Is wel een idee maar waar ik zelf altijd last van heb is dat er vaak nogal gaten in het verhaal zitten. Heb jij dat niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zou die vage dromen die ik heb eigenlijk moeten opschrijven en die ideeën verkopen aan Hollywood... goede psychologische thrillers worden dat
kansloos gedrag van de heer RZ..what elsequote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ziet er best lief en gezellig uit.Samenvatting van de aanleiding?
Haha, is wel nieuw materiaal ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Serotonine, dopamine en adrenaline!![]()
![]()
![]()
Ik maak een natuurlijke XTC aan. Net als mijn zusje trouwens.
Ja, en dat heeft ook met seks zo zijn voordelen (en niet de nadelen van X)...
Dus lekker spelen vanaaf venco, gewoon fantaseren over jouw 2 dudes tegelijk..
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, je werkt je de pleuris om met oplossingen te komen, je geeft presentaties...maar ondertussen luisteren ze niet, vragen ze niks, nada. Daarna laten ze je 2 uur lang zitten in een boardroom zonder wat te zeggen en komen ze terug met 'we gaan het toch anders doen'. Zonder te zeggen wat dat precies inhoudt.
ik heb ook weer wat gemist zo te zien. of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ziet er best lief en gezellig uit.Samenvatting van de aanleiding?
Oh, ik verwachtte ook niet dat jij bovenal 'schuldig' was. Maar je sig. viel me op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kansloos gedrag van de heer RZ..what else
Ja, is het wel denk ik. Maar ik masturbeer al sinds ik 5 ben.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, is wel nieuw materiaal ja.
Maar je zei laatst zoiets dat lust of iets dergelijks aan te leren is.
Nog gehuild vanmiddag?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb ook weer wat gemist zo te zien. of niet natuurlijk.
Veel jonge kinders gaan indd. al met zichzelf spelen maar dat 'trekt'(hihi) weer weg meestal.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, is het wel denk ik. Maar ik masturbeer al sinds ik 5 ben.
Ze hadden er in eerste instantie 6 dagen voor uitgetrokkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Klinkt als India!!!
Maar wat klote man, was je trip daarom voor niks?
Hier in Soedan gaat het echt ongelooflijk goed. Het is mijn eerste project en het gaat als een trein, onverwacht lekker. En dus zeker pleiten voor meer salaris. En anders ben ik weg.
Maar als ik meehelp met het eerste olieveld te vinden in Noord-Soedan, dan ben ik wel een baas, al zeg ik het zelf.
nope.quote:
tuurlijk ben ik wel schuldigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, ik verwachtte ook niet dat jij bovenal 'schuldig' was. Maar je sig. viel me op.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb ook weer wat gemist zo te zien. of niet natuurlijk.
hey B.quote:
Nope. Ik was eerst nog wel chaggie toen ik op mijn werk kwam en ik dacht bij mezelf: als die ene vervelende gast weer langs komt, gaat hij het echt ontgelden!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope.![]()
Ook de neiging niet gehad. jij ook niet als ik het goed gelezen heb
DOEN! Maar dan niet verkopen, maar zelf verhalen gaan schrijven. Ook goed voor de rust in je hoofd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zou die vage dromen die ik heb eigenlijk moeten opschrijven en die ideeën verkopen aan Hollywood... goede psychologische thrillers worden dat
Indd. Zelf schrijven!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
DOEN! Maar dan niet verkopen, maar zelf verhalen gaan schrijven. Ook goed voor de rust in je hoofd.
Nope, binnen een halfuur na het wakker worden kan ik meestal mijn hele droom tot in de puntjes navertellen. Het is ook echt alsof ik een hele coole film afspeel in mijn hoofd, alsof ik echt een film zit te kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is wel een idee maar waar ik zelf altijd last van heb is dat er vaak nogal gaten in het verhaal zitten. Heb jij dat niet?
Tof, dat scheelt wel. Dan moet opschrijven, wat El zou, ook wel lukken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nope, binnen een halfuur na het wakker worden kan ik meestal mijn hele droom tot in de puntjes navertellen. Het is ook echt alsof ik een hele coole film afspeel in mijn hoofd, alsof ik echt een film zit te kijken.
Tering, dat is echt balen man. Ik ken het gevoel, je doet je uiterste best en het klikt gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze hadden er in eerste instantie 6 dagen voor uitgetrokkenDe volgende keer regel ik wel een video conferentie voor 2 uur
![]()
Goed man! Succes met het vinden!
Ik maak schilderijen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Zelf schrijven!Hoewel ik het persoonlijk lastig vind om dromen op te schrijven. Weet niet hoe dat met Lotusss is.
![]()
Wat doe je voor werk dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:11 schreef vencodark het volgende:
Wow, ik heb echt zweetvoeten. Dan weet je dat je hard gewerkt hebt.![]()
iewquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:11 schreef vencodark het volgende:
Wow, ik heb echt zweetvoeten. Dan weet je dat je hard gewerkt hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |