Hehe. De muziek is op LL ook IETSJE beter!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sow...die hebben hun tent alvast opgezet voor Lowlands whehehe
En je hebt vakantie!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ga tv kijken en slapen.
Saaie muts die ik ben
Ja, hier schiet het niet op, in m'n andere topic schiet het niet op. Op het andere forum is het ook doodtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:14 schreef mahlah het volgende:
[..]
En je hebt vakantie!
Ik blijf nog wel ff wakker
bokt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier schiet het niet op, in m'n andere topic schiet het niet op. Op het andere forum is het ook doodt
Goedquote:
Die meisjes liggen allang onder hun paardendekbedje te dromenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed
Beetje koud, maar dat is voor de verandering wel eens lekker
Ik denk het ook ja. Saaie dozen daarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die meisjes liggen allang onder hun paardendekbedje te dromen
Met jou ook alles goed?quote:
Ik ben moe, sentimenteel, verliefd op wat voorlopig nog een fata morgana is en nog veel meer...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met jou ook alles goed?
En ja, het koelt wat af en ik heb de balkondeuren open staan, want het is heet op de kamer.
Lotusssquote:
Oooeeeh, op wie ben je verliefd?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben moe, sentimenteel, verliefd op wat voorlopig nog een fata morgana is en nog veel meer...![]()
Oh, en Israeli's zijn kut.
Tis hier nu 25 graadjes, heerlijk
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:08 schreef El_Matador het volgende:![]()
http://www.nu.nl/internet(...)te-kleine-penis.html
Op een heul lief meisje hier op Maltaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooeeeh, op wie ben je verliefd?
Hier is het overdag steeds aan het regenen
Jij bent best vaak verliefd hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op een heul lief meisje hier op MaltaIk kom er alleen maar niet achter hoe ze over mij denkt...
Barb! Hoe was Tel Aviv?? En Verliefd?? Vertel!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben moe, sentimenteel, verliefd op wat voorlopig nog een fata morgana is en nog veel meer...![]()
Oh, en Israeli's zijn kut.
Tis hier nu 25 graadjes, heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |