Gelukkig maarquote:
quote:
quote:
Opaatje zegt de spellingscontrole..quote:Op zondag 20 juni 2010 12:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is Opaatje, wel blijven opletten hoor!!!!
Hij heeft vast geen kinderen, daarvoor is-ie afgekeurd.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
Kan ie nu een pil van Drion krijgen? Voor Vaderdag.
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
Kan ie nu een pil van Drion krijgen? Voor Vaderdag.
Weet jij wel wat je zegt achtelijke mongool.
Zo, jij kan al bijna quoten!quote:
Nee dank u ik volg nog liever de hoop shit die ik net heb doorgespoelt op de plee.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:45 schreef Toverheks het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/opaatje
voor als je Opaatje wilt volgen op stream
Omdat we anders nog maar 2 topics overhouden.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:06 schreef Jubutje het volgende:
Dus waarom deze onzinige topic wel open houden??
Ow dus is iedereen nu welkom om een onzinige topic te openen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat we anders nog maar 2 topics overhouden.
Mwoah, je zou ook kunnen laten zien dat jij géén mongeaul bent door géén onzinnig topic te openen. Maar ik zou zeggen: hau rein.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:18 schreef Jubutje het volgende:
[..]
Ow dus is iedereen nu welkom om een onzinige topic te openen.![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, je zou ook kunnen laten zien dat jij géén mongeaul bent door géén onzinnig topic te openen. Maar ik zou zeggen: hau rein.
Nobody cares.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:23 schreef Jubutje het volgende:
[..]
ik hou die ff tegoed tot na mijn vakantie ,die vanacht begint in Griekenland whahaha
Shit, dat was ik dus vergeten.quote:
volg toch liever Opaatje dan jou en je lieve zoontje die iets flikken met een forum en als ze hun zin niet krijgen het laten doorlinken naar een sexsitequote:Op zondag 20 juni 2010 14:06 schreef Jubutje het volgende:
[..]
Nee dank u ik volg nog liever de hoop shit die ik net heb doorgespoelt op de plee.
Waarom zou ik trouwens een kerel willen volgen die al jaren een uitvreter en profiteur is.
En waarom een topic over deze ouwe zuipende loser,met een bek als een hooischuur.
Kan me nog herinneren dat er ooit eens een topic over Jan Bakker werdt gestart en er een hele rel ontstond dat daar een topic over was geopend.
kop houwe, omaquote:Op zondag 20 juni 2010 16:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volg toch liever Opaatje dan jou en je lieve zoontje die iets flikken met een forum en als ze hun zin niet krijgen het laten doorlinken naar een sexsite
oma, ben je helemaal van het padje af, ben nog helemaal geen omaquote:Op zondag 20 juni 2010 16:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kop houwe, oma.
http://bejaardensex.vinddirect.nl/
je moest 'ns wetenquote:Op zondag 20 juni 2010 16:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oma, ben je helemaal van het padje af, ben nog helemaal geen oma
Hee, maar ze gaan wel mooi naar Griekenland hoor! Naar Lesbo(s)quote:Op zondag 20 juni 2010 16:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volg toch liever Opaatje dan jou en je lieve zoontje die iets flikken met een forum en als ze hun zin niet krijgen het laten doorlinken naar een sexsite
Dat flikken met een forum had zo zijn reden Tjetlutser,als je voordurend negative reacties krijg van mensen van een ander forum en die er dan afdonderd,en er dan vrolijk weer op mogen ,dan krijg je zoiets.,(trouwens over jou en je vrouwtje staat ook het nodige te lezen op dat kippehok hoor en ook lekker negatief).quote:Op zondag 20 juni 2010 16:39 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Hee, maar ze gaan wel mooi naar Griekenland hoor! Naar Lesbo(s)
U voelt zich aangesproken schijnbaarquote:Op zondag 20 juni 2010 17:31 schreef Margo37 het volgende:
Jubutje wat ben je toch een gore leugenaar, ik ken Tjetmaster nauwelijks, alleen van de chat, geen idee of hij een vrouw heeft of wat dan ook, een uit de nek- luller ben je.
En mocht ik wat tegen hem hebben dan doe ik dat wel open en bloot zoals je weet ouwe zwamzak.
Jammer dat je door de mand viel met je zoontje he, ben blij dat Peter meer verstand heeft en met zulke vuilakken niet verder is gegaan, have fun met de lesbo's in Lesbos
Mag je van mij posten ja, laat maar zien.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:52 schreef Jubutje het volgende:
[..]
U voelt zich aangesproken schijnbaar
Moet ik dan ff een log posten van jullie site margo er is er maar een die liegt en we weten allebij dat jij dat ben.
Maar jou missie is geslaagd je heb weer iets gesloopt ,want je heb geen ban meer daar ,maar komt daar ook gelijk niet meer online.
Doei
Nou dat graantje is een behoorlijk korenveld geworden inmiddels hoor..quote:Op zondag 20 juni 2010 18:19 schreef Disana het volgende:
Als host moet je je niet met de content bemoeien en zeker niet met vriendjespolitiek en wie er wel op mag en wie niet. Daar houd je je gewoon buiten als je een beetje professioneel over wilt komen. Jullie zijn niet meer dan een stel beunhazen die denken een graantje mee te kunnen pikken op internet.
laat je niet gek maken door die grieken hoor Jubutje, als ze je van achtere nemen gewoon bukken, is ook beter voor je sluitspierquote:Op zondag 20 juni 2010 18:27 schreef Jubutje het volgende:
[..]
Nou dat graantje is een behoorlijk korenveld geworden inmiddels hoor..
En die log hou je nog tegoed ga nu eerst lekker op vakantie naar Corfu er namelijk al een deel van het korenveld geoogst.
Doei tot over 2 weken.
Heeeee Opaatje... Wist niet eens dat je John heet. Hihi..quote:Op zondag 20 juni 2010 12:10 schreef john100 het volgende:
Voor die wijven die zo van opaatje houden ik hou ook van jullie.
Heel veel kusjes van opaatje.
Jan Bakker is Opaatje niet. Jan Bakker was een mede-user en Opaatje is zelf op de stream. en hij is ook nog voetbalcommentator bij het WK Voetbal.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:06 schreef Jubutje het volgende:
[..]
Nee dank u ik volg nog liever de hoop shit die ik net heb doorgespoelt op de plee.
Waarom zou ik trouwens een kerel willen volgen die al jaren een uitvreter en profiteur is.
En waarom een topic over deze ouwe zuipende loser,met een bek als een hooischuur.
Kan me nog herinneren dat er ooit eens een topic over Jan Bakker werdt gestart en er een hele rel ontstond dat daar een topic over was geopend.
O? Is dat die lamlul? Als ik dat had geweten had ik nog niet eens op hem gereageerd. Laat hij zich maar lekker bezighouden met z'n schildersbedrijfje..quote:Op zondag 20 juni 2010 16:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Sex in de bejaardenflat:quote:Op zondag 20 juni 2010 16:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kop houwe, oma.
http://bejaardensex.vinddirect.nl/
Tja in iedergeval houd hij zijn klauw niet op voor een WAO uitkering.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O? Is dat die lamlul? Als ik dat had geweten had ik nog niet eens op hem gereageerd. Laat hij zich maar lekker bezighouden met z'n schildersbedrijfje..
Een combi van NL en Kiekenkot volgens mij. Wat een stumpers.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Marrije het volgende:
Over welk forum gaat dit? Toch niet over NL?
Dus jou zien we niet meer doei.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:30 schreef Disana het volgende:
Uiteindelijk scheidt het kaf zich altijd van het koren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |