Jij had een mail gestuurd toch Tita?quote:
Ik had hier een slotje op gezet, dat wil je nieteens weten.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had hier een slotje op gezet, dat wil je nieteens weten.
Ik laat die mongolen nu aan jou over.
Echt he, schrijven kan je niet en lezen ook niet, en nee ik was niet 1 van de 2 die hebben gecheckt of zijn verhaal klopte.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:48 schreef Fiepoo het volgende:
Maar euh.. als iedereen het wachtwoord heeft van opaatje.... lekker dan ... dan kan iedereen gaan zitten posten onder zijn naam.... is niet handig... zeker niet als josti margo zijn wachtwoord heeft.....
wtfquote:
Waarom open je het topic dan? Ik zat die vorige vol te baggeren zodat het klaar was. Die idioten hier weten zelf nieteens helemaal waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:48 schreef Toverheks het volgende:
maar er mag van mij part ook wel slotje op, snap er geen ene malle moer meer van, john of opaatje wie is nu de echte
Het boeit niemand.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:56 schreef kruiwagen het volgende:http://www.ustream.tv/channel/opaatje
Waren jullie vergeten
Pietje, gooi er ff een slotje opquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom open je het topic dan? Ik zat die vorige vol te baggeren zodat het klaar was. Die idioten hier weten zelf nieteens helemaal waar ze het over hebben.
Geen goeie samenwerking dit, Tita
Volgens mij ben jij dan de grootste idioot om te reageren op iets wat je totaal niet boeitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom open je het topic dan? Ik zat die vorige vol te baggeren zodat het klaar was. Die idioten hier weten zelf nieteens helemaal waar ze het over hebben.
Geen goeie samenwerking dit, Tita
Dat die stream me niet boeit is iets heel anders dan het feit dat deze niveauloze bagger in mijn lieve RLS forumpje staat. We hebben al genoeg bagger van twijfelachtig niveau hierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dan de grootste idioot om te reageren op iets wat je totaal niet boeit
Dat was een kloon, als ik het goed begrijp.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:01 schreef Disana het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er in het vorige topic en nu weer wordt gepleit voor de terugkeer van een gebande die alleen maar kwam posten om de COSsers te zieken.
opaatje
Heeft dit volk nu nog niet genoeg aandacht gehad nadat ze ook al in de COS zaten te kloten?
Waar zit de fout ..waar zit de fout.. ik zie hem niet???quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Echt he, schrijven kan je niet en lezen ook niet, en nee ik was niet 1 van de 2 die hebben gecheckt of zijn verhaal klopte.
Hoeft ook niet want Opaatje kan voor vele misschien een weet ik veel wat zijn, maar eerlijk is tie wel.
Ja, en daarom kan ik er niet bij dat mensen hem terug willen. Er wordt yvonne nota bene gevraagd het uit te zoeken. Opgeruimd staat netjes, lijkt mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was een kloon, als ik het goed begrijp.
Alleen Margo klaagt dat hij geband is volgens mijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en daarom kan ik er niet bij dat mensen hem terug willen. Er wordt yvonne nota bene gevraagd het uit te zoeken. Opgeruimd staat netjes, lijkt mij.
"Maar bedankt dat je de tijd neemt om het me uit te leggen, zeer vriendelijk"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:04 schreef Margo37 het volgende:
@ Mera ik snap het woord kloon wel toevallig, het gaat mij er dus om of Opaatje hier al geregd was dus en dat zal dan wel, Yvonne kan het ip e.d. ook zien dus wat is het probleem?
waar zie jij staan dat er voor hem gepleit wordt dat hij kan terug keren??? nergens staat dat, het ging er alleen om dat hij niet kan reageren meer, dat er staat dat hij geen rechten heeft en meer van die dingen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:01 schreef Disana het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er in het vorige topic en nu weer wordt gepleit voor de terugkeer van een gebande die alleen maar kwam posten om de COSsers te zieken.
opaatje
Heeft dit volk nu nog niet genoeg aandacht gehad nadat ze ook al in de COS zaten te kloten?
Gesloten forum? Mensen die zich gedragen zijn gewoon welkom, en wat is er mis met reggen als je niks te verbergen hebt en mee doet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:03 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Waar zit de fout ..waar zit de fout.. ik zie hem niet???
Wat ik wel zie is dat jij als een vlo naar ieder forum en chat spring om daar rotzooi te schoppen.
Zelf veilig achter een gesloten forum je mening geeft ,en mensen waar het daar dan over gaat zich niet kunnen verdedigen.
Als hij niet wil terugkomen, waarom boeit het dan ene flikker of die lul kan reageren of niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar zie jij staan dat er voor hem gepleit wordt dat hij kan terug keren??? nergens staat dat, het ging er alleen om dat hij niet kan reageren meer, dat er staat dat hij geen rechten heeft en meer van die dingen.
maar er staat nergens dat Opaatje terug wil komen op FOK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |