Jij had een mail gestuurd toch Tita?quote:
Ik had hier een slotje op gezet, dat wil je nieteens weten.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had hier een slotje op gezet, dat wil je nieteens weten.
Ik laat die mongolen nu aan jou over.
Echt he, schrijven kan je niet en lezen ook niet, en nee ik was niet 1 van de 2 die hebben gecheckt of zijn verhaal klopte.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:48 schreef Fiepoo het volgende:
Maar euh.. als iedereen het wachtwoord heeft van opaatje.... lekker dan ... dan kan iedereen gaan zitten posten onder zijn naam.... is niet handig... zeker niet als josti margo zijn wachtwoord heeft.....
wtfquote:
Waarom open je het topic dan? Ik zat die vorige vol te baggeren zodat het klaar was. Die idioten hier weten zelf nieteens helemaal waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:48 schreef Toverheks het volgende:
maar er mag van mij part ook wel slotje op, snap er geen ene malle moer meer van, john of opaatje wie is nu de echte
Het boeit niemand.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:56 schreef kruiwagen het volgende:http://www.ustream.tv/channel/opaatje
Waren jullie vergeten
Pietje, gooi er ff een slotje opquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom open je het topic dan? Ik zat die vorige vol te baggeren zodat het klaar was. Die idioten hier weten zelf nieteens helemaal waar ze het over hebben.
Geen goeie samenwerking dit, Tita
Volgens mij ben jij dan de grootste idioot om te reageren op iets wat je totaal niet boeitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom open je het topic dan? Ik zat die vorige vol te baggeren zodat het klaar was. Die idioten hier weten zelf nieteens helemaal waar ze het over hebben.
Geen goeie samenwerking dit, Tita
Dat die stream me niet boeit is iets heel anders dan het feit dat deze niveauloze bagger in mijn lieve RLS forumpje staat. We hebben al genoeg bagger van twijfelachtig niveau hierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dan de grootste idioot om te reageren op iets wat je totaal niet boeit
Dat was een kloon, als ik het goed begrijp.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:01 schreef Disana het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er in het vorige topic en nu weer wordt gepleit voor de terugkeer van een gebande die alleen maar kwam posten om de COSsers te zieken.
opaatje
Heeft dit volk nu nog niet genoeg aandacht gehad nadat ze ook al in de COS zaten te kloten?
Waar zit de fout ..waar zit de fout.. ik zie hem niet???quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Echt he, schrijven kan je niet en lezen ook niet, en nee ik was niet 1 van de 2 die hebben gecheckt of zijn verhaal klopte.
Hoeft ook niet want Opaatje kan voor vele misschien een weet ik veel wat zijn, maar eerlijk is tie wel.
Ja, en daarom kan ik er niet bij dat mensen hem terug willen. Er wordt yvonne nota bene gevraagd het uit te zoeken. Opgeruimd staat netjes, lijkt mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was een kloon, als ik het goed begrijp.
Alleen Margo klaagt dat hij geband is volgens mijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en daarom kan ik er niet bij dat mensen hem terug willen. Er wordt yvonne nota bene gevraagd het uit te zoeken. Opgeruimd staat netjes, lijkt mij.
"Maar bedankt dat je de tijd neemt om het me uit te leggen, zeer vriendelijk"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:04 schreef Margo37 het volgende:
@ Mera ik snap het woord kloon wel toevallig, het gaat mij er dus om of Opaatje hier al geregd was dus en dat zal dan wel, Yvonne kan het ip e.d. ook zien dus wat is het probleem?
waar zie jij staan dat er voor hem gepleit wordt dat hij kan terug keren??? nergens staat dat, het ging er alleen om dat hij niet kan reageren meer, dat er staat dat hij geen rechten heeft en meer van die dingen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:01 schreef Disana het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er in het vorige topic en nu weer wordt gepleit voor de terugkeer van een gebande die alleen maar kwam posten om de COSsers te zieken.
opaatje
Heeft dit volk nu nog niet genoeg aandacht gehad nadat ze ook al in de COS zaten te kloten?
Gesloten forum? Mensen die zich gedragen zijn gewoon welkom, en wat is er mis met reggen als je niks te verbergen hebt en mee doet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:03 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Waar zit de fout ..waar zit de fout.. ik zie hem niet???
Wat ik wel zie is dat jij als een vlo naar ieder forum en chat spring om daar rotzooi te schoppen.
Zelf veilig achter een gesloten forum je mening geeft ,en mensen waar het daar dan over gaat zich niet kunnen verdedigen.
Als hij niet wil terugkomen, waarom boeit het dan ene flikker of die lul kan reageren of niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar zie jij staan dat er voor hem gepleit wordt dat hij kan terug keren??? nergens staat dat, het ging er alleen om dat hij niet kan reageren meer, dat er staat dat hij geen rechten heeft en meer van die dingen.
maar er staat nergens dat Opaatje terug wil komen op FOK.
Echt hè, het slaat helemaal nergens opquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:08 schreef Fiepoo het volgende:
als hij niet terug wil komen en hij kan niet reageren meer...... ik zie het probleem niet....hij wil toch niet terug?
Zijn wij nou zo stom of zijn zei nou zo slim......quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt hè, het slaat helemaal nergens op
Wij zijn stom, geloof me.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:11 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Zijn wij nou zo stom of zijn zei nou zo slim......
Hey likkertje, bij Peter lukte het niet hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:11 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Zijn wij nou zo stom of zijn zei nou zo slim......
Stream van Opaatje #1quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar zie jij staan dat er voor hem gepleit wordt dat hij kan terug keren??? nergens staat dat, het ging er alleen om dat hij niet kan reageren meer, dat er staat dat hij geen rechten heeft en meer van die dingen.
maar er staat nergens dat Opaatje terug wil komen op FOK.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij niet wil terugkomen, waarom boeit het dan ene flikker of die lul kan reageren of niet?
Wat loop je nou te bazelen? je weet niet eens wie ik benquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hey likkertje, bij Peter lukte het niet he
Man ik zit lekker in de tuin met lappiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Wat loop je nou te bazelen? je weet niet eens wie ik ben
Flikker alstublieft van een balkon ofzo.....
Het is dat ik beter weet, anders had ik gezegd: kloon van Ian_Nick!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef Fiepoo het volgende:
Flikker alstublieft van een balkon ofzo.....
Er mogen hier gewoon topics worden gemaakt over "opaatje" zonder zijn toestemming omdat hij er met zijn HOOFD voor gekozen heeft achter de cam te gaan zitten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:34 schreef Margo37 het volgende:
Opaatje wil best reageren op sommige opmerkingen anders had ik het niet aangeboden aan hem op de chat dat ik het dan wel neer zou zetten, dus waar dat verhaal weer vandaan komt?
Er is een nieuw topic geopend door PB, was dat op verzoek van Opaatje? NEE dus, maar dan zijjn er van die stumperds die het niet kunnen laten om te reageren en toch te kijken blabla en mensen afzeiken die ze niet eens kennen, ik heb hier iig nooit de stream van Opaatje gepromoot en mensen aangeraden om vooral maar te gaan kijken, it's up to you.
Wat mij betreft mag dat vaker zo!.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu een slotje! Nu! dat was mijn puickendste post zonder al te veel scheldwoorden OOIT!
Nee Yvonne moet eerst bij je op schootje zeurkousquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu een slotje! Nu! dat was mijn puickendste post zonder al te veel scheldwoorden OOIT!
Dit wijf heeft echt een soort rare fetish voor forum admins ofzo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee Yvonne moet eerst bij je op schootje zeurkous
Hij heet Fatty Blob.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:44 schreef neusjevandezalm het volgende:
Als die oopaatje geen kritiek wil dan moet ie maar van de buis afgaan
Niet gaan spiegelenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit wijf heeft echt een soort rare fetish voor forum admins ofzo?
Ians schoot is al gevuld!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
heb je het niet door... dat doet ze altijd... doet heel slim maar zo stom als het achtereind van een.... maak maar afquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat?!Die hele yvonne post hier bijna nooit? Wat zit je nou stom te lullen, mens
En jij terug in je vooien bak..of jump ens lekker naar een ander forum KK bijvoorbeeld...ow tja daar plak en knip je al de posts van fok al natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wat? doet ze dat dan, horenzienenzwijgen? wat een achterbakse trut ..... en het dan over mond dood hebben....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:48 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
En jij terug in je vooien bak..of jump ens lekker naar een ander forum KK bijvoorbeeld...ow tja daar plak en knip je al de posts van fok al natuurlijk.
Jij beweerde toch dat als iemand een ban had dat Yvonne het dan wel bij het rechte eind zou hebben? Iets in die trant, gewoon niet lullen als je iets niet volgt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat?!Die hele yvonne post hier bijna nooit? Wat zit je nou stom te lullen, mens
Ho w8 ff, het is kopieren en plakken, ja das echt een verschil hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:48 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
En jij terug in je vooien bak..of jump ens lekker naar een ander forum KK bijvoorbeeld...ow tja daar plak en knip je al de posts van fok al natuurlijk.
Og og... er wordt weer iemand terecht gesteld hoor...... poeh poeh.... kijk maar uit straks heb je een ban te pakken hz&z... en niet eens reageren op de inhoud.... gewoon er overheen lullenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ho w8 ff, het is kopieren en plakken, ja das echt een verschil hoor.
ooow dus je geeft het toe dat je dat doet!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ho w8 ff, het is kopieren en plakken, ja das echt een verschil hoor.
Ja dat doen meerdere bij ons en nu?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
ooow dus je geeft het toe dat je dat doet!!!
Net zoals je alles op kk zet van de chats die je volgt
Nou lekker dan op een gesloten forum waar je je eigen niet kan verdedigen.quote:
Iedereen kan zich verdedigen het kost je ff 2 minuten 'werk' schat ik, dus niet klagen maar dragen en vragen om meerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:08 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nou lekker dan op een gesloten forum waar je je eigen niet kan verdedigen.
En registreren doe ik me niet op een Josti forum...zou trouwens toch niet door de balotage commisie komen.
Okee, ik zal niet lullen als ik iets niet volg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:55 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jij beweerde toch dat als iemand een ban had dat Yvonne het dan wel bij het rechte eind zou hebben? Iets in die trant, gewoon niet lullen als je iets niet volgt.
I rest my case!!!!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:11 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Zijn wij nou zo stom of zijn( zei )nou zo slim......
Zelfde voor Fatty Blob hier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Iedereen kan zich verdedigen het kost je ff 2 minuten 'werk' schat ik, dus niet klagen maar dragen en vragen om meer
Dat vind ik niet erg hoor. Fok! is een forum van niveau.quote:
Hoezo monddood maken.... ik heb niet eens wat gepost..quote:Je bent verbannen van dit forum.
Neem contact op met de webmaster of forumbeheerder voor meer informatie.
Dit gaat niet over Fok! neem ik aan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:23 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Hoezo monddood maken.... ik heb niet eens wat gepost..zielig hoor
![]()
Welk forum gaat dit over dan, nu?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:24 schreef Fiepoo het volgende:
nee sorryer werdt gevraagt te registreren en te posten
hier heb ik toch allang gepost
Gelul, namen wil ik hebben. Als je er op af wil geven hier wil ik graag zien waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:25 schreef Fiepoo het volgende:
laten we het houden op het ban jezelf forum.... bEn?... nee bAn...
Weet niet welke opaatje jij voor ogen heb ..maar zoals in dat liedje herken ik Fatty Blob helemaal niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:19 schreef kruiwagen het volgende:
Songtekst: Leen Jongewaard - "M'n Opa"
Elke zondagmiddag bracht ie toffies voor me mee
Ik weet nog de spelletjes die opa met me dee
Restaurantje spelen en m n opa was de kok
Bokkewagen spelen en m n opa was de bok
refr.:
M'n opa, m'n opa. m'n opa
In heel Europa was er niemand zoals jij
M'n opa, m'n opa. m'n opa
En niemand was zo aardig voor mij
In heel Europa, m'n ouwe opa
Nergens zo iemand als jij
Niemand zo aardig voor mij
M'n opa, m'n opa, m'n opa
Niemand zo aardig voor mij
M'n ouwe opa
Als ik me verveelde ging ik altijd naar hem toe
Hij verzon een spelletje en nooit was hij te moe
Van de dijk afrollen en m'n opa was de dijk
Detectiefje spelen en m'n opa was het lijk
refr.
Samen naar de apies kijken, samen naar het strand
En als je geluk had ging je samen naar de brand
Samen op het ijs en met een sleetje in de sneeuw
Leuwentemmer spelen en m'n opa was de leeuw
Altijd als we samen waren hadden we plezier
Stierenvechter spelen en m'n opa was de stier
refr....
Tekst: Annie M.G. Schmidt, Muziek: Harry Bannink
quote:De Bunker 2
Je beschikt niet over de nodige permissies om de berichten in dit forum te kunnen lezen.
Niet die haan uitlachen, die is baasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
...
...
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet tof doen, vriend, JIJ liep er te postenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:29 schreef Fiepoo het volgende:
Whehe ja... zo zijn zeprofessioneel forum
Nee, ik lach om het professionele menu eronderquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet die haan uitlachen, die is baas.
Heeee kunst stukje he,good old HTML.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
...
...
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Die animated gifs die at random door de forumonderdelen lijst staan![]()
![]()
![]()
![]()
Oh hou op, ik heb pijn in mijn buikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet een account aanmaken om te kunnen lezen.
nee... dat betekend in PHPBB3 dat je IP adres is geblokkeerd door de beheerderquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:34 schreef neusjevandezalm het volgende:
Je bent verbannen van dit forum.
Neem contact op met de webmaster of forumbeheerder voor meer informatie.
van wie is dat en wat betekent dit?
lees eens niet zo snelquote:
Klopt en dan moet je wachten tot een admin je toelaat..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet een account aanmaken om te kunnen lezen.
Who. Fucking. Cares!?!?!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:36 schreef Fiepoo het volgende:
nee... dat betekend in PHPBB3 dat je IP adres is geblokkeerd door de beheerdermond dood he?
Serieus, waarom boeit het!? Leg dat 's uit!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Klopt en dan moet je wachten tot een admin je toelaat..
Lekker open allemaal!!!
Ik lach me ook dood om dat rare forumquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Who. Fucking. Cares!?!?!
Dit is door een of andere dude met teveel vrije tijd in elkaar gezet en die heeft een paar mensen wat extra rechten gegeven zodat ze zich speciaal voelen, ik kan het weten
Oh, hilarisch dit
Dat alleen alquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:34 schreef neusjevandezalm het volgende:
Je bent verbannen van dit forum.
Die staat ook op mijn burobladquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de index staat buienradar, hendig sjiek. Zou Danny ook moeten doen.
Je ziet dat kuiken gewoon staan schreeuwenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat alleen al_!_!!_!
JE BENT VERBANNEN!!1!! GA WEG EN KOM NOOOOOOOOIT MEER TERUG!1!!
Nee hoor maarja als ze wat te lullen hebben over je dan wil ik ook graag weten wat..voorderest boeit het niets.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus, waarom boeit het!? Leg dat 's uit!?
Ik gebruik Chrome, wat nuquote:Het Kiekenkot-forum werkt het beste onder Mozilla Firefox.
Hallo Laysaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb het ook gezien hoor....ohoooooooooooooooooooooooooooooooo
Erg professioneel hè..... gewoon geen bal verstand van PHP hebben heet datquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de index staat buienradar, hendig sjiek. Zou Danny ook moeten doen.
Dat doe je dan foutquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:40 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nee hoor maarja als ze wat te lullen hebben over je dan wil ik ook graag weten wat..voorderest boeit het niets.
onder welke naam was dat...? vertel...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat doe je dan foutWeet je nog DGK? Dat je die site van Huub had? Iets met Rocketmilionairs ofzo? Daar schijnt iemand onder mijn naam vanalles te hebben gepost
Dat weet ik van anderen want ik ben er nooit geweestPauperige mensen op pauperige sites die niets beters te doen hebben in hun pauperige leven dan pauperige berichtjes achterlaten
Ahw mén, ik heb echt pijn in mijn káák van het lachen
Ooh das waar ja... ik wist dat ik die haan ergens van kendequote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is die Margo? Is dat de baas van dat afgescheurde stukje internet?
Ik wil graag weten waarom ze er voor heeft gekozen een sufgeneukte haan als logo te nemen
Weet je wat je heb nog gelijk ook ,dat ze barstenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat doe je dan foutWeet je nog DGK? Dat je die site van Huub had? Iets met Rocketmilionairs ofzo? Daar schijnt iemand onder mijn naam vanalles te hebben gepost
Dat weet ik van anderen want ik ben er nooit geweestPauperige mensen op pauperige sites die niets beters te doen hebben in hun pauperige leven dan pauperige berichtjes achterlaten
Ahw mén, ik heb echt pijn in mijn káák van het lachen
Als je beschikt over 2 oogjes en een matige intelligentie zou je zeg maar mijn naam al kunnen lezen naast mijn posts...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:43 schreef neusjevandezalm het volgende:
[..]
onder welke naam was dat...? vertel...![]()
Flashy he..... ohnee... java scriptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op de homepage komt zelfs de DATUM voorbij!
Wooooooooow!
Ja, natuurlijk heb ik gelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:43 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Weet je wat je heb nog gelijk ook ,dat ze barsten
Grouphug!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:46 schreef balu het volgende:
[..]
hoiiii neusje en laysa ik ken jullie ook
hoi scheetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:46 schreef balu het volgende:
[..]
hoiiii neusje en laysa ik ken jullie ook
Ja, maar weet je Ian..... ik doe even een citaat van margootje plasgootje herselve...quote:
Ik kan een forum ook goed regelen als er precies 2 mensen op postenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:49 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Ja, maar weet je Ian..... ik doe even een citaat van margootje plasgootje herselve...
zit je?.... komtie....
"op het kiekenkot is het wel allemaal goed geregeld hoor..."
Jij zat er toch ook?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:50 schreef Fiepoo het volgende:
heeft ze 2 accounts dan?bant ze zichzelf ook wel eens?
Dat zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:53 schreef Fiepoo het volgende:
ik heb nog niet gepostkreeg ik de kans niet voor hahahaha
Meer vermaakquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik boor net dat hele forum de grond in, wat moet je dan nog van mij?
Ik denk dat ik bij het inschrijven het vakje "heeft een eigen mening" aan gekruist heb.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:54 schreef neusjevandezalm het volgende:
Heb jij een ban dan fiepooo , waarvoor?
ik weet niet wat zij in de tuin deed, op het moment dat ze poste regende het zowat in heel nederlandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom op Margo met je lappie in de tuin! Waar ben je!
Dat is zeker niet zo slim ..mede omdat ze een buienradar op hun forum hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:58 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
ik weet niet wat zij in de tuin deed, op het moment dat ze poste regende het zowat in heel nederland
water in de laptop gekomen..... ze is toch al niet zo bijster slim
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Dat is zeker niet zo slim ..mede omdat ze een buienradar op hun forum hebben.
Jah nog steeds in de tuin, ondertussen ff bijlezen, pizza in de overn en houtkorf aan en ow ja moet zo ook nog voetbal kiekenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom op Margo met je lappie in de tuin! Waar ben je!
Ben jij de baas van dat forum met die sufgeneukte kip!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:03 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jah nog steeds in de tuin, ondertussen ff bijlezen, pizza in de overn en houtkorf aan en ow ja moet zo ook nog voetbal kiekenHeb je een vraag dan?
Ik vat dit op als een persoonlijke belediging.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:04 schreef neusjevandezalm het volgende:
Zijn jullie allemaal oud- kiekenkotters...???![]()
Welnee zeg, het is een kutkloon, van een bestaand user, die zelfs hier meepost en nee die komt dus niet terug want die zit in de kliko.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:01 schreef Disana het volgende:
opaatje
Hee vooruit mond spoelen met zeep jij..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:04 schreef neusjevandezalm het volgende:
Puh! Alsof jij weet hoe je een forum moet runnen! Er klopt niets van, NIETS ZEG IK JE!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee zeg, het is een kutkloon, van een bestaand user, die zelfs hier meepost en nee die komt dus niet terug want die zit in de kliko.
zet je cam eens aan danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:07 schreef yvonne het volgende:
En kan het iets langzamer ja, ik moet werken en ik volg deze stream
na je had het over een buienradar die erop zou staan??quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:06 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Hee vooruit mond spoelen met zeep jij..
Niemand is de echte, godskolere.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:48 schreef Toverheks het volgende:
maar er mag van mij part ook wel slotje op, snap er geen ene malle moer meer van, john of opaatje wie is nu de echte
Oh ja, de wijkzuster-camquote:
Ik word er nieuwsgierig van.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niemand is de echte, godskolere.
Nog even en ik mik de eigenaar van die kutkloon ook de vuilbak in.
zeg!.... ook voor jou hebben ze gips hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:04 schreef neusjevandezalm het volgende:
ja en voor jou een dwangbuisjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:13 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
zeg!.... ook voor jou hebben ze gips he
We doen niet aan bazen en neuken kippen ook niet, wat is jou aandeel in dit topic eigenlijk behalve dat je het graag gesloten zou zien? Gaat het niet zoals je zou willen of.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij de baas van dat forum met die sufgeneukte kip!?
Das de Kliko van Yvonne...je weet wel...de baas....in latexquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:24 schreef neusjevandezalm het volgende:
[..]
egt mooi... had ik maar zon bak
Maarja wanneer wordt ie dan geleegd op roze maandag misschien??quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:24 schreef neusjevandezalm het volgende:
[..]
egt mooi... had ik maar zon bak
kippen neuken, dat gaat helemaal niet ze hebben een te kleine poeperdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:20 schreef Margo37 het volgende:
[..]
We doen niet aan bazen en neuken kippen ook niet, wat is jou aandeel in dit topic eigenlijk behalve dat je het graag gesloten zou zien? Gaat het niet zoals je zou willen of.....
Veel plezier verder hier
Nou dat zou ik zo net niet zeggen ...heb je wel eens zo`n groot ei met dubbele dooiers gezien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kippen neuken, dat gaat helemaal niet ze hebben een te kleine poeperdhahahah echt lachen hier
Rekt het niet dan scheurt het welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kippen neuken, dat gaat helemaal niet ze hebben een te kleine poeperdhahahah echt lachen hier
Nou Tiet je zou er versteld van staan hoeveel van die neukers er zijn, sommige proppen er alles in echt waarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oei...er is iemand op de teentjes getraptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:34 schreef Margo37 het volgende:
Nou Tiet je zou er versteld van staan hoeveel van die neukers er zijn, sommige proppen er alles in echt waaren voel je vooral niet aangesproken omdat je een FOKKER bent.
Is er iets mis met Fok!kers dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nou Tiet je zou er versteld van staan hoeveel van die neukers er zijn, sommige proppen er alles in echt waaren voel je vooral niet aangesproken omdat je een FOKKER bent.
ik voel me niet aangesproken hoor, sta alleen een beetje versteld van de taal die je uitslaat, kippen neuken enzo nee ik douw er niks in, of het moeten bolletjes wezen als ik eens op vakantie gaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dus iedereen heeft gelijke rechten? Iedereen kan slotjes zetten of bannen? Tof, ik kom er zo aan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:20 schreef Margo37 het volgende:
[..]
We doen niet aan bazen en neuken kippen ook niet, wat is jou aandeel in dit topic eigenlijk behalve dat je het graag gesloten zou zien? Gaat het niet zoals je zou willen of.....
Veel plezier verder hier
Dat kan wel wezen, maar wil je nou op schoot of niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niemand is de echte, godskolere.
Nog even en ik mik de eigenaar van die kutkloon ook de vuilbak in.
De taal die ik uitlsa? Je bent heus wel wat gewendquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken hoor, sta alleen een beetje versteld van de taal die je uitslaat, kippen neuken enzo nee ik douw er niks in, of het moeten bolletjes wezen als ik eens op vakantie ga
ik wel, maar voor jou vind ik die taal wat ongepast, oftewel, ben het niet gewend van je.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
De taal die ik uitlsa? Je bent heus wel wat gewend
Vanwege jouquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat komt die hele Mongool, pardon... *ahum*... "Margo" hier eigenlijk doen als ze een geweldig eigen forum heeft?
dat moet je aan Margo vragenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat komt die hele Mongool, pardon... *ahum*... "Margo" hier eigenlijk doen als ze een geweldig eigen forum heeft?
Net wat ik al zij ,het is net zo`n vlo springt van forum naar forum en van chat naar chat om mensen de les te lezen..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat? Er is een les? Wat is die dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:49 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Net wat ik al zij ,het is net zo`n vlo springt van forum naar forum en van chat naar chat om mensen de les te lezen..
Het doorbreekt de sleur een beetjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:51 schreef beequeen het volgende:
Wat een verpaupering van het RLS forum is dit. Te triest voor woorden.
Leuke UI, maar je weet niet half.quote:
dat gebeurt nooit omdat ze het zelf zomaar verzinnen...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet, leg 's uit dan? Die nieuwen komen niet echt met een samenhangend verhaal
Oh, van wat er hier gebeurt weet ik niks. Die aso opa zal me een een hoef roesten. Ik weet wel dat het bepaalde mensen aantrekt. Not my kind of people.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ook niet, leg 's uit dan? Die nieuwen komen niet echt met een samenhangend verhaal
Jij weet niks over mij. Mond houden dus.quote:
BQ zit hier al heel lang dus ik weet niet welke plank je wil raken maar je slaat hem volledig mis geloof ikquote:
meer dan je denkt...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij weet niks over mij. Mond houden dus.
Ah, LS is back. Niet dat je dat ooit zal toegeven.quote:
Crap, is het die rugridder?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, LS is back. Niet dat je dat ooit zal toegeven.
Ich liebe dich.quote:
Ik zit ondertussen ook even mijn zorgverzekering uit te zoeken enzo.quote:
LS aka Lekker Simpel aka MrD aka Mr Davenport. De beschermengel van Jaap en een heel eng mannetje.quote:
is allemaal jou schuld, als je dat maar ff weet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Jeetje.. ben ik er een weekje niet, zitten we al aan het einde van het tweede topic over de Opaatje Stream.![]()
Voorziet dus duidelijk in een behoefte!
Hij heet Fatty Blob, godverdomme.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Jeetje.. ben ik er een weekje niet, zitten we al aan het einde van het tweede topic over de Opaatje Stream.![]()
Ja dat draadje moeten ze in ere houden wordt het ook een keertje druk bij soaps en streams !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Best kut inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:44 schreef neusjevandezalm het volgende:
Jeetje Mr. D bestaat die ook nog
Die Fiepo is niet mister D wat heeft Mister D nu met Kiekenkot en Stream it out te maken.quote:
Omdat ze een stel pauperige kutstakkers zijn! Yay!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef mootie het volgende:
Waarom posten mensen niet gewoon overal met dezelfde naam, alsof je iets te verbergen hebt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
We zijn immers allen zonen en dochters van dezelfde God...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |