Dat alleen alquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:34 schreef neusjevandezalm het volgende:
Je bent verbannen van dit forum.
Die staat ook op mijn burobladquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de index staat buienradar, hendig sjiek. Zou Danny ook moeten doen.
Je ziet dat kuiken gewoon staan schreeuwenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat alleen al_!_!!_!
JE BENT VERBANNEN!!1!! GA WEG EN KOM NOOOOOOOOIT MEER TERUG!1!!
Nee hoor maarja als ze wat te lullen hebben over je dan wil ik ook graag weten wat..voorderest boeit het niets.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus, waarom boeit het!? Leg dat 's uit!?
Ik gebruik Chrome, wat nuquote:Het Kiekenkot-forum werkt het beste onder Mozilla Firefox.
Hallo Laysaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb het ook gezien hoor....ohoooooooooooooooooooooooooooooooo
Erg professioneel hè..... gewoon geen bal verstand van PHP hebben heet datquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de index staat buienradar, hendig sjiek. Zou Danny ook moeten doen.
Dat doe je dan foutquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:40 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nee hoor maarja als ze wat te lullen hebben over je dan wil ik ook graag weten wat..voorderest boeit het niets.
onder welke naam was dat...? vertel...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat doe je dan foutWeet je nog DGK? Dat je die site van Huub had? Iets met Rocketmilionairs ofzo? Daar schijnt iemand onder mijn naam vanalles te hebben gepost
Dat weet ik van anderen want ik ben er nooit geweestPauperige mensen op pauperige sites die niets beters te doen hebben in hun pauperige leven dan pauperige berichtjes achterlaten
Ahw mén, ik heb echt pijn in mijn káák van het lachen
Ooh das waar ja... ik wist dat ik die haan ergens van kendequote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is die Margo? Is dat de baas van dat afgescheurde stukje internet?
Ik wil graag weten waarom ze er voor heeft gekozen een sufgeneukte haan als logo te nemen
Weet je wat je heb nog gelijk ook ,dat ze barstenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat doe je dan foutWeet je nog DGK? Dat je die site van Huub had? Iets met Rocketmilionairs ofzo? Daar schijnt iemand onder mijn naam vanalles te hebben gepost
Dat weet ik van anderen want ik ben er nooit geweestPauperige mensen op pauperige sites die niets beters te doen hebben in hun pauperige leven dan pauperige berichtjes achterlaten
Ahw mén, ik heb echt pijn in mijn káák van het lachen
Als je beschikt over 2 oogjes en een matige intelligentie zou je zeg maar mijn naam al kunnen lezen naast mijn posts...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:43 schreef neusjevandezalm het volgende:
[..]
onder welke naam was dat...? vertel...![]()
Flashy he..... ohnee... java scriptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op de homepage komt zelfs de DATUM voorbij!
Wooooooooow!
Ja, natuurlijk heb ik gelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:43 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Weet je wat je heb nog gelijk ook ,dat ze barsten
Grouphug!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:46 schreef balu het volgende:
[..]
hoiiii neusje en laysa ik ken jullie ook
hoi scheetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:46 schreef balu het volgende:
[..]
hoiiii neusje en laysa ik ken jullie ook
Ja, maar weet je Ian..... ik doe even een citaat van margootje plasgootje herselve...quote:
Ik kan een forum ook goed regelen als er precies 2 mensen op postenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:49 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Ja, maar weet je Ian..... ik doe even een citaat van margootje plasgootje herselve...
zit je?.... komtie....
"op het kiekenkot is het wel allemaal goed geregeld hoor..."
Jij zat er toch ook?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:50 schreef Fiepoo het volgende:
heeft ze 2 accounts dan?bant ze zichzelf ook wel eens?
Dat zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:53 schreef Fiepoo het volgende:
ik heb nog niet gepostkreeg ik de kans niet voor hahahaha
Meer vermaakquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik boor net dat hele forum de grond in, wat moet je dan nog van mij?
Ik denk dat ik bij het inschrijven het vakje "heeft een eigen mening" aan gekruist heb.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:54 schreef neusjevandezalm het volgende:
Heb jij een ban dan fiepooo , waarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |