uuh yea babyquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef aychelle het volgende:
Is via China spulen bestellen goedkoper?
Stuur er anders gewoon nog 1 grote kans dat hij je mail een keer over het hoofd heeft gezien.quote:
Bonny is niet echt voor directe taobao orders dus die antwoord sowiso langzamer/niet dann Kyle, de service01 medewerkerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:33 schreef Sdm007 het volgende:
Hier de emails voor order bij Jack:
bonny@zarmark.com
service01@zarmark.com
Ja maar 'direct' betalen kan volgens mij alleen als je genoeg saldo op je PP hebt (of een CC gekoppeld als back-up funding source). Moet je hier even kijken en dan voornamelijk "Bezig met verwerking". Als je dus geen saldo op PP hebt en je stuurt een betaling dan geeft PP de betaling pas vrij aan de ontvanger als het van je rekening is afgeschreven. Dat is dus geen directe betaling en dat accepteert DX niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Maar ik las dat deal extreme geen problemen had met 'directe' betaling, en dat veel mensen hier op fok ook gewoon direct betalen op deal extreme?
Ik heb mijn bankrekening gekoppeld en ik heb nooit wat op mijn PP. Je moest eens weten wat ik allemaal gekocht heb bij DX. Je moet alleen altijd saldo hebben want heb je het een keer niet gehad dan gaat PP moeilijk doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:07 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ja maar 'direct' betalen kan volgens mij alleen als je genoeg saldo op je PP hebt (of een CC gekoppeld als back-up funding source). Moet je hier even kijken en dan voornamelijk "Bezig met verwerking". Als je dus geen saldo op PP hebt en je stuurt een betaling dan geeft PP de betaling pas vrij aan de ontvanger als het van je rekening is afgeschreven. Dat is dus geen directe betaling en dat accepteert DX niet.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ik had ook eens wat via ebay besteld en kwam erachter door te mailen met de verkoper dat het pakketje was aangeboden op die en die dag maar heb geen briefje in de bus gehad dat ze waren geweest. Dus of hij stond bij het verkeerde adres aan te bellen of de postmeneer had geen zin in een briefje te schrijven en heeft weer teruggebracht naar het postkantoor.
Vreemd, bij mij wil t niet werken. ik zal PP eens een mailtje sturenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:06 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik heb mijn bankrekening gekoppeld en ik heb nooit wat op mijn PP. Je moest eens weten wat ik allemaal gekocht heb bij DX. Je moet alleen altijd saldo hebben want heb je het een keer niet gehad dan gaat PP moeilijk doen.
Ebay?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:21 schreef Sdm007 het volgende:
Misschien een k*t vraag, maar zijn er webshops die faceplates verkopen voor een blackberry 8520 ?
Voor dat soort dingen vind ik Ebay ideaal gewoon beter opletten op zijn feedback misschienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:50 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Nah, uit ervaring ga ik nooit meer iets bestellen van Ebay
http://cgi.ebay.nl/New-fa(...)e69f224#ht_500wt_928quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:50 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Nah, uit ervaring ga ik nooit meer iets bestellen van Ebay
Oh dat wist ik niet, ik heb zelf mijn bankrekening + CC gekoppeld dus ik dacht dat een betaling daarom altijd direct wordt uitgevoerd. Wist niet dat het ook zo werkt met alleen een gekoppelde bankrekening. Ik kan me voorstellen dat PP moeilijk gaat doen bij onvoldoende saldo op je bankrekening aangezien zij het geld al wel hebben betaald aan de ontvangerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:06 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik heb mijn bankrekening gekoppeld en ik heb nooit wat op mijn PP. Je moest eens weten wat ik allemaal gekocht heb bij DX. Je moet alleen altijd saldo hebben want heb je het een keer niet gehad dan gaat PP moeilijk doen.
Thx voor de link. Ik ga wel een poging wagen want het is een klein bedragje maar...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/New-fa(...)e69f224#ht_500wt_928
De user heeft 99,6% positieve feedback....
Dan heb je bij de ene waardoor je niet meer durft te bestellen op ebay niet opgelet...
En anders kan je altijd nog beroep doen op paypal om zo je geld terug te krijgen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:48 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Thx voor de link. Ik ga wel een poging wagen want het is een klein bedragje maar...
Spijkerbroek voor 3 euro incl.?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:35 schreef ASUS-Lover het volgende:
bah oplichters die Zarmark..
als ik het zelf Kon kopen op Tao bao ben ik 3 euro kwijt voor een spijkerbroek incl verzend.
en hun vragen er 7 euro voor :m
wat denk je wat een gemiddelde g star broek kost om te makenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:38 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Spijkerbroek voor 3 euro incl.?Dat moet dan wel een cheapass prutsbroek zijn!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:35 schreef ASUS-Lover het volgende:
bah oplichters die Zarmark..
als ik het zelf Kon kopen op Tao bao ben ik 3 euro kwijt voor een spijkerbroek incl verzend.
en hun vragen er 7 euro voor :m
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:58 schreef Yi-Long het volgende:
Bij TaoBao wel aardige prijsjes voor een echte echt lijkende Memory Stick Pro Duo's, van Sandisk en Sony... (voor de PSP). In NL vaak aardig prijzig.
Dat ben ik met je eens, maar allicht is de ene iso connector de andere niet. Ik bedoel, VAG groep heeft weer een eigen interpretatie van de bekabeling bij ISO connectoren.. (2 kabeltjes omdraaien anders onthoud je radio de zenders niet) Nu is dat informatie die overal wel terug te vinden is, hoe e.e.a. bij Chinese radio's mogelijk zit is allicht wat minder gemakkelijk terug te vinden. Tenzij je Chinees kunt lezen, wat ik betwijfel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef SietzeJBL het volgende:
[..]
Zou toch best raar zijn dat wereldwijd auto's worden afgeleverd met ISO connectoren, behalve in China!
Die zijn zelfs op DX nog redelijk geprijsd. Zeker in vergelijking met Nederland. Houdt er echter wel rekening mee dat ze qua schrijven echt een heeeel stuk trager zijn (minder leuk als je er spelletjes data op wilt zetten voor je psp, maar goed, hoe vaak doe je dat met een 4 of 8 gb MS) maar lezen wel mee lijkt te vallen. Oh, en let wel op dat die dingen wel MagicGate supported zijn. Mocht je er eentje willen halen om er een magic MS van te maken dan kan je beter voor een tientje hier in NL een echte, goede 1gb MS kopen met gegarandeerde MG support. Tot zover mijn ervaringen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |