Ik zit ondertussen ook even mijn zorgverzekering uit te zoeken enzo.quote:
LS aka Lekker Simpel aka MrD aka Mr Davenport. De beschermengel van Jaap en een heel eng mannetje.quote:
is allemaal jou schuld, als je dat maar ff weet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Jeetje.. ben ik er een weekje niet, zitten we al aan het einde van het tweede topic over de Opaatje Stream.![]()
Voorziet dus duidelijk in een behoefte!
Hij heet Fatty Blob, godverdomme.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Jeetje.. ben ik er een weekje niet, zitten we al aan het einde van het tweede topic over de Opaatje Stream.![]()
Ja dat draadje moeten ze in ere houden wordt het ook een keertje druk bij soaps en streams !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Best kut inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:44 schreef neusjevandezalm het volgende:
Jeetje Mr. D bestaat die ook nog
Die Fiepo is niet mister D wat heeft Mister D nu met Kiekenkot en Stream it out te maken.quote:
Omdat ze een stel pauperige kutstakkers zijn! Yay!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef mootie het volgende:
Waarom posten mensen niet gewoon overal met dezelfde naam, alsof je iets te verbergen hebt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
We zijn immers allen zonen en dochters van dezelfde God...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |