quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:44 schreef vencodark het volgende:
Wow, ik heb echt zo'n leuke jongen op mijn werk ontmoet.![]()
Nu met wijn wel wat beter... maar lichamelijk niet heel erg oké...quote:
Wow, super-combiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:45 schreef vencodark het volgende:
[..]Maar deze is écht leuk! En mijn leeftijd.
Schurkenstaten:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar wat voor paspoort je hebt
Wordt in november 27, woont een stadje verderop, heeft ooit bij mij op de middelbare school gezeten (blijkbaar), heeft zelfs 15 jaar in mijn dorp gewoond (blijkbaar). Is zoiets als van Indische afkomst, wat stevig en heeft sinds kort een eigen appartement.quote:
Artic, Barb is nou eenmaal een gevoelige jongen...quote:
mensen zonder realitieitszinquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Artic, Barb is nou eenmaal een gevoelige jongen...
Gevoelsmensen...
Oh jee....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nu met wijn wel wat beter... maar lichamelijk niet heel erg oké...
Heel erg hyper in mijn lijf maar tegelijk ook doodop, trillende handen, hart slaat wat sneller, sneller en meer zweten enzo...
Vraag me af of het een psychische terugval is of dat ik overgevoelig word voor mijn AD...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schurkenstaten:
- Iran
- Soedan (2x)
- VS![]()
Andere:
- Armenie
- Georgie
- Azerbeidzjan
- Mexico
- Colombia (2x)
- Oekraine
- VAE
- India
- Maleisie
Je hebt met hem gepraat, het is een man...morgen is ie stapelverliefd op jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik heb ook weleens geen zin in de realiteit. Fantasie.
Oeh lijkt wel iemand waar je op kan vallen jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wordt in november 27, woont een stadje verderop, heeft ooit bij mij op de middelbare school gezeten (blijkbaar), heeft zelfs 15 jaar in mijn dorp gewoond (blijkbaar). Is zoiets als van Indische afkomst, wat stevig en heeft sinds kort een eigen appartement.
Mijn god, weer eentje die denkt te weten hoe het precies hoort te werken allemaalquote:
daar doet ie het ook voorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zullen hoogstens fronsen hoor.
En misschien een inwendig onderzoek er tegenaan gooien
Heb vanmiddag een massage "gehaald", werd ik tijdelijk wat rustiger van (wel héél moe daarna) en vanavond in Utrecht uit eten geweest met een goede vriend.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee....Ga anders een lange wandeling maken? Werkt doorgaans erg rust gevend
Haha, nah lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt met hem gepraat, het is een man...morgen is ie stapelverliefd op je
We raakten aan de praat en we bleken dus op dezelfde school te hebben gezeten. Morgen neemt ie foto mee van hoe hij er toen uit zag en ik neem ook een foto mee. We konden best wel lachen met elkaar en leek alsof we elkaar in die zin best goed aanvoelden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh lijkt wel iemand waar je op kan vallen ja![]()
Spannend!
Ik heb iets gemist. Samenvatting?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn god, weer eentje die denkt te weten hoe het precies hoort te werken allemaal
Dromenquote:
RZ is een ontsnapte laafquote:
Dromen die nachtmerries wordenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
RZ is een ontsnapte laaf
[/samenvatting]
Heb een joodse naam, misschien dat dat me redt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zullen hoogstens fronsen hoor.
En misschien een inwendig onderzoek er tegenaan gooien
Je hebt niks gemist hoorquote:
doe mij 10% van jouw vrolijkheidquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nachtmerries die werkelijkheid worden.
Maar ik ben echt gruwelijk vrolijk!
Jij kookt zeker nooit.quote:
ik kan geweldig kokenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kookt zeker nooit.
Bang dat het mislukt.
Ik weet niet in hoeverre me dat gered heeftquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb een joodse naam, misschien dat dat me redt.
Maar die heb jij ook!
Dromen die nooit nachtmerries worden maar waar een scenarioschrijver als Quentin Tarantino een puntje aan kan zuigen!quote:
Jij schrijft scripts?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dromen die nooit nachtmerries worden maar waar een scenarioschrijver als Quentin Tarantino een puntje aan kan zuigen!![]()
![]()
![]()
Ja mijn klachten hebben ook een voordeel!
Kun je zelf maken, kost niksquote:
Vrolijkheid kan je aanleren, Art.quote:
Ohja, net als seksualiteit ofzo toch? Of wat was het?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrolijkheid kan je aanleren, Art.
Echt. En het werkt megaverslavend.
kost niks...weet je wat de coke hier in NL doet tegenwoordig?quote:
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre me dat gered heeftTijdens het werk in ieder geval niet, de arrogante hufters
Sarcasme...leukquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kost niks...weet je wat de coke hier in NL doet tegenwoordig?
ik klik nooit op die linkjes...denk: ach...laat ik het eens 1x doenquote:
Nou, je werkt je de pleuris om met oplossingen te komen, je geeft presentaties...maar ondertussen luisteren ze niet, vragen ze niks, nada. Daarna laten ze je 2 uur lang zitten in een boardroom zonder wat te zeggen en komen ze terug met 'we gaan het toch anders doen'. Zonder te zeggen wat dat precies inhoudt.quote:
Serotonine, dopamine en adrenaline!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, net als seksualiteit ofzo toch? Of wat was het?
uiteraardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:01 schreef vencodark het volgende:
Articje, heb jij eerder vandaag een klein relletje gehad met Rztje?
Ik zou die vage dromen die ik heb eigenlijk moeten opschrijven en die ideeën verkopen aan Hollywood... goede psychologische thrillers worden datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |