abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84651750
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik zou die vage dromen die ik heb eigenlijk moeten opschrijven en die ideeën verkopen aan Hollywood... goede psychologische thrillers worden dat :P
Is wel een idee maar waar ik zelf altijd last van heb is dat er vaak nogal gaten in het verhaal zitten. Heb jij dat niet? :)
pi_84651755
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het ziet er best lief en gezellig uit. O+ Samenvatting van de aanleiding? *)
kansloos gedrag van de heer RZ..what else :')
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_84651773
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Serotonine, dopamine en adrenaline! O+ O+ O+

Ik maak een natuurlijke XTC aan. Net als mijn zusje trouwens.

Ja, en dat heeft ook met seks zo zijn voordelen (en niet de nadelen van X)...

Dus lekker spelen vanaaf venco, gewoon fantaseren over jouw 2 dudes tegelijk.. ~O>
Haha, is wel nieuw materiaal ja. :P
Maar je zei laatst zoiets dat lust of iets dergelijks aan te leren is. :)
pi_84651777
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou, je werkt je de pleuris om met oplossingen te komen, je geeft presentaties...maar ondertussen luisteren ze niet, vragen ze niks, nada. Daarna laten ze je 2 uur lang zitten in een boardroom zonder wat te zeggen en komen ze terug met 'we gaan het toch anders doen'. Zonder te zeggen wat dat precies inhoudt. :')
:o

Klinkt als India!!!

Maar wat klote man, was je trip daarom voor niks?

Hier in Soedan gaat het echt ongelooflijk goed. Het is mijn eerste project en het gaat als een trein, onverwacht lekker. En dus zeker pleiten voor meer salaris. En anders ben ik weg.

Maar als ik meehelp met het eerste olieveld te vinden in Noord-Soedan, dan ben ik wel een baas, al zeg ik het zelf. 8-)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 30 juli 2010 @ 01:04:26 #205
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_84651781
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het ziet er best lief en gezellig uit. O+ Samenvatting van de aanleiding? *)
ik heb ook weer wat gemist zo te zien. of niet natuurlijk.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_84651795
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:03 schreef ArTiC het volgende:

[..]

kansloos gedrag van de heer RZ..what else :')
Oh, ik verwachtte ook niet dat jij bovenal 'schuldig' was. Maar je sig. viel me op. ;)
pi_84651803
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, is wel nieuw materiaal ja. :P
Maar je zei laatst zoiets dat lust of iets dergelijks aan te leren is. :)
Ja, is het wel denk ik. Maar ik masturbeer al sinds ik 5 ben. :@
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_84651804
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Nog gehuild vanmiddag? ;)
pi_84651832
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, is het wel denk ik. Maar ik masturbeer al sinds ik 5 ben. :@
Veel jonge kinders gaan indd. al met zichzelf spelen maar dat 'trekt'(hihi) weer weg meestal.
Maar jij bent gewoon een heel seksueel persoon. :P
pi_84651842
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:o

Klinkt als India!!!

Maar wat klote man, was je trip daarom voor niks?

Hier in Soedan gaat het echt ongelooflijk goed. Het is mijn eerste project en het gaat als een trein, onverwacht lekker. En dus zeker pleiten voor meer salaris. En anders ben ik weg.

Maar als ik meehelp met het eerste olieveld te vinden in Noord-Soedan, dan ben ik wel een baas, al zeg ik het zelf. 8-)
Ze hadden er in eerste instantie 6 dagen voor uitgetrokken :') De volgende keer regel ik wel een video conferentie voor 2 uur _O-

Goed man! Succes met het vinden! ^O^
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 01:06:28 #211
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_84651848
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nog gehuild vanmiddag? ;)
nope. :)
Ook de neiging niet gehad. jij ook niet als ik het goed gelezen heb ;)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_84651856
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh, ik verwachtte ook niet dat jij bovenal 'schuldig' was. Maar je sig. viel me op. ;)
tuurlijk ben ik wel schuldig 8-)
pi_84651861
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

*O*
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 01:08:06 #214
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_84651890
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

*O*
hey B. *O*

ik was bezig met afsluiten :O
tot de volgende :W
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_84651893
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:06 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nope. :)
Ook de neiging niet gehad. jij ook niet als ik het goed gelezen heb ;)
Nope. Ik was eerst nog wel chaggie toen ik op mijn werk kwam en ik dacht bij mezelf: als die ene vervelende gast weer langs komt, gaat hij het echt ontgelden! :( Maar ik sprak mijn collega over die gast die mij had uitgevraagd en zij vond het erg leuk, vindt dat ik het moet doen en dat ie heel leuk is! Dus daar werd ik wel vrolijk van. Dat bleef zo totdat zeurgast weer kwam. Ben toen driftig gaan schoonmaken totdat ik die leuke vandaag ontmoette. O+
Samenvatting: Nee, ik heb geen neigingen meer gehad. O+
Jij gelukkig ook niet dan. *O*
pi_84651897
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik zou die vage dromen die ik heb eigenlijk moeten opschrijven en die ideeën verkopen aan Hollywood... goede psychologische thrillers worden dat :P
DOEN! Maar dan niet verkopen, maar zelf verhalen gaan schrijven. Ook goed voor de rust in je hoofd. :)

pi_84651898
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:06 schreef ArTiC het volgende:

[..]

tuurlijk ben ik wel schuldig 8-)
Maar niet bovenal. ;)
pi_84651912
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

DOEN! Maar dan niet verkopen, maar zelf verhalen gaan schrijven. Ook goed voor de rust in je hoofd. :)
Indd. Zelf schrijven! O+ Hoewel ik het persoonlijk lastig vind om dromen op te schrijven. Weet niet hoe dat met Lotusss is. :?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 01:10:13 #219
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_84651943
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is wel een idee maar waar ik zelf altijd last van heb is dat er vaak nogal gaten in het verhaal zitten. Heb jij dat niet? :)
Nope, binnen een halfuur na het wakker worden kan ik meestal mijn hele droom tot in de puntjes navertellen. Het is ook echt alsof ik een hele coole film afspeel in mijn hoofd, alsof ik echt een film zit te kijken.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_84651952
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:10 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Nope, binnen een halfuur na het wakker worden kan ik meestal mijn hele droom tot in de puntjes navertellen. Het is ook echt alsof ik een hele coole film afspeel in mijn hoofd, alsof ik echt een film zit te kijken.
Tof, dat scheelt wel. Dan moet opschrijven, wat El zou, ook wel lukken. :) Of doe je dat al?
pi_84651956
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ze hadden er in eerste instantie 6 dagen voor uitgetrokken :') De volgende keer regel ik wel een video conferentie voor 2 uur _O-

Goed man! Succes met het vinden! ^O^
Tering, dat is echt balen man. Ik ken het gevoel, je doet je uiterste best en het klikt gewoon niet. :')

Dank je. Een politieke bijdrage zou het zijn. Noord-Soedan (of hoe het gaat heten) zit volgend jaar zonder olie. }:|

pi_84651986
Wow, ik heb echt zweetvoeten. Dan weet je dat je hard gewerkt hebt. :+ :')
pi_84651995
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Indd. Zelf schrijven! O+ Hoewel ik het persoonlijk lastig vind om dromen op te schrijven. Weet niet hoe dat met Lotusss is. :?
Ik maak schilderijen. O+

Schrijven is ook leuk, maar duurt me te lang eigenlijk. En het uitbreiden vind ik moeilijk. Bovendien ben ik erg visueel ingesteld. Goh. :P

pi_84652005
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:11 schreef vencodark het volgende:
Wat doe je voor werk dan?

pi_84652006
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:11 schreef vencodark het volgende:
iew ;(
pi_84652019
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tering, dat is echt balen man. Ik ken het gevoel, je doet je uiterste best en het klikt gewoon niet. :')

Dank je. Een politieke bijdrage zou het zijn. Noord-Soedan (of hoe het gaat heten) zit volgend jaar zonder olie. }:|
Mocht het niet lukken, geef even een gil. Dan koop ik aandelen Kalashnikov 8-)
pi_84652029
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik maak schilderijen. O+

Schrijven is ook leuk, maar duurt me te lang eigenlijk. En het uitbreiden vind ik moeilijk. Bovendien ben ik erg visueel ingesteld. Goh. :P
Wat ben je toch een man. :P

Schilderen is ook wel tof ja. Wat schilder je dan? Dromen?
pi_84652045
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

_O- _O-

pi_84652049
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tof, dat scheelt wel. Dan moet opschrijven, wat El zou, ook wel lukken. :) Of doe je dat al?
Schrijven is tof O+
pi_84652076
quote:

[..]

Wat doe je voor werk dan?
Werk in de keuken van een bedrijf in mijn dorp. Beetje broodjes verkopen, blikjes drinken, soep en wat warm vlees (gehaktballen enzo). Leuk werk en 's avonds sta ik alleen dus kan doen en laten (indelen) wat ik wil. :) En 's avonds is het zelden echt druk dus heb lekker uurtje met die gast zitten praten. Toch weinig te doen. :P Helemaal niet zo hard gewerkt dus maar mijn All Stars worden oud en gaan stinken. ;(
  vrijdag 30 juli 2010 @ 01:14:42 #231
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_84652077
quote:

[..]

Ik maak schilderijen. O+

Ik ben ook heel visueel ingesteld, maar ik kan TOTAAL niet schilderen/tekenen wat dan ook. Schrijven kan ik ietsje beter. Maar meestal heb ik niet de fut om net na het wakker worden mijn dromen op te schrijven. Meestal ben ik me dan af aan het vragen hoe het in hemelsnaam komt dat mijn bed weer nat is van het zweet...

(ja ook weer een bijwerking sinds een paar dagen.... very weird)
... and I feel fine.
pi_84652089
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O- _O-
Ik wil graag per motor door zuid-oos Azië gaan reizen. Dat moet ik natuurlijk wel ergens van betalen, nietwaar? :P
pi_84652102
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Schrijven is tof O+
Vaak wel, ook tijdje gedaan maar ik neem er de tijd niet meer voor en de behoefte is minder. :)
pi_84652114
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat ben je toch een man. :P

Schilderen is ook wel tof ja. Wat schilder je dan? Dromen?
Surrealisme. Ben technisch echt slecht, maar heb veel fantasie. En schilderen met kaas en techno is echt zo mediterend geweldig! O+

Binnenkort samen met mijn Duitse maat 1 schilderij maken.

Ja, ben man EN geoloog. Plaatjes, geen tekst. Kan lange teksten niet aan, daarom lees ik ook nauwelijks boeken. Veel te ongeduldig voor. Ik stel het schrijven van het rapport voor Soedan dan ook uit, dat is dom, maar goed. Gelukkig is het vooral plaatjes plakken. 8-)

pi_84652119
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb een echte Kalashnikov 8-)
pi_84652126
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:14 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik ben ook heel visueel ingesteld, maar ik kan TOTAAL niet schilderen/tekenen wat dan ook. Schrijven kan ik ietsje beter. Maar meestal heb ik niet de fut om net na het wakker worden mijn dromen op te schrijven. Meestal ben ik me dan af aan het vragen hoe het in hemelsnaam komt dat mijn bed weer nat is van het zweet...

Begin met het opschrijven van die vragen, werkt bij mij wel in ieder geval
pi_84652134
quote:

[..]

Kan het me voorstellen, moet je net zin in hebben en dat blijven volhouden is ook lastig. Zeker als het een lange droom is en je wilt echt de details omschrijven, kost best wel ff tijd. Heb het ook heel ff gedaan maar na 2 weken van veel dromen, ben ik ermee gestopt. Heb het nog wel bewaard. :P
pi_84652164
quote:

[..]

Het gaat er ook niet om of je het kan, maar of je er lol in hebt. Ik kan ook echt niet schilderen en tekenen nog minder, maar ik doe het gewoon graag op de goeie momenten. Ik vind er rust in, iets wat ik mezelf daarbuiten haast nooit gun.

pi_84652169
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:15 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Ik heb een echte Kalashnikov 8-)
En, issie nuttig gebleken voor je in het dagelijkse leven? :')
pi_84652185
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Surrealisme. Ben technisch echt slecht, maar heb veel fantasie. En schilderen met kaas en techno is echt zo mediterend geweldig! O+

Binnenkort samen met mijn Duitse maat 1 schilderij maken.

Ja, ben man EN geoloog. Plaatjes, geen tekst. Kan lange teksten niet aan, daarom lees ik ook nauwelijks boeken. Veel te ongeduldig voor. Ik stel het schrijven van het rapport voor Soedan dan ook uit, dat is dom, maar goed. Gelukkig is het vooral plaatjes plakken. 8-)
Oh, met wat extra stimulatie (drank, drugs) kan ik begrijpen dat er dan helemaal van alles uitkomt. Is vrijwel logisch eigenlijk. En samen schilderen lijkt me ook wel heel tof om te doen. :Y

Ah op die manier. Als dat dan ook beter voor je werkt. Maar...wat is een geoloog ook alweer? :@
pi_84652196
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik wil graag per motor door zuid-oos Azië gaan reizen. Dat moet ik natuurlijk wel ergens van betalen, nietwaar? :P
Dat hoeft niet zo duur te zijn. ;)

En hoe zit het met onze Zuid-Amerika trip dan? :{w

pi_84652207
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En, issie nuttig gebleken voor je in het dagelijkse leven? :')
zéér nuttig...kom nooit te laat ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 01:19:32 #243
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_84652240
Anyway, ik ga slapen... ben aardig dood.
... and I feel fine.
pi_84652252
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:19 schreef Lotusss het volgende:
Misschien worden je verhalen dan wel gelijk beroemd. ;)
pi_84652266
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh, met wat extra stimulatie (drank, drugs) kan ik begrijpen dat er dan helemaal van alles uitkomt. Is vrijwel logisch eigenlijk. En samen schilderen lijkt me ook wel heel tof om te doen. :Y

Ah op die manier. Als dat dan ook beter voor je werkt. Maar...wat is een geoloog ook alweer? :@
Ik bestudeer de aarde. En fantaseer hoe die er in het verleden uitzag.

Geologie is half kunst, half wetenschap.

Heb een artikel over goeie exploratiegeologen uit de VS, die allemaal grote olievelden gevonden hebben. En wat hen bindt, is creativiteit, positief denken, humor en een enorm voorstellingsvermogen. Ik denk dat ik dat ook wel heb. Dus ik zit ook echt goed in mijn baan. O+

pi_84652273
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat hoeft niet zo duur te zijn. ;)

En hoe zit het met onze Zuid-Amerika trip dan? :{w
Zuid oost Azië sluit zuid Amerika niet uit natuurlijk ;) En hoe zit het met de trip van Turkije naar Egypte dan? :{w
  vrijdag 30 juli 2010 @ 01:21:19 #247
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_84652293
Slaap lekker iedereen! :*
... and I feel fine.
pi_84652294
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik bestudeer de aarde. En fantaseer hoe die er in het verleden uitzag.

Geologie is half kunst, half wetenschap.

Heb een artikel over goeie exploratiegeologen uit de VS, die allemaal grote olievelden gevonden hebben. En wat hen bindt, is creativiteit, positief denken, humor en een enorm voorstellingsvermogen. Ik denk dat ik dat ook wel heb. Dus ik zit ook echt goed in mijn baan. O+
Ja, aarde. Dat wou ik eigenlijk nog erbij posten maar ik dacht: straks zeg ik echt iets doms. ;)

Maar het lijkt indd. wel iets voor jou, zoals je het omschrijft en zoals ik je posts altijd beetje lees. :)
pi_84652296
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:18 schreef ArTiC het volgende:

[..]

zéér nuttig...kom nooit te laat ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das wel een mooi klokje :P
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:19 schreef Lotusss het volgende:
Truste Lotusss :*
pi_84652299
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:21 schreef Lotusss het volgende:
Slaap lekker iedereen! :*
Sweet dreams. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')