Niet die haan uitlachen, die is baasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
...
...
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet tof doen, vriend, JIJ liep er te postenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:29 schreef Fiepoo het volgende:
Whehe ja... zo zijn zeprofessioneel forum
Nee, ik lach om het professionele menu eronderquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet die haan uitlachen, die is baas.
Heeee kunst stukje he,good old HTML.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
...
...
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Die animated gifs die at random door de forumonderdelen lijst staan![]()
![]()
![]()
![]()
Oh hou op, ik heb pijn in mijn buikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet een account aanmaken om te kunnen lezen.
nee... dat betekend in PHPBB3 dat je IP adres is geblokkeerd door de beheerderquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:34 schreef neusjevandezalm het volgende:
Je bent verbannen van dit forum.
Neem contact op met de webmaster of forumbeheerder voor meer informatie.
van wie is dat en wat betekent dit?
lees eens niet zo snelquote:
Klopt en dan moet je wachten tot een admin je toelaat..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet een account aanmaken om te kunnen lezen.
Who. Fucking. Cares!?!?!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:36 schreef Fiepoo het volgende:
nee... dat betekend in PHPBB3 dat je IP adres is geblokkeerd door de beheerdermond dood he?
Serieus, waarom boeit het!? Leg dat 's uit!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Klopt en dan moet je wachten tot een admin je toelaat..
Lekker open allemaal!!!
Ik lach me ook dood om dat rare forumquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Who. Fucking. Cares!?!?!
Dit is door een of andere dude met teveel vrije tijd in elkaar gezet en die heeft een paar mensen wat extra rechten gegeven zodat ze zich speciaal voelen, ik kan het weten
Oh, hilarisch dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |