Zou het in een opel combo ook niet proberenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
Oeh, batsen in de cabine( Van een vrachtwagen dan...
)
Met jouw vrouwquote:
Tijdens het batsen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:31 schreef ArTiC het volgende:
Zodra er een extra rijstrook aankomt naar links...vrachtwagenchauffeurs zitten op tweebaanswegen vaak km's lang in hun stuur te bijten omdat ze hun voorganger voorbij willen.
quote:
Komen mooie kinderen vanquote:
Ik wil in een opel nog niet dood gevonden wordenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:31 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zou het in een opel combo ook niet proberen
ik voorspel dat RZ nu gaat bekennen dat ie een Opel heeftquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil in een opel nog niet dood gevonden worden
Jij vindt Opel te minquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
of wel...Juup heeft eenquote:
Nog ff het dat .... ding word mijn doodquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder mens met alle dakpannen recht zou Opel te min vindenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij vindt Opel te minWat is dan wel goed genoeg voor deze prinses?
Heb jij een Opel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:34 schreef Thrust het volgende:
[..]
Nog ff het dat .... ding word mijn dood
ik heb geen dakpannenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder mens met alle dakpannen recht zou Opel te min vinden
Ik ga op zijn minst voor een VW. Maar een Audi, Porsche, Rolls of Bentley zijn ook prima hoor. Of andere auto's in die trant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |