Ik zou ook RZ niet als chauffeur willen hebben iddquote:
Misschien wou je ook wel een andere carrière?quote:
Het moet wel een beetje een lange, knappe, aviatorzonnebril dragende sterke uitsmijter-like chaffeur zijn inderdaad. En zongebruind.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou ook RZ niet als chauffeur willen hebben idd
Shit, dan val ik afquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje een lange, knappe, aviatorzonnebril dragende sterke uitsmijter-like chaffeur zijn inderdaad. En zongebruind.
koop dan zo'n zonnebril, dan kan je zo beginnenquote:
Samzz zo klein dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
RZ prive chauffeur van ons blonde calimero
Nee, ze draagt een eierschil op haar hoofd natuurlijkquote:
Niet Samzz die limburger in de Den Haagquote:
Ik denk dat ik beter rijd dan jij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou ook RZ niet als chauffeur willen hebben idd
raadselen, je spreekt in zequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet Samzz die limburger in de Den Haag
Als jij op je avatar lijkt, dan val jij helemaal niet afquote:
Ook een beetje raar hoedjequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ze draagt een eierschil op haar hoofd natuurlijk
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter rijd dan jij.
Joda?quote:
Ik zou geen chauffeur willen. Maar dat is meer omdat ik graag zel de controle heb. Ik ben doodsbang in de auto.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter rijd dan jij.
Nu is het duidelijk, je kan het welquote:
WTF is een verdwijnstrook?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zou geen chauffeur willen. Maar dat is meer omdat ik graag zel de controle heb. Ik ben doodsbang in de auto.
Maarre RZ als je weer een baan als vrachtwagen chauffeur hebt gevonden wil ik wel eens meerijden? Misschien dat ik dan over mijn vrachtwagenpaniek heen kom.
Ik maakte vandaag bijna een klapper omdat ik op zo'n verdwijnstrook reed en werd plat gedrukt door een vrachtwagen, waardoor ik moest uitwijken, bijna tegen een andere auto aan. Klapmongool
je kan niet 50m eerder inschatten dat zoiets gaat gebeuren?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zou geen chauffeur willen. Maar dat is meer omdat ik graag zel de controle heb. Ik ben doodsbang in de auto.
Maarre RZ als je weer een baan als vrachtwagen chauffeur hebt gevonden wil ik wel eens meerijden? Misschien dat ik dan over mijn vrachtwagenpaniek heen kom.
Ik maakte vandaag bijna een klapper omdat ik op zo'n verdwijnstrook reed en werd plat gedrukt door een vrachtwagen, waardoor ik moest uitwijken, bijna tegen een andere auto aan. Klapmongool
Wie de vrachtwagenchauffeur? Of die andere auto?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zou voortaan gewoon duidelijk neerzetten wat ik bedoelquote:
Niet als ie eerst aangeeft rechtdoor te gaan neequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan niet 50m eerder inschatten dat zoiets gaat gebeuren?
Vrachtwagens zijn nogal voorspelbaar...
Kortom, je had eerder moeten invoegen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe noem je zo'n dingEen rijstrook die opgaat in 2 andere rijstroken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |