Misschien omdat het een leuk persoon is?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
In 99 vd 100 gevallen NEE. Overigens zie ik vaak dat 99 vd 100 meisjes denkt dat die ene jongen waar ze zo vriendschappenlijk mee omgaan net die ene op de 100 is(vaak omdat ze denken dat ze zelf zo interessant zijn overigens
!). Ik zie persoonlijk ook niet zo goed in waarom je als vent een meid in je vriendenkring wilt hebben. Wat zijn de beweegredenen daarachter?
Ik had dus toevallig een discussie met een vriendin toen we samen op vakantie waren. Die beweerde dat, als puntje bij paaltje zou komen, ik makkelijk met haar het bed in zou duiken omdat dat nou eenmaal de aard van het mannetje is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Jongens en meisjes wel, mannen en vrouwen niet. Althans niet zonder vroeg of laat seksuele spanning van een kant of beide kanten, maar daar hoeft niet altijd wat mee gedaan te worden. Vriendschap hoeft om die reden niet altijd in het gedrang te komen.
Uiteraard kan dat. Gepijpt worden is geen bed voor nodig en tegen de muur aanneuken gaat ook prima hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef hlmllp het volgende:
Tuurlijk is dat mogelijk. Er zijn genoeg leuke dingen die je kan doen zonder dat er een bed aan te pas komt.
En als de vrouw nou knap is en je voelt je niet aangetrokken tot haar?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:28 schreef Seam het volgende:
Alleen als de vrouw lelijk is en de man voelt zich niet aangetrokken tot haar.
homo's kunnen inderdaad prima vrienden met vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:33 schreef ems. het volgende:
[..]
En als de vrouw nou knap is en je voelt je niet aangetrokken tot haar?
Ik voel me niet aangetrokken tot -elke- knappe vrouw
Dat vroeg ik niet. Ik vraag me af hoe vaak dat grapje ondertussen al is gemaaktquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:34 schreef Seam het volgende:
[..]
homo's kunnen inderdaad prima vrienden met vrouwen zijn.
Ik kan niet voor anderen spreken, maar *ik* kan het wel. Met meiden die ik leuk vind/heb gevonden, maar ook met meiden waar er wederzijds geen aantrekking is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:50 schreef BorusBulldog het volgende:
Eerst moet je even bepalen wat je bedoelt met vriendschap, facebook-vrienden, ja! echte vrienden, Nee!.
Er zijn verschillende situaties mogelijk:
- Jongen wil wel wat met het meisje doen, meisje niet met de jongen:
De jongen zal interesse tonen en proberen te scoren,
kansloos wellicht maar deze vriendschap
is niet gelijkwaardig en niet echt een vriendschap te noemen.
- Meisje wil wat met de jongen, jongen niet met het meisje:
Lees hierboven maar dan andersom, in beide gevallen geldt, als er duidelijkheid
is over de situatie zal de vriendschap ook in 1 keer heel snel over zijn.
- Beide personen zijn niet in elkaar geinteresseerd:
Alsof deze mensen meer met elkaar zullen doen dan elkaar op facebook toevoegen en
in groepsverband met elkaar omgaan![]()
- Beide personen zijn in elkaar geinteresseerd:
Of ze scharrelen met elkaar of ze krijgen een relatie.
Mannen en vrouwen kunnen onder de voorwaarde dat beiden hetero zijn geen vrienden met elkaar zijn, in ieder geval niet gelijkwaardig.
Wel mooi dat er nog steeds mensen zijn die volhouden dat dit wel kan
(Ik heb het hier over vrienden, niet 1 van de 50+ mensen die je in het echt kent, je hebt er een emotionele band mee, je weet veel van elkaar, kent elkaar goed en je spreekt ook gewoon met elkaar af ed..)
Je bent dus gewoon luiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:02 schreef LookAtMe het volgende:
Ja. Er is een verschil tussen naar bed mee willen, en het doen als je de kans krijgt. Ik hoef niet naar bed met mijn vriendinnen maar als ze het aanbieden zou ik het wel doen.
De dames waar je wel aantrekkingskracht bij voelt, daar zou je het bed mee delen zodra je de kans kreeg, vind je dit een gelijkwaardige vriendschap?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:55 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar *ik* kan het wel. Met meiden die ik leuk vind/heb gevonden, maar ook met meiden waar er wederzijds geen aantrekking is.
Wie zegt dat ik het bed zou delen met elke meid waar ik me tot aangetrokken voelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:00 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
De dames waar je wel aantrekkingskracht bij voelt, daar zou je het bed mee delen zodra je de kans kreeg, vind je dit een gelijkwaardige vriendschap?
De meiden waar er wederzijds geen aantrekking is, dit is iets dat jij nooit kan vaststellen, wellicht is er voor jou geen aantrekkingskracht maar voor de dames in kwestie wellicht wel.
Overigens kan ik uit je schrijven opmaken dat jij het hier weer over een hele blik mensen hebt, echte vrienden de meeste mensen hebben er rond de 3 de gelukkige mensen hebben er 7, dat is waar ik het over heb.
Zal bij jou niet eens meer moeite doen want jij komt toch wel met dit soort pracht verhalen om alles te ontkrachten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:19 schreef Tanin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het bed zou delen met elke meid waar ik me tot aangetrokken voel![]()
Sex is wat mij betreft iets voor binnen een relatie en ik heb meerdere vriendinnen die ik lichamelijk aantrekkelijk vind, die leuke meiden zijn, maar waar ik never nooit een relatie mee zou willen.
Met 2 meiden heb ik meerdere nachten in 1 bed doorgebracht, zonder dat er ooit iets gebeurd is (nee niet tegelijk). Ja er was wederzijdse aantrekkingskracht.
En van een aantal meiden weet ik wel dat er geen aantrekkingskracht is, niet van allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |