abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111423540
Ik ben wel vrienden met een paar vrouwen. Ik zou echter ook graag seks met hun willen. Maargoed, wil niet zeggen dat je niet vriendschappelijk met ze om kan gaan.
pi_111423561
Ik geloof van niet.
Ik heb een redelijk aantal vriendinnen en voor diegene daarvan waarmee ik echt close omga heb ik gevoelens. Diegene waarvoor ik geen gevoelens heb vinden mij dan weer leuk :{
pi_111424097
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:59 schreef Axel1988 het volgende:
Ik ben wel vrienden met een paar vrouwen. Ik zou echter ook graag seks met hun willen. Maargoed, wil niet zeggen dat je niet vriendschappelijk met ze om kan gaan.
Of je wel of niet vriendschappelijk met iemand om kan gaan is ook niet echt de vraag ;)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:25:41 #154
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_111424649
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:26 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Zal bij jou niet eens meer moeite doen want jij komt toch wel met dit soort pracht verhalen om alles te ontkrachten.
Vind je bovenstaande niet een beetje apart? :)
Als dit pracht verhalen zijn, heb ik een pracht leven ;)
Ik ontkracht ook niet alles, ik zeg alleen dat jouw Dit-is-de-waarheid-en-die-geldt-voor-iedereen verhalen gewoon niet kloppen

En ik heb geen idee of het apart is. Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet beoordelen, als ik niet weet wat er in andere mensen hun leven gebeurd :')
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_111424987
Ja, het kan. Maar het is voor mannen lastig. Simpelweg omdat het lang niet zo boeiend is om vriendschappelijk met vrouwen om te gaan. Waarom vrienden zijn met vrouwen als je vrienden kan zijn met mannen?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:39:57 #156
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_111425219
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:34 schreef netflanders het volgende:
Ja, het kan. Maar het is voor mannen lastig. Simpelweg omdat het lang niet zo boeiend is om vriendschappelijk met vrouwen om te gaan. Waarom vrienden zijn met vrouwen als je vrienden kan zijn met mannen?
Omdat meiden over het algemeen vaker dezelfde interesses hebben als ik, en minder de neiging hebben zich macho te gedragen.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_111425459
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:34 schreef netflanders het volgende:
Conclusie in een notendop.. Laat bijv. een groep vrouwen samen op vakantie gaan en er is gegarandeerd gezeik (vaak alleen al over wie er wel en wie er niet mee mogen gaan, dus nog voor de vakantie :')). Persoonlijk minstens 10x een week of langer met een groep mannen (grootte 5-10 personen) en nog nooit iets van gezeik gehad en altijd veel gelachen. Dat hele haat en nijd bij vrouwen.. ik word daar zo moe van dat die bitches elkaar vaak maar weinig gunnen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:39 schreef Tanin het volgende:

[..]

Omdat meiden over het algemeen vaker dezelfde interesses hebben als ik, en minder de neiging hebben zich macho te gedragen.
Je bent wel hetero?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:47:56 #159
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_111425536
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Conclusie in een notendop.. Laat bijv. een groep vrouwen samen op vakantie gaan en er is gegarandeerd gezeik (vaak alleen al over wie er wel en wie er niet mee mogen gaan, dus nog voor de vakantie :')). Persoonlijk minstens 10x een week of langer met een groep mannen (grootte 5-10 personen) en nog nooit iets van gezeik gehad en altijd veel gelachen. Dat hele haat en nijd bij vrouwen.. ik word daar zo moe van dat die bitches elkaar vaak maar weinig gunnen.

[..]

Je bent wel hetero?
Mjah, misschien kom ik ooit nog een keer een moeie jongen tegen en blijk ik bi te zijn, wie weet, maar ik vind meiden veel te lekker om homo te kunnen zijn :9
pi_111426242
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:50 schreef BorusBulldog het volgende:

Mannen en vrouwen kunnen onder de voorwaarde dat beiden hetero zijn geen vrienden met elkaar zijn, in ieder geval niet gelijkwaardig.
Wel mooi dat er nog steeds mensen zijn die volhouden dat dit wel kan :)

Grappig dat mensen volhouden dat het niet kan. Ik heb een paar vriendinnen waar ik heel regelmatig mee hang maar ik hoef echt geen seks met ze. Ja, ik zou het er eventueel wel op kunnen want ze zijn knap. Nee, als ik de keuze had zou nog steeds niet doen.

Maar ik denk dat sommige mensen gewoon zwakker zijn en geen weerstand kunnen bieden tegen die drang ofzo. :) Ik heb er in ieder geval totaal geen problemen mee.
Conscience do cost.
pi_111426836
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef breedboy het volgende:

[..]

leuk dat je het vraagt.
nou kijk mijn vriendin heeft een vriend die met haar wilt uit eten, als bedankje voor iets van school.
En ik vertrouw haar volledig maar vind het gewoon raar van hem :@
Ojee. Paar wijntjes gaan erin.....daarna nog een paar borrels in een kroeg........
5 Ferrari's op videoband!
pi_111443619
Nee.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 00:23:48 #163
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111446953
Tuurlijk kan dat, ze moet gewoon niet je type zijn. Op het moment dat zij je type is qua uiterlijk, je leuk met elkaar omgaat en je gewoon geen andere vrouw in je leven hebt. dan zeg ik nee, vroeg of laat ga je erover fantaseren.

Maar als je al een leuke vriendin hebt, je haar niet aantrekkelijk vind, of je gewoon heel zeker weet dat hoe gezellig het ook is, je haar nooit relatiemateriaal vindt, dan gaat het prima :D ik heb dan ook welgeteld 1 vrouwelijke vriendin waarvan ik weet dat het nooit iets wordt, en het echt goed gaat!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zaterdag 12 mei 2012 @ 09:59:29 #164
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_111452610
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:23 schreef Frag_adder het volgende:
Tuurlijk kan dat, ze moet gewoon niet je type zijn. Op het moment dat zij je type is qua uiterlijk, je leuk met elkaar omgaat en je gewoon geen andere vrouw in je leven hebt. dan zeg ik nee, vroeg of laat ga je erover fantaseren.

Maar als je al een leuke vriendin hebt, je haar niet aantrekkelijk vind, of je gewoon heel zeker weet dat hoe gezellig het ook is, je haar nooit relatiemateriaal vindt, dan gaat het prima :D
Dit dus.
26"
Fading slowly.
  Redactie Games zaterdag 12 mei 2012 @ 11:12:12 #165
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_111453707
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:23 schreef Frag_adder het volgende:

Maar als je al een leuke vriendin hebt, je haar niet aantrekkelijk vind, of je gewoon heel zeker weet dat hoe gezellig het ook is, je haar nooit relatiemateriaal vindt, dan gaat het prima :D ik heb dan ook welgeteld 1 vrouwelijke vriendin waarvan ik weet dat het nooit iets wordt, en het echt goed gaat!
Ook wel een beetje de gedachte die ik heb. Ik ga ook regelmatig bij een "vriendin" op de koffie en wat eten. Voor de gesprekken is het wel een leuke afwisseling. Maar het is ook niet het type vrouw waar ik mee het bed in zou duiken. Al zijn er genoeg anderen die d'r bij haar weer anders over denken. Het onderwerp is wel een keertje de revue gepasseerd, maar eigenlijk meer omdat anderen dachten dat we een stelletje waren. Ik zei tegen d'r: Roodharig en gesproet doet het gewoon niet voor me.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 12 mei 2012 @ 11:13:40 #166
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_111453720
Jawel, mits zij totaal zijn type niet is en hij niet de gemiddelde fok!-er is die zware tekorten heeft. :7
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_111455759
Uit dit topic trok ik de conclusie dat ik dan vast tyfuslelijk ben, ik heb wel mannelijke vrienden namelijk.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:56:32 #168
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_111456325
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
Uit dit topic trok ik de conclusie dat ik dan vast tyfuslelijk ben, ik heb wel mannelijke vrienden namelijk.
Ze zouden je allemaal doen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_111456432
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:56 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ze zouden je allemaal doen.
Kan het me niet voorstellen, jongens vallen toch over het algemeen op een ander type.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:03:32 #170
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111456475
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:05 schreef ems. het volgende:

[..]

Grappig dat mensen volhouden dat het niet kan. Ik heb een paar vriendinnen waar ik heel regelmatig mee hang maar ik hoef echt geen seks met ze. Ja, ik zou het er eventueel wel op kunnen want ze zijn knap. Nee, als ik de keuze had zou nog steeds niet doen.

Maar ik denk dat sommige mensen gewoon zwakker zijn en geen weerstand kunnen bieden tegen die drang ofzo. :) Ik heb er in ieder geval totaal geen problemen mee.
Ik heb er ook geen problemen mee, al moet ik wel eerlijk zeggen dat de jongens waarmee ik bevriend ben mij stiekem echt wel zien zitten. Maargoed, het kan dus wel, als de een maar geen gevoelens voor de ander ontwikkelt. En bij ons is dat tot nu toe gelukt :)
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:04:49 #171
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111456501
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:12 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ook wel een beetje de gedachte die ik heb. Ik ga ook regelmatig bij een "vriendin" op de koffie en wat eten. Voor de gesprekken is het wel een leuke afwisseling. Maar het is ook niet het type vrouw waar ik mee het bed in zou duiken. Al zijn er genoeg anderen die d'r bij haar weer anders over denken. Het onderwerp is wel een keertje de revue gepasseerd, maar eigenlijk meer omdat anderen dachten dat we een stelletje waren. Ik zei tegen d'r: Roodharig en gesproet doet het gewoon niet voor me.. :')
:') Nee zeggen tegen een mooie readhead.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_111456520
ja tuurlijk kan dat.

maar een jongen wilt eenmaal altijd zijn pik ergens in steken.
en als ze dan ook nog lekker is, dan al helemaal!

Nothing to see here, carry on
pi_111456609
En iemand die je als vriend beschouwt kun je wel knap/lekker vinden, dan heb je er nog niet meteen gevoelens voor waardoor een vriendschap niet meer zou lukken toch?
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:47:34 #174
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_111457459
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
En iemand die je als vriend beschouwt kun je wel knap/lekker vinden, dan heb je er nog niet meteen gevoelens voor waardoor een vriendschap niet meer zou lukken toch?
Dit ja. Dat een vriendin lekker is betekend niet dat ik er de koffer mee in wil.
pi_111457756
Niet waar. Als je een vriendin hebt die je lekker vindt, maar niet wil neuken, dan vind je haar toch niet zo aantrekkelijk, of je weet dat je meer opties hebt van hetzelfde caliber.

Mensen kunnen echter goed acteren onder sociale druk. Je laat ook niet merken aan je baas dat je hem een lul vindt. Dus in de praktijk kunnen mannen en vrouwen best vrienden zijn, maar onder de oppervlakte spelen altijd gevoelens mee als de vrouw van goede huize komt.

Geef het maar toe. Megan Fox ziet er goed uit, maar om nou verliefd te worden op zo'n synthetische pop...dus je kan best normaal doen tegen haar en als vrienden met elkaar omgaan. Maar als je dan met haar op stap bent, zij op haar best gekleed sjansend met andere mannen, dan ga je me echt niet vertellen dat het toch niets met je doet.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:02:50 #176
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_111457865
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:58 schreef LavenderTown het volgende:
Niet waar. Als je een vriendin hebt die je lekker vindt, maar niet wil neuken, dan vind je haar toch niet zo aantrekkelijk, of je weet dat je meer opties hebt van hetzelfde caliber.

Mensen kunnen echter goed acteren onder sociale druk. Je laat ook niet merken aan je baas dat je hem een lul vindt. Dus in de praktijk kunnen mannen en vrouwen best vrienden zijn, maar onder de oppervlakte spelen altijd gevoelens mee als de vrouw van goede huize komt.

Geef het maar toe. Megan Fox ziet er goed uit, maar om nou verliefd te worden op zo'n synthetische pop...dus je kan best normaal doen tegen haar en als vrienden met elkaar omgaan. Maar als je dan met haar op stap bent, zij op haar best gekleed sjansend met andere mannen, dan ga je me echt niet vertellen dat het toch niets met je doet.
Niets met me doet op wat voor manier? opwint? jaloers maakt? Ze gaat d'r gang maar. Zoals je zecht, ze ziet er goed uit, maar ik hoef zo'n synthetische pop niet hoor.

Ik heb ook een vriendin die ik aantrekkelijk vind, maar die rookt -> hoef ik niet
Nog een vriendin die nog aantrekkelijker is, maar die slaapt nogal wat rond -> hoef ik niet

Kan het wel erg goed met beiden vinden.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:08:45 #177
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_111458039
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kan het me niet voorstellen, jongens vallen toch over het algemeen op een ander type.
Bied het ze als proef op de som eens aan. Je weet wel: wijntje, filmpje, en dan na wat knuffelig gedrag tijdens de film hem sluiks aankijken en zeggen "Aah, voor één keer?"
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_111458104
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:02 schreef Tanin het volgende:

[..]

Niets met me doet op wat voor manier? opwint? jaloers maakt? Ze gaat d'r gang maar. Zoals je zecht, ze ziet er goed uit, maar ik hoef zo'n synthetische pop niet hoor.

Ik heb ook een vriendin die ik aantrekkelijk vind, maar die rookt -> hoef ik niet
Nog een vriendin die nog aantrekkelijker is, maar die slaapt nogal wat rond -> hoef ik niet

Kan het wel erg goed met beiden vinden.
Het feit dat je meerdere vriendinnen hebt bevestigt al dat jij ook makkelijk ergens anders aan je trekken komt.

Jij bent dus de man met opties. Maar als Erica Terpstra je vrouw is en Fox je vriendin, dan ga je daar toch anders tegen kijken.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:17:20 #179
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_111458333
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:10 schreef LavenderTown het volgende:

[..]

Het feit dat je meerdere vriendinnen hebt bevestigt al dat jij ook makkelijk ergens anders aan je trekken komt.

Jij bent dus de man met opties. Maar als Erica Terpstra je vrouw is en Fox je vriendin, dan ga je daar toch anders tegen kijken.
Ik heb op het moment geen vriendin nee. Ja, ik kan makkelijk iemand vinden om sex mee te hebben, maar daar heb ik geen behoefte aan.
En Erica Tersptra vind ik onaantrekkelijk. Maar als ik iets had met zeg een Julia Stiles (er van uitgaand dat die een leuke persoonlijkheid heeft), kun je me in een kamer vol naakte Foxjes zetten en gebeurd er niets :)

Sterker nog, ik denk dat je dat sowieso wel kunt doen
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:20:32 #180
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111458432
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2010 14:26 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Zeg dat dan. Hij zal hoogstwaarschijnlijk zijn gedachten veranderen. Zo zijn mannen ook weer.
Moet je er overheen? Nee, niet echt. Kan je er overheen? Alles kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')