Is wel een idee maar waar ik zelf altijd last van heb is dat er vaak nogal gaten in het verhaal zitten. Heb jij dat niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zou die vage dromen die ik heb eigenlijk moeten opschrijven en die ideeën verkopen aan Hollywood... goede psychologische thrillers worden dat
kansloos gedrag van de heer RZ..what elsequote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ziet er best lief en gezellig uit.Samenvatting van de aanleiding?
Haha, is wel nieuw materiaal ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Serotonine, dopamine en adrenaline!![]()
![]()
![]()
Ik maak een natuurlijke XTC aan. Net als mijn zusje trouwens.
Ja, en dat heeft ook met seks zo zijn voordelen (en niet de nadelen van X)...
Dus lekker spelen vanaaf venco, gewoon fantaseren over jouw 2 dudes tegelijk..
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, je werkt je de pleuris om met oplossingen te komen, je geeft presentaties...maar ondertussen luisteren ze niet, vragen ze niks, nada. Daarna laten ze je 2 uur lang zitten in een boardroom zonder wat te zeggen en komen ze terug met 'we gaan het toch anders doen'. Zonder te zeggen wat dat precies inhoudt.
ik heb ook weer wat gemist zo te zien. of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ziet er best lief en gezellig uit.Samenvatting van de aanleiding?
Oh, ik verwachtte ook niet dat jij bovenal 'schuldig' was. Maar je sig. viel me op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kansloos gedrag van de heer RZ..what else
Ja, is het wel denk ik. Maar ik masturbeer al sinds ik 5 ben.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, is wel nieuw materiaal ja.
Maar je zei laatst zoiets dat lust of iets dergelijks aan te leren is.
Nog gehuild vanmiddag?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb ook weer wat gemist zo te zien. of niet natuurlijk.
Veel jonge kinders gaan indd. al met zichzelf spelen maar dat 'trekt'(hihi) weer weg meestal.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, is het wel denk ik. Maar ik masturbeer al sinds ik 5 ben.
Ze hadden er in eerste instantie 6 dagen voor uitgetrokkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Klinkt als India!!!
Maar wat klote man, was je trip daarom voor niks?
Hier in Soedan gaat het echt ongelooflijk goed. Het is mijn eerste project en het gaat als een trein, onverwacht lekker. En dus zeker pleiten voor meer salaris. En anders ben ik weg.
Maar als ik meehelp met het eerste olieveld te vinden in Noord-Soedan, dan ben ik wel een baas, al zeg ik het zelf.
nope.quote:
tuurlijk ben ik wel schuldigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, ik verwachtte ook niet dat jij bovenal 'schuldig' was. Maar je sig. viel me op.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb ook weer wat gemist zo te zien. of niet natuurlijk.
hey B.quote:
Nope. Ik was eerst nog wel chaggie toen ik op mijn werk kwam en ik dacht bij mezelf: als die ene vervelende gast weer langs komt, gaat hij het echt ontgelden!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope.![]()
Ook de neiging niet gehad. jij ook niet als ik het goed gelezen heb
DOEN! Maar dan niet verkopen, maar zelf verhalen gaan schrijven. Ook goed voor de rust in je hoofd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zou die vage dromen die ik heb eigenlijk moeten opschrijven en die ideeën verkopen aan Hollywood... goede psychologische thrillers worden dat
Indd. Zelf schrijven!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
DOEN! Maar dan niet verkopen, maar zelf verhalen gaan schrijven. Ook goed voor de rust in je hoofd.
Nope, binnen een halfuur na het wakker worden kan ik meestal mijn hele droom tot in de puntjes navertellen. Het is ook echt alsof ik een hele coole film afspeel in mijn hoofd, alsof ik echt een film zit te kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is wel een idee maar waar ik zelf altijd last van heb is dat er vaak nogal gaten in het verhaal zitten. Heb jij dat niet?
Tof, dat scheelt wel. Dan moet opschrijven, wat El zou, ook wel lukken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nope, binnen een halfuur na het wakker worden kan ik meestal mijn hele droom tot in de puntjes navertellen. Het is ook echt alsof ik een hele coole film afspeel in mijn hoofd, alsof ik echt een film zit te kijken.
Tering, dat is echt balen man. Ik ken het gevoel, je doet je uiterste best en het klikt gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze hadden er in eerste instantie 6 dagen voor uitgetrokkenDe volgende keer regel ik wel een video conferentie voor 2 uur
![]()
Goed man! Succes met het vinden!
Ik maak schilderijen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Zelf schrijven!Hoewel ik het persoonlijk lastig vind om dromen op te schrijven. Weet niet hoe dat met Lotusss is.
![]()
Wat doe je voor werk dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:11 schreef vencodark het volgende:
Wow, ik heb echt zweetvoeten. Dan weet je dat je hard gewerkt hebt.![]()
iewquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:11 schreef vencodark het volgende:
Wow, ik heb echt zweetvoeten. Dan weet je dat je hard gewerkt hebt.![]()
Mocht het niet lukken, geef even een gil. Dan koop ik aandelen Kalashnikovquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tering, dat is echt balen man. Ik ken het gevoel, je doet je uiterste best en het klikt gewoon niet.![]()
Dank je. Een politieke bijdrage zou het zijn. Noord-Soedan (of hoe het gaat heten) zit volgend jaar zonder olie.
Wat ben je toch een man.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik maak schilderijen.![]()
Schrijven is ook leuk, maar duurt me te lang eigenlijk. En het uitbreiden vind ik moeilijk. Bovendien ben ik erg visueel ingesteld. Goh.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken, geef even een gil. Dan koop ik aandelen Kalashnikov
Schrijven is tofquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tof, dat scheelt wel. Dan moet opschrijven, wat El zou, ook wel lukken.Of doe je dat al?
Werk in de keuken van een bedrijf in mijn dorp. Beetje broodjes verkopen, blikjes drinken, soep en wat warm vlees (gehaktballen enzo). Leuk werk en 's avonds sta ik alleen dus kan doen en laten (indelen) wat ik wil.quote:
Ik ben ook heel visueel ingesteld, maar ik kan TOTAAL niet schilderen/tekenen wat dan ook. Schrijven kan ik ietsje beter. Maar meestal heb ik niet de fut om net na het wakker worden mijn dromen op te schrijven. Meestal ben ik me dan af aan het vragen hoe het in hemelsnaam komt dat mijn bed weer nat is van het zweet...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik maak schilderijen.![]()
Schrijven is ook leuk, maar duurt me te lang eigenlijk. En het uitbreiden vind ik moeilijk. Bovendien ben ik erg visueel ingesteld. Goh.
Ik wil graag per motor door zuid-oos Azië gaan reizen. Dat moet ik natuurlijk wel ergens van betalen, nietwaar?quote:
Surrealisme. Ben technisch echt slecht, maar heb veel fantasie. En schilderen met kaas en techno is echt zo mediterend geweldig!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat ben je toch een man.![]()
Schilderen is ook wel tof ja. Wat schilder je dan? Dromen?
Ik heb een echte Kalashnikovquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken, geef even een gil. Dan koop ik aandelen Kalashnikov
Begin met het opschrijven van die vragen, werkt bij mij wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben ook heel visueel ingesteld, maar ik kan TOTAAL niet schilderen/tekenen wat dan ook. Schrijven kan ik ietsje beter. Maar meestal heb ik niet de fut om net na het wakker worden mijn dromen op te schrijven. Meestal ben ik me dan af aan het vragen hoe het in hemelsnaam komt dat mijn bed weer nat is van het zweet...
(ja ook weer een bijwerking sinds een paar dagen.... very weird)
Kan het me voorstellen, moet je net zin in hebben en dat blijven volhouden is ook lastig. Zeker als het een lange droom is en je wilt echt de details omschrijven, kost best wel ff tijd. Heb het ook heel ff gedaan maar na 2 weken van veel dromen, ben ik ermee gestopt. Heb het nog wel bewaard.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben ook heel visueel ingesteld, maar ik kan TOTAAL niet schilderen/tekenen wat dan ook. Schrijven kan ik ietsje beter. Maar meestal heb ik niet de fut om net na het wakker worden mijn dromen op te schrijven. Meestal ben ik me dan af aan het vragen hoe het in hemelsnaam komt dat mijn bed weer nat is van het zweet...
Het gaat er ook niet om of je het kan, maar of je er lol in hebt. Ik kan ook echt niet schilderen en tekenen nog minder, maar ik doe het gewoon graag op de goeie momenten. Ik vind er rust in, iets wat ik mezelf daarbuiten haast nooit gun.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En, issie nuttig gebleken voor je in het dagelijkse leven?quote:
Oh, met wat extra stimulatie (drank, drugs) kan ik begrijpen dat er dan helemaal van alles uitkomt. Is vrijwel logisch eigenlijk. En samen schilderen lijkt me ook wel heel tof om te doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Surrealisme. Ben technisch echt slecht, maar heb veel fantasie. En schilderen met kaas en techno is echt zo mediterend geweldig!![]()
Binnenkort samen met mijn Duitse maat 1 schilderij maken.
Ja, ben man EN geoloog. Plaatjes, geen tekst. Kan lange teksten niet aan, daarom lees ik ook nauwelijks boeken. Veel te ongeduldig voor. Ik stel het schrijven van het rapport voor Soedan dan ook uit, dat is dom, maar goed. Gelukkig is het vooral plaatjes plakken.
Dat hoeft niet zo duur te zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil graag per motor door zuid-oos Azië gaan reizen. Dat moet ik natuurlijk wel ergens van betalen, nietwaar?
zéér nuttig...kom nooit te laatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En, issie nuttig gebleken voor je in het dagelijkse leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Ik bestudeer de aarde. En fantaseer hoe die er in het verleden uitzag.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, met wat extra stimulatie (drank, drugs) kan ik begrijpen dat er dan helemaal van alles uitkomt. Is vrijwel logisch eigenlijk. En samen schilderen lijkt me ook wel heel tof om te doen.
Ah op die manier. Als dat dan ook beter voor je werkt. Maar...wat is een geoloog ook alweer?
Zuid oost Azië sluit zuid Amerika niet uit natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoeft niet zo duur te zijn.![]()
En hoe zit het met onze Zuid-Amerika trip dan?
Ja, aarde. Dat wou ik eigenlijk nog erbij posten maar ik dacht: straks zeg ik echt iets doms.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bestudeer de aarde. En fantaseer hoe die er in het verleden uitzag.
Geologie is half kunst, half wetenschap.
Heb een artikel over goeie exploratiegeologen uit de VS, die allemaal grote olievelden gevonden hebben. En wat hen bindt, is creativiteit, positief denken, humor en een enorm voorstellingsvermogen. Ik denk dat ik dat ook wel heb. Dus ik zit ook echt goed in mijn baan.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zéér nuttig...kom nooit te laat
Das wel een mooi klokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truste Lotusssquote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |