leuk dat je het vraagt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:00 schreef Nero22 het volgende:
Ja.
Belangrijker nog: Waarom deze vraag, TS?
Vind ik ook wel raar eigenlijk. Niet om je angst aan te willen praten, maar bij iemand uit eten nemen denk ik meteen aan een date. Geef dan een etentje weg voor 2 personen...quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef breedboy het volgende:
[..]
leuk dat je het vraagt.
nou kijk mijn vriendin heeft een vriend die met haar wilt uit eten, als bedankje voor iets van school.
En ik vertrouw haar volledig maar vind het gewoon raar van hem
Wie zegt er dat het nu anders is?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:12 schreef Elvanera het volgende:
Volgens mij gaat t nu met één gast lukken om bevriend te zijn. Nadat ie mij leuk heeft gevonden, ik duidelijk heb gemaakt dat 't niks gaat worden en hij zoekt nog steeds contact!
Verder, nee lukt me nooit om vriendschappen te behouden met mannen. Ofja, ik heb wel vriendschappen, maar ik weet dat als het even kon, ze me liever in hun bed zien.
Yup, ik denk het ook XDquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:17 schreef breedboy het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog steeds hoop heeft
Alleen als die jongen een knappe vriendin heeft en niet te veel drinktquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:52 schreef breedboy het volgende:
Zonder dat de jongen met haar naar bed wil? (sex)
Jullie mening graag!
Zeg dat dan. Hij zal hoogstwaarschijnlijk zijn gedachten veranderen. Zo zijn mannen ook weer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja ik denk het wel. Van sommige van m'n vrienden weet ik dat ze liever andere bedoelingen hebben dan enkel vriendschap, maar van een paar weet ik eigenlijk wel zeker dat er niks achter zit. Wat ik bij 1 persoon best jammer vind
Nee, hij weet dondersgoed dat er nooit wat zal gebeuren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:17 schreef breedboy het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog steeds hoop heeft
Hoe zeker ben je daarover?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:51 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Nee, hij weet dondersgoed dat er nooit wat zal gebeuren.
Precies. Daarom is een vriendschap naar mijn idee niet snel gelijkwaardig. Met deze gedachte in vriendschap in stand houden lijkt me ook niet alles ( dat de ander meer van je wilt).Ga je met deze ervaringen niet altijd argwanend een vriendschap in?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
't Merendeel van mijn vrienden is jongen, dus normale vriendschappen kunnen wel. Maar bij mijn beste vriend heb ik toch twijfels. Alle jongens die is beschouwde als 'beste vriend' vonden me leuk, of doen dat nog steeds.
Tja ik ben dan bang om hem kwijt te raken als het mislukt. Zo zijn vrouwen dan weerquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:26 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Hij zal hoogstwaarschijnlijk zijn gedachten veranderen. Zo zijn mannen ook weer.
tja tenzij hij geen homo is of een relatie heeft zal zoiets wel een keer knallen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tja ik ben dan bang om hem kwijt te raken als het mislukt. Zo zijn vrouwen dan weer(Als we toch aan het generaliseren zijn
)
Echt waar, zo simpel is het echt! Hij loert waarschijnlijk al tijden op een goede ingang om toe te slaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:07 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
tja tenzij hij geen homo is of een relatie heeft zal zoiets wel een keer knallen.
avondje stappen met de groep en jij en hij drinken nog wat na thuis op de bank.
tegen elkaar aan liggen en hatseflats.
tja zoals gezegd ik word geen vrienden met een meisje die ik niet mag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:13 schreef Eva4Evah het volgende:
Mijn ervaring is dat het wat vrouwen betreft prima is, maar dat mannen vaak meer willen en dat de vriendschap daardoor mislukt. Tot nu toe is het me nog niet gelukt echte vrienden te worden met een gast, meer oppervlakkig contact.
Je spreekt jezelf hier tegen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:12 schreef Elvanera het volgende:
Volgens mij gaat t nu met één gast lukken om bevriend te zijn. Nadat ie mij leuk heeft gevonden, ik duidelijk heb gemaakt dat 't niks gaat worden en hij zoekt nog steeds contact!
Verder, nee lukt me nooit om vriendschappen te behouden met mannen. Ofja, ik heb wel vriendschappen, maar ik weet dat als het even kon, ze me liever in hun bed zien.
Je leest over het woordjequote:
heen.quote:
Nee, dat doe ik niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:55 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Precies. Daarom is een vriendschap naar mijn idee niet snel gelijkwaardig. Met deze gedachte in vriendschap in stand houden lijkt me ook niet alles ( dat de ander meer van je wilt).Ga je met deze ervaringen niet altijd argwanend een vriendschap in?
Ook niet zo gek, met zo'n username.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
't Merendeel van mijn vrienden is jongen, dus normale vriendschappen kunnen wel. Maar bij mijn beste vriend heb ik toch twijfels. Alle jongens die is beschouwde als 'beste vriend' vonden me leuk, of doen dat nog steeds.
hahaha, sommige vrouwen zijn ook zo ontzettend naief...quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:36 schreef zarGon het volgende:
"Ik vertrouw jou wel hoor, alleen de (andere) mannen niet.".
Ik doel op het feit dat die gast haar gewoon nog steeds wel zou willen hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:29 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Je leest over het woordje
[..]
heen.
Maar meeste zouden wel voor een relatie gaan. Verliefd worden, dus.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:21 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
tja zoals gezegd ik word geen vrienden met een meisje die ik niet mag.
en juist als je een meisje langer kent en je blijft vrienden is dat ook een teken dat je op een bepaalde manier bij elkaar past en zoiets zetten mannen niet op het spel voor 1x neuken.
En die beste vriend die je nu denkt dat je leuk vindt, gaat dat wat worden?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet.
Een beste vriend kies je niet, dat wordt iemand vanzelf. Met je beste vrienden deel je alles, dus zij leren je kennen als geen ander. Ik ben ook zo vaak verliefd geworden op iemand die ik beschouwde als "mijn beste/een hele goede vriend". Daar rol je gewoon vanzelf in.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
Nee, dat is onmogelijk. Verder dan een oppervlakkige omgang zit er dan niet in. Dat is geen "vriendschap" .
Omdat hij verder ook geen pogingen doet om me bijvoorbeeld te zoenen oid. Of opmerkingen maakt over zulks soort dingen. En meestal hoor ik dan niks meer van de jongen als hem dat duidelijk is.. Maar nu dus nog wel!quote:
Ja, maar zoals ik zei, het hangt af van wat je definitie van vrienden is. Natuurlijk ga je uit met meisjes en ga je chillen met meisjes, anders zou de leven heel gay en saai zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:26 schreef HJTP het volgende:
Ja, tuurlijk. Ik ga net zo graag uit met vriendinnen (waar ik verder niets mee wil) als met vriendenWat we gaan doen en waar en hoe verschilt wel dan though
Nit lullig bedoelt, want ik ken die jongen verder niet, maar dat is gewoon iets dat jongers vaker doen bij een meisje die ze leuk vinden. Zo komen jongens ook in de "friend zone".quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:29 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Omdat hij verder ook geen pogingen doet om me bijvoorbeeld te zoenen oid. Of opmerkingen maakt over zulks soort dingen. En meestal hoor ik dan niks meer van de jongen als hem dat duidelijk is.. Maar nu dus nog wel!
Deels, bij beide groepen. De mensen waarmee ik de diepgaandste gesprekken heb zijn meestal vriendinnen, met m'n vrienden heb ik een hele andere band.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ik zei, het hangt af van wat je definitie van vrienden is. Natuurlijk ga je uit met meisjes en ga je chillen met meisjes, anders zou de leven heel gay en saai zijn.
Maar zijn het ECHTE vrienden? Dus beste vrienden? Waar je elke week gewoon samen bij elkaar komen, diepgaande gesprekken hebt, waar jullie beide elkaar heel goed kunnen vertrouwen en kwetsbaar kan opstellen?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:52 schreef breedboy het volgende:
Jullie mening graag!
Maar ik heb deze topic niet eens gestart.quote:
Nee, want ik heb al een halfjaar een vriend. En mijn beste vriend is ook één van de goede vrienden van mijn vriend.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
En die beste vriend die je nu denkt dat je leuk vindt, gaat dat wat worden?
Ik heb altijd het besef gehad, vanaf het begin eigenlijk, dat als een meisje een man als beste vriend beschouwd, dat die man per definitie kansloos is. Dus zodra een meisje alles met mij deelt, zonder dat we daarvoor iets hebben gedaan, dat ik gewoon niet eraan moet gaan denken dat ze me leuk vindt. Kwam een tijdje terug erachter dat het niet zo zwart/wit is.
Haha ja dat is waar. Heb een vriendinnetje dat ook veel met jongens omgaat en dan totaal niet doorheeft dat zij haar helemaal zien zitten. Zij wil dan alleen maar vrienden zijn en dan loopt het weer helemaal mis enzo. Ik heb dat ook al zo vaak tegen haar gezegd, maar ja ze is nog een beetje naief. Ik vind het wel sneu voor die gasten, meestal lopen ze als een hondje achter d'r aanquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:37 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
hahaha, sommige vrouwen zijn ook zo ontzettend naief...
ja maar we zijn gewoon vrienden, hij wil echt niks van mij...
zegt dan een ontzettende lekkere meid over een maagd van 24
Ja maar, die poging heeft ie al geprobeerd. Hij is in de friend zone gekomen en dat heeft hem ook niks opgeleverdquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nit lullig bedoelt, want ik ken die jongen verder niet, maar dat is gewoon iets dat jongers vaker doen bij een meisje die ze leuk vinden. Zo komen jongens ook in de "friend zone".
Okequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:32 schreef HJTP het volgende:
[..]
Deels, bij beide groepen. De mensen waarmee ik de diepgaandste gesprekken heb zijn meestal vriendinnen, met m'n vrienden heb ik een hele andere band.
Je hebt wel gelijk, het maakt absoluut uit wat je onder vrienden verstaat. Maar volgens mij klopt het deel van mijn vrienden/vriendinnen waar ik het over heb wel met jouw definitie
Dat verbaasde mij ook al...quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar ik heb deze topic niet eens gestart.
Maarre... ik maak nooit topics over "of mannen en vrouwen bevriend kunnen zijn".quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:37 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook al...![]()
Maar ontopic... ik denk dat mannen wel degelijk bevriend kunnen zijn met vrouwen. Alleen dat zijn ander soort vriendschappen dan samen bier zuipen en voetbal kijken.
quote:
geef hem een keer medelijdensex.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:36 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja maar, die poging heeft ie al geprobeerd. Hij is in de friend zone gekomen en dat heeft hem ook niks opgeleverdAgh ja, het is maar wat ie zichzelf aan doet toch.
komt uit de film:quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Grappig stukje. Ookal is het misschien wat zwart-wit neergezet, zit wel wat in
. Komt dit uit een serie of een film ofzo? Die wil ik wel zien
Ah. ok. thnxquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:43 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
komt uit de film:
when harry met sally.
is een klassieker en deze en nog een fragment zijn een van de beroemdste filmscenes ooit:
Is het voor jouw idee dan geen ongelijkwaardige vriendschap? Bij mij zou het altijd in mijn achterhoofd meespelen als iemand je leuk heeft gevonden en je nu niet zeker weet hoe het er nu voorstaat. Vanuit het perspectief van de man zou ik het ook niet prettig vinden om afgewezen te worden en te beseffen dat die ander die je steeds opzoekt jou gewoon ziet als ''niet doable''. Dan moet je toch echt je ego naast je neer kunnen leggen, iets dat mij op dat vlak niet zou lukken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:36 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja maar, die poging heeft ie al geprobeerd. Hij is in de friend zone gekomen en dat heeft hem ook niks opgeleverdAgh ja, het is maar wat ie zichzelf aan doet toch.
Whehehe herkenbaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:13 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Is het voor jouw idee dan geen ongelijkwaardige vriendschap? Bij mij zou het altijd in mijn achterhoofd meespelen als iemand je leuk heeft gevonden en je nu niet zeker weet hoe het er nu voorstaat. Vanuit het perspectief van de man zou ik het ook niet prettig vinden om afgewezen te worden en te beseffen dat die ander die je steeds opzoekt jou gewoon ziet als ''niet doable''. Dan moet je toch echt je ego naast je neer kunnen leggen, iets dat mij op dat vlak niet zou lukken.
Lastig he aantrekkelijk zijn..quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:12 schreef Elvanera het volgende:
Alleen als de jongen homo of bezet is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:52 schreef breedboy het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, als vriendinnen erg gezellig worden (lees: knuffelig) wil dat nog wel eens vrij gênante momenten opleveren, zelfs als ik niets met ze wilquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:34 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Nee ik denk dat haar rondingen, houdingen en gezichtsuitdrukkingen toch altijd weer een reden zijn om ene stijve van haar te krijgen.
Met 3 kwart van mijn vriendinnen zou ik er geen probleem mee hebben om het bed mee in te duikenquote:
Het gaat hier dan ook om jongensquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:07 schreef silent_scream1 het volgende:
Ik vind dat het wel kan, ik heb ook een hele goede (hetero) mannelijke vriend en ik moet er neit aan denken dat ik iets met hem zou doen. Andersom is het precies het zelfde. We chillen gewoon vaak samen met wijntjes en hebben altijd veel lol, maar ik heb gewoon een vriend en hij scharrelt er op los met meisjes. We vinden het gewoon ook chill om het daar over te hebben en zijn blij voor elkaar als we iemand leuks vinden. Ik vind dus dat het zeker kan. Zelfs mijn vriend vind m relaxt en kan goed met hem overweg zonder dat er jaloerzie of iets in die geest aanwezig is.
True!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:47 schreef Sofia90 het volgende:
Het kan wel maar het ligt helemaal aan de personen, als de 1 zich aangetrokken voelt tot de ander maar het is niet wederzijds dan werkt een vriendschap ook niet. Als het meisje een ''manwijf'' is dus zo'n meid dat echt one of the guys is lukt het wel of als de jongen homo is idd.
Ik heb zelf altijd oppervlakkige vriendschappen met jongens gehad, als het dan duidelijk werd dat ik alleen vrienden wou zijn en hun meer wouden dan dat waren ze ineens niet meer zo geïnteresseerd in meen jongens waarbij het wel wederzijds is worden sneller een scharrel dan een vriend dus tja...
Och doe niet zo triest, dat jij een ander ding tussen je benen hebt zitten wil niet zeggen dat je geen vriendschappelijke band met zo iemand kunt opbouwenquote:
Een vrouw die je niet zou doen daar wordt je geen vrienden mee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef Pweer het volgende:
[..]
Och doe niet zo triest, dat jij een ander ding tussen je benen hebt zitten wil niet zeggen dat je geen vriendschappelijke band met zo iemand kunt opbouwen. Je hoeft toch niet gelijk iedereen die een ander ding tussen zn benen heeft te bespringen als de relatie meer dan oppervlakkig wordt
.
Tuurlijk kan dat
Ik geloof graag dat mijn vrienden en ik woest aantrekkelijke mensen zijn. Dat ze de knappe groep zijn bij het uitgaan en dat een van mijn vriendinnen kan doorgaan als miss World.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:47 schreef Sofia90 het volgende:
Het kan wel maar het ligt helemaal aan de personen, als de 1 zich aangetrokken voelt tot de ander maar het is niet wederzijds dan werkt een vriendschap ook niet. Als het meisje een ''manwijf'' is dus zo'n meid dat echt one of the guys is lukt het wel of als de jongen homo is idd.
Ik heb zelf altijd oppervlakkige vriendschappen met jongens gehad, als het dan duidelijk werd dat ik alleen vrienden wou zijn en hun meer wouden dan dat waren ze ineens niet meer zo geïnteresseerd in meen jongens waarbij het wel wederzijds is worden sneller een scharrel dan een vriend dus tja...
meiden zijn net mensen hoor, ze kunnen ook lachen en drinken en nutteloos spelletjes doen op de xbox.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
In 99 vd 100 gevallen NEE. Overigens zie ik vaak dat 99 vd 100 meisjes denkt dat die ene jongen waar ze zo vriendschappenlijk mee omgaan net die ene op de 100 is(vaak omdat ze denken dat ze zelf zo interessant zijn overigens
!). Ik zie persoonlijk ook niet zo goed in waarom je als vent een meid in je vriendenkring wilt hebben. Wat zijn de beweegredenen daarachter?
Ik ken maar weinig vrouwen die echt (meermaals) grappig zijn bijvoorbeeld, zal wellicht aan mijn gevoel voor humor kunnen liggen. Of het feit dat ik zo 5 echte grappige mannelijke caberetiers op kan noemen en geen vrouwelijke om maar iets te noemen. Spelletjes kunnen spelen en alcohol kunnen nuttigen zie ik niet als een pluspunt boven de gemiddelde vent.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
meiden zijn net mensen hoor, ze kunnen ook lachen en drinken en nutteloos spelletjes doen op de xbox.
en ze stinken nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:52 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vrouwen die echt (meermaals) grappig zijn bijvoorbeeld, zal wellicht aan mijn gevoel voor humor kunnen liggen. Of het feit dat ik zo 5 echte grappige mannelijke caberetiers op kan noemen en geen vrouwelijke om maar iets te noemen. Spelletjes kunnen spelen en alcohol kunnen nuttigen zie ik niet als een pluspunt boven de gemiddelde vent.
xeauouixeau stinken vrouwen minder dan mannen, sterker nog, ze ruiken heerlijk naar bloemetjes en andere heerlijke geuren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:25 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ja, als ze een vaginale douche gebruiken tenminste.
Kreeg laatst anders nog halverwege een vrijpartij een slappe lul omdat ik doggy wou gaan maar ik zag en vooral ook rook dat ze haar reet niet goed had afgeveegd. Misschien dat bruine anjers zo ruiken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:26 schreef linpunt het volgende:
[..]
xeauouixeau stinken vrouwen minder dan mannen, sterker nog, ze ruiken heerlijk naar bloemetjes en andere heerlijke geuren.![]()
dan had je dr ook niet meer in de friendzone.. :pquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Kreeg laatst anders nog halverwege een vrijpartij een slappe lul omdat ik doggy wou gaan maar ik zag en vooral ook rook dat ze haar reet niet goed had afgeveegd. Misschien dat bruine anjers zo ruiken.
Het meisje in kwestie de vriendin van een beste vriend is / enigzins familie gerelateerd is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef serkan030 het volgende:
het kan volgens mij alleen als:
-de jongen homo is
-de jongen zich niet aangetrokken voelt tot het meisje
-de jongen weet dat hij beter kan krijgen of al een meisje heeft die hoger op zijn lijst staat
No shit, daar gaat het net omquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef serkan030 het volgende:
het kan volgens mij alleen als:
-de jongen homo is
-de jongen zich niet aangetrokken voelt tot het meisje
-de jongen weet dat hij beter kan krijgen of al een meisje heeft die hoger op zijn lijst staat
Het is af en toe best handig hoor, om eens te horen hoe vrouwen ergens over denken. En daarbij, waarom zou ik geen vrienden met iemand worden, puur omdat ze vrouw is?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
In 99 vd 100 gevallen NEE. Overigens zie ik vaak dat 99 vd 100 meisjes denkt dat die ene jongen waar ze zo vriendschappenlijk mee omgaan net die ene op de 100 is(vaak omdat ze denken dat ze zelf zo interessant zijn overigens
!). Ik zie persoonlijk ook niet zo goed in waarom je als vent een meid in je vriendenkring wilt hebben. Wat zijn de beweegredenen daarachter?
ja en neen want elke jongen/man is als een roofdier dat zijn behoeftes op termijn moet zien te vervullenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:52 schreef breedboy het volgende:
Jullie mening graag!
Wat?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat mijn vrienden en ik woest aantrekkelijke mensen zijn. Dat ze de knappe groep zijn bij het uitgaan en dat een van mijn vriendinnen kan doorgaan als miss World.
Toch houden we nooit uitgebreid een orgie met elkaar want je kan ook gewoon vrienden zijn
Misschien omdat het een leuk persoon is?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik had dus toevallig een discussie met een vriendin toen we samen op vakantie waren. Die beweerde dat, als puntje bij paaltje zou komen, ik makkelijk met haar het bed in zou duiken omdat dat nou eenmaal de aard van het mannetje is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Jongens en meisjes wel, mannen en vrouwen niet. Althans niet zonder vroeg of laat seksuele spanning van een kant of beide kanten, maar daar hoeft niet altijd wat mee gedaan te worden. Vriendschap hoeft om die reden niet altijd in het gedrang te komen.
Uiteraard kan dat. Gepijpt worden is geen bed voor nodig en tegen de muur aanneuken gaat ook prima hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef hlmllp het volgende:
Tuurlijk is dat mogelijk. Er zijn genoeg leuke dingen die je kan doen zonder dat er een bed aan te pas komt.
En als de vrouw nou knap is en je voelt je niet aangetrokken tot haar?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:28 schreef Seam het volgende:
Alleen als de vrouw lelijk is en de man voelt zich niet aangetrokken tot haar.
homo's kunnen inderdaad prima vrienden met vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:33 schreef ems. het volgende:
[..]
En als de vrouw nou knap is en je voelt je niet aangetrokken tot haar?
Ik voel me niet aangetrokken tot -elke- knappe vrouw
Dat vroeg ik niet. Ik vraag me af hoe vaak dat grapje ondertussen al is gemaaktquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:34 schreef Seam het volgende:
[..]
homo's kunnen inderdaad prima vrienden met vrouwen zijn.
Ik kan niet voor anderen spreken, maar *ik* kan het wel. Met meiden die ik leuk vind/heb gevonden, maar ook met meiden waar er wederzijds geen aantrekking is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:50 schreef BorusBulldog het volgende:
Eerst moet je even bepalen wat je bedoelt met vriendschap, facebook-vrienden, ja! echte vrienden, Nee!.
Er zijn verschillende situaties mogelijk:
- Jongen wil wel wat met het meisje doen, meisje niet met de jongen:
De jongen zal interesse tonen en proberen te scoren,
kansloos wellicht maar deze vriendschap
is niet gelijkwaardig en niet echt een vriendschap te noemen.
- Meisje wil wat met de jongen, jongen niet met het meisje:
Lees hierboven maar dan andersom, in beide gevallen geldt, als er duidelijkheid
is over de situatie zal de vriendschap ook in 1 keer heel snel over zijn.
- Beide personen zijn niet in elkaar geinteresseerd:
Alsof deze mensen meer met elkaar zullen doen dan elkaar op facebook toevoegen en
in groepsverband met elkaar omgaan![]()
- Beide personen zijn in elkaar geinteresseerd:
Of ze scharrelen met elkaar of ze krijgen een relatie.
Mannen en vrouwen kunnen onder de voorwaarde dat beiden hetero zijn geen vrienden met elkaar zijn, in ieder geval niet gelijkwaardig.
Wel mooi dat er nog steeds mensen zijn die volhouden dat dit wel kan
(Ik heb het hier over vrienden, niet 1 van de 50+ mensen die je in het echt kent, je hebt er een emotionele band mee, je weet veel van elkaar, kent elkaar goed en je spreekt ook gewoon met elkaar af ed..)
Je bent dus gewoon luiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:02 schreef LookAtMe het volgende:
Ja. Er is een verschil tussen naar bed mee willen, en het doen als je de kans krijgt. Ik hoef niet naar bed met mijn vriendinnen maar als ze het aanbieden zou ik het wel doen.
De dames waar je wel aantrekkingskracht bij voelt, daar zou je het bed mee delen zodra je de kans kreeg, vind je dit een gelijkwaardige vriendschap?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:55 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar *ik* kan het wel. Met meiden die ik leuk vind/heb gevonden, maar ook met meiden waar er wederzijds geen aantrekking is.
Wie zegt dat ik het bed zou delen met elke meid waar ik me tot aangetrokken voelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:00 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
De dames waar je wel aantrekkingskracht bij voelt, daar zou je het bed mee delen zodra je de kans kreeg, vind je dit een gelijkwaardige vriendschap?
De meiden waar er wederzijds geen aantrekking is, dit is iets dat jij nooit kan vaststellen, wellicht is er voor jou geen aantrekkingskracht maar voor de dames in kwestie wellicht wel.
Overigens kan ik uit je schrijven opmaken dat jij het hier weer over een hele blik mensen hebt, echte vrienden de meeste mensen hebben er rond de 3 de gelukkige mensen hebben er 7, dat is waar ik het over heb.
Zal bij jou niet eens meer moeite doen want jij komt toch wel met dit soort pracht verhalen om alles te ontkrachten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:19 schreef Tanin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het bed zou delen met elke meid waar ik me tot aangetrokken voel![]()
Sex is wat mij betreft iets voor binnen een relatie en ik heb meerdere vriendinnen die ik lichamelijk aantrekkelijk vind, die leuke meiden zijn, maar waar ik never nooit een relatie mee zou willen.
Met 2 meiden heb ik meerdere nachten in 1 bed doorgebracht, zonder dat er ooit iets gebeurd is (nee niet tegelijk). Ja er was wederzijdse aantrekkingskracht.
En van een aantal meiden weet ik wel dat er geen aantrekkingskracht is, niet van allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |