Homo's die ik ken beweren anders: met voldoende drank en praten over seks zou je elke (hetero)man in bed krijgen. Dat advies gaven ze me zelf ook om een homo te versieren.quote:
Daar geloof ik dus helemaal niks van, dan zit dat er al een beetje in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:32 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Homo's die ik ken beweren anders: met voldoende drank en praten over seks zou je elke (hetero)man in bed krijgen. Dat advies gaven ze me zelf ook om een homo te versieren.
Dan zijn al die heteromannen gewoon homo's.. Of bi's.. But definitely not straigt!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:32 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Homo's die ik ken beweren anders: met voldoende drank en praten over seks zou je elke (hetero)man in bed krijgen. Dat advies gaven ze me zelf ook om een homo te versieren.
Dat zei een nicht van mij ook altijd.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Skitzofrenix het volgende:
Kan prima! Sterker nog, ik heb liever mannen/jongens vrienden!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:30 schreef fruitshot het volgende:
[..]
Dat is voor mij iig onmogelijk, homos zijn in mijn ogen niet een man man en dus ook niet fuckable.. Hoe lekker ze ook zijn. Ik zie het beeld voor me dat ze in hun kont geneukt worden en dat is al genoeg om niet verliefd te worden.
Ik kan wel hele goede vrienden met homo's zijn daar voel ik me hetero genoeg voor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:32 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ten eerste worden natuurlijk niet alle homo's in hun kont geneukt zoals je dat zo plastisch uitdrukt en ten tweede heb ik geen knopje in mijn hoofd dat zegt: op die man kun je niet verliefd worden, want hij is homo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:30 schreef fruitshot het volgende:
[..]
Dat is voor mij iig onmogelijk, homos zijn in mijn ogen niet een man man en dus ook niet fuckable.. Hoe lekker ze ook zijn. Ik zie het beeld voor me dat ze in hun kont geneukt worden en dat is al genoeg om niet verliefd te worden.
Waarom ook niet? Iemand is een vriend vanwege zijn karakter, niet vanwege zijn geaardheid. Net zoals vrouwen "gewoon" bevriend kunnen zijn met een lesbiënne.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:49 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik kan wel hele goede vrienden met homo's zijn daar voel ik me hetero genoeg voor.
Omdat homofobie vaak voorkomt bij onzekere heteromannen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom ook niet? Iemand is een vriend vanwege zijn karakter, niet vanwege zijn geaardheid. Net zoals vrouwen "gewoon" bevriend kunnen zijn met een lesbiënne.
Ik heb het zelf nog nooit echt gehad, langdurige goeie vriendschap met n meisje zonder "meer" gevoelens... dus kweenie. Of het kan of niet durf ik niet te zeggen, ik heb het zelf iig nooit meegemaakt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:52 schreef breedboy het volgende:
Zonder dat de jongen met haar naar bed wil? (sex)
Jullie mening graag!
Is een vriendschap tussen jou en een homo niet hetzelfde als een vriendschap tussen een man en een vrouw? Waarbij de heteroman de vrouw is (de 'stiekem begeerde').quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:49 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik kan wel hele goede vrienden met homo's zijn daar voel ik me hetero genoeg voor.
Dat klopt. Van vrouwen hoor je dat nooit: tenminste, ik heb nog nooit gehoord, dat vrouwen "bang" zijn versierd te worden door een lesbische vriendin.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:00 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Omdat homofobie vaak voorkomt bij onzekere heteromannen.
Ik denk dat het verschil is, dat het in dit geval maar van 1 kant kan komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:09 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Is een vriendschap tussen jou en een homo niet hetzelfde als een vriendschap tussen een man en een vrouw? Waarbij de heteroman de vrouw is (de 'stiekem begeerde').
Een vriendin van me. Ik heb gezegd dat ze zich niet zo aan moest stellen, omdat ze dat bij jongens ook niet had. Inmiddels is ze er iets koeler over.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klopt. Van vrouwen hoor je dat nooit: tenminste, ik heb nog nooit gehoord, dat vrouwen "bang" zijn versierd te worden door een lesbische vriendin.
[..]
Ik denk dat het verschil is, dat het in dit geval maar van 1 kant kan komen.
En dat is een stuk definitiever dan de zogenaamde friendzone?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:12 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat het verschil is, dat het in dit geval maar van 1 kant kan komen.
Ik DENK het wel omdat je in dit geval zeker weet dat het nooit iets kan worden (homo -> hetero). Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:19 schreef Anyanka het volgende:
[..]
En dat is een stuk definitiever dan de zogenaamde friendzone?
Mjah, altijd nog de mensen die willen experimenteren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik DENK het wel omdat je in dit geval zeker weet dat het nooit iets kan worden (homo -> hetero). Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
Dat is waar, al heb je dan nog het "probleem" dat je je aangetrokken moet voelen tot die persoon en omgekeerd. De kans dat iemand EN wil experimenteren EN ook nog eens tot jou aangetrokken is, is wel erg klein.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:09 schreef Tanin het volgende:
[..]
Mjah, altijd nog de mensen die willen experimenteren.
En uit de friendzone komen is ook niet onmogelijk.
Wellicht omdat vriendschap een belangrijk, onmisbaar en groot deel van een relatie is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar, al heb je dan nog het "probleem" dat je je aangetrokken moet voelen tot die persoon en omgekeerd. De kans dat iemand EN wil experimenteren EN ook nog eens tot jou aangetrokken is, is wel erg klein.
Ik denk trouwens dat vriendschap tussen man en vrouw/jongen en meisje wel kan, maar dat het vaak toch fout gaat, omdat 1 van de 2 gevoelens krijgt.
Ja das waar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar, al heb je dan nog het "probleem" dat je je aangetrokken moet voelen tot die persoon en omgekeerd. De kans dat iemand EN wil experimenteren EN ook nog eens tot jou aangetrokken is, is wel erg klein.
Ik denk trouwens dat vriendschap tussen man en vrouw/jongen en meisje wel kan, maar dat het vaak toch fout gaat, omdat 1 van de 2 gevoelens krijgt.
Absoluut waar, anders kun je net zo goed een "neukertje" (bij gebrek aan een beter woord) zoeken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:51 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Wellicht omdat vriendschap een belangrijk, onmisbaar en groot deel van een relatie is.
Goed punt, ik denk dat vriendschap met een ex een uitzondering is: omdat je dan ook meestal weet dat het niets meer gaat worden, het is niet voor niets je ex!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:52 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja das waar.
En ja, het kan zeker, maar is voor sommigen moeilijker(/onmogelijk) dan voor anderen. En ik denk niet dat die gevoelens zozeer het probleem zijn, als wel de hoop/verwachting dat er iets mee gebeurd. Ik vind m'n ex nog steeds leuk, maar we zijn nu goede vrienden. Als zij zich morgen aanbiedt is het weer aan, maar ik verwacht het niet, en als ik morgen een ander tegen kom dan ga ik daar voor
Exact. Vrouwen die anders beweren zijn naïef of lelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
Nee, dat is onmogelijk. Verder dan een oppervlakkige omgang zit er dan niet in. Dat is geen "vriendschap" .
En mannen die anders beweren?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:41 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Exact. Vrouwen die anders beweren zijn naïef of lelijk.
Zijn lelijke vrouwen geen vrouwen dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Homo, leugenaars of lelijke wijven als vrienden.
Onzin, vrouwen zeggen allemaal dat vriendschap mogelijk is vanuit hun perspectief. Vrouwen kunnen prima vrienden zijn met mannen, mannen kunnen dat echter minder goed met vrouwen. Dat mannelijke vrienden met mij naar bed willen heb ik geen moeite mee, maar doe ik gewoon niet. Dat betekent niet het einde van het contact (of van de vriendschap). Zeker niet zolang ik vrijgezel ben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:41 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Exact. Vrouwen die anders beweren zijn naïef of lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |