Deze moet je onthouden RZquote:
Nee, die gaat er nooit komen ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik voorspel dat RZ nu gaat bekennen dat ie een Opel heeft
Je gaat het klooster in?quote:
Op tijd komenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Gewoon op tijd komen is ook veel beter.
Jij moet eens in Monaco kijken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder mens met alle dakpannen recht zou Opel te min vinden
Ik ga op zijn minst voor een VW. Maar een Audi, Porsche, Rolls of Bentley zijn ook prima hoor. Of andere auto's in die trant.
Waarom? In Nederland rijden genoeg VW's en Audi's rondquote:
quote:Op 29 juli 2010 22:58 schreef Lotusss het volgende:
Als je het heel officieel wil doen, als in notariële stukken of universitaire theses, dan zijn zulke afkortingen taboe, maar in normale zakelijke als privé correspondentie mag het gewoon!
Ik doel meer op de Bentleys enzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? In Nederland rijden genoeg VW's en Audi's rondZelfs steeds meer Porsches.
Daar waren we zonder het antwoord van Lotus ook al achterquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Normaal mag pm's plaatsen niet maar in dit geval is het een antwoord op onze vraag eerder op de avond aangaande de Engelse taal:
[..]
Leuk dat ze het toestaat. Snap alleen niks van die tekstquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Normaal mag pm's plaatsen niet maar in dit geval is het een antwoord op onze vraag eerder op de avond aangaande de Engelse taal:
[..]
Oh, Bentley eigenaren vind je in Nederland ook welquote:
Feit is wel dat er hele dikke auto's reden, ook Astons.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, Bentley eigenaren vind je in Nederland ook welMaar hij staat niet voor niks als laatste in het rijtje.
Het is dan ook niet Jan Modaal, daar in Monaco hequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Feit is wel dat er hele dikke auto's reden, ook Astons.
Nee, niet bepaald. En een schepen dat die lui hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dan ook niet Jan Modaal, daar in Monaco he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |