Dat is juist goed, dan krijg je een bescherm coating op je longen tegen luchtvervuilingquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:44 schreef Semmm het volgende:
[..]
DAAR KRIJG JE KANKER VAN OMDAT JE PLASTIC INHALEERT KIJKUIT!!!!!!!!
De standby/spreektijd prestaties zijn wel om te huilen bij China phones, als ik de specificaties lees. Ik zat ook naar dit grappig dingetje te kijken en het was geloof ik 120 uur standby.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:36 schreef Grav1ty het volgende:
Omdat mijn huidige telefoon(d900i) raar begint te doen, was ik aan het kijken naar een nieuw toestel en kwam deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39093 tegen, heeft iemand ervaringen met dit model?
Ik gebruik mijn telefoon alleen maar om te bellen/smsen/muziek dus gebrek aan java etc maakt me niet uit.
Bagger voor jouw, geen extra geheugen slot, dus die muziek kan je vergeten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:36 schreef Grav1ty het volgende:
Omdat mijn huidige telefoon(d900i) raar begint te doen, was ik aan het kijken naar een nieuw toestel en kwam deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39093 tegen, heeft iemand ervaringen met dit model?
Ik gebruik mijn telefoon alleen maar om te bellen/smsen/muziek dus gebrek aan java etc maakt me niet uit.
"Jouw"quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Bagger voor jouw, geen extra geheugen slot, dus die muziek kan je vergeten.
Probeer Artscow eens..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:29 schreef Arboxx het volgende:
Weet iemand een Chinese ordersite of Taobaowebshop (of Ebay, whatevah) waar je foto's vergroot kan laten afdrukken? Dus bijvoorbeeld 30x40 cm?
TaoBao?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:07 schreef Costarican het volgende:
Iemand een betrouwbare site waar je kleren/horloges enzo kan halen?
Heb een paar sites aangeklikt maar niet echt iets gevonden
Met kleren bedoel ik dus mutsen t shirts sjalen en zo een dingen
quote:Iemand een betrouwbare site waar je kleren/horloges enzo kan halen?
Fijn dat je het er even bijzet, anders had ik je niet begrepenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:07 schreef Costarican het volgende:
Iemand een betrouwbare site waar je kleren/horloges enzo kan halen?
taobao.comquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:10 schreef Costarican het volgende:
[..]
Nou ja, nu nog maar eens een chinese vertaler.
Ik zat aan veel ergere dingen te denken, de Chinese webshop topic perforeert je hersenpan na een aantal maandenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:14 schreef ultrakiller het volgende:
Grappig iets : bij BudgetGadgets het logo :
[ afbeelding ]
en dan bijvoorbeeld dit product : http://www.budgetgadgets.(...)notebook-p-6837.html
hoe ga je een product wat je maar 1 keer kan gebruiken ,testen voor verzending ?
Ja ik heb hier alle bezorgtijden van Nederland bij de tijd, vertel even waar je woont aub.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:34 schreef MagischMannetje het volgende:
Weet iemand trouwens de bezorg tijden. Want ik krijg vaak het pakketje 's ochtens tot 10u en 's middag rond 3u of rond etenstijd. Maar weet iemand de precieze tijden?
Of het is van dezelfde eigenaar als pandawill of het is slecht gekopieerd. Als je bijvoorbeeld op dropship klikt wordt die naam nog gebruikt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:40 schreef tokko1 het volgende:
Kwam weer een nieuwe chinese webshop tegen toen ik zoek was naar Wii accesoires![]()
Deze lijkt wel heel erg op een beepaalde webshop die we al kennen maar ach dat maakt alleen maar vertrouwder :p Heb maar even wat besteld, en ziet dr allemaal goed uit tot nu toe![]()
[ link | afbeelding ]
Sowiso kunnen we wel een kleine sectie openen voor "game en console" webshop only
..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:42 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja ik heb hier alle bezorgtijden van Nederland bij de tijd, vertel even waar je woont aub.
14.25 tot 14.28.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:48 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Twente, Almelo om precies te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |