Dat woord!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:07 schreef Aristoo het volgende:
Nee, (of zelden) aangezien het gros der Mannen simpelweg kutjedol is.......
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:57 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal niets met lelijke vrouwen, net zoals zoveel mannen maar die durven dat niet te zeggen.
Ook al is hij een van foks huistrollen... ik herken het wel. Maar dan meer in de zin van dat je een leuke vrouw sneller aandacht geeft en zo ontstaan nu eenmaal vrienschappen. En bij leuk speelt uiterlijk gewoon een rol (noem het voor mijn part uitstraling, dat is politiek correcter, maar feitelijk niet heel erg anders).quote:Op maandag 14 mei 2012 17:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jeetje hoe oppervlakkig ben je dan??
Hier kan ik me wel bij aansluiten.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook al is hij een van foks huistrollen... ik herken het wel. Maar dan meer in de zin van dat je een leuke vrouw sneller aandacht geeft en zo ontstaan nu eenmaal vrienschappen. En bij leuk speelt uiterlijk gewoon een rol (noem het voor mijn part uitstraling, dat is politiek correcter, maar feitelijk niet heel erg anders).
Opvallend dat vrijwel alle vrouwen ja zeggen, en de mannen overwegend nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Skitzofrenix het volgende:
Kan prima! Sterker nog, ik heb liever mannen/jongens vrienden!
Nee. Mijn beste vriend was 1000 % hetero.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Opvallend dat vrijwel alle vrouwen ja zeggen, en de mannen overwegend nee.
Is je beste vriend gay?
Heeft ie een vriendin?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Nee. Mijn beste vriend was 1000 % hetero.
Nooit in de verleiding geweest om sex met hem te hebben?quote:
Dat kan dan toch ook?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nooit in de verleiding geweest om sex met hem te hebben?
Ik wantrouw het gewoon, door eigen ervaring natuurlijk. Ik heb geen onderzoek of iets dergelijks.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dan? Ik ben verschrikkelijk hetero maar ik heb er totaal geen behoefte aan om mijn 'beste' vriendin te ballen. Ookal is ze in mijn ogen voor de rest prima te doen
Ik ben ervan overtuigd dat het verschilt per persoon.
En gelijk heb je, de meeste kerels bedriegen hun beste vriend nog wel als ze de kans krijgen bij de vriendin van hun beste vriend.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik wantrouw het gewoon, door eigen ervaring natuurlijk. Ik heb geen onderzoek of iets dergelijks.Net als jij, naar ik aanneem.
Ik ben zelf gewoon geen man tegen gekomen die het niet heeft geprobeerd of het nog steeds wel eens probeert, ook onder mijn mannelijke vrienden niet. Niet dat ze zich er niet bij neerleggen als ik een vriend heb, of als zij zelf een vriendin hebben, maar ik hoef er niet veel moeite voor te doen als ik het zou willen.
Zelfs homo's kunnen af en toe hun testosteron niet in bedwang houden, of geloof jij nog in de fabel dat homo's het niet op vrouwen kunnen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:57 schreef fruitshot het volgende:
Ja, zoals
homo met een heteromeisje.... Je kunt letterlijk over alles praten zonder dat er een vonk ontstaat
Maar je hebt er uiteindelijk geen gezeik mee gevoelens etc...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zelfs homo's kunnen af en toe hun testosteron niet in bedwang houden, of geloof jij nog in de fabel dat homo's het niet op vrouwen kunnen?
Dat klopt dan wel inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:08 schreef fruitshot het volgende:
[..]
Maar je hebt er uiteindelijk geen gezeik mee gevoelens etc...
Wel als het meisje verliefd wordt op de homovriend...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:08 schreef fruitshot het volgende:
[..]
Maar je hebt er uiteindelijk geen gezeik mee gevoelens etc...
Geloof jij dat hetero's het niet op mannen kunnen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zelfs homo's kunnen af en toe hun testosteron niet in bedwang houden, of geloof jij nog in de fabel dat homo's het niet op vrouwen kunnen?
Dat weet ik wel zeker van niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:24 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Geloof jij dat hetero's het niet op mannen kunnen?
Maar wat als de jongen nog niet uit de kast is gekomenquote:
Dat is voor mij iig onmogelijk, homos zijn in mijn ogen niet een man man en dus ook niet fuckable.. Hoe lekker ze ook zijn. Ik zie het beeld voor me dat ze in hun kont geneukt worden en dat is al genoeg om niet verliefd te worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel als het meisje verliefd wordt op de homovriend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |