Als je 't zelf kon kopen inclusief verzending, dan zit je pakketje in china? en dan nog even shippen naar Nederlandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:35 schreef ASUS-Lover het volgende:
bah oplichters die Zarmark..
als ik het zelf Kon kopen op Tao bao ben ik 3 euro kwijt voor een spijkerbroek incl verzend.
en hun vragen er 7 euro voor :m
Gewoon een chinees inhuren die 't voor je vertaaldquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Athlon64x het volgende:
Hoe krijg ik tabo babo site in het Engels
Nieuwsgierig als ik ben even zitten inzoomen op de reet van die gastquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:13 schreef neo2000 het volgende:
heb nog steeds geen linkje gezien, dus ik ben wel benieuwd naar de broek met roze pijpen en ontbrekende kontzakken!
Tenminste, zoiets stel ik mij erbij voor:
[ afbeelding ]
Geloof me ze maken veel winst op die broeken maar die spijkerbroeken zijn echt niet zo goedkoop als jij denkt hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
wat denk je wat een gemiddelde g star broek kost om te makenMaar omdat men zo dom zijn om 150 euro er voor over te geven want kwaliteit komt over van een 3 euro broek
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nieuwsgierig als ik ben even zitten inzoomen op de reet van die gast![]()
Staat er nu tattoo string?
Weet je dat zeker, of gok je dat gewoon!?quote:
Kan wel hoor, maar het kan ook niet zo zijn. Dat stukje risico moet je maar nemen dan, ik koop al mijn fotografie benodigdheden bij MyMemory.co.uk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, of gok je dat gewoon!?
Als ik in Hong Kong gewoon bij officiele winkels die kaartjes haal, zijn ze ook een stuk goedkoper dan hier in NL, dus waarom zou deze website ze niet voor die prijs aan kunnen bieden!?
zeker aan te raden(mymemory); stuk goedkoper dan NL en snelle levertijd!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kan wel hoor, maar het kan ook niet zo zijn. Dat stukje risico moet je maar nemen dan, ik koop al mijn fotografie benodigdheden bij MyMemory.co.uk.
Yi-long, sinds jij chinese bent kun je me uitleggen waar dit overgaat. Over goedkope producten uit china, of namaakspullenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb ook 1-2 keer wat besteld bij MyMemory (games), en was zeer tevreden idd. Vooral met die 20% korting actie. Goede shop.
etc etc etc
quote:We are a little over stocked on SoundMagic products so i thought i would do a quick 24h sale on SoundMagic earphones. You can use the below coupon code to get 25% off any SoundMagic earphones in the store:
a4e2b9dc35
Coupon expires 2nd of August. Enter coupon code at the payment stage of checkout to receive the 25% discount. Coupon only valid on SoundMagic products.
Lol als de order zaterdag verscheept is door DX dan kan DX er helemaal niks meer aan doen hoe snel het gaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:53 schreef T_Fuff het volgende:
DX is langzaam, zaterdag order al verscheept en nog niks binnen
Ik ben ongeduldig, dat zeker, maar ik ga overmorgen op vakantie dus ik wil het hebben!
Niet dat ik er wat aan heb![]()
Ik ben gewoon een nederlandse kaaskop hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
Yi-long, sinds jij chinese bent kun je me uitleggen waar dit overgaat. Over goedkope producten uit china, of namaakspullen
please tell me
Ben je nou echt zo dom? Je weet toch dat de prijs op Taobao gewoon de prijs is van het product + (in kleiner lettertype) binnenlandse verzending er nog bij. Vervolgens moet het nog naar Nederland verzonden worden en moet Jack er ook nog iets aan verdienen. Dan is 7 euro een zeer redelijke prijs.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:35 schreef ASUS-Lover het volgende:
als ik het zelf Kon kopen op Tao bao ben ik 3 euro kwijt voor een spijkerbroek incl verzend.
lol dat is wel heel erg simpel gedacht. Misschien moet je even rekening houden met alle bijkomende kosten welke zo een imitatie op taobao niet heeft....?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
wat denk je wat een gemiddelde g star broek kost om te makenMaar omdat men zo dom zijn om 150 euro er voor over te geven want kwaliteit komt over van een 3 euro broek
MP4nation spamt mij...quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:54 schreef thecuriousone het volgende:
Als iemand er aan dacht SoundMagic oortjes te kopen... Ik heb dit van MP4Nation ontvangen:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:35 schreef ASUS-Lover het volgende:
4 euro!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Zoek jij in Nederland maar eens naar een fatsoenlijke spijkerbroek voor 7 euro..
Man, waar hebben we het over.
Met een goed programma kan het volgens mij beide. En anders denk ik ontvangen (pin me er niet op vast)quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:06 schreef Stickvis het volgende:
even een vraagje:
http://www.focalprice.com(...)_Antenna_Silver.html
deze is toch om te ontvangen of heb ik dat nu verkeerd?
Hieruit zou ik gaan denken dat hij voor het ontvangen isquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:10 schreef Stickvis het volgende:
Ik kan hier namelijk wel internet van iemand ontvangen maar daarvoor moet ik op de gang gaan zitten..
wil namelijk internet in mijn kamer.
Ja die is om te ontvangen en te verzenden. Even checken of er een goede realtek chipset in zit want dan zijn ze goed. Ik heb zelf ook zo een met een schoteltje erbij :p handig voor op vakantiequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:06 schreef Stickvis het volgende:
even een vraagje:
http://www.focalprice.com(...)_Antenna_Silver.html
deze is toch om te ontvangen of heb ik dat nu verkeerd?
Ik ken dat ding wel, maar werkt dat met elke TV? Ook voor een kleine Samsung? Want mijn Samsung afstandbediening is naar de knoppen. En werkt die afstandbediening ook met de TV's van de Media Markt ofzo dat je daar gaat kutten?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:23 schreef LiFePo4 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die is oud en kent iedereen... ik wou hem al langer, maar ik heb nu echt besloten dit ding te kopen en door de mediamarkt te lopen kutten
Ja je moet hem alleen wel elke keer opnieuw contact laten maken met de tv en dat kan soms best lang duren. Op schiphol zou hij ook wel leuk zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ken dat ding wel, maar werkt dat met elke TV? Ook voor een kleine Samsung? Want mijn Samsung afstandbediening is naar de knoppen. En werkt die afstandbediening ook met de TV's van de Media Markt ofzo dat je daar gaat kutten?
Tijdens Studiosport bij mensen door het voorraam zappen, de grootste paniekquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:23 schreef LiFePo4 het volgende:
Net nog een keer iets op DX gekocht, namelijk:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14212
900 Lumen, ongeveer 500 Lumen dus![]()
en
[ afbeelding ]
Ja, die is oud en kent iedereen... ik wou hem al langer, maar ik heb nu echt besloten dit ding te kopen en door de mediamarkt te lopen kutten
Deze couponcode geeft 15% korting, niet doorvertellenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:15 schreef ASUS-Lover het volgende:
weet iemand ook een Coupon voor korting op totaal bedrag? want Welcometolightake werkt niet meer
tssk zo praat je niet over Rachelquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Deze couponcode geeft 15% korting, niet doorvertellen![]()
雷切爾是一個妓女
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Deze couponcode geeft 15% korting, niet doorvertellen![]()
雷切爾是一個妓女
Ik zag ze ook staan, zoek al een tijdje naar goedkope leren jacks (nee, niet Jack in een leren pakquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:32 schreef LiFePo4 het volgende:
Damn, ik loop al lang mee hier maar ik keek net eens op Lightinthebox (vroeger alleen een paar keer snel gekeken, kon niks leuks vinden) en daar hebben ze echt vette dingen joh![]()
Ik zag dus dat ze ook leren motorjassen hebben, heeft iemand wel eens eentje daar gekocht? Hoe is de kwaliteit van die dingen? Ik heb er atm 2 maar die zijn me beide te klein geworden![]()
Oh, en wel jammer dat LITB shipping costs heeft
Hmm.. dat is natuurlijk jammer... Hoe zijn die nep-leren jackets dan? Waardeloos? Voor op een normale fiets bedoeld?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zag ze ook staan, zoek al een tijdje naar goedkope leren jacks (nee, niet Jack in een leren pak) in China. Het probleem op LIB is dat sommige verkopers een leren jack hebben en andere verkopers hetzelfde jack als nepleer verkopen
Het is dus maar afwachten wat je krijgt voor $90. Het Repsol jack is schijnbaar van goede kwaliteit maar geen echt leer volgens een motorforum.
Ze zijn alleen zo vreselijk druk, ik zoek meer iets met enkele race strepen ofzo.
[ afbeelding ]
Ik geloof dat je het PU leer noemt, gewoon een soort plastic dus. Dat beschermt totaal niet als je flink gaat schuiven. Het zijn dus meer show jacks voor bij de bushalte of op de fietsquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:58 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Hmm.. dat is natuurlijk jammer... Hoe zijn die nep-leren jackets dan? Waardeloos? Voor op een normale fiets bedoeld?![]()
De meeste zijn idd best druk, ik vond deze wel leuk, omdat ie niet 20 verschillende kleuren heeft:
[ afbeelding ]
Die werkt niet op hd tv's. En hij is wasmachine bestendigd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:23 schreef LiFePo4 het volgende:
Net nog een keer iets op DX gekocht, namelijk:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14212
900 Lumen, ongeveer 500 Lumen dus![]()
en
[ afbeelding ]
Aaah..quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het PU leer noemt, gewoon een soort plastic dus. Dat beschermt totaal niet als je flink gaat schuiven. Het zijn dus meer show jacks voor bij de bushalte of op de fiets
Hier welquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:21 schreef Fouchi het volgende:
[..]
Die werkt niet op hd tv's. En hij is wasmachine bestendigd.
goede prijs! Ik hou van Chinese gadgets!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:13 schreef tokko1 het volgende:
Heb maar weer is wat besteldWas alweer tijdje geleden en ik wil weeer pakkeeeetjes!!!
[ link | afbeelding ]
Immer handig voor op den fiets![]()
[ link | afbeelding ]
En dit,, tja gewoon voor de lol je weet maar nooit wanneer je 't nodig hebt, rare parties enzo
waarom zou die niet op hd tv's werkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:21 schreef Fouchi het volgende:
[..]
Die werkt niet op hd tv's. En hij is wasmachine bestendigd.
DAAR KRIJG JE KANKER VAN OMDAT JE PLASTIC INHALEERT KIJKUIT!!!!!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:09 schreef mtchel112 het volgende:
heb net mn eerste bestelling op pandawill geplaatst, ben benieuwd 2x 10pc's e-cigarette cartridges bij pandwill kun je de sterkte en smaken kiezen, veel beter dan bij DX die doet t random.
Verwacht deze week mn bestelling van xcfashion.com ben benieuwd
Dat is juist goed, dan krijg je een bescherm coating op je longen tegen luchtvervuilingquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:44 schreef Semmm het volgende:
[..]
DAAR KRIJG JE KANKER VAN OMDAT JE PLASTIC INHALEERT KIJKUIT!!!!!!!!
De standby/spreektijd prestaties zijn wel om te huilen bij China phones, als ik de specificaties lees. Ik zat ook naar dit grappig dingetje te kijken en het was geloof ik 120 uur standby.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:36 schreef Grav1ty het volgende:
Omdat mijn huidige telefoon(d900i) raar begint te doen, was ik aan het kijken naar een nieuw toestel en kwam deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39093 tegen, heeft iemand ervaringen met dit model?
Ik gebruik mijn telefoon alleen maar om te bellen/smsen/muziek dus gebrek aan java etc maakt me niet uit.
Bagger voor jouw, geen extra geheugen slot, dus die muziek kan je vergeten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:36 schreef Grav1ty het volgende:
Omdat mijn huidige telefoon(d900i) raar begint te doen, was ik aan het kijken naar een nieuw toestel en kwam deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39093 tegen, heeft iemand ervaringen met dit model?
Ik gebruik mijn telefoon alleen maar om te bellen/smsen/muziek dus gebrek aan java etc maakt me niet uit.
"Jouw"quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Bagger voor jouw, geen extra geheugen slot, dus die muziek kan je vergeten.
Probeer Artscow eens..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:29 schreef Arboxx het volgende:
Weet iemand een Chinese ordersite of Taobaowebshop (of Ebay, whatevah) waar je foto's vergroot kan laten afdrukken? Dus bijvoorbeeld 30x40 cm?
TaoBao?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:07 schreef Costarican het volgende:
Iemand een betrouwbare site waar je kleren/horloges enzo kan halen?
Heb een paar sites aangeklikt maar niet echt iets gevonden
Met kleren bedoel ik dus mutsen t shirts sjalen en zo een dingen
quote:Iemand een betrouwbare site waar je kleren/horloges enzo kan halen?
Fijn dat je het er even bijzet, anders had ik je niet begrepenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:07 schreef Costarican het volgende:
Iemand een betrouwbare site waar je kleren/horloges enzo kan halen?
taobao.comquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:10 schreef Costarican het volgende:
[..]
Nou ja, nu nog maar eens een chinese vertaler.
Ik zat aan veel ergere dingen te denken, de Chinese webshop topic perforeert je hersenpan na een aantal maandenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:14 schreef ultrakiller het volgende:
Grappig iets : bij BudgetGadgets het logo :
[ afbeelding ]
en dan bijvoorbeeld dit product : http://www.budgetgadgets.(...)notebook-p-6837.html
hoe ga je een product wat je maar 1 keer kan gebruiken ,testen voor verzending ?
Ja ik heb hier alle bezorgtijden van Nederland bij de tijd, vertel even waar je woont aub.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:34 schreef MagischMannetje het volgende:
Weet iemand trouwens de bezorg tijden. Want ik krijg vaak het pakketje 's ochtens tot 10u en 's middag rond 3u of rond etenstijd. Maar weet iemand de precieze tijden?
Of het is van dezelfde eigenaar als pandawill of het is slecht gekopieerd. Als je bijvoorbeeld op dropship klikt wordt die naam nog gebruikt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:40 schreef tokko1 het volgende:
Kwam weer een nieuwe chinese webshop tegen toen ik zoek was naar Wii accesoires![]()
Deze lijkt wel heel erg op een beepaalde webshop die we al kennen maar ach dat maakt alleen maar vertrouwder :p Heb maar even wat besteld, en ziet dr allemaal goed uit tot nu toe![]()
[ link | afbeelding ]
Sowiso kunnen we wel een kleine sectie openen voor "game en console" webshop only
..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:42 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja ik heb hier alle bezorgtijden van Nederland bij de tijd, vertel even waar je woont aub.
14.25 tot 14.28.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:48 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Twente, Almelo om precies te zijn.
Kwestie van op mijn formulier kijken. Als je nou je straat geeft, of postcode nog beter dan kan ik een nog betere indicatie geven.quote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:10 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Als hij het gemiddelde niveau aangeeft bij jullie zou ik even een nickchange aanvragen...
Ja, want zo dom ben je helaas wel. Succes trouwens met de edits, damage control is een beetje te laat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:13 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Denk je echt dat ik daar woon dan?
Ja want als je een aPad chil vindt moet je wel heel simpel zijn..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:13 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Denk je echt dat ik daar woon dan?
Wow..Die prijzen zijn perfect... Thanx voor de link!quote:
En als je lid bent van Facebook is dit ook nog wel een goede tip:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:12 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
[..]
Wow..Die prijzen zijn perfect... Thanx voor de link!
Je krijgt een min 1 voor je inzet tot dusver!quote:
Er staat een rotte vrucht in je icon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:37 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja want als je een aPad chil vindt moet je wel heel simpel zijn..
Sorry ik stop met trollen.![]()
Nee jong, daar is gewoon een hapje uit!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je krijgt een min 1 voor je inzet tot dusver!![]()
[..]
Er staat een rotte vrucht in je icon.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef neo2000 het volgende:
Nee, het is duidelijk rot. Die apple fanboys zijn godverdomme nog erger dan jehova's.
Held.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef neo2000 het volgende:
Nee, het is duidelijk rot. Die apple fanboys zijn godverdomme nog erger dan jehova's.
De platte toetsenborden zijn wel erg goed van Apple, gelukkig werkt dat gewoon op de PCquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef neo2000 het volgende:
Nee, grapefruit..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef Semmm het volgende:
Zouden ze bij Microsoft eigenlijk appels eten?
Geen muziek kan ik nog wel mee leven, maar dx verkoopt hem niet meer, ik heb nu deze http://www.pandawill.com/(...)te-color_p33683.html besteld, alleen had liever een zwarte gehad.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Bagger voor jouw, geen extra geheugen slot, dus die muziek kan je vergeten.
Ga er maar vanuit dat het nep is als de prijs opvallend laag is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef geertbukken het volgende:
Dit is best wel offtopic, maar ik zag net zo'n site genaamd: Legogo ofzoiets?
Met allemaal sneakers voor lage prijzen? Is dit nep en wat is er met deze sneakers?
Digitale Camera uit China? Nee, niet doen. Voor ongeveer hetzelfde geld heb je hier in Nederland een budgetcamera van een merk waarmee je stukken beter foto's kan maken dan met die Chinese rotzooi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef ChevyVanDude het volgende:
2 Digitale camera.
Aan de ene kant, het zal echt niet zwaar anders gemaakt worden dan menig andere bekende merken. Dit is goedkoper.
Aan de ander kant, er zit geen garantie op, dus is het kapot, dikke pech.
Wat zou jij doen VRAAGTEKEN lol.
Telefoons uit China heb ikzelf meerdere keren succesvol geimporteerd zonder bijkomende kosten.quote:3 Telefoons
Een QUERTY toestel.
Iemand dit ooit (succesvol) geimporteerd
En ervaringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |