quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:34 schreef Margo37 het volgende:Opaatje wil best reageren op sommige opmerkingen anders had ik het niet aangeboden aan hem op de chat dat ik het dan wel neer zou zetten, dus waar dat verhaal weer vandaan komt?
Er is een nieuw topic geopend door PB, was dat op verzoek van Opaatje? NEE dus, maar dan zijjn er van die stumperds die het niet kunnen laten om te reageren en toch te kijken blabla en mensen afzeiken die ze niet eens kennen, ik heb hier iig nooit de stream van Opaatje gepromoot en mensen aangeraden om vooral maar te gaan kijken, it's up to you.
Er mogen hier gewoon topics worden gemaakt over "opaatje" zonder zijn toestemming omdat hij er met zijn HOOFD voor gekozen heeft achter de cam te gaan zitten.
Nee wacht, vóór de cam. Was hij maar áchter de cam gaan zitten dan zag niemand zijn onsmakelijke visage!
En als er dan zo'n topic staat mag iedereen daar lekker over posten wat hij/zij WIL. Daar is het een forum voor.
We hebben jouw toestemming noch die van opaatje nodig om hier onze mening over zijn of jou doen en laten uit te spreken als het onderwerp van discussie er zelf voor kiest de aandacht te trekken.
Nogmaals: Als Fatty Blob (de hippe bijnaam van Opaatje die ik vanaf nu voor hem ga gebruiken) wil reageren kan hij zich registreren zoals ieder ander.