quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:33 schreef HQ-Design het volgende:
http://www.buyincoins.com/ ligt wel al 2 dagen eruit, weet iemand wat daarmee aan de hand is??
Mocht je je epad binnen krijgen, kan je dan een beetje vertellen of die goed is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
ikweethetookniet
Wel toevallig nadat ik mijn epad daar had besteld en betaald
![]()
![]()
Het zal toch niet
Als je met creditcard hebt betaald kun je je geld terug laten vorderen binnen 6-8 weken geloof ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
ikweethetookniet
![]()
![]()
Het zal toch niet
Buyincoins doet het gewoon weer hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
ikweethetookniet
![]()
![]()
Het zal toch niet
Ik zit me al tijden af te vragen hoe dat zit met TNT.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Buyincoins doet het gewoon weer hoor![]()
Ik heb nog 23 dollar tegoed daaro, dus die ga ik snel even besteden voordat ze helemaal uit de lucht gaan nu ze failliet zijn
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ga deze gsm halen als Hitler fan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Boeddhist bedoel je.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:05 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk je dat de TNT gratis naar ons toe rijdt dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zit me al tijden af te vragen hoe dat zit met TNT.
Ze gaan bergen mensen ontslaan omdat de postmarkt is ingeklapt "door het internet".
Het internet krijgt de schuld van alles tegenwoordig maar volgens mij hebben ze ook een hoop werk gekregen door het internet. Ik ruik gewoon ordinaire zakkenvullerij met een slap smoesje om de gehele postmarkt op minimumloon te draaien via externe bedrijven met parttime werknemers en ondertussen postzegels duurder maken.
Ik vraag me dus af hoe lang (is een Chinees) dit geintje van schijtgoedkope pakjes nog gaat duren. Ze komen bij mij gratis gewonnen haarclips t.w.v. $2 met een busje afleverenHeel apart dat ondanks TNT zijn "problemen" niemand wijst naar gele enveloppen
![]()
Inderdaad, dit gehele Chinese webshop gebeuren is een vreselijke obsessie geworden![]()
Iets klopt er gewoon niet aan dit hele verhaal met TNT.
Er zijn toch wel betere te krijgen.beetje ziekelijk dit dingquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:05 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Wees blij, er zijn altijd mensen die wel happen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef -wtf- het volgende:
[..]
Er zijn toch wel betere te krijgen.beetje ziekelijk dit ding
Een hakenkruis is een eeuwenoud symbool, een zonnewiel symbool. Als je goed kijkt draait deze links, een boeddhistisch symbool. Die van Hitler draait rechtsquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef -wtf- het volgende:
[..]
Er zijn toch wel betere te krijgen.beetje ziekelijk dit ding
Hoe kan dezelfde persoon een pakje van $2 afleveren terwijl een Nederlands pakje 7 euro kost?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:26 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Denk je dat de TNT gratis naar ons toe rijdt dan?
Door de subsidie van de Chinese overheid. Tenminste zo werd het hier altijd verteld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een hakenkruis is een eeuwenoud symbool, een zonnewiel symbool. Als je goed kijkt draait deze links, een boeddhistisch symbool. Die van Hitler draait rechts![]()
Bedankt voor het happen![]()
[..]
Hoe kan dezelfde persoon een pakje van $2 afleveren terwijl een Nederlands pakje 7 euro kost?
Dat feest is een keer afgelopen of ze liegen over de noodzaak om alle postbodes te ontslaan.
Zoveel is die subsidie ook weer niet hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:45 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Door de subsidie van de Chinese overheid. Tenminste zo werd het hier altijd verteld.
Daarom moeten we nu nog volop blijven bestellenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zoveel is die subsidie ook weer niet hoor![]()
Maar dat is mijn voorspelling, een keer gaat de de prijs omhoog voor Chinapost en kunnen al die toko's sluiten![]()
Tegen die tijd hebben we laden vol met chinese gadgets en bestellen we niet zo veel meer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zoveel is die subsidie ook weer niet hoor![]()
Maar dat is mijn voorspelling, een keer gaat de de prijs omhoog voor Chinapost en kunnen al die toko's sluiten![]()
focalprice is gewoon betrouwbaar :-)quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:22 schreef -wtf- het volgende:
[..]
Tegen die tijd hebben we laden vol met chinese gadgets en bestellen we niet zo veel meer.
Ik zag dat focalprice nu ook scheermesjes verkocht iemand al eens een besteling bij hun gedaan?
http://www.focalprice.com(...)lade_Set_Silver.html
Best prijzig denk ik
Dat is niet de reden. De reden is dat voorheen TNT/TPG/PTT Post (zo heette het vroegah) van de overheid was. Met riante voorwaarden voor de medewerkers, zoals het een bedrijf van de staat betaamt..quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zit me al tijden af te vragen hoe dat zit met TNT.
Ze gaan bergen mensen ontslaan omdat de postmarkt is ingeklapt "door het internet".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |