ik weet niet wat zij in de tuin deed, op het moment dat ze poste regende het zowat in heel nederlandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom op Margo met je lappie in de tuin! Waar ben je!
Dat is zeker niet zo slim ..mede omdat ze een buienradar op hun forum hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:58 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
ik weet niet wat zij in de tuin deed, op het moment dat ze poste regende het zowat in heel nederland
water in de laptop gekomen..... ze is toch al niet zo bijster slim
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Dat is zeker niet zo slim ..mede omdat ze een buienradar op hun forum hebben.
Jah nog steeds in de tuin, ondertussen ff bijlezen, pizza in de overn en houtkorf aan en ow ja moet zo ook nog voetbal kiekenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom op Margo met je lappie in de tuin! Waar ben je!
Ben jij de baas van dat forum met die sufgeneukte kip!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:03 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jah nog steeds in de tuin, ondertussen ff bijlezen, pizza in de overn en houtkorf aan en ow ja moet zo ook nog voetbal kiekenHeb je een vraag dan?
Ik vat dit op als een persoonlijke belediging.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:04 schreef neusjevandezalm het volgende:
Zijn jullie allemaal oud- kiekenkotters...???![]()
Welnee zeg, het is een kutkloon, van een bestaand user, die zelfs hier meepost en nee die komt dus niet terug want die zit in de kliko.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:01 schreef Disana het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er in het vorige topic en nu weer wordt gepleit voor de terugkeer van een gebande die alleen maar kwam posten om de COSsers te zieken.
opaatje
Heeft dit volk nu nog niet genoeg aandacht gehad nadat ze ook al in de COS zaten te kloten?
Hee vooruit mond spoelen met zeep jij..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:04 schreef neusjevandezalm het volgende:
Puh! Alsof jij weet hoe je een forum moet runnen! Er klopt niets van, NIETS ZEG IK JE!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee zeg, het is een kutkloon, van een bestaand user, die zelfs hier meepost en nee die komt dus niet terug want die zit in de kliko.
zet je cam eens aan danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:07 schreef yvonne het volgende:
En kan het iets langzamer ja, ik moet werken en ik volg deze stream
na je had het over een buienradar die erop zou staan??quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:06 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Hee vooruit mond spoelen met zeep jij..
Niemand is de echte, godskolere.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:48 schreef Toverheks het volgende:
maar er mag van mij part ook wel slotje op, snap er geen ene malle moer meer van, john of opaatje wie is nu de echte
Oh ja, de wijkzuster-camquote:
Ik word er nieuwsgierig van.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niemand is de echte, godskolere.
Nog even en ik mik de eigenaar van die kutkloon ook de vuilbak in.
zeg!.... ook voor jou hebben ze gips hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:04 schreef neusjevandezalm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |