abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:22:23 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84581722

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
[spoiler= Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?] Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen. [/spoiler]

[spoiler= Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?] Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van van je webshop. Dit kan je doen door op Registerte klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme en Lightake site staan.[/spoiler]

[spoiler= Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?] Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij je webshop, en dan 7 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is. [/spoiler]

SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
[spoiler=Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!? ]
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''Chinese Webshops topic #..''.
[/spoiler]

SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP).

Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:33:16 #2
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84582091
Gewoon blijven bestellen behalve bij DX want die gaat dicht *O*
pi_84582221
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:33 schreef monkeybrain het volgende:
Opflikkeren, nu is dat getroll niet meer leuk :{w
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:49:23 #4
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84582717
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:36 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Opflikkeren, nu is dat getroll niet meer leuk :{w
Leuker dan de eeuwige rits TVP op de 1e pagina :')
pi_84582790
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:33 schreef monkeybrain het volgende:
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_84582796
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:49 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Daar hebben ze nu een mooie knop voor :)
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:51:29 #7
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84582800
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:49 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Tvp's hoeven niet meer,, daar is de volg knop voor maar ik ben het er mee eens dat getroll over DX dit topic stopt ^O^ Dealextreme is/gaat niet failliet, die gasten heben té enorme omzet :Y
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_84583095
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:51 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Tvp's hoeven niet meer,, daar is de volg knop voor maar ik ben het er mee eens dat getroll over DX dit topic stopt ^O^ Dealextreme is/gaat niet failliet, die gasten heben té enorme omzet :Y
Maar geen winst :')
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:01:22 #9
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84583216
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:58 schreef SpicyPaprika het volgende:

[..]

Maar geen winst :')
_O-
pi_84592586
precies... gewoon ophouden over dat gedoe met dx. trouwens, heb vandaag de scheermesjes van buyincoins getest (gilette fusion). kutdingen. heb me er nog net niet mee gesneden maar wat een troep! mesjes zitten te los en scheef. niet kopen dus ;)
pi_84594014
*O*
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:00:16 #12
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_84594586
*O*
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:20:10 #13
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_84597087
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:48 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ja, en "een vriend van mij" heeft misschien chlamydia gekregen gisteravond, wat een smoesjes.
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:00 schreef neo2000 het volgende:
Hoor ik daar een suggestie voor een nieuwe topictitel in deze reeks? :D
Gemiste kans.. ;(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_84597453
http://www.buyincoins.com/ ligt wel al 2 dagen eruit, weet iemand wat daarmee aan de hand is??
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:56:28 #15
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84598163
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:33 schreef HQ-Design het volgende:
http://www.buyincoins.com/ ligt wel al 2 dagen eruit, weet iemand wat daarmee aan de hand is??
De website provider neemt alleen giraal geld aan :P
Vanmorgen deed ie het nog, is altijd een beetje buggy geweest deze website.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:59:13 #16
226677 revpolen
pi_84598268
quote:
is van dezelfde eigenaar als DX, BIC was de 1e in de reeks o|O
pi_84599855
echt , kan er nou nooit es serieus gereageerd worden? sommige mensen willen graag een serieus antwoord waarom BIC eruit ligt.. wordt echt een beetje ziek van dat gekut .
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:46:11 #18
226677 revpolen
pi_84599981
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:42 schreef ASUS-Lover het volgende:
echt , kan er nou nooit es serieus gereageerd worden? sommige mensen willen graag een serieus antwoord waarom BIC eruit ligt.. wordt echt een beetje ziek van dat gekut .
pakt glazen bol...

serieuze reacties op Fok! verwachten...
nope niet mogelijk!

Sorry maar me Chinese glazenbol werkt momenteel niet..
en heb geen mailverkeer met BIC, dus kan je geen antwoord geven.
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:13:18 #19
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84601121
quote:
Ik zeg toch dat de website vaker buggy is, vanmorgen deed ie het nog.
Zal morgen wel weer werken, kalm aan c_/
pi_84601676
waar staat trouwens de kleding maat bij taobao?
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:49:04 #21
48067 neo2000
pi_84602617
quote:
Voorzie hem dan van een serieus antwoord.. :o
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_84602724
Waarom bestaan er toch zoveel nutteloze dingen :o
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_84603541
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:49 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Voorzie hem dan van een serieus antwoord.. :o
ik wil zelf het antwoord ook weten?

: waar staat de maat bij tao bao?
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:14:36 #24
48067 neo2000
pi_84603717
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:10 schreef ASUS-Lover het volgende:

[..]

ik wil zelf het antwoord ook weten?

: waar staat de maat bij tao bao?
Niemand kan je het antwoord geven misschien.. :') Of je verwacht dat mensen hier altijd kunnen weten wat zich aan de andere kant van de wereld misschien afspeelt? Bij mensen die over het algemeen de Engelse taal niet machtig zijn? :P
Het is hetzelfde bij mensen die vragen wanneer ze hun pakketje kunnen verwachten. Zelfs al zou je de persoonlijke koerier van het pakketje zijn is het nog heel moeilijk tot onmogelijk om te zeggen. Voor het zelfde geldt begeleidt je het pakketje in een vliegtuig, pleurt het vliegtuig uit de lucht. EN DAN? WANNEER KOMT HET PAKKETJE DAN AAN!?!?! :')
pi_84605407
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:28 schreef ASUS-Lover het volgende:
waar staat trouwens de kleding maat bij taobao?
Lol, die zijn echt verschillend. Had eerst maat 33 en die was te groot, daarna een andere broek maat 34 en die was weer klein. :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:02:39 #26
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_84611345
quote:
:N ikweethetookniet :') Wel toevallig nadat ik mijn epad daar had besteld en betaald :D :(
Het zal toch niet :?
pi_84612485
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:02 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:N ikweethetookniet :') Wel toevallig nadat ik mijn epad daar had besteld en betaald :D :(
Mocht je je epad binnen krijgen, kan je dan een beetje vertellen of die goed is.
Zat er ook aan te denken om er 1tje te kopen.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 02:00:01 #28
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_84614177
quote:

[..]

Als je met creditcard hebt betaald kun je je geld terug laten vorderen binnen 6-8 weken geloof ik.
pi_84614648
ik zag net op iBood een mini laser beamer, koste 399 euro, dat vind ik iets te veel van het goede.

Iemand wel eens een mini beamer gekocht op een chinese site en hoe zijn ze?
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:17:23 #30
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84618134
quote:

[..]

Buyincoins doet het gewoon weer hoor ^O^
Ik heb nog 23 dollar tegoed daaro, dus die ga ik snel even besteden voordat ze helemaal uit de lucht gaan nu ze failliet zijn :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:48:15 #31
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84618970
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:17 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Buyincoins doet het gewoon weer hoor ^O^
Ik heb nog 23 dollar tegoed daaro, dus die ga ik snel even besteden voordat ze helemaal uit de lucht gaan nu ze failliet zijn :')
Ik zit me al tijden af te vragen hoe dat zit met TNT.
Ze gaan bergen mensen ontslaan omdat de postmarkt is ingeklapt "door het internet".

Het internet krijgt de schuld van alles tegenwoordig maar volgens mij hebben ze ook een hoop werk gekregen door het internet. Ik ruik gewoon ordinaire zakkenvullerij met een slap smoesje om de gehele postmarkt op minimumloon te draaien via externe bedrijven met parttime werknemers en ondertussen postzegels duurder maken.

Ik vraag me dus af hoe lang (is een Chinees) dit geintje van schijtgoedkope pakjes nog gaat duren. Ze komen bij mij gratis gewonnen haarclips t.w.v. $2 met een busje afleveren 8)7 Heel apart dat ondanks TNT zijn "problemen" niemand wijst naar gele enveloppen :?

Inderdaad, dit gehele Chinese webshop gebeuren is een vreselijke obsessie geworden :')
Iets klopt er gewoon niet aan dit hele verhaal met TNT.
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:05:36 #32
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84619464
Ik ga deze gsm halen als Hitler fan ^O^

pi_84620012
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:05 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:')
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_84620099
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als Boeddhist bedoel je.
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:24:44 #35
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84622002
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:28 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Als Boeddhist bedoel je.
Scherp hoor ^O^
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:26:43 #36
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_84622057
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ze gaan bergen mensen ontslaan omdat de postmarkt is ingeklapt "door het internet".

Het internet krijgt de schuld van alles tegenwoordig maar volgens mij hebben ze ook een hoop werk gekregen door het internet. Ik ruik gewoon ordinaire zakkenvullerij met een slap smoesje om de gehele postmarkt op minimumloon te draaien via externe bedrijven met parttime werknemers en ondertussen postzegels duurder maken.

Ik vraag me dus af hoe lang (is een Chinees) dit geintje van schijtgoedkope pakjes nog gaat duren. Ze komen bij mij gratis gewonnen haarclips t.w.v. $2 met een busje afleveren 8)7 Heel apart dat ondanks TNT zijn "problemen" niemand wijst naar gele enveloppen :?

Inderdaad, dit gehele Chinese webshop gebeuren is een vreselijke obsessie geworden :')
Iets klopt er gewoon niet aan dit hele verhaal met TNT.
Denk je dat de TNT gratis naar ons toe rijdt dan?
pi_84622686
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Er zijn toch wel betere te krijgen.beetje ziekelijk dit ding
ver weg is duur betaald maar wel lekker
pi_84622848
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Scherp hoor ^O^
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef -wtf- het volgende:

[..]

Wees blij, er zijn altijd mensen die wel happen. :Y)
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:18:28 #39
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84623989
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef -wtf- het volgende:

[..]

Een hakenkruis is een eeuwenoud symbool, een zonnewiel symbool. Als je goed kijkt draait deze links, een boeddhistisch symbool. Die van Hitler draait rechts ^O^

Bedankt voor het happen :P

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:26 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Denk je dat de TNT gratis naar ons toe rijdt dan?
Hoe kan dezelfde persoon een pakje van $2 afleveren terwijl een Nederlands pakje 7 euro kost?
Dat feest is een keer afgelopen of ze liegen over de noodzaak om alle postbodes te ontslaan.
pi_84624142
tvp....
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:45:01 #41
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_84625067
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:18 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Een hakenkruis is een eeuwenoud symbool, een zonnewiel symbool. Als je goed kijkt draait deze links, een boeddhistisch symbool. Die van Hitler draait rechts ^O^

Bedankt voor het happen :P
[..]

Hoe kan dezelfde persoon een pakje van $2 afleveren terwijl een Nederlands pakje 7 euro kost?
Dat feest is een keer afgelopen of ze liegen over de noodzaak om alle postbodes te ontslaan.
Door de subsidie van de Chinese overheid. Tenminste zo werd het hier altijd verteld.
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:48:49 #42
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84625204
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:45 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Door de subsidie van de Chinese overheid. Tenminste zo werd het hier altijd verteld.
Zoveel is die subsidie ook weer niet hoor :P
Maar dat is mijn voorspelling, een keer gaat de de prijs omhoog voor Chinapost en kunnen al die toko's sluiten :W
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:18:45 #43
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_84626516
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Maar dat is mijn voorspelling, een keer gaat de de prijs omhoog voor Chinapost en kunnen al die toko's sluiten :W
Daarom moeten we nu nog volop blijven bestellen :D
pi_84626653
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Tegen die tijd hebben we laden vol met chinese gadgets en bestellen we niet zo veel meer.

Ik zag dat focalprice nu ook scheermesjes verkocht iemand al eens een besteling bij hun gedaan?
http://www.focalprice.com(...)lade_Set_Silver.html
Best prijzig denk ik
  donderdag 29 juli 2010 @ 16:32:11 #45
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84632075
Ik wist niet dat je via Internet Bankieren geld over kon maken op je PayPal account. De vrouw aan de telefoon zei dat dat meestal binnen 1 werkdag erop staat. Dag kolere eCheque's!
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_84632315
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:22 schreef -wtf- het volgende:

[..]

Tegen die tijd hebben we laden vol met chinese gadgets en bestellen we niet zo veel meer.

Ik zag dat focalprice nu ook scheermesjes verkocht iemand al eens een besteling bij hun gedaan?
http://www.focalprice.com(...)lade_Set_Silver.html
Best prijzig denk ik
focalprice is gewoon betrouwbaar :-)
pi_84632533
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:28 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Als Boeddhist bedoel je.
Ouch
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:41:12 #48
312067 Fouchi
Beroeps clown
pi_84636448
Tot nu toe is 90% van mijn bestelde dingen illegaal. Nog nooit problemen gehad.

Lasers,bb guns bijvoorbeeld.
Beroeps kloon.
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:56:58 #49
48067 neo2000
pi_84639131
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat is niet de reden. De reden is dat voorheen TNT/TPG/PTT Post (zo heette het vroegah) van de overheid was. Met riante voorwaarden voor de medewerkers, zoals het een bedrijf van de staat betaamt..
Toen heeft de overheid er op aangedrongen de boel z.s.m. te privatiseren omdat de post markt "open" moest. Goeie arbeidsvoorwaarden zoals veel vakantiedagen en vrij redelijke salarissen voor het werk kosten nu eenmaal vrij veel geld, en voor bestaande contracten kom je daar niet zo maar onderuit. En nu de postmarkt eenmaal "open" is blijkt de concurrentie (Send / SelectMail / SelectVracht etc) alleen maar scholieren aan te nemen en allerlei truukjes te verzinnen om ze zelfs onder het minimumloon te betalen, waardoor concurreren voor TNT gewoon erg lastig wordt.

Waar TNT vroeger best veel investeerde in opleidingen (er zitten best nog wat procedures vast aan aangetekende stukken e.d.) en kwaliteit - o.a. omdat ze de garantie gaven dat briefpost de volgende dag bezorgd werd- doet de concurrentie dat helemaal niet. Sterker nog, een van die clubs (ik geloof SelectVracht) betaalt per uitgeleverd pakketje/poststuk. Wat krijg je dan? Dat de medewerkers zo veel mogelijk moeite doen om een pakket maar af te leveren. Met als toppunt wat ik hier eens op fok gelezen heb: een pakketje 2 hoog bij iemand op z'n balkon flikkeren zonder te weten of wat er in zit breekbaar is. :')

Botttomline: tnt heeft het moeilijk omdat de concurrent de markt kapot concurreert met minumumloners, geen enkele vorm van kwaliteit in de dienst die ze leveren en het feit dat briefverkeer natuurlijk, vanwege de komst van internet, afneemt. Mensen/bedrijven mailen liever. En pakketjes zijn ook niet je-van-het, want daar is veel moeilijker op te anticiperen. Veel bedrijven hadden vasten dagen voor mailings e.d. dus kan je je bedrijfsprocessen daarop inrichten. Pakketpost heeft dat niet zo. :P
[/rant]
pi_84639948
Leuk voor in de auto? of ?

maar waar moet de zekering dan in ofzo :P
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:32:16 #51
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84640622
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:56 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dat is niet de reden. De reden is dat voorheen TNT/TPG/PTT Post (zo heette het vroegah) van de overheid was. Met riante voorwaarden voor de medewerkers, zoals het een bedrijf van de staat betaamt..
Toen heeft de overheid er op aangedrongen de boel z.s.m. te privatiseren omdat de post markt "open" moest. Goeie arbeidsvoorwaarden zoals veel vakantiedagen en vrij redelijke salarissen voor het werk kosten nu eenmaal vrij veel geld, en voor bestaande contracten kom je daar niet zo maar onderuit. En nu de postmarkt eenmaal "open" is blijkt de concurrentie (Send / SelectMail / SelectVracht etc) alleen maar scholieren aan te nemen en allerlei truukjes te verzinnen om ze zelfs onder het minimumloon te betalen, waardoor concurreren voor TNT gewoon erg lastig wordt.

Waar TNT vroeger best veel investeerde in opleidingen (er zitten best nog wat procedures vast aan aangetekende stukken e.d.) en kwaliteit - o.a. omdat ze de garantie gaven dat briefpost de volgende dag bezorgd werd- doet de concurrentie dat helemaal niet. Sterker nog, een van die clubs (ik geloof SelectVracht) betaalt per uitgeleverd pakketje/poststuk. Wat krijg je dan? Dat de medewerkers zo veel mogelijk moeite doen om een pakket maar af te leveren. Met als toppunt wat ik hier eens op fok gelezen heb: een pakketje 2 hoog bij iemand op z'n balkon flikkeren zonder te weten of wat er in zit breekbaar is. :')

Botttomline: tnt heeft het moeilijk omdat de concurrent de markt kapot concurreert met minumumloners, geen enkele vorm van kwaliteit in de dienst die ze leveren en het feit dat briefverkeer natuurlijk, vanwege de komst van internet, afneemt. Mensen/bedrijven mailen liever. En pakketjes zijn ook niet je-van-het, want daar is veel moeilijker op te anticiperen. Veel bedrijven hadden vasten dagen voor mailings e.d. dus kan je je bedrijfsprocessen daarop inrichten. Pakketpost heeft dat niet zo. :P
[/rant]
Ik las in de krant toch echt dat het internet de boosdoener is volgens TNT. Zodra iemand het internet de schuld geeft voor een probleem weet je dat ze liegen :P

Emailtjes zijn alleen extra, alsof je vroegah wekelijks een brief schreef met onzin :P Marktplaats en webshops zorgen juist voor meer post. Jaren terug was dat ook groot nieuws hoe internet juist meer post oplevert dan laat afnemen.

Ergens anders las ik weer dat TNT de concurrent inhuurt om hun zooi goedkoop af te leveren :P Mijn pakjes worden ook door een koerier afgeleverd die is ingehuurd door TNT. Soms komt er ook 1 langs rond een uur of 19:00 en dat is een Marokkaan in een 20 jaar oude afgetrapte Turkenbus :D

Mijn eindconclusie is dat voornamelijk de zakelijke markt is verminderd en niet de burgerpost. TNT heeft duidelijk een monopolie op de normale post maar ondertussen gaan de tarieven voor tante Truus omhoog en verdwijnt alle service. Ze zetten nu ook geen bedragen op de postzegels maar gewoon nr. 1, 2, 3 zodat je de asociale prijs niet meer ziet _O-

Waarom de postbode die langs rijtjeshuizen loopt helemaal moet verdwijnen terwijl deze voorheen hetzelfde deed blijft raar. Mijn postbode heeft echt geen lege fietstas en komt dagelijks langs. Volgens mij is de zakelijke markt HET excuus om flink te snijden en de aandeelhouders blij te maken.

Ik zal wel weer iets missen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:23:30 #52
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84642842
Het zijn meerdere factoren het is niet alleen het internet maar natuurlijk speelt dat ook een rol mee.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_84643862
Een redelijk actueel pdf'je voor de stand van zaken rondom de posterijen

http://www.seo.nl/binaries/publicaties/rapporten/2009/2009-64.pdf
No one gets remembered
For the things they didn't do
pi_84644408
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:15 schreef ASUS-Lover het volgende:
Leuk voor in de auto? of ?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

maar waar moet de zekering dan in ofzo :P
Ben bang dat het echt een baggerding is!
De zekering zal overigens wel in de bekabeling zitten, want zo te zien zal er een kabelboom bij geleverd worden, aangezien de stekkers van de auto niet direct in deze aansluitingen passen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:03:48 #55
48067 neo2000
pi_84644905
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef SietzeJBL het volgende:

[..]

Ben bang dat het echt een baggerding is!
De zekering zal overigens wel in de bekabeling zitten, want zo te zien zal er een kabelboom bij geleverd worden, aangezien de stekkers van de auto niet direct in deze aansluitingen passen.
Maar dat laatste hoeft niet per se. kan mij zomaar bedenken dat aansluitingen daar weer net anders zijn dan hier. Verloopkabeltjes genoeg bij de lokale autoshops hier waarsch , maar de hamvraag is; is het dan niet verstandiger hier een waarsch. direct passende Lidl of Aldi budget autoradio te kopen? :P :o
pi_84645123
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:03 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Maar dat laatste hoeft niet per se. kan mij zomaar bedenken dat aansluitingen daar weer net anders zijn dan hier. Verloopkabeltjes genoeg bij de lokale autoshops hier waarsch , maar de hamvraag is; is het dan niet verstandiger hier een waarsch. direct passende Lidl of Aldi budget autoradio te kopen? :P :o
Zou toch best raar zijn dat wereldwijd auto's worden afgeleverd met ISO connectoren, behalve in China!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 01:47:28 #57
307755 Draai_kont
Nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_84652881
Ik probeer 'direct' (dus dmv bankrekening) te betalen bij Deal Extreme maar ik krijg telkens deze vermelding:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron

Ik heb mijn bankrekening gekoppeld aan paypal, ook al geverifieerd.
er staat achter status op de site van paypal: rekening: primair, bevestigd.
Ik zou dus nu toch gewoon 'direct' moeten kunnen betalen, zonder eerst geld op paypal rekening over te moeten maken?

Ik probeer zowel checkout express als checkout standard, bij beide krijg ik dezelfde vermelding.
Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.
pi_84654098
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:47 schreef Draai_kont het volgende:
Ik probeer 'direct' (dus dmv bankrekening) te betalen bij Deal Extreme maar ik krijg telkens deze vermelding:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron

Ik zou dus nu toch gewoon 'direct' moeten kunnen betalen, zonder eerst geld op paypal rekening over te moeten maken?

Ik probeer zowel checkout express als checkout standard, bij beide krijg ik dezelfde vermelding.
even bellen met paypal ;). Er zijn veel mensen die hier last van hebben
pi_84659583
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:47 schreef Draai_kont het volgende:

Gewoon geld op je paypall rekening storten dan heb je dit probleem nooit meer volgens mij wil jack het ook zo direct betalen dan
pi_84660370
jack antwoord niet op mijn mails :(
pi_84661177
Als je geen credit card hebt gekoppeld en geen saldo op PayPal hebt wordt een transfer niet direct uitgevoerd maar is hij enkele dagen 'pending' (omdat het een paar dagen duurt voordat PP van je bankrekening heeft afgeschreven). Sommige verkopers willen dit niet en stellen in bij PayPal dat ze alleen 'direct' betaald willen krijgen, waarschijnlijk lukt het daarom niet.

Oplossing is al aangedragen door WTF, eerst geld overboeken van je bankrekening. Als er saldo op je PP staat wordt de transfer wel direct uitgevoerd en heb je geen probleem bij DX.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 12:24:16 #62
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84661402
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 11:55 schreef ASUS-Lover het volgende:
Welk email adres gebruik je? Service01 , zarmark? of gebruik je nog een eeuwenoud email adres 8)7
  vrijdag 30 juli 2010 @ 12:28:53 #63
158943 MacBreQ
Geen kloon.
pi_84661559
Naar aanleiding van mijn vorige bericht:

Heb na bijna een week bericht terug gehad van DinoDirect met het bericht dat het pakketje bij de douane retour afzender is gegaan. DinoDirect heeft het dus weer teruggekregen. Ik heb de optie gekregen dat ze het nog een keer verzenden maar ik heb even een mailtje terug gestuurd met de vraag of ze kunnen vertellen waarom hij terug is gegaan bij de douane.

Voor de rest is die webshop dus gewoon in orde...
  vrijdag 30 juli 2010 @ 12:30:17 #64
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_84661613
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:28 schreef MacBreQ het volgende:
Naar aanleiding van mijn vorige bericht:

Heb na bijna een week bericht terug gehad van DinoDirect met het bericht dat het pakketje bij de douane retour afzender is gegaan. DinoDirect heeft het dus weer teruggekregen. Ik heb de optie gekregen dat ze het nog een keer verzenden maar ik heb even een mailtje terug gestuurd met de vraag of ze kunnen vertellen waarom hij terug is gegaan bij de douane.

Voor de rest is die webshop dus gewoon in orde...
Heeft hij niet langer dan 3 weken bij het postkantoor gelegen? Dan sturen ze hem vaak terug.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 12:55:22 #65
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_84662482
Is via China spulen bestellen goedkoper?
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  vrijdag 30 juli 2010 @ 13:01:06 #66
307755 Draai_kont
pi_84662752
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef Miffy1 het volgende:
Als je geen credit card hebt gekoppeld en geen saldo op PayPal hebt wordt een transfer niet direct uitgevoerd maar is hij enkele dagen 'pending' (omdat het een paar dagen duurt voordat PP van je bankrekening heeft afgeschreven). Sommige verkopers willen dit niet en stellen in bij PayPal dat ze alleen 'direct' betaald willen krijgen, waarschijnlijk lukt het daarom niet.

Oplossing is al aangedragen door WTF, eerst geld overboeken van je bankrekening. Als er saldo op je PP staat wordt de transfer wel direct uitgevoerd en heb je geen probleem bij DX.
Maar ik las dat deal extreme geen problemen had met 'directe' betaling, en dat veel mensen hier op fok ook gewoon direct betalen op deal extreme?
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.
pi_84663676
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef aychelle het volgende:
  vrijdag 30 juli 2010 @ 13:35:17 #68
158943 MacBreQ
Geen kloon.
pi_84664336
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:30 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Heeft hij niet langer dan 3 weken bij het postkantoor gelegen? Dan sturen ze hem vaak terug.
Nee, dan had ik wel een briefje in de bus gevonden.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 13:57:00 #70
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_84665268
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef MacBreQ het volgende:

[..]

Nee, dan had ik wel een briefje in de bus gevonden.
Dat hoeft niet, ik had ook eens wat via ebay besteld en kwam erachter door te mailen met de verkoper dat het pakketje was aangeboden op die en die dag maar heb geen briefje in de bus gehad dat ze waren geweest. Dus of hij stond bij het verkeerde adres aan te bellen of de postmeneer had geen zin in een briefje te schrijven en heeft weer teruggebracht naar het postkantoor.

Het is dat ik mailde met verkoper anders had ik het niet geweten en dan had ie na 3 weken retour gegaan. :)
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 14:40:11 #71
158943 MacBreQ
Geen kloon.
pi_84667027
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 13:57 schreef purplerose het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, ik had ook eens wat via ebay besteld en kwam erachter door te mailen met de verkoper dat het pakketje was aangeboden op die en die dag maar heb geen briefje in de bus gehad dat ze waren geweest. Dus of hij stond bij het verkeerde adres aan te bellen of de postmeneer had geen zin in een briefje te schrijven en heeft weer teruggebracht naar het postkantoor.

Het is dat ik mailde met verkoper anders had ik het niet geweten en dan had ie na 3 weken retour gegaan. :)
Er heeft sowieso geen 3 weken tussen gezeten. (Tussen de uiteindelijke betaling en de datum waarop ik heb gemaild).
  vrijdag 30 juli 2010 @ 14:57:36 #72
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_84667714
quote:
- ONE-Glove (Assorted, may ship out with left or right hand)
pi_84671653
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:24 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Welk email adres gebruik je? Service01 , zarmark? of gebruik je nog een eeuwenoud email adres 8)7
service01@zarmark.com
pi_84672072
quote:
Ja :*

vrijdag 30 juli 2010 @ 16:48:18 #75
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84672140
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:36 schreef ASUS-Lover het volgende:

[..]

service01@zarmark.com
Als je naar 5 werkdagen nog niets gehoord hebt (dat is in china ook zaterdag 8)7 ) Dán moet je even je mailtje nog een keer sturen ^O^
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:46:51 #76
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_84674046
quote:
uuh yea baby :')
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 11:55 schreef ASUS-Lover het volgende:
Stuur er anders gewoon nog 1 grote kans dat hij je mail een keer over het hoofd heeft gezien.
pi_84675279
Hier de emails voor order bij Jack:
bonny@zarmark.com
service01@zarmark.com
  vrijdag 30 juli 2010 @ 19:31:24 #78
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84677176
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 18:33 schreef Sdm007 het volgende:
Hier de emails voor order bij Jack:
bonny@zarmark.com
service01@zarmark.com
Bonny is niet echt voor directe taobao orders dus die antwoord sowiso langzamer/niet dann Kyle, de service01 medewerker ;)
pi_84677360
dealperfectcs01@gmail.com :7
pi_84678519
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Draai_kont het volgende:

[..]

Maar ik las dat deal extreme geen problemen had met 'directe' betaling, en dat veel mensen hier op fok ook gewoon direct betalen op deal extreme?
Ja maar 'direct' betalen kan volgens mij alleen als je genoeg saldo op je PP hebt (of een CC gekoppeld als back-up funding source). Moet je hier even kijken en dan voornamelijk "Bezig met verwerking". Als je dus geen saldo op PP hebt en je stuurt een betaling dan geeft PP de betaling pas vrij aan de ontvanger als het van je rekening is afgeschreven. Dat is dus geen directe betaling en dat accepteert DX niet.
pi_84680214
DX is langzaam, zaterdag order al verscheept en nog niks binnen

Ik ben ongeduldig, dat zeker, maar ik ga overmorgen op vakantie dus ik wil het hebben!
Niet dat ik er wat aan heb
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_84680773
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:07 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Ja maar 'direct' betalen kan volgens mij alleen als je genoeg saldo op je PP hebt (of een CC gekoppeld als back-up funding source). Moet je hier even kijken en dan voornamelijk "Bezig met verwerking". Als je dus geen saldo op PP hebt en je stuurt een betaling dan geeft PP de betaling pas vrij aan de ontvanger als het van je rekening is afgeschreven. Dat is dus geen directe betaling en dat accepteert DX niet.
Ik heb mijn bankrekening gekoppeld en ik heb nooit wat op mijn PP. Je moest eens weten wat ik allemaal gekocht heb bij DX. Je moet alleen altijd saldo hebben want heb je het een keer niet gehad dan gaat PP moeilijk doen.
woef
pi_84680971
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 13:57 schreef purplerose het volgende:

[..]

Dit heb ik dus ook enkele malen gehad, en met name in de vakantie periode zoals nu.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 22:17:03 #84
307755 Draai_kont
pi_84683887
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:06 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Ik heb mijn bankrekening gekoppeld en ik heb nooit wat op mijn PP. Je moest eens weten wat ik allemaal gekocht heb bij DX. Je moet alleen altijd saldo hebben want heb je het een keer niet gehad dan gaat PP moeilijk doen.
Vreemd, bij mij wil t niet werken. ik zal PP eens een mailtje sturen
pi_84686998
Misschien een k*t vraag, maar zijn er webshops die faceplates verkopen voor een blackberry 8520 ?
pi_84687576
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:21 schreef Sdm007 het volgende:
Misschien een k*t vraag, maar zijn er webshops die faceplates verkopen voor een blackberry 8520 ?
Ebay?
pi_84692881
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ebay?
Nah, uit ervaring ga ik nooit meer iets bestellen van Ebay
pi_84695700
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 01:50 schreef Sdm007 het volgende:

[..]

Voor dat soort dingen vind ik Ebay ideaal gewoon beter opletten op zijn feedback misschien
pi_84695893
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 01:50 schreef Sdm007 het volgende:

[..]

http://cgi.ebay.nl/New-fa(...)e69f224#ht_500wt_928

De user heeft 99,6% positieve feedback....

Dan heb je bij de ene waardoor je niet meer durft te bestellen op ebay niet opgelet...
pi_84698099
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:06 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet, ik heb zelf mijn bankrekening + CC gekoppeld dus ik dacht dat een betaling daarom altijd direct wordt uitgevoerd. Wist niet dat het ook zo werkt met alleen een gekoppelde bankrekening. Ik kan me voorstellen dat PP moeilijk gaat doen bij onvoldoende saldo op je bankrekening aangezien zij het geld al wel hebben betaald aan de ontvanger :+
pi_84699509
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 09:43 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

http://cgi.ebay.nl/New-fa(...)e69f224#ht_500wt_928

De user heeft 99,6% positieve feedback....

Dan heb je bij de ene waardoor je niet meer durft te bestellen op ebay niet opgelet...
Thx voor de link. Ik ga wel een poging wagen want het is een klein bedragje maar...
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:19:47 #92
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_84700356
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:48 schreef Sdm007 het volgende:

[..]

Thx voor de link. Ik ga wel een poging wagen want het is een klein bedragje maar...
En anders kan je altijd nog beroep doen op paypal om zo je geld terug te krijgen.
pi_84700784
bah oplichters die Zarmark..

als ik het zelf Kon kopen op Tao bao ben ik 3 euro kwijt voor een spijkerbroek incl verzend.

en hun vragen er 7 euro voor :m
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:37:44 #94
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_84700866
Gaat dx nou echt dicht? Ik heb net wat gekocht daar.
pi_84700892
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:35 schreef ASUS-Lover het volgende:

als ik het zelf Kon kopen op Tao bao ben ik 3 euro kwijt voor een spijkerbroek incl verzend.

Spijkerbroek voor 3 euro incl.? :') Dat moet dan wel een cheapass prutsbroek zijn!
pi_84701173
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:38 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Spijkerbroek voor 3 euro incl.? :') Dat moet dan wel een cheapass prutsbroek zijn!
wat denk je wat een gemiddelde g star broek kost om te maken :') Maar omdat men zo dom zijn om 150 euro er voor over te geven want kwaliteit komt over van een 3 euro broek :')
pi_84701292
quote:

:{ ;( _O-

1. Voor 3 euro krijg je nooit een spijkerbroek hier.
2. 7 Euro is toch niks :')

Linkje van deze papieren broek?
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:58:49 #98
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_84701472
Bij TaoBao wel aardige prijsjes voor een echte Memory Stick Pro Duo's, van Sandisk en Sony... (voor de PSP). In NL vaak aardig prijzig.
pi_84701511
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:58 schreef Yi-Long het volgende:
Bij TaoBao wel aardige prijsjes voor een echte echt lijkende Memory Stick Pro Duo's, van Sandisk en Sony... (voor de PSP). In NL vaak aardig prijzig.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 14:11:32 #100
48067 neo2000
pi_84701819
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef SietzeJBL het volgende:

[..]

Zou toch best raar zijn dat wereldwijd auto's worden afgeleverd met ISO connectoren, behalve in China!
Dat ben ik met je eens, maar allicht is de ene iso connector de andere niet. Ik bedoel, VAG groep heeft weer een eigen interpretatie van de bekabeling bij ISO connectoren.. (2 kabeltjes omdraaien anders onthoud je radio de zenders niet) Nu is dat informatie die overal wel terug te vinden is, hoe e.e.a. bij Chinese radio's mogelijk zit is allicht wat minder gemakkelijk terug te vinden. Tenzij je Chinees kunt lezen, wat ik betwijfel. :P Daarnaast is een radio best een zwaar teringding om te verschepen dus vraag ik mezelf af: Why?

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:00 schreef Semmm het volgende:

[..]

Die zijn zelfs op DX nog redelijk geprijsd. Zeker in vergelijking met Nederland. Houdt er echter wel rekening mee dat ze qua schrijven echt een heeeel stuk trager zijn (minder leuk als je er spelletjes data op wilt zetten voor je psp, maar goed, hoe vaak doe je dat met een 4 of 8 gb MS) maar lezen wel mee lijkt te vallen. Oh, en let wel op dat die dingen wel MagicGate supported zijn. Mocht je er eentje willen halen om er een magic MS van te maken dan kan je beter voor een tientje hier in NL een echte, goede 1gb MS kopen met gegarandeerde MG support. Tot zover mijn ervaringen. :P
  zaterdag 31 juli 2010 @ 14:31:29 #101
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84702377
quote:

Als je 't zelf kon kopen inclusief verzending, dan zit je pakketje in china? en dan nog even shippen naar Nederland :')

Gast, ze hebben gewoon goede prijzen :Y

(btw, prustbroek :Y )
  zaterdag 31 juli 2010 @ 17:13:19 #102
48067 neo2000
pi_84707298
heb nog steeds geen linkje gezien, dus ik ben wel benieuwd naar de broek met roze pijpen en ontbrekende kontzakken! :D
Tenminste, zoiets stel ik mij erbij voor:
pi_84707477
Hoe krijg ik tabo babo site in het Engels :')
  zaterdag 31 juli 2010 @ 17:32:50 #104
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84708115
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Athlon64x het volgende:
Hoe krijg ik tabo babo site in het Engels :')
Gewoon een chinees inhuren die 't voor je vertaald :')

Google translate, chrome gebruiken? (zit 't automatisch ingebakken)
DE OPENINGSPOST LEZEN (staat 't in }:| )
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:44:24 #105
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84712424
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:13 schreef neo2000 het volgende:
heb nog steeds geen linkje gezien, dus ik ben wel benieuwd naar de broek met roze pijpen en ontbrekende kontzakken! :D
Tenminste, zoiets stel ik mij erbij voor:
[ afbeelding ]
Nieuwsgierig als ik ben even zitten inzoomen op de reet van die gast :')
Staat er nu tattoo string?
  zaterdag 31 juli 2010 @ 20:39:29 #106
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_84714440
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

wat denk je wat een gemiddelde g star broek kost om te maken :') Maar omdat men zo dom zijn om 150 euro er voor over te geven want kwaliteit komt over van een 3 euro broek :')
Geloof me ze maken veel winst op die broeken maar die spijkerbroeken zijn echt niet zo goedkoop als jij denkt hoor.
pi_84716474
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Nieuwsgierig als ik ben even zitten inzoomen op de reet van die gast :')
Staat er nu tattoo string?
:') :D
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:13:56 #108
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_84718382
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:00 schreef Semmm het volgende:

[..]

Weet je dat zeker, of gok je dat gewoon!?

Als ik in Hong Kong gewoon bij officiele winkels die kaartjes haal, zijn ze ook een stuk goedkoper dan hier in NL, dus waarom zou deze website ze niet voor die prijs aan kunnen bieden!?
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:52:01 #109
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84720065
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:13 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Weet je dat zeker, of gok je dat gewoon!?

Als ik in Hong Kong gewoon bij officiele winkels die kaartjes haal, zijn ze ook een stuk goedkoper dan hier in NL, dus waarom zou deze website ze niet voor die prijs aan kunnen bieden!?
Kan wel hoor, maar het kan ook niet zo zijn. Dat stukje risico moet je maar nemen dan, ik koop al mijn fotografie benodigdheden bij MyMemory.co.uk.
pi_84720977
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Kan wel hoor, maar het kan ook niet zo zijn. Dat stukje risico moet je maar nemen dan, ik koop al mijn fotografie benodigdheden bij MyMemory.co.uk.
zeker aan te raden(mymemory); stuk goedkoper dan NL en snelle levertijd!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:22:21 #111
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_84721381
Ik heb ook 1-2 keer wat besteld bij MyMemory (games), en was zeer tevreden idd. Vooral met die 20% korting actie. Goede shop.

Maar goed, momenteel is mijn vriendin onderweg naar Hong Kong, dus alles wat ik nu nodig heb uit China, kan ze gewoon voor me meenemen. :D

Ik ben trouwens wel benieuwd of er ook chinese etailers zijn die artbooks verkopen. Heb al een paar keer gezicht op google, maar kon niets vinden. Met artbooks bedoel ik van die manga/anime -artbooks, die ik vaak koop als ik in Hong Kong ben. Kosten meestal maar iets van 7-10 euro per stuk.
  zondag 1 augustus 2010 @ 03:49:27 #112
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_84728179
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb ook 1-2 keer wat besteld bij MyMemory (games), en was zeer tevreden idd. Vooral met die 20% korting actie. Goede shop.

etc etc etc
Yi-long, sinds jij chinese bent kun je me uitleggen waar dit overgaat. Over goedkope producten uit china, of namaakspullen

please tell me :)
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_84729774
Als iemand er aan dacht SoundMagic oortjes te kopen... Ik heb dit van MP4Nation ontvangen:

quote:
We are a little over stocked on SoundMagic products so i thought i would do a quick 24h sale on SoundMagic earphones. You can use the below coupon code to get 25% off any SoundMagic earphones in the store:

a4e2b9dc35

Coupon expires 2nd of August. Enter coupon code at the payment stage of checkout to receive the 25% discount. Coupon only valid on SoundMagic products.
jaja, en azo...
pi_84730112
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:53 schreef T_Fuff het volgende:
DX is langzaam, zaterdag order al verscheept en nog niks binnen :(

Ik ben ongeduldig, dat zeker, maar ik ga overmorgen op vakantie dus ik wil het hebben!
Niet dat ik er wat aan heb :') :')
Lol als de order zaterdag verscheept is door DX dan kan DX er helemaal niks meer aan doen hoe snel het gaat.
  zondag 1 augustus 2010 @ 10:28:11 #115
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_84730125
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 03:49 schreef aychelle het volgende:

[..]

Yi-long, sinds jij chinese bent kun je me uitleggen waar dit overgaat. Over goedkope producten uit china, of namaakspullen

please tell me :)
Ik ben gewoon een nederlandse kaaskop hoor :Y En of het namaak of goedkoop is, kan ik je bij de meeste producten ook niet vertellen. Azie is sowieso goedkoper, maar er zullen ook producten zijn die NOG goedkoper zijn omdat ze nep zijn.
pi_84730167
quote:

Ben je nou echt zo dom? Je weet toch dat de prijs op Taobao gewoon de prijs is van het product + (in kleiner lettertype) binnenlandse verzending er nog bij. Vervolgens moet het nog naar Nederland verzonden worden en moet Jack er ook nog iets aan verdienen. Dan is 7 euro een zeer redelijke prijs.

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

lol dat is wel heel erg simpel gedacht. Misschien moet je even rekening houden met alle bijkomende kosten welke zo een imitatie op taobao niet heeft....?
pi_84730211
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 09:54 schreef thecuriousone het volgende:
Als iemand er aan dacht SoundMagic oortjes te kopen... Ik heb dit van MP4Nation ontvangen:
[..]

MP4nation spamt mij... :(
pi_84731804
quote:

:D.

Zoek jij in Nederland maar eens naar een fatsoenlijke spijkerbroek voor 7 euro..
Man, waar hebben we het over.
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:02:12 #119
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84731821
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

:D.

Zoek jij in Nederland maar eens naar een fatsoenlijke spijkerbroek voor 7 euro..
Man, waar hebben we het over.
4 euro!
pi_84739210
even een vraagje:
http://www.focalprice.com(...)_Antenna_Silver.html
deze is toch om te ontvangen of heb ik dat nu verkeerd?
pi_84739275
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:06 schreef Stickvis het volgende:
even een vraagje:
Met een goed programma kan het volgens mij beide. En anders denk ik ontvangen (pin me er niet op vast)
pi_84739336
Ik kan hier namelijk wel internet van iemand ontvangen maar daarvoor moet ik op de gang gaan zitten..
wil namelijk internet in mijn kamer.
pi_84739375
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:10 schreef Stickvis het volgende:
Ik kan hier namelijk wel internet van iemand ontvangen maar daarvoor moet ik op de gang gaan zitten..
wil namelijk internet in mijn kamer.
Hieruit zou ik gaan denken dat hij voor het ontvangen is :P : http://forums.focalprice.com/TopicList.aspx?threadid=11113

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2010 16:12:21 ]
  zondag 1 augustus 2010 @ 16:18:08 #124
309342 ErkendFokker
pi_84739568
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:06 schreef Stickvis het volgende:
even een vraagje:
Ja die is om te ontvangen en te verzenden. Even checken of er een goede realtek chipset in zit want dan zijn ze goed. Ik heb zelf ook zo een met een schoteltje erbij :p handig voor op vakantie :)
pi_84741597
Net nog een keer iets op DX gekocht, namelijk:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14212
900 Lumen, ongeveer 500 Lumen dus :D

en

Ja, die is oud en kent iedereen... ik wou hem al langer, maar ik heb nu echt besloten dit ding te kopen en door de mediamarkt te lopen kutten :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:52:45 #126
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_84742502
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:23 schreef LiFePo4 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die is oud en kent iedereen... ik wou hem al langer, maar ik heb nu echt besloten dit ding te kopen en door de mediamarkt te lopen kutten :P
Ik ken dat ding wel, maar werkt dat met elke TV? Ook voor een kleine Samsung? Want mijn Samsung afstandbediening is naar de knoppen. En werkt die afstandbediening ook met de TV's van de Media Markt ofzo dat je daar gaat kutten?
pi_84743905
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:52 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ik ken dat ding wel, maar werkt dat met elke TV? Ook voor een kleine Samsung? Want mijn Samsung afstandbediening is naar de knoppen. En werkt die afstandbediening ook met de TV's van de Media Markt ofzo dat je daar gaat kutten?
Ja je moet hem alleen wel elke keer opnieuw contact laten maken met de tv en dat kan soms best lang duren. Op schiphol zou hij ook wel leuk zijn :)
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:45:16 #128
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84744116
quote:

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]
Tijdens Studiosport bij mensen door het voorraam zappen, de grootste paniek *O*
  zondag 1 augustus 2010 @ 19:33:47 #129
48067 neo2000
pi_84745700
Om nog maar eens een nuttige toevoeging aan dit topic umh.. Toe te voegen; iemand is druk bezig geweest op www.retailmenot.com.. Staat o.a. nu wat coupon codes op voor lightake.com.. ;) Iemand hier geweest, of misschien Jack zelf? :P
Niet zelf getest overigens. ;)
pi_84749162
Iemand nog tips om te kopen?
pi_84749734
weet iemand ook een Coupon voor korting op totaal bedrag? want Welcometolightake werkt niet meer
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:19:43 #132
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84749973
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:15 schreef ASUS-Lover het volgende:
weet iemand ook een Coupon voor korting op totaal bedrag? want Welcometolightake werkt niet meer
Deze couponcode geeft 15% korting, niet doorvertellen :)

雷切爾是一個妓女
pi_84750164
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

雷切爾是一個妓女
tssk zo praat je niet over Rachel :O
I nearly live in hong-kong. - Cheapo
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:28:56 #134
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84750425
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef Cheapo het volgende:

[..]

tssk zo praat je niet over Rachel :O
Heeft Jack zo in het systeem gezet, ik niet O-)
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:41:55 #135
48067 neo2000
pi_84751178
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

雷切爾是一個妓女
:D :o :')
Ik denk overigens elke keer dat die chinezen de titel van de site verkeerd gesteld hebben en het lighttake moet zijn. :')
Lightake - headake? :')

Overigens maar niet al te veel op de site bitchen aangezien ik er net weer eens besteld heb sinds tijden. :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:17:35 #136
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84752670
Dat vraag ik me soms ook af, vertalen dat soort namen misschien anders in het Chinees?

Suntekstore, god mag weten wat een suntek is.

Pandawill, Panda won't? Ik begrijp dat ze dol zijn op Panda's maar will?

Everbuying??

Zarmark??

kaidomain???

vsamsun :P

pi_84753293
Damn, ik loop al lang mee hier maar ik keek net eens op Lightinthebox (vroeger alleen een paar keer snel gekeken, kon niks leuks vinden) en daar hebben ze echt vette dingen joh :D

Ik zag dus dat ze ook leren motorjassen hebben, heeft iemand wel eens eentje daar gekocht? Hoe is de kwaliteit van die dingen? Ik heb er atm 2 maar die zijn me beide te klein geworden :P

Oh, en wel jammer dat LITB shipping costs heeft }:|
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:48:44 #138
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84754007
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:32 schreef LiFePo4 het volgende:
Damn, ik loop al lang mee hier maar ik keek net eens op Lightinthebox (vroeger alleen een paar keer snel gekeken, kon niks leuks vinden) en daar hebben ze echt vette dingen joh :D

Ik zag dus dat ze ook leren motorjassen hebben, heeft iemand wel eens eentje daar gekocht? Hoe is de kwaliteit van die dingen? Ik heb er atm 2 maar die zijn me beide te klein geworden :P

Oh, en wel jammer dat LITB shipping costs heeft }:|
Ik zag ze ook staan, zoek al een tijdje naar goedkope leren jacks (nee, niet Jack in een leren pak :') ) in China. Het probleem op LIB is dat sommige verkopers een leren jack hebben en andere verkopers hetzelfde jack als nepleer verkopen :') Het is dus maar afwachten wat je krijgt voor $90. Het Repsol jack is schijnbaar van goede kwaliteit maar geen echt leer volgens een motorforum.

Ze zijn alleen zo vreselijk druk, ik zoek meer iets met enkele race strepen ofzo.

pi_84754437
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik zag ze ook staan, zoek al een tijdje naar goedkope leren jacks (nee, niet Jack in een leren pak :') ) in China. Het probleem op LIB is dat sommige verkopers een leren jack hebben en andere verkopers hetzelfde jack als nepleer verkopen :') Het is dus maar afwachten wat je krijgt voor $90. Het Repsol jack is schijnbaar van goede kwaliteit maar geen echt leer volgens een motorforum.

Ze zijn alleen zo vreselijk druk, ik zoek meer iets met enkele race strepen ofzo.

[ afbeelding ]
Hmm.. dat is natuurlijk jammer... Hoe zijn die nep-leren jackets dan? Waardeloos? Voor op een normale fiets bedoeld? :P

De meeste zijn idd best druk, ik vond deze wel leuk, omdat ie niet 20 verschillende kleuren heeft:
  zondag 1 augustus 2010 @ 23:10:24 #140
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84754851
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:58 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Hmm.. dat is natuurlijk jammer... Hoe zijn die nep-leren jackets dan? Waardeloos? Voor op een normale fiets bedoeld? :P

De meeste zijn idd best druk, ik vond deze wel leuk, omdat ie niet 20 verschillende kleuren heeft:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat je het PU leer noemt, gewoon een soort plastic dus. Dat beschermt totaal niet als je flink gaat schuiven. Het zijn dus meer show jacks voor bij de bushalte of op de fiets :D
  zondag 1 augustus 2010 @ 23:21:41 #141
312067 Fouchi
Beroeps clown
pi_84755284
quote:

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]
Die werkt niet op hd tv's. En hij is wasmachine bestendigd.
Beroeps kloon.
pi_84755338
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 23:10 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik geloof dat je het PU leer noemt, gewoon een soort plastic dus. Dat beschermt totaal niet als je flink gaat schuiven. Het zijn dus meer show jacks voor bij de bushalte of op de fiets :D
Aaah.. :'( Dacht ik net leuke jackets voor een goede prijs gevonden te hebben :P
pi_84756084
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 23:21 schreef Fouchi het volgende:

[..]

Hier wel
pi_84761062
Jap, bij mij werkt íe ook op onze Panasonic plasma HDTV ;)
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:13:37 #145
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84764047
Heb maar weer is wat besteld :s) Was alweer tijdje geleden en ik wil weeer pakkeeeetjes!!! :D

Immer handig voor op den fiets w/

En dit,, tja gewoon voor de lol je weet maar nooit wanneer je 't nodig hebt, rare parties enzo *O*
pi_84765490
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:13 schreef tokko1 het volgende:
Heb maar weer is wat besteld :s) Was alweer tijdje geleden en ik wil weeer pakkeeeetjes!!! :D
[ link | afbeelding ]
Immer handig voor op den fiets w/

[ link | afbeelding ]
En dit,, tja gewoon voor de lol je weet maar nooit wanneer je 't nodig hebt, rare parties enzo *O*
goede prijs! Ik hou van Chinese gadgets! 8-) Ik wil zo goedkoop mogelijk in china shoppen :P 1.80 inc verzendkosten. Altijd leuk!

[ Bericht 4% gewijzigd door yeoop op 02-08-2010 11:46:03 ]
pi_84770215
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 23:21 schreef Fouchi het volgende:

[..]

waarom zou die niet op hd tv's werken :') die heeft een speciale hd-afstandsbediening nodig? :+
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_84773982
heb net mn eerste bestelling op pandawill geplaatst, ben benieuwd 2x 10pc's e-cigarette cartridges bij pandwill kun je de sterkte en smaken kiezen, veel beter dan bij DX die doet t random.

Verwacht deze week mn bestelling van xcfashion.com ben benieuwd ;)
pi_84775051
zijn die gillette mesjes wat ? :') die je op Lightake kunt vinde?
pi_84777608
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 15:09 schreef mtchel112 het volgende:
heb net mn eerste bestelling op pandawill geplaatst, ben benieuwd 2x 10pc's e-cigarette cartridges bij pandwill kun je de sterkte en smaken kiezen, veel beter dan bij DX die doet t random.

Verwacht deze week mn bestelling van xcfashion.com ben benieuwd ;)
DAAR KRIJG JE KANKER VAN OMDAT JE PLASTIC INHALEERT KIJKUIT!!!!!!!!
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:36:03 #151
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84789239
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:44 schreef Semmm het volgende:

[..]

DAAR KRIJG JE KANKER VAN OMDAT JE PLASTIC INHALEERT KIJKUIT!!!!!!!!
Dat is juist goed, dan krijg je een bescherm coating op je longen tegen luchtvervuiling ^O^
pi_84789269
Omdat mijn huidige telefoon(d900i) raar begint te doen, was ik aan het kijken naar een nieuw toestel en kwam deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39093 tegen, heeft iemand ervaringen met dit model?
Ik gebruik mijn telefoon alleen maar om te bellen/smsen/muziek dus gebrek aan java etc maakt me niet uit.
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:52:15 #153
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84790101
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:36 schreef Grav1ty het volgende:
Omdat mijn huidige telefoon(d900i) raar begint te doen, was ik aan het kijken naar een nieuw toestel en kwam deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39093 tegen, heeft iemand ervaringen met dit model?
Ik gebruik mijn telefoon alleen maar om te bellen/smsen/muziek dus gebrek aan java etc maakt me niet uit.
De standby/spreektijd prestaties zijn wel om te huilen bij China phones, als ik de specificaties lees. Ik zat ook naar dit grappig dingetje te kijken en het was geloof ik 120 uur standby.

Op zich wel het proberen waard als dat geen punt is.
pi_84794841
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:36 schreef Grav1ty het volgende:
Bagger voor jouw, geen extra geheugen slot, dus die muziek kan je vergeten.
pi_84795818
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

"Jouw"

Kom op nou man. :')
pi_84796319
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:48 schreef Poepoog het volgende:

[..]

"Jouw"

Je vergeet een punt na "Jouw". :{w
pi_84797611
Weet iemand een Chinese ordersite of Taobaowebshop (of Ebay, whatevah) waar je foto's vergroot kan laten afdrukken? Dus bijvoorbeeld 30x40 cm?

O~)
pi_84797845
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 00:29 schreef Arboxx het volgende:
Weet iemand een Chinese ordersite of Taobaowebshop (of Ebay, whatevah) waar je foto's vergroot kan laten afdrukken? Dus bijvoorbeeld 30x40 cm?

O~)
Probeer Artscow eens.. :)
pi_84797897
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:48 schreef Poepoog het volgende:

[..]

"Jouw"

Zucht...
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 01:07:34 #160
311497 Costarican
I would rather do costa rica.
pi_84798889
Iemand een betrouwbare site waar je kleren/horloges enzo kan halen?
Heb een paar sites aangeklikt maar niet echt iets gevonden
Met kleren bedoel ik dus mutsen t shirts sjalen en zo een dingen :@
pi_84798905
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:07 schreef Costarican het volgende:
TaoBao?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 01:08:58 #162
311497 Costarican
pi_84798940
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:08 schreef Berend. het volgende:

[..]

TaoBao?
Ff kyken. bedankt!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 01:10:12 #163
311497 Costarican
pi_84798983
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:08 schreef Berend. het volgende:

[..]

TaoBao?
Nou ja, nu nog maar eens een chinese vertaler. :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 01:10:42 #164
311497 Costarican
pi_84798996
quote:
Met kleren bedoel ik dus mutsen t shirts sjalen en zo een dingen
pi_84799109
Grappig iets : bij BudgetGadgets het logo :

en dan bijvoorbeeld dit product : http://www.budgetgadgets.(...)notebook-p-6837.html

hoe ga je een product wat je maar 1 keer kan gebruiken ,testen voor verzending ? :D
pi_84799163
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:07 schreef Costarican het volgende:
Fijn dat je het er even bijzet, anders had ik je niet begrepen :')

En lees de OP eerst eens door
pi_84799290
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:10 schreef Costarican het volgende:

[..]

Nou ja, nu nog maar eens een chinese vertaler. :')
taobao.com
google.nl/translate
En de rest staat in de OP (hoe je die spullen van taobao naar Nederland kunt halen)

En anders: http://xcfashion.com/
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 08:31:46 #168
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84802355
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:14 schreef ultrakiller het volgende:
Grappig iets : bij BudgetGadgets het logo :
[ afbeelding ]

en dan bijvoorbeeld dit product : http://www.budgetgadgets.(...)notebook-p-6837.html

hoe ga je een product wat je maar 1 keer kan gebruiken ,testen voor verzending ? :D
Ik zat aan veel ergere dingen te denken, de Chinese webshop topic perforeert je hersenpan na een aantal maanden :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:40:43 #169
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84806573
Kwam weer een nieuwe chinese webshop tegen toen ik zoek was naar Wii accesoires O-)
Deze lijkt wel heel erg op een beepaalde webshop die we al kennen maar ach dat maakt alleen maar vertrouwder :p Heb maar even wat besteld, en ziet dr allemaal goed uit tot nu toe ^O^

Sowiso kunnen we wel een kleine sectie openen voor "game en console" webshop only :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:34:28 #170
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_84808191
Weet iemand trouwens de bezorg tijden. Want ik krijg vaak het pakketje 's ochtens tot 10u en 's middag rond 3u of rond etenstijd. Maar weet iemand de precieze tijden?
pi_84808383
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:34 schreef MagischMannetje het volgende:
Weet iemand trouwens de bezorg tijden. Want ik krijg vaak het pakketje 's ochtens tot 10u en 's middag rond 3u of rond etenstijd. Maar weet iemand de precieze tijden?
Ja ik heb hier alle bezorgtijden van Nederland bij de tijd, vertel even waar je woont aub.
pi_84808438
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:40 schreef tokko1 het volgende:
Kwam weer een nieuwe chinese webshop tegen toen ik zoek was naar Wii accesoires O-)
Deze lijkt wel heel erg op een beepaalde webshop die we al kennen maar ach dat maakt alleen maar vertrouwder :p Heb maar even wat besteld, en ziet dr allemaal goed uit tot nu toe ^O^
[ link | afbeelding ]
Sowiso kunnen we wel een kleine sectie openen voor "game en console" webshop only :')
Of het is van dezelfde eigenaar als pandawill of het is slecht gekopieerd. Als je bijvoorbeeld op dropship klikt wordt die naam nog gebruikt.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:48:10 #173
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_84808549
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:42 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ja ik heb hier alle bezorgtijden van Nederland bij de tijd, vertel even waar je woont aub.
..
pi_84808571
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:48 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Twente, Almelo om precies te zijn.
14.25 tot 14.28.

Succes.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:51:39 #175
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_84808663
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef Poepoog het volgende:

[..]

14.25 tot 14.28.

Succes.
En hoe weet je dat? :')

[ Bericht 7% gewijzigd door MagischMannetje op 03-08-2010 13:15:25 ]
pi_84808750
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:51 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

En hoe kom je daar aan?
pi_84809053
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:51 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

En hoe weet je dat?
Kwestie van op mijn formulier kijken. Als je nou je straat geeft, of postcode nog beter dan kan ik een nog betere indicatie geven.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:07:46 #178
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_84809190
ghehe, HOE dom kun je zijn!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_84809238
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:48 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

..
Kom je ook uit Almelo ja :D ?
pi_84809262
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Als hij het gemiddelde niveau aangeeft bij jullie zou ik even een nickchange aanvragen...
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:13:55 #181
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_84809388
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Nee
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:10 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Als hij het gemiddelde niveau aangeeft bij jullie zou ik even een nickchange aanvragen...
:@

[ Bericht 7% gewijzigd door MagischMannetje op 03-08-2010 15:10:02 ]
pi_84809482
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:13 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Nee
[..]

Denk je echt dat ik daar woon dan?
Ja, want zo dom ben je helaas wel. Succes trouwens met de edits, damage control is een beetje te laat.
pi_84811974
omg :P
pi_84812609
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:13 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Nee
[..]

Denk je echt dat ik daar woon dan?
Ja want als je een aPad chil vindt moet je wel heel simpel zijn.. :')

Sorry ik stop met trollen. O-)
pi_84821316
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 00:34 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Probeer Artscow eens.. :)
Wow..Die prijzen zijn perfect... Thanx voor de link! _O_
No one gets remembered
pi_84821529
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:12 schreef Dr.Dragonfly het volgende:

[..]

Wow..Die prijzen zijn perfect... Thanx voor de link! _O_
En als je lid bent van Facebook is dit ook nog wel een goede tip:
Artscow op Facebook
De Facebook-pagina van ArtsCow: hierop kun je coupons vinden voor mooie kortingen op producten en er zijn zelfs coupons voor gratis bedrukkingen.
Zo heb ik intussen al etui's, onderzetters en mousepads met eigen bedrukking liggen, een deel gratis en een deel erg goedkoop.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:36:03 #187
48067 neo2000
pi_84822092
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:10 schreef Costarican het volgende:

[..]

Je krijgt een min 1 voor je inzet tot dusver! ^O^
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:37 schreef Berend. het volgende:

[..]

Ja want als je een aPad chil vindt moet je wel heel simpel zijn.. :')

Sorry ik stop met trollen. O-)
Er staat een rotte vrucht in je icon.
pi_84822756
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:36 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Je krijgt een min 1 voor je inzet tot dusver!
[..]

Er staat een rotte vrucht in je icon.
Nee jong, daar is gewoon een hapje uit!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:59:31 #189
48067 neo2000
pi_84822855
Nee, het is duidelijk rot. Die apple fanboys zijn godverdomme nog erger dan jehova's.
pi_84823161
ssttt
pi_84823210
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef neo2000 het volgende:
Nee, het is duidelijk rot. Die apple fanboys zijn godverdomme nog erger dan jehova's.
:Y
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:29:02 #192
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84823982
quote:
Held. :P
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:02:28 #193
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84825290
quote:
De platte toetsenborden zijn wel erg goed van Apple, gelukkig werkt dat gewoon op de PC ^O^
Stuur je kogelbrieven maar op fanboys :Y

De hap uit de appel, het verhaal van de slang in de hof van Eden. Apple is gewoon de antichristus en als je kijkt hoe Steve Jobs er tegenwoordig uitziet... Lijkt me duidelijk :{w
pi_84827130
Zouden ze bij Microsoft eigenlijk appels eten?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:01:05 #195
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84827690
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef Semmm het volgende:
Zouden ze bij Microsoft eigenlijk appels eten?
Nee, grapefruit..
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:21:25 #196
305699 geertbukken
'buk voor me'
pi_84828730
Dit is best wel offtopic, maar ik zag net zo'n site genaamd: Legogo ofzoiets?
Met allemaal sneakers voor lage prijzen? Is dit nep en wat is er met deze sneakers?
pi_84829049
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

Geen muziek kan ik nog wel mee leven, maar dx verkoopt hem niet meer, ik heb nu deze http://www.pandawill.com/(...)te-color_p33683.html besteld, alleen had liever een zwarte gehad.
Verzend pandawill snel?
pi_84829874
Ik zit een beetje met 2 ´dilemma´s´ (k*ttoetsenbord)

1 Horloge

Zoek een goed werkhorloge (zeg vuilnisophaaldienst en nee het is een bijbaan).

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26614

of

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37479

of

http://www.lightinthebox.com/_p120063.html

http://www.lightinthebox.com/_p93519.html

Voorwaarde het mag niet al te duur zijn, want als het niet goed is wil ik het bewijzen van spreken zo in de perswagen kunnen gooien.

2 Digitale camera.
Aan de ene kant, het zal echt niet zwaar anders gemaakt worden dan menig andere bekende merken. Dit is goedkoper.
Aan de ander kant, er zit geen garantie op, dus is het kapot, dikke pech.
Wat zou jij doen VRAAGTEKEN lol.

3 Telefoons

Een QUERTY toestel.
Iemand dit ooit (succesvol) geimporteerd
En ervaringen
pi_84831512
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef geertbukken het volgende:
Dit is best wel offtopic, maar ik zag net zo'n site genaamd: Legogo ofzoiets?
Met allemaal sneakers voor lage prijzen? Is dit nep en wat is er met deze sneakers?
Ga er maar vanuit dat het nep is als de prijs opvallend laag is.
pi_84831824
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef ChevyVanDude het volgende:
2 Digitale camera.
Aan de ene kant, het zal echt niet zwaar anders gemaakt worden dan menig andere bekende merken. Dit is goedkoper.
Aan de ander kant, er zit geen garantie op, dus is het kapot, dikke pech.
Wat zou jij doen VRAAGTEKEN lol.
Digitale Camera uit China? Nee, niet doen. Voor ongeveer hetzelfde geld heb je hier in Nederland een budgetcamera van een merk waarmee je stukken beter foto's kan maken dan met die Chinese rotzooi.

Waarom niet uit China?
1. Software die erop staat is meestal slecht, onduidelijk en traag -> traag foto's kunnen maken, instellingen aanpassen moeilijk.
2. De meeste hebben enkel een Digitale zoom -> bij inzoomen = foto lelijk.
3. Bij de wat hogere aantal aan megapixels is het prijsverschil niet eens zo heel groot.
4. Geen zekerheid of je die megapixels echt wel krijgt, straks is het gewoon een VGA camera en de foto's worden digitaal vergroot door het toestel -> lelijke foto's.
5. Geen zekerheid of de flitser wel echt wat is, meestal simpele LED flitsers -> 's avonds weinig/geen foto's kunnen maken omdat het niets meer is dan een zwart plaatje.
quote:
3 Telefoons

Een QUERTY toestel.
Iemand dit ooit (succesvol) geimporteerd
En ervaringen
Telefoons uit China heb ikzelf meerdere keren succesvol geimporteerd zonder bijkomende kosten.
Ik heb verder geen ervaring met Qwerty toestellen, alleen met Touch Screen toestellen.
Ik raad je verder niet aan een goedkoop Touch Screen toestel te nemen, vermijd touch screens want meestal werken ze niet fijn.
Qwerty toestellen zouden best goed kunnen zijn maar kijk altijd eerst naar wat voor firmware erop staat, zoek filmpjes op youtube van de telefoon die je ziet (zeker weten dat het de telefoon is die je wilt gaan kopen) en kijk of het er naar jou wens uitziet. Zodra je dat zeker weet kun je prima een poging wagen.
pi_84832361
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:18 schreef Joene94 het volgende:

[..]

En als je lid bent van Facebook is dit ook nog wel een goede tip:
Artscow op Facebook
De Facebook-pagina van ArtsCow: hierop kun je coupons vinden voor mooie kortingen op producten en er zijn zelfs coupons voor gratis bedrukkingen.
Zo heb ik intussen al etui's, onderzetters en mousepads met eigen bedrukking liggen, een deel gratis en een deel erg goedkoop.
Echt super, wederom bedankt!!! _O_

Ik ben gelijk fan geworden op facebook en heb de pagina ook doorgestuurd aan wat vrienden die dit soort dingen ook leuk vinden!
No one gets remembered
pi_84834344
Eigenlijk ben ik op zoek naar een iPod dock. De goedkoopste versie schijnt niet te werken met een iPod touch en dure vind ik te duur, aangezien je ze op MP goedkoper kunt krijgen. Alleen weet ik van die dan niet of de iTouch er op past.. Ik krijg antwoord van: Ik heb ze al aan meer mensen met een touch verkocht en niks over gehoord..

zucht.. Op DX staat shipping 4-7 days. Hoe lang duurt het dan ongeveer voor je hem daadwerkelijk in huis hebt?
pi_84834727
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:10 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk ben ik op zoek naar een iPod dock. De goedkoopste versie schijnt niet te werken met een iPod touch en dure vind ik te duur, aangezien je ze op MP goedkoper kunt krijgen. Alleen weet ik van die dan niet of de iTouch er op past.. Ik krijg antwoord van: Ik heb ze al aan meer mensen met een touch verkocht en niks over gehoord..

zucht.. Op DX staat shipping 4-7 days. Hoe lang duurt het dan ongeveer voor je hem daadwerkelijk in huis hebt?
10-100 dagen
pi_84835979
:o ik dacht binnen 2 werkdagen toch? :D
pi_84836140
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:49 schreef ASUS-Lover het volgende:
:o ik dacht binnen 2 werkdagen toch? :D
Ja echt wel.
pi_84836538
Voor 18.00 besteld, de volgende dag al in huis hoor!
pi_84836803
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef mug89 het volgende:
Voor 18.00 besteld, de volgende dag al in huis hoor!
:o dat is alleen bij Jack .. weetje toch O-)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:13:48 #208
312879 AnalPirateOfTheCarribean
www.theanalpiratebay.org
pi_84836843
hee ANUS-lover ik heb een asus laptop die is kut waardeloze shit paar keer opgestuurd word niet gefixt
Go wiz ze flow.
pi_84837030
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:18 schreef Semmm het volgende:

[..]

10-100 dagen
Ah oke..
pi_84838363
Deze vandaag ontvangen voor een vriend! (10 pakjes van 4 stuks)

Had ze al 2 keer eerder besteld voor hem (de afgelopen 2 jaar) en ze zijn nog steeds goed. De pakjes + mesjes lijken authentiek. Mesjes zijn verder niet scheef ofzo. Krijg altijd positieve reacties van hem over de mesjes.

Dit zijn blijkbaar zo'n beetje de enige goede/kwalitatieve/betrouwbare scheermesjes van de chinese webshops :)
pi_84839352
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:00 schreef GuitarJJ het volgende:
Deze vandaag ontvangen voor een vriend! (10 pakjes van 4 stuks)

[ [url=http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_9299_5_small.jpg]afbeelding ]
[/url]

Had ze al 2 keer eerder besteld voor hem (de afgelopen 2 jaar) en ze zijn nog steeds goed. De pakjes + mesjes lijken authentiek. Mesjes zijn verder niet scheef ofzo. Krijg altijd positieve reacties van hem over de mesjes.

Dit zijn blijkbaar zo'n beetje de enige goede/kwalitatieve/betrouwbare scheermesjes van de chinese webshops :)
Hij zal wel emo zijn :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 01:47:19 #213
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_84839523
Dealextreme is hoe langer hoe waardelozer bezig. Refunds duren daar veel te lang, producten die eeuwig op 'Ready' staan... Ik denk dat ik wel weer klaar ben met die spleetogen.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_84839556
boehoe....
pi_84839999
vind het maar kut.. dat bestellen zo via zarmark naar taobao
  woensdag 4 augustus 2010 @ 03:09:12 #216
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_84840714
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:40 schreef Semmm het volgende:

[..]

Hij zal wel emo zijn :')
Mwah, sommige mensen moeten zich daadwerkelijk scheren met scheermesjes, dat jij dat niet hoeft betekent niet dat scheermesjes voor emo's zijn.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_84841077
Wat een geblaat, al topics lang, over hoe zij winst maken op kleine bedragen etc. Hoe het kan zijn dat we geen verzendkosten hoeven te betalen.

Nou 1 ding, zoek eens op waar zij gevestigd zijn, allemaal zelfde stad/omgeving. Het is namelijk gesubsidieerd, zij betalen ook geen verzendkosten. Hiermee wilt de overheid de export stimuleren.
pi_84841158
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 03:09 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Mwah, sommige mensen moeten zich daadwerkelijk scheren met scheermesjes, dat jij dat niet hoeft betekent niet dat scheermesjes voor emo's zijn.
Volgens mij snap jij 'm niet helemaal :')
pi_84841317
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 04:03 schreef xaban06 het volgende:
Wat een geblaat, al topics lang, over hoe zij winst maken op kleine bedragen etc. Hoe het kan zijn dat we geen verzendkosten hoeven te betalen.

Nou 1 ding, zoek eens op waar zij gevestigd zijn, allemaal zelfde stad/omgeving. Het is namelijk gesubsidieerd, zij betalen ook geen verzendkosten. Hiermee wilt de overheid de export stimuleren.
Goh, meen je dat?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:03:59 #220
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84843419
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef ChevyVanDude het volgende:
Ik zit een beetje met 2 ´dilemma´s´ (k*ttoetsenbord)

1 Horloge

Zoek een goed werkhorloge (zeg vuilnisophaaldienst en nee het is een bijbaan).

Laat de vuilnisdienst maar eens 1 week staken in Nederland, eens kijken hoe men reageert. Niks mis met de vuilnismannen van Nederland, waar zouden we zijn zonder ^O^

Ik vind je keuze nogal slecht, deze is wel een aanrader voor fysieke arbeid. Ik heb hem zelf ook *O*
Deze oogt ook wat meer robuust itt die andere :P

http://www.focalprice.com/detail_YW248B.html
pi_84846998
Jack's servicesnelheid is niet beter geworden sinds de hervormingen....
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:50:21 #222
48067 neo2000
pi_84848342
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:13 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
Moet jij niet door iemand anaal uitgewoond worden? :{ :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:24:41 #223
131319 mickeyD
pi_84849573
nieuw DX record: The item (RB19140XXXXHK) left Hong Kong for its destination on 2-Aug-2010
en vandaag de postbode aan de deur! :p
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:40:28 #224
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84850291
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:24 schreef mickeyD het volgende:
nieuw DX record: The item (RB19140XXXXHK) left Hong Kong for its destination on 2-Aug-2010
en vandaag de postbode aan de deur! :p
Dat is echt ziekelijk snel :Y
Sommige NL webshops kunnen dat zelfs niet halen :')
China aan top w/
pi_84850792
ik zei toch; 2 werkdagen :')
pi_84858216
Ik wil eigenlijk wel zo'n dock bestellen maar heb geen zin er (max) 3 maanden op te wachten :')
pi_84859147
Dat valt ook wel mee.
Meestal heb je het binnen 89 dagen binnen.... :P

Nah, serieus: duurt echt niet zo lang....
  woensdag 4 augustus 2010 @ 17:52:21 #228
48067 neo2000
pi_84860659
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil eigenlijk wel zo'n dock bestellen maar heb geen zin er (max) 3 maanden op te wachten :')
Dank je voor deze nuttige bijdrage aan dit topic.
pi_84862853
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dank je voor deze nuttige bijdrage aan dit topic.
Royal Sadness :') Kijk es wat je hier zelf voor onzin post:

quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:50 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Moet jij niet door iemand anaal uitgewoond worden? :{ :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:15:20 #230
48067 neo2000
pi_84866244
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef Paxcon het volgende:

[..]

[..]

Royal sadness zeggen over het algemeen 5 jarige kleuters. :')
Hoe lang post jij hier al mee? 2 hele posts..? Wow. :') En ook al geregistreerd in 2010! Zo dan, fok oldbie! :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:24:08 #231
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_84866666
Nu is het afgelopen dames, de volgende krijgt deze anaal ingebracht door Klonk... zonder vaseline :7

woensdag 4 augustus 2010 @ 20:56:17 #232
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84868120
quote:

[..]

[..]

neo2000 bashen? Wegwezen jij hier jochie! ^O^
pi_84870285
Vergis je niet.
Dit is geen 'erotic toy', maar een 'personal pleasure for her'.

Ik zie toch maar af van een querty toestelletje.
Ik wil toch bouwen op zekerheid, en daarnaast weet je nooit 100% zeker of het gedekt wordt in NL.

Voor Chinese webshops, maar eigenlijk voor (bijna) elke webshop geldt:
Tuurlijk zijn er positieve en negatieve beoordelingen, maar het is op geen enkele manier beslissend over het daadwerkelijke product (of shop).
pi_84871437
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:24 schreef monkeybrain het volgende:
Nu is het afgelopen dames, de volgende krijgt deze anaal ingebracht door Klonk... zonder vaseline :7

[ afbeelding ]
woooooooow gek ding :r
pi_84878792
Heeft iemand toevallig een idee of er een Chinese webshop met Dr. Martens is?
No one gets remembered
pi_84881400
Kan iemand mij vertellen of deze aanbieder van zeeeer mooie zonnebrillen betrouwbaar (lijkt) is.
Heb er namelijk op ge googeld en kan niks vinden, wel geeft hij eerlijk toe op zijn site dat de zonnebrillen nep zijn.
http://www.sunglasses-mall.com/
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:50:28 #237
131319 mickeyD
pi_84886594
kan best betrouwbaar zijn, maar voor zover ik ff zie, vraagt ie meer dan het dubbele dan je in china betaald!
nep is het allemaal zeker, maar hij verdient 100% op elk item aan jou als je daar besteld.
pi_84887045
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:50 schreef mickeyD het volgende:
kan best betrouwbaar zijn, maar voor zover ik ff zie, vraagt ie meer dan het dubbele dan je in china betaald!
nep is het allemaal zeker, maar hij verdient 100% op elk item aan jou als je daar besteld.
Waar kunnen we die zonne-brillen goedkoper kopen :P?
pi_84887520
service van xcfashion is minder, hij beweerde dat hij vorige week dinsdag het had verstuurd, en kwam vandaag dat t langzaam verliep, hij gaf me een tracking number waarin stond dat t dus echt gister was gepost :') achja t zit nu al int vliegtuig naar eindhoven
pi_84887606
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:05 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Waar kunnen we die zonne-brillen goedkoper kopen :P?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar bij popbuying zijn ze ook rond de 20 dollar.
pi_84887607
Zonnebrillen wil ik nog wel eens bij Yoox.com bestellen.
Heb je geen nep rotzooi, en vaak kun je ze tegen een prima prijs bestellen.

Heb er laatst nog een mooie Armani zonnebril voor 40 euro gescoord.

[ Bericht 22% gewijzigd door venomsnake op 05-08-2010 11:30:07 ]
pi_84887666
quote:

[..]

[..]

Hij heeft wel een punt. En maakt het dan uit hoelang je hier al meeloopt? Onzit posten is onzin posten.
pi_84887899
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:25 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. En maakt het dan uit hoelang je hier al meeloopt? Onzit posten is onzin posten.
iedereen is gelijk, alsof je onzin mag posten omdat je al n hele tijd meeloopt, vervolgens zegt een nieuwe er wat van en die wordt vervolgens gek gemaakt omdat hij nieuw is
pi_84888040
Dat bedoel ik ook. Ik ben er maar niet meer op ingegaan want met de argumenten die zij noemden valt geen discussie te voeren.
pi_84888383
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:42 schreef faf het volgende:
Kan iemand mij vertellen of deze aanbieder van zeeeer mooie zonnebrillen betrouwbaar (lijkt) is.
Heb er namelijk op ge googeld en kan niks vinden, wel geeft hij eerlijk toe op zijn site dat de zonnebrillen nep zijn.
ik zie nergens de verzendkosten mischien dat iemand dit weet
pi_84888596
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:45 schreef -wtf- het volgende:

[..]

ik zie nergens de verzendkosten mischien dat iemand dit weet
25$
pi_84888874
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:51 schreef Semmm het volgende:

[..]

25$
dan ben je bij popbuying goedkoper uit
pi_84888890
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:51 schreef Semmm het volgende:

[..]

25$
:r zoveel, heb je misschien een link waar deze informatie staat. 1 ding vind ik ook zo raar, moet je zien hoeveel hij er soms (zogenaamd) in stock heeft per model gaat om duizenden.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:17:16 #249
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84889529
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:21 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Heeft iemand toevallig een idee of er een Chinese webshop met Dr. Martens is?
http://s.taobao.com/searc(...)ype=&filterFineness=
Zoekuh, en dan even mailtje naar Jack voor price request ^O^

Want volgens mij hebben andere webshops echt geen Dr Martens.
pi_84889540
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:58 schreef faf het volgende:

[..]

:r zoveel, heb je misschien een link waar deze informatie staat. 1 ding vind ik ook zo raar, moet je zien hoeveel hij er soms (zogenaamd) in stock heeft per model gaat om duizenden.
Omdat ze het pas zo goedkoop kunnen produceren per duizenden ;)

Daarnaast is het verloop van de producten op dat soort sites echt enorm, vooral als de sites populairder worden zoals dealextreme.
pi_84890372
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:17 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Geweldig! Dank je wel!! _O_
No one gets remembered
pi_84890606
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:42 schreef faf het volgende:
Heeft iemand misschien een andere chinese site om zonnebrillen voor een schappelijke prijs aan te kopen.
heb zelf nog wel deze gevonden maar vind het een beetje rare site: http://www.sunglasseschina.com/
pi_84890797
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:48 schreef faf het volgende:

[..]

Heeft iemand misschien een andere chinese site om zonnebrillen voor een schappelijke prijs aan te kopen.
heb zelf nog wel deze gevonden maar vind het een beetje rare site: http://www.sunglasseschina.com/
Taobao? Lees anders de OP even door voordat je alles vraagt.
pi_84890827
en de Euro is weer lekker bezig, van 1,18 naar 1,32 weer _O_ op naar de 1.50 :7
pi_84891130
[quote]Op donderdag 5 augustus 2010 12:54 schreef Semmm het volgende:

[..]
http://www.sunglasseschina.com/
daar zie je geeneens de prijs dus dat schiet ook niet op.
pi_84891302
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:06 schreef -wtf- het volgende:
[quote]Op donderdag 5 augustus 2010 12:54 schreef Semmm het volgende:

[..]
http://www.sunglasseschina.com/
daar zie je geeneens de prijs dus dat schiet ook niet op.
TAOBAO
pi_84891855
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:12 schreef Semmm het volgende:

[..]

TAOBAO
Ik heb nog niet eerder via TAOBAO/ Jack besteld, ik heb nu de bril gevonden die ik wil hebben moet ik contact opnemen via deze dealperfectcs01@live.cn of is het e-mail adres veranderd omdat de site dealperfect uit de lucht is. En kan iemand mij vertellen of de kans groot is dat ze door de douane komen.

(sorry voor de achterhaalde vraag :@ )
pi_84892101
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:28 schreef faf het volgende:

[..]

Ik heb nog niet eerder via TAOBAO/ Jack besteld, ik heb nu de bril gevonden die ik wil hebben moet ik contact opnemen via deze dealperfectcs01@live.cn of is het e-mail adres veranderd omdat de site dealperfect uit de lucht is. En kan iemand mij vertellen of de kans groot is dat ze door de douane komen.

Lees de OP, voor jou is die gemaakt. :P
pi_84892129
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:28 schreef faf het volgende:

[..]

SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van Zarmark een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. Zarmark is een webshop met een redelijk uitgebreid assortiment, deze shop heeft een goede service omdat het toch wel een van de kleinere shops is, het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij Zarmark hebben besteld. De reden dat mensen bij Zarmark bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, service01@zarmark.com. Om een schatting te maken van de prijs die Zarmark voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.
pi_84892151
Wie heeft de OP trouwens gesloopt? :')
pi_84893917
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:35 schreef Semmm het volgende:
Wie heeft de OP trouwens gesloopt? :')
Je bedoelt een nieuwe OP? Tokk01 ofzo
pi_84894146
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:21 schreef Berend. het volgende:

[..]

Nee bij mij zijn alle spoilers kapot, zal wel aan m'n pc liggen :r
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:44:27 #263
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_84894820
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:28 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nee bij mij zijn alle spoilers kapot, zal wel aan m'n pc liggen :r
Bij mij ook :'(
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:18:41 #264
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84898296
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:21 schreef Berend. het volgende:

[..]

Ja, maar als ik in de wiki kijk naar de source is hij gewoon prima, niets geen foutjes ofzo.. :P
Heb 'm een keer bijgewerkt omdat dr foutejs in zaten en de nieuwe host voor foto's.. ik denk dat 't Foksysteem daaar niet tegen kon. Kreeg al melding dat 't systeem 't misschien niet aan zou kunnen :|W
Mja nog 40 posts ofzo en dan is hij weer normaal ;)
pi_84899745
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:17 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Tradetang heeft ze ook. Ik ben alleen niet zo bekend met die site. Er zijn wel fokkers (volgens mij revpolen) die daar wel eens (uggs) hebben besteld. ;)
pi_84899957
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:03 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Tradetang heeft ze ook. Ik ben alleen niet zo bekend met die site. Er zijn wel fokkers (volgens mij revpolen) die daar wel eens (uggs) hebben besteld. ;)
TradeTang is prima site, al vaker wat besteld ^O^
pi_84900460
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef Grav1ty het volgende:

[..]

Geen muziek kan ik nog wel mee leven, maar dx verkoopt hem niet meer, ik heb nu deze http://www.pandawill.com/(...)te-color_p33683.html besteld, alleen had liever een zwarte gehad.
Verzend pandawill snel?
En hij is verzonden, hopelijk is het wat.
pi_84901815
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:23 schreef Grav1ty het volgende:

[..]

En hij is verzonden, hopelijk is het wat.
Hmm ik ben benieuwd...

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:18 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja, maar als ik in de wiki kijk naar de source is hij gewoon prima, niets geen foutjes ofzo.. :P
Heb 'm een keer bijgewerkt omdat dr foutejs in zaten en de nieuwe host voor foto's.. ik denk dat 't Foksysteem daaar niet tegen kon. Kreeg al melding dat 't systeem 't misschien niet aan zou kunnen :|W
Mja nog 40 posts ofzo en dan is hij weer normaal ;)
Er zijn dus foutjes?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:15:51 #269
311937 Snackie017
geen touw aan vast te knopen,
pi_84902071
Is iemand ook al iets aan gereedschap tegen gekomen ratelsets ofzo, ik ben tot nu toe alleen een maar schroevendraaiers en steeksleutels tegengekomen
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:24:40 #270
131319 mickeyD
pi_84904416
kost teveel aan verzendkosten.. beetje ratelset is al gauw een kilo of 2
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:03:38 #271
48067 neo2000
pi_84909091
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:25 schreef Skiet het volgende:

[..]

Een user bashed zonder reden een andere user. Ik reageer daar op, omdat ik dat nergens over vind gaan.

Vervolgens post hier iemand dat ie niet het geduld op kan brengen om in China iets te bestellen. Da's heel fijn, maar goed, ik heb gisteravond pizza op. Nu kan ik dat hier ook gaan posten, maar dat heeft ook zelf vrij weinig met ontopic te maken. Als iemand daar op reageert, tsjah. Dan heeft ie nog een punt ook.

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:32 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

iedereen is gelijk, alsof je onzin mag posten omdat je al n hele tijd meeloopt, vervolgens zegt een nieuwe er wat van en die wordt vervolgens gek gemaakt omdat hij nieuw is
Hij bashed mij, ik bash terug. Sorry dat ik er kennelijk beter in ben. ;(

En ik heb niets tegen newbies, maar ze kunnen ook een beetje normaal doen in plaats van als een infantiele adhd'er tegen de eerste de beste te keer te gaan. Voor je het weet staat heel deze reeks vol met kk dit en kk dat, zou een beetje jammer zijn. ik heb deze reeks al teveel kleuters gezien die hier even kwamen trollen (elke friggin post zeiken over levertijden) om vervolgens op te tyfen.
pi_84909787
Heeft iemand weleens een apparaat gevonden waarmee ik mijn PS3 beelden kan opnemen? Iets wat je gewoon tussen de TV en de PS3 kan plaatsen wat vervolgens in (HD) goed beeld kan opnemen?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:36:40 #273
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84910839
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:05 schreef Arboxx het volgende:
Er zijn dus foutjes?
Dus niet ;) Fok kan gewoon niet tegen het veranderen van een al bestaan topic met meer dan zoveel tekens in de OP 8)7 EN als je 't niet gelooft moet je 't zelf even gaan controleren lijkt me :Y
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:38:29 #274
48067 neo2000
pi_84910921
Denk dat je zoiets zal moeten hebben:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11267

Maar HD zal er niet mee lukken vrees ik, plus, mensen die hier zoiets al eerder besteld hadden gaven aan dat het niet zo'n succes is. Allicht zijn veel van die dingen speciaal gemaakt om goed om te gaan met NTSC, ik lees wel vakder bij capture spul uit China dat het onder PAL ingewikkeld blijkt.

OP doet het hier trouwens gewoon goed.. :P Welke browser gebruiken de mensen dan die porblemen hebben? Firefox 3.6.8 hier.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:07:17 #275
39510 R2cksson
pi_84912590
Na een paar weken wachten op refunds voor artikelen die eerst 'in stock' zijn en later na het bestellen 'temporarily unavailable' heb ik een paar geschillen ingediend bij paypal. Ik ben dat dealextreme kots en kots beu. Wat een frustrerend bedrijfje is dat zeg!

En wat heerlijk is het om bij paypal een geschil te kunnen openen!
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:42:57 #276
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_84914666
Jij bent nieuw met het hele "chinese webshops"-gebeuren? :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:48:35 #277
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84914979
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Skiet het volgende:
Heeft iemand weleens een apparaat gevonden waarmee ik mijn PS3 beelden kan opnemen? Iets wat je gewoon tussen de TV en de PS3 kan plaatsen wat vervolgens in (HD) goed beeld kan opnemen?
Duur geintje maar:
Ps3 -> Hdd recorder --> Tv
Dus je sluit je ps3 aan op de IN poort van je hdd opneem apparaat, en dan de uitpoort van je hdd weer naar de tv. Dus het beeld van je ps3 wordt dan altijd door je HDD heen gelust en kan je ook opnemen.
Zelf heb ik een dergelijke setup alleen dan met mijn digitale decoder > HDD > TV zodat ik ook digitale TV op kan nemen *O*
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:58:47 #278
39510 R2cksson
pi_84915456
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Jij bent nieuw met het hele "chinese webshops"-gebeuren? :')
Nee hoor, ik heb al een aantal jaar ervaring met die eikels van DX, alleen nu maken ze het me gewoon te bont. Vooral door zo ontzettend traag te reageren. De tyfus kunnen ze krijgen, dat denken ze vast ook over mij.
pi_84923244
quote:
Voor je het weet staat heel deze reeks vol met kk dit en kk dat, zou een beetje jammer zijn.
quote:
De tyfus kunnen ze krijgen, dat denken ze vast ook over mij.
;( :D
pi_84923431
Ik ga toch maar zon iPod Dock kopen bij DX. Is alleen nog ff wachten tot het geld op m'n paypalrek. staat. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit ervan :)
pi_84924055
Chinese Webshops topic #88: DX mag de pot op.

Mooie titel :@ ? :')
pi_84926839
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef R2cksson het volgende:
Na een paar weken wachten op refunds voor artikelen die eerst 'in stock' zijn en later na het bestellen 'temporarily unavailable' heb ik een paar geschillen ingediend bij paypal. Ik ben dat dealextreme kots en kots beu. Wat een frustrerend bedrijfje is dat zeg!

En wat heerlijk is het om bij paypal een geschil te kunnen openen!
een paypal geschil bij chinezen is als een peper in je reet
pi_84927822
courier van dhl is onderweg naar mn huis!! bestelling van xcfashion
pi_84927846
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:57 schreef mtchel112 het volgende:
courier van dhl is onderweg naar mn huis!! bestelling van xcfashion
Ok, ik heb net een broodje kaas op.
pi_84928841
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:58 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ok, ik heb net een broodje kaas op.
Met of zonder pitjes? Ik ga nu ontbijten

groetjens, henk
pi_84928898
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:32 schreef Semmm het volgende:

[..]

Met of zonder pitjes? Ik ga nu ontbijten

groetjens, henk
Hoi Henk, de postbode belde net aan, helaas was het een pakketje voor mijn vriendin.

Jammer. :(
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:12:47 #287
39510 R2cksson
pi_84930093
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

een paypal geschil bij chinezen is als een peper in je reet
Peper in MIJN reet of in die van de Chinees? Van 1 product heb ik mn geld inmiddels terug. Nu de andere twee nog. Ze hebben nog nooit zo snel gereageerd in elk geval!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:51:38 #288
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84931425
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:12 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Peper in MIJN reet of in die van de Chinees? Van 1 product heb ik mn geld inmiddels terug. Nu de andere twee nog. Ze hebben nog nooit zo snel gereageerd in elk geval!
Dealextreme is echt niet meer wat het geweest is :( Ze moeten net als ongeveer alle webshops een direct contact service opzetten. Msn/Skype/Website addon ^O^
pi_84935817
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:12 schreef R2cksson het volgende:

[..]

das n spreekwoord ofzo betekent dat iets dat je dan gelijk weer aan de slag gaat iets in die richting :p
pi_84937878
bestelling xcfashion is binnen, schoenen zijn wel oke alleen heeft die spleetoog de verkeerde zonnebril gestuurd :( dat word n refund en die gaat in de verkoop })
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:05:03 #291
131319 mickeyD
pi_84941822
zeg prutser, die lui daar werken harder en voor minder dan jij ooit zult doen, beetje respect mag ook wel hoor.
eens kijken wat jij dr van vindt als ik zo tegen je praat als je de mayonaise weer eens bij de frietjes vergeten bent, burgerflipper! _O-

[ Bericht 52% gewijzigd door mickeyD op 06-08-2010 16:14:19 ]
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:14:53 #292
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84942249
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:05 schreef mickeyD het volgende:
zeg prutser, die lui daar werken harder en voor minder dan jij ooit zult doen, beetje respect mag ook wel hoor
Dat is waar, iemand enig idee hoeveel ze precies verdienen per uur? c_/
Zonder overuren etc, waar ze btw vast neit voor betaald krijgen ~O>
pi_84946751
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:14 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dat is waar, iemand enig idee hoeveel ze precies verdienen per uur? c_/
Zonder overuren etc, waar ze btw vast neit voor betaald krijgen ~O>
iets van 1 á 2 dollar per dag volgens mij...
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:16:43 #294
311937 Snackie017
pi_84949725
Moet je bij Dealextreme perse een creditcard aan je paypal acount gekoppeld hebben of doe ik gewoon wat fout
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:18:46 #295
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84949815
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:16 schreef Snackie017 het volgende:
Moet je bij Dealextreme perse een creditcard aan je paypal acount gekoppeld hebben of doe ik gewoon wat fout
Wat voor melding krijg je? ;)
Je hoeft in princiepe geen directe betaling te kunnen doen.. maar soms doet paypal moeilijk. moet je maar even zoeken in dit topic :)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:32:37 #296
311937 Snackie017
pi_84950401
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:18 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wat voor melding krijg je? ;)
Je hoeft in princiepe geen directe betaling te kunnen doen.. maar soms doet paypal moeilijk. moet je maar even zoeken in dit topic :)
naja ik heb het al via toaboaboa ofzo besteld daar werkte het wel dus opgelost,
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:01:31 #297
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84951456
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:32 schreef Snackie017 het volgende:

[..]

naja ik heb het al via toaboaboa ofzo besteld daar werkte het wel dus opgelost,
Okee, mooi dat je het zelf opgelost hebt ^O^ Zouden meer mensen moeten doen.. verder kijken dan hun neus lang is! Met een beetje geluk kunnen ze het dan ook nog met een scherpere prijs kopen ook :D

Btw wat is iedereens favoriete shop? :)

[ Bericht 8% gewijzigd door tokko1 op 06-08-2010 21:42:14 ]
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:43:47 #298
309342 ErkendFokker
pi_84955364
kut deal extreme, ik heb 26 juni wat besteld, zeg ik er wat over bij invoice, dat ik een nieuwe wil omdat het er nog niet is. Zeggen ze ja sorry for the delay it has been shipped on 26 june. Ja dat wist ik al. Anders vroeg ik er toch niet naar. Jack is veel beter.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:45:08 #299
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84955427
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:43 schreef ErkendFokker het volgende:
kut deal extreme, ik heb 26 juni wat besteld, zeg ik er wat over bij invoice, dat ik een nieuwe wil omdat het er nog niet is. Zeggen ze ja sorry for the delay it has been shipped on 26 june. Ja dat wist ik al. Anders vroeg ik er toch niet naar. Jack is veel beter.
Jack the rukker 4 life *O*
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:45:47 #300
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_84955453
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')