Fijn dat je het er even bijzet, anders had ik je niet begrepenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:07 schreef Costarican het volgende:
Iemand een betrouwbare site waar je kleren/horloges enzo kan halen?
Heb een paar sites aangeklikt maar niet echt iets gevonden
Met kleren bedoel ik dus mutsen t shirts sjalen en zo een dingen
taobao.comquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:10 schreef Costarican het volgende:
[..]
Nou ja, nu nog maar eens een chinese vertaler.
Ik zat aan veel ergere dingen te denken, de Chinese webshop topic perforeert je hersenpan na een aantal maandenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:14 schreef ultrakiller het volgende:
Grappig iets : bij BudgetGadgets het logo :
[ afbeelding ]
en dan bijvoorbeeld dit product : http://www.budgetgadgets.(...)notebook-p-6837.html
hoe ga je een product wat je maar 1 keer kan gebruiken ,testen voor verzending ?
Ja ik heb hier alle bezorgtijden van Nederland bij de tijd, vertel even waar je woont aub.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:34 schreef MagischMannetje het volgende:
Weet iemand trouwens de bezorg tijden. Want ik krijg vaak het pakketje 's ochtens tot 10u en 's middag rond 3u of rond etenstijd. Maar weet iemand de precieze tijden?
Of het is van dezelfde eigenaar als pandawill of het is slecht gekopieerd. Als je bijvoorbeeld op dropship klikt wordt die naam nog gebruikt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:40 schreef tokko1 het volgende:
Kwam weer een nieuwe chinese webshop tegen toen ik zoek was naar Wii accesoires![]()
Deze lijkt wel heel erg op een beepaalde webshop die we al kennen maar ach dat maakt alleen maar vertrouwder :p Heb maar even wat besteld, en ziet dr allemaal goed uit tot nu toe![]()
[ link | afbeelding ]
Sowiso kunnen we wel een kleine sectie openen voor "game en console" webshop only
..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:42 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja ik heb hier alle bezorgtijden van Nederland bij de tijd, vertel even waar je woont aub.
14.25 tot 14.28.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:48 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Twente, Almelo om precies te zijn.
Kwestie van op mijn formulier kijken. Als je nou je straat geeft, of postcode nog beter dan kan ik een nog betere indicatie geven.quote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:10 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Als hij het gemiddelde niveau aangeeft bij jullie zou ik even een nickchange aanvragen...
Ja, want zo dom ben je helaas wel. Succes trouwens met de edits, damage control is een beetje te laat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:13 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Denk je echt dat ik daar woon dan?
Ja want als je een aPad chil vindt moet je wel heel simpel zijn..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:13 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Denk je echt dat ik daar woon dan?
Wow..Die prijzen zijn perfect... Thanx voor de link!quote:
En als je lid bent van Facebook is dit ook nog wel een goede tip:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:12 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
[..]
Wow..Die prijzen zijn perfect... Thanx voor de link!
Je krijgt een min 1 voor je inzet tot dusver!quote:
Er staat een rotte vrucht in je icon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:37 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja want als je een aPad chil vindt moet je wel heel simpel zijn..
Sorry ik stop met trollen.![]()
Nee jong, daar is gewoon een hapje uit!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je krijgt een min 1 voor je inzet tot dusver!![]()
[..]
Er staat een rotte vrucht in je icon.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef neo2000 het volgende:
Nee, het is duidelijk rot. Die apple fanboys zijn godverdomme nog erger dan jehova's.
Held.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef neo2000 het volgende:
Nee, het is duidelijk rot. Die apple fanboys zijn godverdomme nog erger dan jehova's.
De platte toetsenborden zijn wel erg goed van Apple, gelukkig werkt dat gewoon op de PCquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef neo2000 het volgende:
Nee, grapefruit..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef Semmm het volgende:
Zouden ze bij Microsoft eigenlijk appels eten?
Geen muziek kan ik nog wel mee leven, maar dx verkoopt hem niet meer, ik heb nu deze http://www.pandawill.com/(...)te-color_p33683.html besteld, alleen had liever een zwarte gehad.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Bagger voor jouw, geen extra geheugen slot, dus die muziek kan je vergeten.
Ga er maar vanuit dat het nep is als de prijs opvallend laag is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef geertbukken het volgende:
Dit is best wel offtopic, maar ik zag net zo'n site genaamd: Legogo ofzoiets?
Met allemaal sneakers voor lage prijzen? Is dit nep en wat is er met deze sneakers?
Digitale Camera uit China? Nee, niet doen. Voor ongeveer hetzelfde geld heb je hier in Nederland een budgetcamera van een merk waarmee je stukken beter foto's kan maken dan met die Chinese rotzooi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef ChevyVanDude het volgende:
2 Digitale camera.
Aan de ene kant, het zal echt niet zwaar anders gemaakt worden dan menig andere bekende merken. Dit is goedkoper.
Aan de ander kant, er zit geen garantie op, dus is het kapot, dikke pech.
Wat zou jij doen VRAAGTEKEN lol.
Telefoons uit China heb ikzelf meerdere keren succesvol geimporteerd zonder bijkomende kosten.quote:3 Telefoons
Een QUERTY toestel.
Iemand dit ooit (succesvol) geimporteerd
En ervaringen
Echt super, wederom bedankt!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:18 schreef Joene94 het volgende:
[..]
En als je lid bent van Facebook is dit ook nog wel een goede tip:
Artscow op Facebook
De Facebook-pagina van ArtsCow: hierop kun je coupons vinden voor mooie kortingen op producten en er zijn zelfs coupons voor gratis bedrukkingen.
Zo heb ik intussen al etui's, onderzetters en mousepads met eigen bedrukking liggen, een deel gratis en een deel erg goedkoop.
10-100 dagenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:10 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk ben ik op zoek naar een iPod dock. De goedkoopste versie schijnt niet te werken met een iPod touch en dure vind ik te duur, aangezien je ze op MP goedkoper kunt krijgen. Alleen weet ik van die dan niet of de iTouch er op past.. Ik krijg antwoord van: Ik heb ze al aan meer mensen met een touch verkocht en niks over gehoord..
zucht.. Op DX staat shipping 4-7 days. Hoe lang duurt het dan ongeveer voor je hem daadwerkelijk in huis hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |