/care, alsof jij weet welke periode van Fatty B ik probeerde vast te leggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:18 schreef neusjevandezalm het volgende:
Sory maar Fatty Blob lijkt hier voor geen meter op. Hij heeft een kale knersenpit![]()
Wat kom jij agressief over, misschien cursus angermanagement volgen, daar kikker je van opquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
/care, alsof jij weet welke periode van Fatty B ik probeerde vast te leggen.
Euh, ik ben 99% van de tijd volkomen onterecht agressief als ik aan het posten ben, maar hier zie ik het niet helemaal?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef neusjevandezalm het volgende:
[..]
Wat kom jij agressief over, misschien cursus angermanagement volgen, daar kikker je van op![]()
Hij is offline door al die haterz hier!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/opaatje
oke, goed dat ik het weetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, ik ben 99% van de tijd volkomen onterecht agressief als ik aan het posten ben, maar hier zie ik het niet helemaal?
ja heur ben dr makkelijk gevondenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef neusjevandezalm het volgende:
Balu, heb je ons nouw nog niet gevonden, sjeempie
Hihi, dat meende ik natuurlijk niet, hihi!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en NOU JE ZAADBEK DICHT, KOTSROCHEL!
nou nie door mij ben een vet fan van die opaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is offline door al die haterz hier!
[ afbeelding ]
Als ik rood was had jij geen postrechten meerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef balu het volgende:
[..]
nou nie door mij ben een vet fan van die opa
past goed die broekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Portret van margo?
dan denk je aan de verkeerde hoor
[ afbeelding ]
ja heul grappigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik rood was had jij geen postrechten meerGrappig hè!
Yup, maar ik kan wél quotenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef neusjevandezalm het volgende:
Heb je weer last van je Gilles de la Tourette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |