Echt super, wederom bedankt!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:18 schreef Joene94 het volgende:
[..]
En als je lid bent van Facebook is dit ook nog wel een goede tip:
Artscow op Facebook
De Facebook-pagina van ArtsCow: hierop kun je coupons vinden voor mooie kortingen op producten en er zijn zelfs coupons voor gratis bedrukkingen.
Zo heb ik intussen al etui's, onderzetters en mousepads met eigen bedrukking liggen, een deel gratis en een deel erg goedkoop.
10-100 dagenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:10 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk ben ik op zoek naar een iPod dock. De goedkoopste versie schijnt niet te werken met een iPod touch en dure vind ik te duur, aangezien je ze op MP goedkoper kunt krijgen. Alleen weet ik van die dan niet of de iTouch er op past.. Ik krijg antwoord van: Ik heb ze al aan meer mensen met een touch verkocht en niks over gehoord..
zucht.. Op DX staat shipping 4-7 days. Hoe lang duurt het dan ongeveer voor je hem daadwerkelijk in huis hebt?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef mug89 het volgende:
Voor 18.00 besteld, de volgende dag al in huis hoor!
Hij zal wel emo zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:00 schreef GuitarJJ het volgende:
Deze vandaag ontvangen voor een vriend! (10 pakjes van 4 stuks)
[ [url=http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_9299_5_small.jpg]afbeelding ]
[/url]
Had ze al 2 keer eerder besteld voor hem (de afgelopen 2 jaar) en ze zijn nog steeds goed. De pakjes + mesjes lijken authentiek. Mesjes zijn verder niet scheef ofzo. Krijg altijd positieve reacties van hem over de mesjes.
Dit zijn blijkbaar zo'n beetje de enige goede/kwalitatieve/betrouwbare scheermesjes van de chinese webshops
Mwah, sommige mensen moeten zich daadwerkelijk scheren met scheermesjes, dat jij dat niet hoeft betekent niet dat scheermesjes voor emo's zijn.quote:
Volgens mij snap jij 'm niet helemaalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:09 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwah, sommige mensen moeten zich daadwerkelijk scheren met scheermesjes, dat jij dat niet hoeft betekent niet dat scheermesjes voor emo's zijn.
Goh, meen je dat?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:03 schreef xaban06 het volgende:
Wat een geblaat, al topics lang, over hoe zij winst maken op kleine bedragen etc. Hoe het kan zijn dat we geen verzendkosten hoeven te betalen.
Nou 1 ding, zoek eens op waar zij gevestigd zijn, allemaal zelfde stad/omgeving. Het is namelijk gesubsidieerd, zij betalen ook geen verzendkosten. Hiermee wilt de overheid de export stimuleren.
Laat de vuilnisdienst maar eens 1 week staken in Nederland, eens kijken hoe men reageert. Niks mis met de vuilnismannen van Nederland, waar zouden we zijn zonderquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef ChevyVanDude het volgende:
Ik zit een beetje met 2 ´dilemma´s´ (k*ttoetsenbord)
1 Horloge
Zoek een goed werkhorloge (zeg vuilnisophaaldienst en nee het is een bijbaan).
Moet jij niet door iemand anaal uitgewoond worden?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:13 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
Dat is echt ziekelijk snelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:24 schreef mickeyD het volgende:
nieuw DX record: The item (RB19140XXXXHK) left Hong Kong for its destination on 2-Aug-2010
en vandaag de postbode aan de deur! :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |