abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:02:50 #176
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_111457865
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:58 schreef LavenderTown het volgende:
Niet waar. Als je een vriendin hebt die je lekker vindt, maar niet wil neuken, dan vind je haar toch niet zo aantrekkelijk, of je weet dat je meer opties hebt van hetzelfde caliber.

Mensen kunnen echter goed acteren onder sociale druk. Je laat ook niet merken aan je baas dat je hem een lul vindt. Dus in de praktijk kunnen mannen en vrouwen best vrienden zijn, maar onder de oppervlakte spelen altijd gevoelens mee als de vrouw van goede huize komt.

Geef het maar toe. Megan Fox ziet er goed uit, maar om nou verliefd te worden op zo'n synthetische pop...dus je kan best normaal doen tegen haar en als vrienden met elkaar omgaan. Maar als je dan met haar op stap bent, zij op haar best gekleed sjansend met andere mannen, dan ga je me echt niet vertellen dat het toch niets met je doet.
Niets met me doet op wat voor manier? opwint? jaloers maakt? Ze gaat d'r gang maar. Zoals je zecht, ze ziet er goed uit, maar ik hoef zo'n synthetische pop niet hoor.

Ik heb ook een vriendin die ik aantrekkelijk vind, maar die rookt -> hoef ik niet
Nog een vriendin die nog aantrekkelijker is, maar die slaapt nogal wat rond -> hoef ik niet

Kan het wel erg goed met beiden vinden.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:08:45 #177
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_111458039
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kan het me niet voorstellen, jongens vallen toch over het algemeen op een ander type.
Bied het ze als proef op de som eens aan. Je weet wel: wijntje, filmpje, en dan na wat knuffelig gedrag tijdens de film hem sluiks aankijken en zeggen "Aah, voor één keer?"
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_111458104
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:02 schreef Tanin het volgende:

[..]

Niets met me doet op wat voor manier? opwint? jaloers maakt? Ze gaat d'r gang maar. Zoals je zecht, ze ziet er goed uit, maar ik hoef zo'n synthetische pop niet hoor.

Ik heb ook een vriendin die ik aantrekkelijk vind, maar die rookt -> hoef ik niet
Nog een vriendin die nog aantrekkelijker is, maar die slaapt nogal wat rond -> hoef ik niet

Het feit dat je meerdere vriendinnen hebt bevestigt al dat jij ook makkelijk ergens anders aan je trekken komt.

Jij bent dus de man met opties. Maar als Erica Terpstra je vrouw is en Fox je vriendin, dan ga je daar toch anders tegen kijken.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:17:20 #179
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_111458333
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:10 schreef LavenderTown het volgende:

[..]

Het feit dat je meerdere vriendinnen hebt bevestigt al dat jij ook makkelijk ergens anders aan je trekken komt.

Jij bent dus de man met opties. Maar als Erica Terpstra je vrouw is en Fox je vriendin, dan ga je daar toch anders tegen kijken.
Ik heb op het moment geen vriendin nee. Ja, ik kan makkelijk iemand vinden om sex mee te hebben, maar daar heb ik geen behoefte aan.
En Erica Tersptra vind ik onaantrekkelijk. Maar als ik iets had met zeg een Julia Stiles (er van uitgaand dat die een leuke persoonlijkheid heeft), kun je me in een kamer vol naakte Foxjes zetten en gebeurd er niets :)

Sterker nog, ik denk dat je dat sowieso wel kunt doen
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:20:32 #180
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111458432
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2010 14:26 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Zeg dat dan. Hij zal hoogstwaarschijnlijk zijn gedachten veranderen. Zo zijn mannen ook weer.
Moet je er overheen? Nee, niet echt. Kan je er overheen? Alles kan
pi_111458749
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:08 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Bied het ze als proef op de som eens aan. Je weet wel: wijntje, filmpje, en dan na wat knuffelig gedrag tijdens de film hem sluiks aankijken en zeggen "Aah, voor één keer?"
Ach, wie weet zouden ze het wel doen dan, zou zomaar kunnen. Maar is het dan meteen onmogelijk goed bevriend te raken met ze?
pi_111466837
Misschien ben ik wel heel oppervlakkig hoor maar waarschijnlijk alleen als ze lelijk is. Elke mooie vrouw zal ik uiteindelijk mee proberen het bed mee in te komen.

Ik denk dat relatie's tussen mannen en vrouwen alleen kunnen bestaan door mannen die hun impulsen inhouden en vrouwen die het afremmen.
pi_111469274
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:07 schreef Kandijfijn het volgende:
Misschien ben ik wel heel oppervlakkig hoor maar waarschijnlijk alleen als ze lelijk is. Elke mooie vrouw zal ik uiteindelijk mee proberen het bed mee in te komen.

Ik denk dat relatie's tussen mannen en vrouwen alleen kunnen bestaan door mannen die hun impulsen inhouden en vrouwen die het afremmen.
Dat. Een man denkt altijd door.
pi_111469637
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach, wie weet zouden ze het wel doen dan, zou zomaar kunnen. Maar is het dan meteen onmogelijk goed bevriend te raken met ze?
Nee, dat is niet direct onmogelijk.

Het word pas onmogelijk als er een 3e persoon (man óf vrouw) zich meldt :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 12 mei 2012 @ 20:17:36 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_111469710
Ja het kan al zal het niet alle jongens lukken denk ik.
pi_111478981
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Roodharig en gesproet doet het gewoon niet voor me.. :')
Gesproete redheads O+ is ze nog beschikbaar? :9~
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_111479986
Mij is het nog nooit gelukt. :')
pi_111484984
Nou, het kan misschien wel, maar ik heb er echt geen behoefte aan. Ik denk als ik wel behoefte heb aan een echte vriendschap met een vrouw dat ik in feite al verliefd ben. :P
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zondag 13 mei 2012 @ 14:45:43 #189
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_111491729
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_111527305
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:02 schreef Tanin het volgende:

[..]

Gast... je geeft dus zelf al 2 redenen aan waarop je je er op afknapt en ze dus eigenlijk toch niet zo aantrekkelijk vindt.
  maandag 14 mei 2012 @ 12:48:56 #191
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_111529298
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 11:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Gast... je geeft dus zelf al 2 redenen aan waarop je je er op afknapt en ze dus eigenlijk toch niet zo aantrekkelijk vindt.
Ik kan ze toch lichamelijk nog steeds aantrekkelijk vinden?

En als dat volgens jou niet kan, dan kan het dus heel goed dat mannen en vrouwen gewoon vrienden zijn zonder dat de man door denkt.
  maandag 14 mei 2012 @ 13:02:33 #192
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_111529662
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:34 schreef netflanders het volgende:
Ja, het kan. Maar het is voor mannen lastig. Simpelweg omdat het lang niet zo boeiend is om vriendschappelijk met vrouwen om te gaan. Waarom vrienden zijn met vrouwen als je vrienden kan zijn met mannen?
Waarom is het niet boeiend om bevriend te zijn met vrouwen? :?
...as always
pi_111529754
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:02 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Vaak niet dezelfde overeenkomsten?
pi_111529762
Met echt alleen maar mannen omgaan vond ik wel een behoorlijke beperking eigenlijk. Ik heb ook wel eens behoefte aan vrouwengesprekken.
  maandag 14 mei 2012 @ 13:14:02 #195
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_111529983
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:07 schreef Kandijfijn het volgende:

Denk ik ook.
De meiden in m'n vriendenkring kun je simpelweg opdelen in twee groepen.

* Knap/leuk/aantrekkelijk en dan:
- Verknipt/teveel minpunten karakter/rokend etc = Hooguit een keer (of 3)
- Weinig tot geen minpunten = Mogelijkheid tot relatie en sowieso een optie voor een keer.

Of ze/ik een relatie hebben doet er niet toe, op dat moment ben ik óf dusdanig verliefd dat ik er niet eens aan denk of hou ik me gewoon in omdat ik met een ander ben maar zie ik wel mogelijkheden voor wanneer het fout zou lopen.

Dan heb je nog die andere categorie:
* Niet knap/leuk/aantrekkelijk en zodoende is er dan geen spanningsveld en is ze voor mij gewoon 'one of the guys', eigenlijk ook enkel dát type meiden trouwens, de wat minder bedeelde meiden die zich ook echt als chick gedragen heb ik in ieder geval niet in m'n vriendenkring, hooguit 'verplicht' doordat ze met een vriend/kennis hebben.

Klinkt lullig, maar zo ligt het wel en van daaruit begrijp ik ook prima dat de partner in relaties het nooit zo geweldig vind wanneer je goede vriendschappen hebt met iemand die knap, leuk en aantrekkelijk is, teveel dreiging. :)
  maandag 14 mei 2012 @ 13:19:13 #196
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_111530127
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:02 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Noem eens je hobby's, interesses, sporten, tv programma's, favoriete onderwerpen/drankje/film en bezigheden en leg die eens naast die van de doorsnee vent en je snapt direct waarom mannen liever gewoon vrienden zijn met mannen.
pi_111530235
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:19 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Noem eens je hobby's, interesses, sporten, tv programma's, favoriete onderwerpen/drankje/film en bezigheden en leg die eens naast die van de doorsnee vent en je snapt direct waarom mannen liever gewoon vrienden zijn met mannen.
Mijn hobby's zijn een beetje onzijdig eigenlijk.
  maandag 14 mei 2012 @ 13:38:53 #198
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_111530765
quote:

[..]

Politiek en wetenschap lijken me hele algemene interesses en bijvoorbeeld True Blood en Game of Thrones zijn redelijk uniseks series. Over games kan ik ook wel meepraten. Verder merk ik dat mannen gewoon graag praten over dingen die ze meemaken, en ook over relatieperikelen en dergelijke. ;)

Goed, sport en auto's boeien me niet en ik lust geen bier, maar daar maken mijn vrienden dus geen probleem van. :)
...as always
pi_111530814
Ja. vind ik wel. Ze zijn toch niet verplicht een relatie te hebben?
pi_111530858
quote:

[..]

Ik ken genoeg chicks die die interesses gewoon delen? :')

Hoewel ik nog maar weinig dames ken die net als ik wel van een glaasje whisky houden ja :P
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')