Als je 't zelf kon kopen inclusief verzending, dan zit je pakketje in china? en dan nog even shippen naar Nederlandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:35 schreef ASUS-Lover het volgende:
bah oplichters die Zarmark..
als ik het zelf Kon kopen op Tao bao ben ik 3 euro kwijt voor een spijkerbroek incl verzend.
en hun vragen er 7 euro voor :m
Gewoon een chinees inhuren die 't voor je vertaaldquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Athlon64x het volgende:
Hoe krijg ik tabo babo site in het Engels
Nieuwsgierig als ik ben even zitten inzoomen op de reet van die gastquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:13 schreef neo2000 het volgende:
heb nog steeds geen linkje gezien, dus ik ben wel benieuwd naar de broek met roze pijpen en ontbrekende kontzakken!
Tenminste, zoiets stel ik mij erbij voor:
[ afbeelding ]
Geloof me ze maken veel winst op die broeken maar die spijkerbroeken zijn echt niet zo goedkoop als jij denkt hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
wat denk je wat een gemiddelde g star broek kost om te makenMaar omdat men zo dom zijn om 150 euro er voor over te geven want kwaliteit komt over van een 3 euro broek
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nieuwsgierig als ik ben even zitten inzoomen op de reet van die gast![]()
Staat er nu tattoo string?
Weet je dat zeker, of gok je dat gewoon!?quote:
Kan wel hoor, maar het kan ook niet zo zijn. Dat stukje risico moet je maar nemen dan, ik koop al mijn fotografie benodigdheden bij MyMemory.co.uk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, of gok je dat gewoon!?
Als ik in Hong Kong gewoon bij officiele winkels die kaartjes haal, zijn ze ook een stuk goedkoper dan hier in NL, dus waarom zou deze website ze niet voor die prijs aan kunnen bieden!?
zeker aan te raden(mymemory); stuk goedkoper dan NL en snelle levertijd!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kan wel hoor, maar het kan ook niet zo zijn. Dat stukje risico moet je maar nemen dan, ik koop al mijn fotografie benodigdheden bij MyMemory.co.uk.
Yi-long, sinds jij chinese bent kun je me uitleggen waar dit overgaat. Over goedkope producten uit china, of namaakspullenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb ook 1-2 keer wat besteld bij MyMemory (games), en was zeer tevreden idd. Vooral met die 20% korting actie. Goede shop.
etc etc etc
quote:We are a little over stocked on SoundMagic products so i thought i would do a quick 24h sale on SoundMagic earphones. You can use the below coupon code to get 25% off any SoundMagic earphones in the store:
a4e2b9dc35
Coupon expires 2nd of August. Enter coupon code at the payment stage of checkout to receive the 25% discount. Coupon only valid on SoundMagic products.
Lol als de order zaterdag verscheept is door DX dan kan DX er helemaal niks meer aan doen hoe snel het gaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:53 schreef T_Fuff het volgende:
DX is langzaam, zaterdag order al verscheept en nog niks binnen
Ik ben ongeduldig, dat zeker, maar ik ga overmorgen op vakantie dus ik wil het hebben!
Niet dat ik er wat aan heb![]()
Ik ben gewoon een nederlandse kaaskop hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
Yi-long, sinds jij chinese bent kun je me uitleggen waar dit overgaat. Over goedkope producten uit china, of namaakspullen
please tell me
Ben je nou echt zo dom? Je weet toch dat de prijs op Taobao gewoon de prijs is van het product + (in kleiner lettertype) binnenlandse verzending er nog bij. Vervolgens moet het nog naar Nederland verzonden worden en moet Jack er ook nog iets aan verdienen. Dan is 7 euro een zeer redelijke prijs.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:35 schreef ASUS-Lover het volgende:
als ik het zelf Kon kopen op Tao bao ben ik 3 euro kwijt voor een spijkerbroek incl verzend.
lol dat is wel heel erg simpel gedacht. Misschien moet je even rekening houden met alle bijkomende kosten welke zo een imitatie op taobao niet heeft....?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
wat denk je wat een gemiddelde g star broek kost om te makenMaar omdat men zo dom zijn om 150 euro er voor over te geven want kwaliteit komt over van een 3 euro broek
MP4nation spamt mij...quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:54 schreef thecuriousone het volgende:
Als iemand er aan dacht SoundMagic oortjes te kopen... Ik heb dit van MP4Nation ontvangen:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:35 schreef ASUS-Lover het volgende:
4 euro!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Zoek jij in Nederland maar eens naar een fatsoenlijke spijkerbroek voor 7 euro..
Man, waar hebben we het over.
Met een goed programma kan het volgens mij beide. En anders denk ik ontvangen (pin me er niet op vast)quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:06 schreef Stickvis het volgende:
even een vraagje:
http://www.focalprice.com(...)_Antenna_Silver.html
deze is toch om te ontvangen of heb ik dat nu verkeerd?
Hieruit zou ik gaan denken dat hij voor het ontvangen isquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:10 schreef Stickvis het volgende:
Ik kan hier namelijk wel internet van iemand ontvangen maar daarvoor moet ik op de gang gaan zitten..
wil namelijk internet in mijn kamer.
Ja die is om te ontvangen en te verzenden. Even checken of er een goede realtek chipset in zit want dan zijn ze goed. Ik heb zelf ook zo een met een schoteltje erbij :p handig voor op vakantiequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:06 schreef Stickvis het volgende:
even een vraagje:
http://www.focalprice.com(...)_Antenna_Silver.html
deze is toch om te ontvangen of heb ik dat nu verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |