He machlach (Arabisch uitgesproken).quote:
Cold Turkey?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:22 schreef Lotusss het volgende:
Lekker uit eten geweest in Utrecht met een goede vriend, nu op weg naar huis. Ben nog steeds niet helemaal ok, maar het trillen en me veel te hyper voelen is tenminste een stuk minder door de wijn. Al weet ik niet of dat zo goed is..
Coolquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
He machlach (Arabisch uitgesproken).![]()
Ik ben net terug van een Soedanese bruiloft.Foto's plaats ik zo, internet is megatraaaaag.
Sammz, ik sprak een Soedanese die 2 jaar in Enschede had gewoond!
ITC.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
CoolHeeft ze aan de UT gestudeerd of zo?
Heb al een paar dagen me heel hyper voelen maar dood op, onrust in mijn hoofd, raar dromen, snel zweten etc. Vandaag massage gehaald om me rustiger te maken, maar was ook van korte duur...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cold Turkey?![]()
Wat is er aan de hand dan Lotusssssss?
He, een moslima!quote:
Ja hoor, vergeet die kerel. Vanaf nu ken je mijquote:
Ok, misschien juist een gebrek aan alcohol?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb al een paar dagen me heel hyper voelen maar dood op, onrust in mijn hoofd, raar dromen, snel zweten etc. Vandaag massage gehaald om me rustiger te maken, maar was ook van korte duur...
En ik mocht niet eens een biertjequote:
Jeeejquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:32 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja hoor, vergeet die kerel. Vanaf nu ken je mij
Een eind wandelen al geprobeerd? Bij voorkeur langs de zee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb al een paar dagen me heel hyper voelen maar dood op, onrust in mijn hoofd, raar dromen, snel zweten etc. Vandaag massage gehaald om me rustiger te maken, maar was ook van korte duur...
Haha zoveel drink ik niet... maar heb al een tijdje de maximale dosis antidepressiva en ik vraag me nu af of ik een terugval heb, of dat ik overgevoelig word van de serotonine. Symptomen lijken veel op elkaar namelijk... kijken hoe ik morgen wakker word.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, misschien juist een gebrek aan alcohol?
Ik heb iets soortgelijks. Bergen energie, nachten van 2 - 5 uur slaap, hele dagen hard werken, vreemde dromen (droomde dat mijn beste vriendin zwanger was), etc.
Saaie lui. Werken en 's nachts FOK!ken!quote:
Gewoon weer een hele nacht doorhalen..hatsjeeequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Saaie lui. Werken en 's nachts FOK!ken!
sow...die hebben hun tent alvast opgezet voor Lowlands whehehequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
meer foto's trekt de verbinding niet op het moment.
Vakantie en 's nachts fokken is ook goed?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Saaie lui. Werken en 's nachts FOK!ken!
nee, heb morgen weekend. Ff uitrusten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon weer een hele nacht doorhalen..hatsjeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |