Nou lekker dan op een gesloten forum waar je je eigen niet kan verdedigen.quote:
Iedereen kan zich verdedigen het kost je ff 2 minuten 'werk' schat ik, dus niet klagen maar dragen en vragen om meerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:08 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nou lekker dan op een gesloten forum waar je je eigen niet kan verdedigen.
En registreren doe ik me niet op een Josti forum...zou trouwens toch niet door de balotage commisie komen.
Okee, ik zal niet lullen als ik iets niet volg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:55 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jij beweerde toch dat als iemand een ban had dat Yvonne het dan wel bij het rechte eind zou hebben? Iets in die trant, gewoon niet lullen als je iets niet volgt.
I rest my case!!!!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:11 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Zijn wij nou zo stom of zijn( zei )nou zo slim......
Zelfde voor Fatty Blob hier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Iedereen kan zich verdedigen het kost je ff 2 minuten 'werk' schat ik, dus niet klagen maar dragen en vragen om meer
Dat vind ik niet erg hoor. Fok! is een forum van niveau.quote:
Hoezo monddood maken.... ik heb niet eens wat gepost..quote:Je bent verbannen van dit forum.
Neem contact op met de webmaster of forumbeheerder voor meer informatie.
Dit gaat niet over Fok! neem ik aan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:23 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Hoezo monddood maken.... ik heb niet eens wat gepost..zielig hoor
![]()
Welk forum gaat dit over dan, nu?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:24 schreef Fiepoo het volgende:
nee sorryer werdt gevraagt te registreren en te posten
hier heb ik toch allang gepost
Gelul, namen wil ik hebben. Als je er op af wil geven hier wil ik graag zien waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:25 schreef Fiepoo het volgende:
laten we het houden op het ban jezelf forum.... bEn?... nee bAn...
Weet niet welke opaatje jij voor ogen heb ..maar zoals in dat liedje herken ik Fatty Blob helemaal niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:19 schreef kruiwagen het volgende:
Songtekst: Leen Jongewaard - "M'n Opa"
Elke zondagmiddag bracht ie toffies voor me mee
Ik weet nog de spelletjes die opa met me dee
Restaurantje spelen en m n opa was de kok
Bokkewagen spelen en m n opa was de bok
refr.:
M'n opa, m'n opa. m'n opa
In heel Europa was er niemand zoals jij
M'n opa, m'n opa. m'n opa
En niemand was zo aardig voor mij
In heel Europa, m'n ouwe opa
Nergens zo iemand als jij
Niemand zo aardig voor mij
M'n opa, m'n opa, m'n opa
Niemand zo aardig voor mij
M'n ouwe opa
Als ik me verveelde ging ik altijd naar hem toe
Hij verzon een spelletje en nooit was hij te moe
Van de dijk afrollen en m'n opa was de dijk
Detectiefje spelen en m'n opa was het lijk
refr.
Samen naar de apies kijken, samen naar het strand
En als je geluk had ging je samen naar de brand
Samen op het ijs en met een sleetje in de sneeuw
Leuwentemmer spelen en m'n opa was de leeuw
Altijd als we samen waren hadden we plezier
Stierenvechter spelen en m'n opa was de stier
refr....
Tekst: Annie M.G. Schmidt, Muziek: Harry Bannink
quote:De Bunker 2
Je beschikt niet over de nodige permissies om de berichten in dit forum te kunnen lezen.
Niet die haan uitlachen, die is baasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
...
...
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet tof doen, vriend, JIJ liep er te postenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:29 schreef Fiepoo het volgende:
Whehe ja... zo zijn zeprofessioneel forum
Nee, ik lach om het professionele menu eronderquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet die haan uitlachen, die is baas.
Heeee kunst stukje he,good old HTML.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
...
...
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Die animated gifs die at random door de forumonderdelen lijst staan![]()
![]()
![]()
![]()
Oh hou op, ik heb pijn in mijn buikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet een account aanmaken om te kunnen lezen.
nee... dat betekend in PHPBB3 dat je IP adres is geblokkeerd door de beheerderquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:34 schreef neusjevandezalm het volgende:
Je bent verbannen van dit forum.
Neem contact op met de webmaster of forumbeheerder voor meer informatie.
van wie is dat en wat betekent dit?
lees eens niet zo snelquote:
Klopt en dan moet je wachten tot een admin je toelaat..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet een account aanmaken om te kunnen lezen.
Who. Fucking. Cares!?!?!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:36 schreef Fiepoo het volgende:
nee... dat betekend in PHPBB3 dat je IP adres is geblokkeerd door de beheerdermond dood he?
Serieus, waarom boeit het!? Leg dat 's uit!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Klopt en dan moet je wachten tot een admin je toelaat..
Lekker open allemaal!!!
Ik lach me ook dood om dat rare forumquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Who. Fucking. Cares!?!?!
Dit is door een of andere dude met teveel vrije tijd in elkaar gezet en die heeft een paar mensen wat extra rechten gegeven zodat ze zich speciaal voelen, ik kan het weten
Oh, hilarisch dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |