Ja die is om te ontvangen en te verzenden. Even checken of er een goede realtek chipset in zit want dan zijn ze goed. Ik heb zelf ook zo een met een schoteltje erbij :p handig voor op vakantiequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:06 schreef Stickvis het volgende:
even een vraagje:
http://www.focalprice.com(...)_Antenna_Silver.html
deze is toch om te ontvangen of heb ik dat nu verkeerd?
Ik ken dat ding wel, maar werkt dat met elke TV? Ook voor een kleine Samsung? Want mijn Samsung afstandbediening is naar de knoppen. En werkt die afstandbediening ook met de TV's van de Media Markt ofzo dat je daar gaat kutten?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:23 schreef LiFePo4 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die is oud en kent iedereen... ik wou hem al langer, maar ik heb nu echt besloten dit ding te kopen en door de mediamarkt te lopen kutten
Ja je moet hem alleen wel elke keer opnieuw contact laten maken met de tv en dat kan soms best lang duren. Op schiphol zou hij ook wel leuk zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ken dat ding wel, maar werkt dat met elke TV? Ook voor een kleine Samsung? Want mijn Samsung afstandbediening is naar de knoppen. En werkt die afstandbediening ook met de TV's van de Media Markt ofzo dat je daar gaat kutten?
Tijdens Studiosport bij mensen door het voorraam zappen, de grootste paniekquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:23 schreef LiFePo4 het volgende:
Net nog een keer iets op DX gekocht, namelijk:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14212
900 Lumen, ongeveer 500 Lumen dus![]()
en
[ afbeelding ]
Ja, die is oud en kent iedereen... ik wou hem al langer, maar ik heb nu echt besloten dit ding te kopen en door de mediamarkt te lopen kutten
Deze couponcode geeft 15% korting, niet doorvertellenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:15 schreef ASUS-Lover het volgende:
weet iemand ook een Coupon voor korting op totaal bedrag? want Welcometolightake werkt niet meer
tssk zo praat je niet over Rachelquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Deze couponcode geeft 15% korting, niet doorvertellen![]()
雷切爾是一個妓女
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Deze couponcode geeft 15% korting, niet doorvertellen![]()
雷切爾是一個妓女
Ik zag ze ook staan, zoek al een tijdje naar goedkope leren jacks (nee, niet Jack in een leren pakquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:32 schreef LiFePo4 het volgende:
Damn, ik loop al lang mee hier maar ik keek net eens op Lightinthebox (vroeger alleen een paar keer snel gekeken, kon niks leuks vinden) en daar hebben ze echt vette dingen joh![]()
Ik zag dus dat ze ook leren motorjassen hebben, heeft iemand wel eens eentje daar gekocht? Hoe is de kwaliteit van die dingen? Ik heb er atm 2 maar die zijn me beide te klein geworden![]()
Oh, en wel jammer dat LITB shipping costs heeft
Hmm.. dat is natuurlijk jammer... Hoe zijn die nep-leren jackets dan? Waardeloos? Voor op een normale fiets bedoeld?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zag ze ook staan, zoek al een tijdje naar goedkope leren jacks (nee, niet Jack in een leren pak) in China. Het probleem op LIB is dat sommige verkopers een leren jack hebben en andere verkopers hetzelfde jack als nepleer verkopen
Het is dus maar afwachten wat je krijgt voor $90. Het Repsol jack is schijnbaar van goede kwaliteit maar geen echt leer volgens een motorforum.
Ze zijn alleen zo vreselijk druk, ik zoek meer iets met enkele race strepen ofzo.
[ afbeelding ]
Ik geloof dat je het PU leer noemt, gewoon een soort plastic dus. Dat beschermt totaal niet als je flink gaat schuiven. Het zijn dus meer show jacks voor bij de bushalte of op de fietsquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:58 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Hmm.. dat is natuurlijk jammer... Hoe zijn die nep-leren jackets dan? Waardeloos? Voor op een normale fiets bedoeld?![]()
De meeste zijn idd best druk, ik vond deze wel leuk, omdat ie niet 20 verschillende kleuren heeft:
[ afbeelding ]
Die werkt niet op hd tv's. En hij is wasmachine bestendigd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:23 schreef LiFePo4 het volgende:
Net nog een keer iets op DX gekocht, namelijk:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14212
900 Lumen, ongeveer 500 Lumen dus![]()
en
[ afbeelding ]
Aaah..quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het PU leer noemt, gewoon een soort plastic dus. Dat beschermt totaal niet als je flink gaat schuiven. Het zijn dus meer show jacks voor bij de bushalte of op de fiets
Hier welquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:21 schreef Fouchi het volgende:
[..]
Die werkt niet op hd tv's. En hij is wasmachine bestendigd.
goede prijs! Ik hou van Chinese gadgets!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:13 schreef tokko1 het volgende:
Heb maar weer is wat besteldWas alweer tijdje geleden en ik wil weeer pakkeeeetjes!!!
[ link | afbeelding ]
Immer handig voor op den fiets![]()
[ link | afbeelding ]
En dit,, tja gewoon voor de lol je weet maar nooit wanneer je 't nodig hebt, rare parties enzo
waarom zou die niet op hd tv's werkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:21 schreef Fouchi het volgende:
[..]
Die werkt niet op hd tv's. En hij is wasmachine bestendigd.
DAAR KRIJG JE KANKER VAN OMDAT JE PLASTIC INHALEERT KIJKUIT!!!!!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:09 schreef mtchel112 het volgende:
heb net mn eerste bestelling op pandawill geplaatst, ben benieuwd 2x 10pc's e-cigarette cartridges bij pandwill kun je de sterkte en smaken kiezen, veel beter dan bij DX die doet t random.
Verwacht deze week mn bestelling van xcfashion.com ben benieuwd
Dat is juist goed, dan krijg je een bescherm coating op je longen tegen luchtvervuilingquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:44 schreef Semmm het volgende:
[..]
DAAR KRIJG JE KANKER VAN OMDAT JE PLASTIC INHALEERT KIJKUIT!!!!!!!!
De standby/spreektijd prestaties zijn wel om te huilen bij China phones, als ik de specificaties lees. Ik zat ook naar dit grappig dingetje te kijken en het was geloof ik 120 uur standby.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:36 schreef Grav1ty het volgende:
Omdat mijn huidige telefoon(d900i) raar begint te doen, was ik aan het kijken naar een nieuw toestel en kwam deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39093 tegen, heeft iemand ervaringen met dit model?
Ik gebruik mijn telefoon alleen maar om te bellen/smsen/muziek dus gebrek aan java etc maakt me niet uit.
Bagger voor jouw, geen extra geheugen slot, dus die muziek kan je vergeten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:36 schreef Grav1ty het volgende:
Omdat mijn huidige telefoon(d900i) raar begint te doen, was ik aan het kijken naar een nieuw toestel en kwam deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39093 tegen, heeft iemand ervaringen met dit model?
Ik gebruik mijn telefoon alleen maar om te bellen/smsen/muziek dus gebrek aan java etc maakt me niet uit.
"Jouw"quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Bagger voor jouw, geen extra geheugen slot, dus die muziek kan je vergeten.
Probeer Artscow eens..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:29 schreef Arboxx het volgende:
Weet iemand een Chinese ordersite of Taobaowebshop (of Ebay, whatevah) waar je foto's vergroot kan laten afdrukken? Dus bijvoorbeeld 30x40 cm?
TaoBao?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:07 schreef Costarican het volgende:
Iemand een betrouwbare site waar je kleren/horloges enzo kan halen?
Heb een paar sites aangeklikt maar niet echt iets gevonden
Met kleren bedoel ik dus mutsen t shirts sjalen en zo een dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |