Zou het in een opel combo ook niet proberenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
Oeh, batsen in de cabine( Van een vrachtwagen dan...
)
Met jouw vrouwquote:
Tijdens het batsen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:31 schreef ArTiC het volgende:
Zodra er een extra rijstrook aankomt naar links...vrachtwagenchauffeurs zitten op tweebaanswegen vaak km's lang in hun stuur te bijten omdat ze hun voorganger voorbij willen.
quote:
Komen mooie kinderen vanquote:
Ik wil in een opel nog niet dood gevonden wordenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:31 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zou het in een opel combo ook niet proberen
ik voorspel dat RZ nu gaat bekennen dat ie een Opel heeftquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil in een opel nog niet dood gevonden worden
Jij vindt Opel te minquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
of wel...Juup heeft eenquote:
Nog ff het dat .... ding word mijn doodquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder mens met alle dakpannen recht zou Opel te min vindenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij vindt Opel te minWat is dan wel goed genoeg voor deze prinses?
Heb jij een Opel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:34 schreef Thrust het volgende:
[..]
Nog ff het dat .... ding word mijn dood
ik heb geen dakpannenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder mens met alle dakpannen recht zou Opel te min vinden
Ik ga op zijn minst voor een VW. Maar een Audi, Porsche, Rolls of Bentley zijn ook prima hoor. Of andere auto's in die trant.
Mij maakt het niet uit. Ik heb geen autoquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga op zijn minst voor een VW. Maar een Audi, Porsche, Rolls of Bentley zijn ook prima hoor. Of andere auto's in die trant.
Hij is van de baas, ik moet er in rijdenquote:
Daar kan je weinig aan doen hequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:38 schreef Thrust het volgende:
[..]
Hij is van de baas, ik moet er in rijden
Er zijn meer typen dakbedekkingquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zal het bij jou wel lekken of niet
Ik ben alleen niet zongebruintquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..] Als jij op je avatar lijkt, dan val jij helemaal niet af
Dat weet ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Er zijn meer typen dakbedekking
Maar ik heb wel een VW
Zo denkt mijn werkgever er ook over. Dat hij door ze achterste veren heen is en de stoelen doorgezakt zijn de boel aan het weg roesten is schijnt vrij normaal te zijn.. voor een auto van net een jaar oud.quote:
zo'n oude vierkante bak?quote:
uhuh...bij Opel wel..wij hebben van die combo's gehad op de zaak....quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:42 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zo denkt mijn werkgever er ook over. Dat hij door ze achterste veren heen is en de stoelen doorgezakt zijn de boel aan het weg roesten is schijnt vrij normaal te zijn.. voor een auto van net een jaar oud.
Hmmm... beg to differquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:42 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zo denkt mijn werkgever er ook over. Dat hij door ze achterste veren heen is en de stoelen doorgezakt zijn de boel aan het weg roesten is schijnt vrij normaal te zijn.. voor een auto van net een jaar oud.
Dat lees ik dus overal op het net.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...bij Opel wel..wij hebben van die combo's gehad op de zaak....
ach...bij mijn VW Golf V (en de vorige die ik had ook) branden om de haverklap alarmlichtjes onterechtquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dat lees ik dus overal op het net.
Gelukkig rij ik maar 4k in de maand dus zitcomfort is heel niet van belang.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is makkelijk zat wat aan te doen
Spray-tan bedoelde ik eigenlijk. Maar als jij graag zwarte piet wordt, mag dat bestquote:
Helaas ben je geen man..anders had ik je homo kunnen noemenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee, eerder rechthoekig.
Nu rijd ik een volvo c30
ook een paar keer gehad en dan de monteur aan de lijn, ''ja meneer, dat gebeurt wel eens" dan krijg je toch het gevoel dat je in de maling genomen word.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...bij mijn VW Golf V (en de vorige die ik had ook) branden om de haverklap alarmlichtjes onterecht
Beetje vroegquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spray-tan bedoelde ik eigenlijk. Maar als jij graag zwarte piet wordt, mag dat best
Gewoon op tijd komen is ook veel beter.quote:
Deze moet je onthouden RZquote:
Nee, die gaat er nooit komen ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik voorspel dat RZ nu gaat bekennen dat ie een Opel heeft
Je gaat het klooster in?quote:
Op tijd komenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Gewoon op tijd komen is ook veel beter.
Jij moet eens in Monaco kijken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? In Nederland rijden genoeg VW's en Audi's rondquote:
quote:Op 29 juli 2010 22:58 schreef Lotusss het volgende:
Als je het heel officieel wil doen, als in notariële stukken of universitaire theses, dan zijn zulke afkortingen taboe, maar in normale zakelijke als privé correspondentie mag het gewoon!
Ik doel meer op de Bentleys enzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? In Nederland rijden genoeg VW's en Audi's rondZelfs steeds meer Porsches.
Daar waren we zonder het antwoord van Lotus ook al achterquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Normaal mag pm's plaatsen niet maar in dit geval is het een antwoord op onze vraag eerder op de avond aangaande de Engelse taal:
[..]
Leuk dat ze het toestaat. Snap alleen niks van die tekstquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Normaal mag pm's plaatsen niet maar in dit geval is het een antwoord op onze vraag eerder op de avond aangaande de Engelse taal:
[..]
Oh, Bentley eigenaren vind je in Nederland ook welquote:
Feit is wel dat er hele dikke auto's reden, ook Astons.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, Bentley eigenaren vind je in Nederland ook welMaar hij staat niet voor niks als laatste in het rijtje.
Het is dan ook niet Jan Modaal, daar in Monaco hequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Feit is wel dat er hele dikke auto's reden, ook Astons.
Nee, niet bepaald. En een schepen dat die lui hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dan ook niet Jan Modaal, daar in Monaco he
He machlach (Arabisch uitgesproken).quote:
Cold Turkey?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:22 schreef Lotusss het volgende:
Lekker uit eten geweest in Utrecht met een goede vriend, nu op weg naar huis. Ben nog steeds niet helemaal ok, maar het trillen en me veel te hyper voelen is tenminste een stuk minder door de wijn. Al weet ik niet of dat zo goed is..
Coolquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
He machlach (Arabisch uitgesproken).![]()
Ik ben net terug van een Soedanese bruiloft.Foto's plaats ik zo, internet is megatraaaaag.
Sammz, ik sprak een Soedanese die 2 jaar in Enschede had gewoond!
ITC.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
CoolHeeft ze aan de UT gestudeerd of zo?
Heb al een paar dagen me heel hyper voelen maar dood op, onrust in mijn hoofd, raar dromen, snel zweten etc. Vandaag massage gehaald om me rustiger te maken, maar was ook van korte duur...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cold Turkey?![]()
Wat is er aan de hand dan Lotusssssss?
He, een moslima!quote:
Ja hoor, vergeet die kerel. Vanaf nu ken je mijquote:
Ok, misschien juist een gebrek aan alcohol?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb al een paar dagen me heel hyper voelen maar dood op, onrust in mijn hoofd, raar dromen, snel zweten etc. Vandaag massage gehaald om me rustiger te maken, maar was ook van korte duur...
En ik mocht niet eens een biertjequote:
Jeeejquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:32 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja hoor, vergeet die kerel. Vanaf nu ken je mij
Een eind wandelen al geprobeerd? Bij voorkeur langs de zee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb al een paar dagen me heel hyper voelen maar dood op, onrust in mijn hoofd, raar dromen, snel zweten etc. Vandaag massage gehaald om me rustiger te maken, maar was ook van korte duur...
Haha zoveel drink ik niet... maar heb al een tijdje de maximale dosis antidepressiva en ik vraag me nu af of ik een terugval heb, of dat ik overgevoelig word van de serotonine. Symptomen lijken veel op elkaar namelijk... kijken hoe ik morgen wakker word.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, misschien juist een gebrek aan alcohol?
Ik heb iets soortgelijks. Bergen energie, nachten van 2 - 5 uur slaap, hele dagen hard werken, vreemde dromen (droomde dat mijn beste vriendin zwanger was), etc.
Saaie lui. Werken en 's nachts FOK!ken!quote:
Gewoon weer een hele nacht doorhalen..hatsjeeequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Saaie lui. Werken en 's nachts FOK!ken!
sow...die hebben hun tent alvast opgezet voor Lowlands whehehequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
meer foto's trekt de verbinding niet op het moment.
Vakantie en 's nachts fokken is ook goed?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Saaie lui. Werken en 's nachts FOK!ken!
nee, heb morgen weekend. Ff uitrusten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon weer een hele nacht doorhalen..hatsjeee
Hehe. De muziek is op LL ook IETSJE beter!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sow...die hebben hun tent alvast opgezet voor Lowlands whehehe
En je hebt vakantie!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ga tv kijken en slapen.
Saaie muts die ik ben
Ja, hier schiet het niet op, in m'n andere topic schiet het niet op. Op het andere forum is het ook doodtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:14 schreef mahlah het volgende:
[..]
En je hebt vakantie!
Ik blijf nog wel ff wakker
bokt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier schiet het niet op, in m'n andere topic schiet het niet op. Op het andere forum is het ook doodt
Goedquote:
Die meisjes liggen allang onder hun paardendekbedje te dromenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed
Beetje koud, maar dat is voor de verandering wel eens lekker
Ik denk het ook ja. Saaie dozen daarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die meisjes liggen allang onder hun paardendekbedje te dromen
Met jou ook alles goed?quote:
Ik ben moe, sentimenteel, verliefd op wat voorlopig nog een fata morgana is en nog veel meer...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met jou ook alles goed?
En ja, het koelt wat af en ik heb de balkondeuren open staan, want het is heet op de kamer.
Lotusssquote:
Oooeeeh, op wie ben je verliefd?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben moe, sentimenteel, verliefd op wat voorlopig nog een fata morgana is en nog veel meer...![]()
Oh, en Israeli's zijn kut.
Tis hier nu 25 graadjes, heerlijk
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:08 schreef El_Matador het volgende:![]()
http://www.nu.nl/internet(...)te-kleine-penis.html
Op een heul lief meisje hier op Maltaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooeeeh, op wie ben je verliefd?
Hier is het overdag steeds aan het regenen
Jij bent best vaak verliefd hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op een heul lief meisje hier op MaltaIk kom er alleen maar niet achter hoe ze over mij denkt...
Barb! Hoe was Tel Aviv?? En Verliefd?? Vertel!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben moe, sentimenteel, verliefd op wat voorlopig nog een fata morgana is en nog veel meer...![]()
Oh, en Israeli's zijn kut.
Tis hier nu 25 graadjes, heerlijk
Ik ben zooo kinderlijk naief in dat soort dingen..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent best vaak verliefd he
Je kan het overigens vragen! Is maar een ideetje hoor
Barbje!quote:
Och arme knulquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben zooo kinderlijk naief in dat soort dingen..En ik ben niet zo vaak verliefd, ik vind mensen snel leuk. Vooral als het charmante meisjes zijn die leuk lachen. Maar ik vrees dat dit toch een graadje erger is dan alleen maar leuk vinden...
![]()
En ja, dat is al vaker tegen me gezegd. En normaal heb ik best een grote bek, maar nu komt er niks zinnigs uit...
Waarom draagt de bruid geen hoofddoek?quote:
Ik heb geen ene flikker gezien, alleen maar gewerktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barb! Hoe was Tel Aviv?? En Verliefd?? Vertel!
Israeli's die ik op reis ontmoette waren wel relaxede lui. Beetje 'hip' en klitten graag samen, maar niks mis mee verder. Maar ik ben nog niet in Israel geweest.
Truste!quote:
Zielig ben ik he?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och arme knul
Ik ga er ook vandoor. Mijn rug gaat zeuren.
Hoest met u?quote:
Ik heb er nooit gewerkt en nooit geweest, maar ik moet dan ook nog maar es uitchecken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen ene flikker gezien, alleen maar gewerktEn nu dus ook weer thuis, een paar dagen eerder dan voorzien was, gelukkig. En ik hou niet van hun werk mentaliteit, arrogante hufters zijn het
![]()
En verliefd? Ja, ik vrees van wel....![]()
Het zijn de ondergeschikte genenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:37 schreef ArTiC het volgende:
Waarom zijn mannen meteen verliefd als een vrouw ook maar een greintje van interesse toont
Omdat vrouwen andere fundamentele gebreken hebben?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:37 schreef ArTiC het volgende:
Waarom zijn mannen meteen verliefd als een vrouw ook maar een greintje van interesse toont
Die 15-jarige hoofddoekloze Soedanese die uitdagend voor mij aan het dansen was en constant oogcontact zocht, heb ik maar aan me voorbij laten gaan...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:37 schreef ArTiC het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig naar wat voor paspoort je hebtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb er nooit gewerkt en nooit geweest, maar ik moet dan ook nog maar es uitchecken.
Al denk ik niet dat ik met mijn paspoort het land binnenkom.
Nopequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn de ondergeschikte genenDie jij niet hebt, aan je bericht te zien?
Was het maar waarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:37 schreef ArTiC het volgende:
Natuurlijke oerdrift?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar het valt zo op....zodra een vrouw een keer lief lacht of een complimentje geeft zijn 80% van de mannen al head over heels
Truste RZquote:
zo zou je het kunnen zien ja...mannelijke dieren grijpen ook iedere kansquote:
Nog een?!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:44 schreef vencodark het volgende:
Wow, ik heb echt zo'n leuke jongen op mijn werk ontmoet.![]()
ah...vrouwen hebben het ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:44 schreef vencodark het volgende:
Ze deed wel meer dan alleen lief lachen of een complimentje geven hoor, zó naief ben ik dan weer net nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar het valt zo op....zodra een vrouw een keer lief lacht of een complimentje geeft zijn 80% van de mannen al head over heels
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:44 schreef vencodark het volgende:
Nu met wijn wel wat beter... maar lichamelijk niet heel erg oké...quote:
Wow, super-combiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:45 schreef vencodark het volgende:
[..]Maar deze is écht leuk! En mijn leeftijd.
Schurkenstaten:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar wat voor paspoort je hebt
Wordt in november 27, woont een stadje verderop, heeft ooit bij mij op de middelbare school gezeten (blijkbaar), heeft zelfs 15 jaar in mijn dorp gewoond (blijkbaar). Is zoiets als van Indische afkomst, wat stevig en heeft sinds kort een eigen appartement.quote:
Artic, Barb is nou eenmaal een gevoelige jongen...quote:
mensen zonder realitieitszinquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Artic, Barb is nou eenmaal een gevoelige jongen...
Gevoelsmensen...
Oh jee....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nu met wijn wel wat beter... maar lichamelijk niet heel erg oké...
Heel erg hyper in mijn lijf maar tegelijk ook doodop, trillende handen, hart slaat wat sneller, sneller en meer zweten enzo...
Vraag me af of het een psychische terugval is of dat ik overgevoelig word voor mijn AD...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schurkenstaten:
- Iran
- Soedan (2x)
- VS![]()
Andere:
- Armenie
- Georgie
- Azerbeidzjan
- Mexico
- Colombia (2x)
- Oekraine
- VAE
- India
- Maleisie
Je hebt met hem gepraat, het is een man...morgen is ie stapelverliefd op jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik heb ook weleens geen zin in de realiteit. Fantasie.
Oeh lijkt wel iemand waar je op kan vallen jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wordt in november 27, woont een stadje verderop, heeft ooit bij mij op de middelbare school gezeten (blijkbaar), heeft zelfs 15 jaar in mijn dorp gewoond (blijkbaar). Is zoiets als van Indische afkomst, wat stevig en heeft sinds kort een eigen appartement.
Mijn god, weer eentje die denkt te weten hoe het precies hoort te werken allemaalquote:
daar doet ie het ook voorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zullen hoogstens fronsen hoor.
En misschien een inwendig onderzoek er tegenaan gooien
Heb vanmiddag een massage "gehaald", werd ik tijdelijk wat rustiger van (wel héél moe daarna) en vanavond in Utrecht uit eten geweest met een goede vriend.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee....Ga anders een lange wandeling maken? Werkt doorgaans erg rust gevend
Haha, nah lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt met hem gepraat, het is een man...morgen is ie stapelverliefd op je
We raakten aan de praat en we bleken dus op dezelfde school te hebben gezeten. Morgen neemt ie foto mee van hoe hij er toen uit zag en ik neem ook een foto mee. We konden best wel lachen met elkaar en leek alsof we elkaar in die zin best goed aanvoelden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh lijkt wel iemand waar je op kan vallen ja![]()
Spannend!
Ik heb iets gemist. Samenvatting?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn god, weer eentje die denkt te weten hoe het precies hoort te werken allemaal
Dromenquote:
RZ is een ontsnapte laafquote:
Dromen die nachtmerries wordenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
RZ is een ontsnapte laaf
[/samenvatting]
Heb een joodse naam, misschien dat dat me redt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zullen hoogstens fronsen hoor.
En misschien een inwendig onderzoek er tegenaan gooien
Je hebt niks gemist hoorquote:
doe mij 10% van jouw vrolijkheidquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nachtmerries die werkelijkheid worden.
Maar ik ben echt gruwelijk vrolijk!
Jij kookt zeker nooit.quote:
ik kan geweldig kokenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kookt zeker nooit.
Bang dat het mislukt.
Ik weet niet in hoeverre me dat gered heeftquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb een joodse naam, misschien dat dat me redt.
Maar die heb jij ook!
Dromen die nooit nachtmerries worden maar waar een scenarioschrijver als Quentin Tarantino een puntje aan kan zuigen!quote:
Jij schrijft scripts?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dromen die nooit nachtmerries worden maar waar een scenarioschrijver als Quentin Tarantino een puntje aan kan zuigen!![]()
![]()
![]()
Ja mijn klachten hebben ook een voordeel!
Kun je zelf maken, kost niksquote:
Vrolijkheid kan je aanleren, Art.quote:
Ohja, net als seksualiteit ofzo toch? Of wat was het?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrolijkheid kan je aanleren, Art.
Echt. En het werkt megaverslavend.
kost niks...weet je wat de coke hier in NL doet tegenwoordig?quote:
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre me dat gered heeftTijdens het werk in ieder geval niet, de arrogante hufters
Sarcasme...leukquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kost niks...weet je wat de coke hier in NL doet tegenwoordig?
ik klik nooit op die linkjes...denk: ach...laat ik het eens 1x doenquote:
Nou, je werkt je de pleuris om met oplossingen te komen, je geeft presentaties...maar ondertussen luisteren ze niet, vragen ze niks, nada. Daarna laten ze je 2 uur lang zitten in een boardroom zonder wat te zeggen en komen ze terug met 'we gaan het toch anders doen'. Zonder te zeggen wat dat precies inhoudt.quote:
Serotonine, dopamine en adrenaline!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, net als seksualiteit ofzo toch? Of wat was het?
uiteraardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:01 schreef vencodark het volgende:
Articje, heb jij eerder vandaag een klein relletje gehad met Rztje?
Ik zou die vage dromen die ik heb eigenlijk moeten opschrijven en die ideeën verkopen aan Hollywood... goede psychologische thrillers worden datquote:
Is wel een idee maar waar ik zelf altijd last van heb is dat er vaak nogal gaten in het verhaal zitten. Heb jij dat niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zou die vage dromen die ik heb eigenlijk moeten opschrijven en die ideeën verkopen aan Hollywood... goede psychologische thrillers worden dat
kansloos gedrag van de heer RZ..what elsequote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ziet er best lief en gezellig uit.Samenvatting van de aanleiding?
Haha, is wel nieuw materiaal ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Serotonine, dopamine en adrenaline!![]()
![]()
![]()
Ik maak een natuurlijke XTC aan. Net als mijn zusje trouwens.
Ja, en dat heeft ook met seks zo zijn voordelen (en niet de nadelen van X)...
Dus lekker spelen vanaaf venco, gewoon fantaseren over jouw 2 dudes tegelijk..
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, je werkt je de pleuris om met oplossingen te komen, je geeft presentaties...maar ondertussen luisteren ze niet, vragen ze niks, nada. Daarna laten ze je 2 uur lang zitten in een boardroom zonder wat te zeggen en komen ze terug met 'we gaan het toch anders doen'. Zonder te zeggen wat dat precies inhoudt.
ik heb ook weer wat gemist zo te zien. of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ziet er best lief en gezellig uit.Samenvatting van de aanleiding?
Oh, ik verwachtte ook niet dat jij bovenal 'schuldig' was. Maar je sig. viel me op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kansloos gedrag van de heer RZ..what else
Ja, is het wel denk ik. Maar ik masturbeer al sinds ik 5 ben.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, is wel nieuw materiaal ja.
Maar je zei laatst zoiets dat lust of iets dergelijks aan te leren is.
Nog gehuild vanmiddag?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb ook weer wat gemist zo te zien. of niet natuurlijk.
Veel jonge kinders gaan indd. al met zichzelf spelen maar dat 'trekt'(hihi) weer weg meestal.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, is het wel denk ik. Maar ik masturbeer al sinds ik 5 ben.
Ze hadden er in eerste instantie 6 dagen voor uitgetrokkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Klinkt als India!!!
Maar wat klote man, was je trip daarom voor niks?
Hier in Soedan gaat het echt ongelooflijk goed. Het is mijn eerste project en het gaat als een trein, onverwacht lekker. En dus zeker pleiten voor meer salaris. En anders ben ik weg.
Maar als ik meehelp met het eerste olieveld te vinden in Noord-Soedan, dan ben ik wel een baas, al zeg ik het zelf.
nope.quote:
tuurlijk ben ik wel schuldigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, ik verwachtte ook niet dat jij bovenal 'schuldig' was. Maar je sig. viel me op.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb ook weer wat gemist zo te zien. of niet natuurlijk.
hey B.quote:
Nope. Ik was eerst nog wel chaggie toen ik op mijn werk kwam en ik dacht bij mezelf: als die ene vervelende gast weer langs komt, gaat hij het echt ontgelden!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope.![]()
Ook de neiging niet gehad. jij ook niet als ik het goed gelezen heb
DOEN! Maar dan niet verkopen, maar zelf verhalen gaan schrijven. Ook goed voor de rust in je hoofd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zou die vage dromen die ik heb eigenlijk moeten opschrijven en die ideeën verkopen aan Hollywood... goede psychologische thrillers worden dat
Indd. Zelf schrijven!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
DOEN! Maar dan niet verkopen, maar zelf verhalen gaan schrijven. Ook goed voor de rust in je hoofd.
Nope, binnen een halfuur na het wakker worden kan ik meestal mijn hele droom tot in de puntjes navertellen. Het is ook echt alsof ik een hele coole film afspeel in mijn hoofd, alsof ik echt een film zit te kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is wel een idee maar waar ik zelf altijd last van heb is dat er vaak nogal gaten in het verhaal zitten. Heb jij dat niet?
Tof, dat scheelt wel. Dan moet opschrijven, wat El zou, ook wel lukken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nope, binnen een halfuur na het wakker worden kan ik meestal mijn hele droom tot in de puntjes navertellen. Het is ook echt alsof ik een hele coole film afspeel in mijn hoofd, alsof ik echt een film zit te kijken.
Tering, dat is echt balen man. Ik ken het gevoel, je doet je uiterste best en het klikt gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze hadden er in eerste instantie 6 dagen voor uitgetrokkenDe volgende keer regel ik wel een video conferentie voor 2 uur
![]()
Goed man! Succes met het vinden!
Ik maak schilderijen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Zelf schrijven!Hoewel ik het persoonlijk lastig vind om dromen op te schrijven. Weet niet hoe dat met Lotusss is.
![]()
Wat doe je voor werk dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:11 schreef vencodark het volgende:
Wow, ik heb echt zweetvoeten. Dan weet je dat je hard gewerkt hebt.![]()
iewquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:11 schreef vencodark het volgende:
Wow, ik heb echt zweetvoeten. Dan weet je dat je hard gewerkt hebt.![]()
Mocht het niet lukken, geef even een gil. Dan koop ik aandelen Kalashnikovquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tering, dat is echt balen man. Ik ken het gevoel, je doet je uiterste best en het klikt gewoon niet.![]()
Dank je. Een politieke bijdrage zou het zijn. Noord-Soedan (of hoe het gaat heten) zit volgend jaar zonder olie.
Wat ben je toch een man.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik maak schilderijen.![]()
Schrijven is ook leuk, maar duurt me te lang eigenlijk. En het uitbreiden vind ik moeilijk. Bovendien ben ik erg visueel ingesteld. Goh.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken, geef even een gil. Dan koop ik aandelen Kalashnikov
Schrijven is tofquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tof, dat scheelt wel. Dan moet opschrijven, wat El zou, ook wel lukken.Of doe je dat al?
Werk in de keuken van een bedrijf in mijn dorp. Beetje broodjes verkopen, blikjes drinken, soep en wat warm vlees (gehaktballen enzo). Leuk werk en 's avonds sta ik alleen dus kan doen en laten (indelen) wat ik wil.quote:
Ik ben ook heel visueel ingesteld, maar ik kan TOTAAL niet schilderen/tekenen wat dan ook. Schrijven kan ik ietsje beter. Maar meestal heb ik niet de fut om net na het wakker worden mijn dromen op te schrijven. Meestal ben ik me dan af aan het vragen hoe het in hemelsnaam komt dat mijn bed weer nat is van het zweet...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik maak schilderijen.![]()
Schrijven is ook leuk, maar duurt me te lang eigenlijk. En het uitbreiden vind ik moeilijk. Bovendien ben ik erg visueel ingesteld. Goh.
Ik wil graag per motor door zuid-oos Azië gaan reizen. Dat moet ik natuurlijk wel ergens van betalen, nietwaar?quote:
Surrealisme. Ben technisch echt slecht, maar heb veel fantasie. En schilderen met kaas en techno is echt zo mediterend geweldig!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat ben je toch een man.![]()
Schilderen is ook wel tof ja. Wat schilder je dan? Dromen?
Ik heb een echte Kalashnikovquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken, geef even een gil. Dan koop ik aandelen Kalashnikov
Begin met het opschrijven van die vragen, werkt bij mij wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben ook heel visueel ingesteld, maar ik kan TOTAAL niet schilderen/tekenen wat dan ook. Schrijven kan ik ietsje beter. Maar meestal heb ik niet de fut om net na het wakker worden mijn dromen op te schrijven. Meestal ben ik me dan af aan het vragen hoe het in hemelsnaam komt dat mijn bed weer nat is van het zweet...
(ja ook weer een bijwerking sinds een paar dagen.... very weird)
Kan het me voorstellen, moet je net zin in hebben en dat blijven volhouden is ook lastig. Zeker als het een lange droom is en je wilt echt de details omschrijven, kost best wel ff tijd. Heb het ook heel ff gedaan maar na 2 weken van veel dromen, ben ik ermee gestopt. Heb het nog wel bewaard.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben ook heel visueel ingesteld, maar ik kan TOTAAL niet schilderen/tekenen wat dan ook. Schrijven kan ik ietsje beter. Maar meestal heb ik niet de fut om net na het wakker worden mijn dromen op te schrijven. Meestal ben ik me dan af aan het vragen hoe het in hemelsnaam komt dat mijn bed weer nat is van het zweet...
Het gaat er ook niet om of je het kan, maar of je er lol in hebt. Ik kan ook echt niet schilderen en tekenen nog minder, maar ik doe het gewoon graag op de goeie momenten. Ik vind er rust in, iets wat ik mezelf daarbuiten haast nooit gun.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En, issie nuttig gebleken voor je in het dagelijkse leven?quote:
Oh, met wat extra stimulatie (drank, drugs) kan ik begrijpen dat er dan helemaal van alles uitkomt. Is vrijwel logisch eigenlijk. En samen schilderen lijkt me ook wel heel tof om te doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Surrealisme. Ben technisch echt slecht, maar heb veel fantasie. En schilderen met kaas en techno is echt zo mediterend geweldig!![]()
Binnenkort samen met mijn Duitse maat 1 schilderij maken.
Ja, ben man EN geoloog. Plaatjes, geen tekst. Kan lange teksten niet aan, daarom lees ik ook nauwelijks boeken. Veel te ongeduldig voor. Ik stel het schrijven van het rapport voor Soedan dan ook uit, dat is dom, maar goed. Gelukkig is het vooral plaatjes plakken.
Dat hoeft niet zo duur te zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil graag per motor door zuid-oos Azië gaan reizen. Dat moet ik natuurlijk wel ergens van betalen, nietwaar?
zéér nuttig...kom nooit te laatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En, issie nuttig gebleken voor je in het dagelijkse leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Ik bestudeer de aarde. En fantaseer hoe die er in het verleden uitzag.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, met wat extra stimulatie (drank, drugs) kan ik begrijpen dat er dan helemaal van alles uitkomt. Is vrijwel logisch eigenlijk. En samen schilderen lijkt me ook wel heel tof om te doen.
Ah op die manier. Als dat dan ook beter voor je werkt. Maar...wat is een geoloog ook alweer?
Zuid oost Azië sluit zuid Amerika niet uit natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoeft niet zo duur te zijn.![]()
En hoe zit het met onze Zuid-Amerika trip dan?
Ja, aarde. Dat wou ik eigenlijk nog erbij posten maar ik dacht: straks zeg ik echt iets doms.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bestudeer de aarde. En fantaseer hoe die er in het verleden uitzag.
Geologie is half kunst, half wetenschap.
Heb een artikel over goeie exploratiegeologen uit de VS, die allemaal grote olievelden gevonden hebben. En wat hen bindt, is creativiteit, positief denken, humor en een enorm voorstellingsvermogen. Ik denk dat ik dat ook wel heb. Dus ik zit ook echt goed in mijn baan.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zéér nuttig...kom nooit te laat
Das wel een mooi klokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truste Lotusssquote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
droom zequote:
Tijd en geld!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zuid oost Azië sluit zuid Amerika niet uit natuurlijkEn hoe zit het met de trip van Turkije naar Egypte dan?
Zoete dromen!quote:
Ik heb een liquiditeitsprobleempjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijd en geld!
Eerst feesten en Kroatie. En in november naar Buenos Aires, wil daar een week vakantie aan vastplakken en dan naar Brazilie. Heb al vluchten uitgezocht.
ik heb geld maar kan niet kiezen aan welk horloge ik het op ga makenquote:
Maak het op aan mij, dan zeg ik je wel hoe laat het isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb geld maar kan niet kiezen aan welk horloge ik het op ga maken
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef RealZeus het volgende:
en ArTiC oogt als een derderangs kamper.
quote:
Trek hebben wil niet zeggen dat je snoept.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:26 schreef ArTiC het volgende:
1. het zou verstandig zijn om te gaan slapen vanwege de planning van morgen
- maar ik wil niet slapen
2. ik wil afvallen dus ik moet niet snoepen
- ik heb me toch trek
verrek...nu snap ik hetquote:
ik heb nog yoghurt staan jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Trek hebben wil niet zeggen dat je snoept.
Ik ook.quote:
Ik ga ook een peukje doen op het balkon. Bier helaas niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:29 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga op m'n balkonnetje zitten met een biertje, sigaretje en dit:
Daarna ook slapen. Truste iedereen!![]()
Droom fijn!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:30 schreef vencodark het volgende:
Ik ga ook eens slapen, morgen nog 1 avonddienstje en dan weekend.
Geniet ervan en dank, dat zal ik zeker doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga ook een peukje doen op het balkon. Bier helaas niet.
En niet mijn muziek, maar veel plezier en droom van lieve meisjes!
nondeju sjaak, laatte gij mij hier nouw zitten?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Droom fijn!![]()
Artic en ik, 2 kampers die overblijven.![]()
Dan ga ik maar een filmpie kijken.
Truste Art'.
Pff. Lekker op de bank liggen, moet je geen onkruid wieden?quote:
Misschien wel. Maar dat wil ik niet. Dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:55 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Pff. Lekker op de bank liggen, moet je geen onkruid wieden?
L-Equote:
Everybody loves weekend.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
mogguhnog maar 4 uurtjes werken zo en weeeeeeeeeeekend!
Yup, beetje shoppen voor vloeren+keukens, en zondags op een ouwe zeilboot op het ijsselmeer zeilen.. prima besteding van het weekend.quote:
Haha, wat leuk! Je moest lachen, om Q. notabene!quote:
Dat is onmogelijk!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:07 schreef Lily-Ella het volgende:
Haha, wat leuk! Je moest lachen, om Q. notabene!
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Haha, wat leuk! Je moest lachen, om Q. notabene!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |