ik voel me niet aangesproken hoor, sta alleen een beetje versteld van de taal die je uitslaat, kippen neuken enzo nee ik douw er niks in, of het moeten bolletjes wezen als ik eens op vakantie gaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nou Tiet je zou er versteld van staan hoeveel van die neukers er zijn, sommige proppen er alles in echt waaren voel je vooral niet aangesproken omdat je een FOKKER bent.
Dus iedereen heeft gelijke rechten? Iedereen kan slotjes zetten of bannen? Tof, ik kom er zo aan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:20 schreef Margo37 het volgende:
[..]
We doen niet aan bazen en neuken kippen ook niet, wat is jou aandeel in dit topic eigenlijk behalve dat je het graag gesloten zou zien? Gaat het niet zoals je zou willen of.....
Veel plezier verder hier
Dat kan wel wezen, maar wil je nou op schoot of niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niemand is de echte, godskolere.
Nog even en ik mik de eigenaar van die kutkloon ook de vuilbak in.
De taal die ik uitlsa? Je bent heus wel wat gewendquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken hoor, sta alleen een beetje versteld van de taal die je uitslaat, kippen neuken enzo nee ik douw er niks in, of het moeten bolletjes wezen als ik eens op vakantie ga
ik wel, maar voor jou vind ik die taal wat ongepast, oftewel, ben het niet gewend van je.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
De taal die ik uitlsa? Je bent heus wel wat gewend
Vanwege jouquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat komt die hele Mongool, pardon... *ahum*... "Margo" hier eigenlijk doen als ze een geweldig eigen forum heeft?
dat moet je aan Margo vragenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat komt die hele Mongool, pardon... *ahum*... "Margo" hier eigenlijk doen als ze een geweldig eigen forum heeft?
Net wat ik al zij ,het is net zo`n vlo springt van forum naar forum en van chat naar chat om mensen de les te lezen..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat? Er is een les? Wat is die dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:49 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Net wat ik al zij ,het is net zo`n vlo springt van forum naar forum en van chat naar chat om mensen de les te lezen..
Het doorbreekt de sleur een beetjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:51 schreef beequeen het volgende:
Wat een verpaupering van het RLS forum is dit. Te triest voor woorden.
Leuke UI, maar je weet niet half.quote:
dat gebeurt nooit omdat ze het zelf zomaar verzinnen...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet, leg 's uit dan? Die nieuwen komen niet echt met een samenhangend verhaal
Oh, van wat er hier gebeurt weet ik niks. Die aso opa zal me een een hoef roesten. Ik weet wel dat het bepaalde mensen aantrekt. Not my kind of people.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ook niet, leg 's uit dan? Die nieuwen komen niet echt met een samenhangend verhaal
Jij weet niks over mij. Mond houden dus.quote:
BQ zit hier al heel lang dus ik weet niet welke plank je wil raken maar je slaat hem volledig mis geloof ikquote:
meer dan je denkt...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij weet niks over mij. Mond houden dus.
Ah, LS is back. Niet dat je dat ooit zal toegeven.quote:
Crap, is het die rugridder?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, LS is back. Niet dat je dat ooit zal toegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |