abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84773454
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:47 schreef Sofia90 het volgende:
Het kan wel maar het ligt helemaal aan de personen, als de 1 zich aangetrokken voelt tot de ander maar het is niet wederzijds dan werkt een vriendschap ook niet. Als het meisje een ''manwijf'' is dus zo'n meid dat echt one of the guys is lukt het wel of als de jongen homo is idd.
Ik heb zelf altijd oppervlakkige vriendschappen met jongens gehad, als het dan duidelijk werd dat ik alleen vrienden wou zijn en hun meer wouden dan dat waren ze ineens niet meer zo geïnteresseerd in me :{ en jongens waarbij het wel wederzijds is worden sneller een scharrel dan een vriend dus tja...
True!
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:11:03 #102
290585 Pweer
What else ?
pi_84785290
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:00 schreef Haque het volgende:
NEE
Och doe niet zo triest, dat jij een ander ding tussen je benen hebt zitten wil niet zeggen dat je geen vriendschappelijke band met zo iemand kunt opbouwen :{w . Je hoeft toch niet gelijk iedereen die een ander ding tussen zn benen heeft te bespringen als de relatie meer dan oppervlakkig wordt }:| .

Tuurlijk kan dat ^O^
I like, Sexy time! :D
pi_84786257
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef Pweer het volgende:

[..]

Och doe niet zo triest, dat jij een ander ding tussen je benen hebt zitten wil niet zeggen dat je geen vriendschappelijke band met zo iemand kunt opbouwen :{w . Je hoeft toch niet gelijk iedereen die een ander ding tussen zn benen heeft te bespringen als de relatie meer dan oppervlakkig wordt }:| .

Tuurlijk kan dat ^O^
Een vrouw die je niet zou doen daar wordt je geen vrienden mee.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_84790439
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:47 schreef Sofia90 het volgende:
Het kan wel maar het ligt helemaal aan de personen, als de 1 zich aangetrokken voelt tot de ander maar het is niet wederzijds dan werkt een vriendschap ook niet. Als het meisje een ''manwijf'' is dus zo'n meid dat echt one of the guys is lukt het wel of als de jongen homo is idd.
Ik heb zelf altijd oppervlakkige vriendschappen met jongens gehad, als het dan duidelijk werd dat ik alleen vrienden wou zijn en hun meer wouden dan dat waren ze ineens niet meer zo geïnteresseerd in me :{ en jongens waarbij het wel wederzijds is worden sneller een scharrel dan een vriend dus tja...
Ik geloof graag dat mijn vrienden en ik woest aantrekkelijke mensen zijn. Dat ze de knappe groep zijn bij het uitgaan en dat een van mijn vriendinnen kan doorgaan als miss World.
Toch houden we nooit uitgebreid een orgie met elkaar want je kan ook gewoon vrienden zijn :')
pi_84795265
Wat een onzin. Natuurlijk kunnen jongens en meiden goede vrienden zijn. Je bent wel erg kortzichtig als je denkt dat dat niet kan of dat je continu het idee hebt dat je eigenlijk in d'r panties wil zitten. En uiteraard is een jongen met meisjes als vrienden geen homo. Heb zelf ook een aantal dames als vriend die ik als beste vriend beschouw waar mee je alles doet zoals goede vrienden beaamd.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_84799663
In 99 vd 100 gevallen NEE. Overigens zie ik vaak dat 99 vd 100 meisjes denkt dat die ene jongen waar ze zo vriendschappenlijk mee omgaan net die ene op de 100 is :') (vaak omdat ze denken dat ze zelf zo interessant zijn overigens :')!). Ik zie persoonlijk ook niet zo goed in waarom je als vent een meid in je vriendenkring wilt hebben. Wat zijn de beweegredenen daarachter?
pi_84799858
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
In 99 vd 100 gevallen NEE. Overigens zie ik vaak dat 99 vd 100 meisjes denkt dat die ene jongen waar ze zo vriendschappenlijk mee omgaan net die ene op de 100 is :') (vaak omdat ze denken dat ze zelf zo interessant zijn overigens :')!). Ik zie persoonlijk ook niet zo goed in waarom je als vent een meid in je vriendenkring wilt hebben. Wat zijn de beweegredenen daarachter?
meiden zijn net mensen hoor, ze kunnen ook lachen en drinken en nutteloos spelletjes doen op de xbox. :|W
pi_84800015
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:44 schreef linpunt het volgende:

[..]

meiden zijn net mensen hoor, ze kunnen ook lachen en drinken en nutteloos spelletjes doen op de xbox. :|W
Ik ken maar weinig vrouwen die echt (meermaals) grappig zijn bijvoorbeeld, zal wellicht aan mijn gevoel voor humor kunnen liggen. Of het feit dat ik zo 5 echte grappige mannelijke caberetiers op kan noemen en geen vrouwelijke om maar iets te noemen. Spelletjes kunnen spelen en alcohol kunnen nuttigen zie ik niet als een pluspunt boven de gemiddelde vent.
pi_84800069
ja, nadat ze beide realiseren dat het niks kan worden
ja, als hij/zij op het andere geslacht valt
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 02:11:41 #110
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84800344
Yep. Het kan.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_84800374
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:52 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Ik ken maar weinig vrouwen die echt (meermaals) grappig zijn bijvoorbeeld, zal wellicht aan mijn gevoel voor humor kunnen liggen. Of het feit dat ik zo 5 echte grappige mannelijke caberetiers op kan noemen en geen vrouwelijke om maar iets te noemen. Spelletjes kunnen spelen en alcohol kunnen nuttigen zie ik niet als een pluspunt boven de gemiddelde vent.
en ze stinken niet ^O^
pi_84800484
Kan zonder problemen maar heeft wellicht ook wel een beetje met de leeftijd te maken....hoe jonger de mannen hoe minder ze wellicht een vriendschap met een meisje/vrouw zien zitten door hun opspelende hormonen. :') Maar als ze ouder worden zien ze dat er meer is dan alleen een vrouw te zien als iets wat je meteen moet bespringen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_84800590
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 02:13 schreef linpunt het volgende:

[..]

en ze stinken niet ^O^
Ja, als ze een vaginale douche gebruiken tenminste.
pi_84800599
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 02:25 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Ja, als ze een vaginale douche gebruiken tenminste.
xeauouixeau stinken vrouwen minder dan mannen, sterker nog, ze ruiken heerlijk naar bloemetjes en andere heerlijke geuren. O+ O+
pi_84800710
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 02:26 schreef linpunt het volgende:

[..]

xeauouixeau stinken vrouwen minder dan mannen, sterker nog, ze ruiken heerlijk naar bloemetjes en andere heerlijke geuren. O+ O+
Kreeg laatst anders nog halverwege een vrijpartij een slappe lul omdat ik doggy wou gaan maar ik zag en vooral ook rook dat ze haar reet niet goed had afgeveegd. Misschien dat bruine anjers zo ruiken.
pi_84800770
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 02:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Kreeg laatst anders nog halverwege een vrijpartij een slappe lul omdat ik doggy wou gaan maar ik zag en vooral ook rook dat ze haar reet niet goed had afgeveegd. Misschien dat bruine anjers zo ruiken.
dan had je dr ook niet meer in de friendzone.. :p
pi_84813417
het kan volgens mij alleen als:
-de jongen homo is
-de jongen zich niet aangetrokken voelt tot het meisje
-de jongen weet dat hij beter kan krijgen of al een meisje heeft die hoger op zijn lijst staat
pi_84813448
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef serkan030 het volgende:
-de jongen homo is
-de jongen weet dat hij beter kan krijgen of al een meisje heeft die hoger op zijn lijst staat
Het meisje in kwestie de vriendin van een beste vriend is / enigzins familie gerelateerd is.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 01:19:14 #119
255889 WeerEenPassVergeten
Een geheugen als een zeef
pi_84838855
Ja, kan prima. Ik heb zelf ook enkele vriendinnen welke ik toch wel minstens zo vaak zie als mijn eigen vrienden. Heb er ook geen gevoelens voor; ondanks dat het stuk voor stuk knappe meiden zijn, waar ik het ook nog eens erg goed mee kan vinden. Bekrompen gedoe van sommige gewoon hier; bij elke meid die je spreekt hoeft je testosteron toch niet de pan uit te rijzen? :')
Your only limit is your imagination
pi_84848106
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef serkan030 het volgende:
-de jongen homo is
No shit, daar gaat het net om :')

Maar natuurlijk is het mogelijk om als jongen gewoon vrienden te zijn met een meisje, waarom zou het niet kunnen?
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Het is af en toe best handig hoor, om eens te horen hoe vrouwen ergens over denken. En daarbij, waarom zou ik geen vrienden met iemand worden, puur omdat ze vrouw is?
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
pi_84849334
Toevallig had ik een tijdje geleden nog deze discussie met een (knappe) vriendin van me, toen we samen op vakantie waren. (Allebei zonder relatie)

Ze schetste dat ik best wel van haar af kon blijven (want dat deed ik immers al 2 jaar), maar als zij, terwijl we wat gedronken hebben oid, mij opeens begint te zoenen dat ik daar dus in mee zou gaan. Ik zei dus dat dat absoluut niet het geval zou zijn en daar stond ze wel even versteld van. Misschien was ze zelfs een klein beetje beledigd. :P

Maar verder niets aan de hand dus, nog steeds niets mee gedaan ondanks regelmatig samen dronken worden en nog steeds geen behoefte aan :Y)
Conscience do cost.
pi_84850516
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:52 schreef breedboy het volgende:
Zonder dat de jongen met haar naar bed wil? (sex)

Jullie mening graag!
ja en neen want elke jongen/man is als een roofdier dat zijn behoeftes op termijn moet zien te vervullen })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_84853447
ik denk dat weinig mannen het kunnen, aangezien de meeste toch " jagers " blijven.
In het begin zou het iets van een vriendschap kunnen zijn, maar vroeg of laat gaat bij de meeste toch de drang omhoog komen verder te gaan.
hi there good people
pi_84865342
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ik geloof graag dat mijn vrienden en ik woest aantrekkelijke mensen zijn. Dat ze de knappe groep zijn bij het uitgaan en dat een van mijn vriendinnen kan doorgaan als miss World.
Toch houden we nooit uitgebreid een orgie met elkaar want je kan ook gewoon vrienden zijn :')
Wat? :{
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:24:38 #125
294574 coulthard
Leef omdat je het kan
pi_84866690
Grappig dit topic.

Ik zelf heb ervaren dat het aan mij kant prima gaat (en ik ben dus een man):
Een tijd geleden ging ik behoorlijk veel om met een leuke dame. Zelf was ik gewoon vrijgezel, dus had prima gekund, maar ik voelde niet op die manier iets voor haar. Ondanks dat ze behoorlijk aantrekkelijk oogt en ik er ook weleens bij heb stilgestaan, had ik nooit de intentie om iets te beginnen.... Tuurlijk weleens erover ouwehoeren, maar ik was wel vrij duidelijk dacht ik....
En zij had geloof ik wel een relatie, hoewel ze daar ook maar met moeite over praatte.

Op een gegeven moment merkte ik dat zij er juist moeite kreeg met onze omgang.
En toen ik er een keer openlijk over wilde praten, was het gelijk van: ''ik ben heus niet verliefd op je''....
Nu heb ik haar al een half jaar niet meer gesproken.

Dus dat altijd generaliseren wat betreft geslacht klopt geen snars van.
Tuurlijk verschillen mannen en vrouwen, maar niet alle mannen zijn hetzelfde en dat geldt net zo voor vrouwen.
Of misschien ben ik dan maar een vreemde eend in de bijt....
(Als dat zo is zal het me wel een worst wezen, maar het geeft dan wel problemen als alle vrouwen een vooroordeel over mij hebben. Verklaart overgins wel een hoop.)

Maar goed, mijn conclusie:
Ja het kan, alleen andersom blijkbaar soms (ook) niet
Kijk niet naar wat er nog moet gebeuren
Kijk niet naar wat je al hebt gedaan
Kijk naar wat je nu doet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')