Vriendschappelijk met elkaar omgaan is wat anders dan vriendschap. In mijn vriend(inn)engroep bestaande uit 10en, waarvan we elkaar al zo'n 10-20 jaar kennen, zit in elk geval geen enkele vrouw. En van mijn vrienden heeft ook niemand dat.
We zijn wat dat betreft heel simpel... elke vrouw waarmee veelvuldig contact opzoeken willen we neuken (mits vrijgezel, tenzij een relatie ten einde loopt en nieuw materiaal 'warm' gemaakt wordt), mogelijk leidend tot een relatie.
Wil je wel vriendschap met een lelijke man?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:32 schreef Ffleamig het volgende:
Sterker nog, ik zou geen vriendschap willen hebben met een lelijke vrouw dus al mijn vriendinnen zijn knap met als gevolg dat ik met ze naar bed wil.
Ja dat vind ik juist wel cool, dat heeft iets stoers en die kan ik patronaliseren.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:33 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Wil je wel vriendschap met een lelijke man?
Euh, wat kun je met zo'n man???quote:Op maandag 14 mei 2012 17:35 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja dat vind ik juist wel cool, dat heeft iets stoers en die kan ik patronaliseren.
Mannen zijn gewoon vrienden en ik kijk niet naar het uiterlijk van mijn vrienden, ze zijn allemaal wel op hun eigen manier interessant voor mij, knappe mannen zoals ikzelf zijn meestal saai en oppervlakkig (mezelf daargelaten dan) ;-)quote:Op maandag 14 mei 2012 17:37 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Euh, wat kun je met zo'n man???
Maar apart dat uiterlijk (zowel van mannen als van vrouwen) zo'n rol speelt bij vriendschap, voor jou.
En vrouwen?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:41 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon vrienden en ik kijk niet naar het uiterlijk van mijn vrienden, ze zijn allemaal wel op hun eigen manier interessant voor mij, knappe mannen zoals ikzelf zijn meestal saai en oppervlakkig (mezelf daargelaten dan) ;-)
Vrouwen zijn onder te verdelen in knap en leuk en alleen knap, de alleen knappe kijk ik niet eens aan, dus daar doet dat probleem zich niet voor want ik zorg dat ik alleen knappe, leuke vrouwen in mijn omgeving heb.quote:
Hoe kom je daarbij dan? Ik ben verschrikkelijk hetero maar ik heb er totaal geen behoefte aan om mijn 'beste' vriendin te ballen. Ookal is ze in mijn ogen voor de rest prima te doenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, homo's kunnen het wel, en anderen niet. Ik ben er inmiddels wel echt van overtuigd dat elke man wel seks zou willen.
Jeetje hoe oppervlakkig ben je dan??quote:Op maandag 14 mei 2012 17:32 schreef Ffleamig het volgende:
Sterker nog, ik zou geen vriendschap willen hebben met een lelijke vrouw dus al mijn vriendinnen zijn knap met als gevolg dat ik met ze naar bed wil.
Ik heb gewoon helemaal niets met lelijke vrouwen, net zoals zoveel mannen maar die durven dat niet te zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jeetje hoe oppervlakkig ben je dan??
Dat woord!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:07 schreef Aristoo het volgende:
Nee, (of zelden) aangezien het gros der Mannen simpelweg kutjedol is.......
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:57 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal niets met lelijke vrouwen, net zoals zoveel mannen maar die durven dat niet te zeggen.
Ook al is hij een van foks huistrollen... ik herken het wel. Maar dan meer in de zin van dat je een leuke vrouw sneller aandacht geeft en zo ontstaan nu eenmaal vrienschappen. En bij leuk speelt uiterlijk gewoon een rol (noem het voor mijn part uitstraling, dat is politiek correcter, maar feitelijk niet heel erg anders).quote:Op maandag 14 mei 2012 17:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jeetje hoe oppervlakkig ben je dan??
Hier kan ik me wel bij aansluiten.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook al is hij een van foks huistrollen... ik herken het wel. Maar dan meer in de zin van dat je een leuke vrouw sneller aandacht geeft en zo ontstaan nu eenmaal vrienschappen. En bij leuk speelt uiterlijk gewoon een rol (noem het voor mijn part uitstraling, dat is politiek correcter, maar feitelijk niet heel erg anders).
Opvallend dat vrijwel alle vrouwen ja zeggen, en de mannen overwegend nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Skitzofrenix het volgende:
Kan prima! Sterker nog, ik heb liever mannen/jongens vrienden!
Nee. Mijn beste vriend was 1000 % hetero.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Opvallend dat vrijwel alle vrouwen ja zeggen, en de mannen overwegend nee.
Is je beste vriend gay?
Heeft ie een vriendin?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Nee. Mijn beste vriend was 1000 % hetero.
Nooit in de verleiding geweest om sex met hem te hebben?quote:
Dat kan dan toch ook?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nooit in de verleiding geweest om sex met hem te hebben?
Ik wantrouw het gewoon, door eigen ervaring natuurlijk. Ik heb geen onderzoek of iets dergelijks.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dan? Ik ben verschrikkelijk hetero maar ik heb er totaal geen behoefte aan om mijn 'beste' vriendin te ballen. Ookal is ze in mijn ogen voor de rest prima te doen
Ik ben ervan overtuigd dat het verschilt per persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |