Zou het in een opel combo ook niet proberenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
Oeh, batsen in de cabine( Van een vrachtwagen dan...
)
Met jouw vrouwquote:
Tijdens het batsen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:31 schreef ArTiC het volgende:
Zodra er een extra rijstrook aankomt naar links...vrachtwagenchauffeurs zitten op tweebaanswegen vaak km's lang in hun stuur te bijten omdat ze hun voorganger voorbij willen.
quote:
Komen mooie kinderen vanquote:
Ik wil in een opel nog niet dood gevonden wordenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:31 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zou het in een opel combo ook niet proberen
ik voorspel dat RZ nu gaat bekennen dat ie een Opel heeftquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil in een opel nog niet dood gevonden worden
Jij vindt Opel te minquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
of wel...Juup heeft eenquote:
Nog ff het dat .... ding word mijn doodquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder mens met alle dakpannen recht zou Opel te min vindenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij vindt Opel te minWat is dan wel goed genoeg voor deze prinses?
Heb jij een Opel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:34 schreef Thrust het volgende:
[..]
Nog ff het dat .... ding word mijn dood
ik heb geen dakpannenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder mens met alle dakpannen recht zou Opel te min vinden
Ik ga op zijn minst voor een VW. Maar een Audi, Porsche, Rolls of Bentley zijn ook prima hoor. Of andere auto's in die trant.
Mij maakt het niet uit. Ik heb geen autoquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder mens met alle dakpannen recht zou Opel te min vinden
Ik ga op zijn minst voor een VW. Maar een Audi, Porsche, Rolls of Bentley zijn ook prima hoor. Of andere auto's in die trant.
Hij is van de baas, ik moet er in rijdenquote:
Daar kan je weinig aan doen hequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:38 schreef Thrust het volgende:
[..]
Hij is van de baas, ik moet er in rijden
Er zijn meer typen dakbedekkingquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zal het bij jou wel lekken of niet
Ik ben alleen niet zongebruintquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..] Als jij op je avatar lijkt, dan val jij helemaal niet af
Dat weet ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Er zijn meer typen dakbedekking
Maar ik heb wel een VW
Zo denkt mijn werkgever er ook over. Dat hij door ze achterste veren heen is en de stoelen doorgezakt zijn de boel aan het weg roesten is schijnt vrij normaal te zijn.. voor een auto van net een jaar oud.quote:
zo'n oude vierkante bak?quote:
uhuh...bij Opel wel..wij hebben van die combo's gehad op de zaak....quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:42 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zo denkt mijn werkgever er ook over. Dat hij door ze achterste veren heen is en de stoelen doorgezakt zijn de boel aan het weg roesten is schijnt vrij normaal te zijn.. voor een auto van net een jaar oud.
Hmmm... beg to differquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:42 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zo denkt mijn werkgever er ook over. Dat hij door ze achterste veren heen is en de stoelen doorgezakt zijn de boel aan het weg roesten is schijnt vrij normaal te zijn.. voor een auto van net een jaar oud.
Dat lees ik dus overal op het net.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...bij Opel wel..wij hebben van die combo's gehad op de zaak....
ach...bij mijn VW Golf V (en de vorige die ik had ook) branden om de haverklap alarmlichtjes onterechtquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dat lees ik dus overal op het net.
Gelukkig rij ik maar 4k in de maand dus zitcomfort is heel niet van belang.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is makkelijk zat wat aan te doen
Spray-tan bedoelde ik eigenlijk. Maar als jij graag zwarte piet wordt, mag dat bestquote:
Helaas ben je geen man..anders had ik je homo kunnen noemenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee, eerder rechthoekig.
Nu rijd ik een volvo c30
ook een paar keer gehad en dan de monteur aan de lijn, ''ja meneer, dat gebeurt wel eens" dan krijg je toch het gevoel dat je in de maling genomen word.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...bij mijn VW Golf V (en de vorige die ik had ook) branden om de haverklap alarmlichtjes onterecht
Beetje vroegquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spray-tan bedoelde ik eigenlijk. Maar als jij graag zwarte piet wordt, mag dat best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |