Hehe. De muziek is op LL ook IETSJE beter!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sow...die hebben hun tent alvast opgezet voor Lowlands whehehe
En je hebt vakantie!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ga tv kijken en slapen.
Saaie muts die ik ben
Ja, hier schiet het niet op, in m'n andere topic schiet het niet op. Op het andere forum is het ook doodtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:14 schreef mahlah het volgende:
[..]
En je hebt vakantie!
Ik blijf nog wel ff wakker
bokt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier schiet het niet op, in m'n andere topic schiet het niet op. Op het andere forum is het ook doodt
Goedquote:
Die meisjes liggen allang onder hun paardendekbedje te dromenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed
Beetje koud, maar dat is voor de verandering wel eens lekker
Ik denk het ook ja. Saaie dozen daarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die meisjes liggen allang onder hun paardendekbedje te dromen
Met jou ook alles goed?quote:
Ik ben moe, sentimenteel, verliefd op wat voorlopig nog een fata morgana is en nog veel meer...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met jou ook alles goed?
En ja, het koelt wat af en ik heb de balkondeuren open staan, want het is heet op de kamer.
Lotusssquote:
Oooeeeh, op wie ben je verliefd?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben moe, sentimenteel, verliefd op wat voorlopig nog een fata morgana is en nog veel meer...![]()
Oh, en Israeli's zijn kut.
Tis hier nu 25 graadjes, heerlijk
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:08 schreef El_Matador het volgende:![]()
http://www.nu.nl/internet(...)te-kleine-penis.html
Op een heul lief meisje hier op Maltaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooeeeh, op wie ben je verliefd?
Hier is het overdag steeds aan het regenen
Jij bent best vaak verliefd hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op een heul lief meisje hier op MaltaIk kom er alleen maar niet achter hoe ze over mij denkt...
Barb! Hoe was Tel Aviv?? En Verliefd?? Vertel!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben moe, sentimenteel, verliefd op wat voorlopig nog een fata morgana is en nog veel meer...![]()
Oh, en Israeli's zijn kut.
Tis hier nu 25 graadjes, heerlijk
Ik ben zooo kinderlijk naief in dat soort dingen..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent best vaak verliefd he
Je kan het overigens vragen! Is maar een ideetje hoor
Barbje!quote:
Och arme knulquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben zooo kinderlijk naief in dat soort dingen..En ik ben niet zo vaak verliefd, ik vind mensen snel leuk. Vooral als het charmante meisjes zijn die leuk lachen. Maar ik vrees dat dit toch een graadje erger is dan alleen maar leuk vinden...
![]()
En ja, dat is al vaker tegen me gezegd. En normaal heb ik best een grote bek, maar nu komt er niks zinnigs uit...
Waarom draagt de bruid geen hoofddoek?quote:
Ik heb geen ene flikker gezien, alleen maar gewerktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barb! Hoe was Tel Aviv?? En Verliefd?? Vertel!
Israeli's die ik op reis ontmoette waren wel relaxede lui. Beetje 'hip' en klitten graag samen, maar niks mis mee verder. Maar ik ben nog niet in Israel geweest.
Truste!quote:
Zielig ben ik he?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och arme knul
Ik ga er ook vandoor. Mijn rug gaat zeuren.
Hoest met u?quote:
Ik heb er nooit gewerkt en nooit geweest, maar ik moet dan ook nog maar es uitchecken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen ene flikker gezien, alleen maar gewerktEn nu dus ook weer thuis, een paar dagen eerder dan voorzien was, gelukkig. En ik hou niet van hun werk mentaliteit, arrogante hufters zijn het
![]()
En verliefd? Ja, ik vrees van wel....![]()
Het zijn de ondergeschikte genenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:37 schreef ArTiC het volgende:
Waarom zijn mannen meteen verliefd als een vrouw ook maar een greintje van interesse toont
Omdat vrouwen andere fundamentele gebreken hebben?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:37 schreef ArTiC het volgende:
Waarom zijn mannen meteen verliefd als een vrouw ook maar een greintje van interesse toont
Die 15-jarige hoofddoekloze Soedanese die uitdagend voor mij aan het dansen was en constant oogcontact zocht, heb ik maar aan me voorbij laten gaan...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:37 schreef ArTiC het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig naar wat voor paspoort je hebtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb er nooit gewerkt en nooit geweest, maar ik moet dan ook nog maar es uitchecken.
Al denk ik niet dat ik met mijn paspoort het land binnenkom.
Nopequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn de ondergeschikte genenDie jij niet hebt, aan je bericht te zien?
Was het maar waarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:37 schreef ArTiC het volgende:
Natuurlijke oerdrift?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar het valt zo op....zodra een vrouw een keer lief lacht of een complimentje geeft zijn 80% van de mannen al head over heels
Truste RZquote:
zo zou je het kunnen zien ja...mannelijke dieren grijpen ook iedere kansquote:
Nog een?!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:44 schreef vencodark het volgende:
Wow, ik heb echt zo'n leuke jongen op mijn werk ontmoet.![]()
ah...vrouwen hebben het ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:44 schreef vencodark het volgende:
Wow, ik heb echt zo'n leuke jongen op mijn werk ontmoet.![]()
Ze deed wel meer dan alleen lief lachen of een complimentje geven hoor, zó naief ben ik dan weer net nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar het valt zo op....zodra een vrouw een keer lief lacht of een complimentje geeft zijn 80% van de mannen al head over heels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |