Geweldig! Dank je wel!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://s.taobao.com/searc(...)ype=&filterFineness=
Zoekuh, en dan even mailtje naar Jack voor price request![]()
Want volgens mij hebben andere webshops echt geen Dr Martens.
Heeft iemand misschien een andere chinese site om zonnebrillen voor een schappelijke prijs aan te kopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:42 schreef faf het volgende:
Kan iemand mij vertellen of deze aanbieder van zeeeer mooie zonnebrillen betrouwbaar (lijkt) is.
Heb er namelijk op ge googeld en kan niks vinden, wel geeft hij eerlijk toe op zijn site dat de zonnebrillen nep zijn.
http://www.sunglasses-mall.com/
Taobao? Lees anders de OP even door voordat je alles vraagt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:48 schreef faf het volgende:
[..]
Heeft iemand misschien een andere chinese site om zonnebrillen voor een schappelijke prijs aan te kopen.
heb zelf nog wel deze gevonden maar vind het een beetje rare site: http://www.sunglasseschina.com/
TAOBAOquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:06 schreef -wtf- het volgende:
[quote]Op donderdag 5 augustus 2010 12:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://www.sunglasseschina.com/
daar zie je geeneens de prijs dus dat schiet ook niet op.
Ik heb nog niet eerder via TAOBAO/ Jack besteld, ik heb nu de bril gevonden die ik wil hebben moet ik contact opnemen via deze dealperfectcs01@live.cn of is het e-mail adres veranderd omdat de site dealperfect uit de lucht is. En kan iemand mij vertellen of de kans groot is dat ze door de douane komen.quote:
Lees de OP, voor jou is die gemaakt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:28 schreef faf het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eerder via TAOBAO/ Jack besteld, ik heb nu de bril gevonden die ik wil hebben moet ik contact opnemen via deze dealperfectcs01@live.cn of is het e-mail adres veranderd omdat de site dealperfect uit de lucht is. En kan iemand mij vertellen of de kans groot is dat ze door de douane komen.
(sorry voor de achterhaalde vraag)
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:28 schreef faf het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eerder via TAOBAO/ Jack besteld, ik heb nu de bril gevonden die ik wil hebben moet ik contact opnemen via deze dealperfectcs01@live.cn of is het e-mail adres veranderd omdat de site dealperfect uit de lucht is. En kan iemand mij vertellen of de kans groot is dat ze door de douane komen.
(sorry voor de achterhaalde vraag)
Nee bij mij zijn alle spoilers kapot, zal wel aan m'n pc liggenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:21 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je bedoelt een nieuwe OP? Tokk01 ofzo
Bij mij ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:28 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee bij mij zijn alle spoilers kapot, zal wel aan m'n pc liggen
Ja, maar als ik in de wiki kijk naar de source is hij gewoon prima, niets geen foutjes ofzo..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:21 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je bedoelt een nieuwe OP? Tokk01 ofzo
Tradetang heeft ze ook. Ik ben alleen niet zo bekend met die site. Er zijn wel fokkers (volgens mij revpolen) die daar wel eens (uggs) hebben besteld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://s.taobao.com/searc(...)ype=&filterFineness=
Zoekuh, en dan even mailtje naar Jack voor price request![]()
Want volgens mij hebben andere webshops echt geen Dr Martens.
TradeTang is prima site, al vaker wat besteldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:03 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Tradetang heeft ze ook. Ik ben alleen niet zo bekend met die site. Er zijn wel fokkers (volgens mij revpolen) die daar wel eens (uggs) hebben besteld.
En hij is verzonden, hopelijk is het wat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Geen muziek kan ik nog wel mee leven, maar dx verkoopt hem niet meer, ik heb nu deze http://www.pandawill.com/(...)te-color_p33683.html besteld, alleen had liever een zwarte gehad.
Verzend pandawill snel?
Hmm ik ben benieuwd...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:23 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
En hij is verzonden, hopelijk is het wat.
Er zijn dus foutjes?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:18 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik in de wiki kijk naar de source is hij gewoon prima, niets geen foutjes ofzo..
Heb 'm een keer bijgewerkt omdat dr foutejs in zaten en de nieuwe host voor foto's.. ik denk dat 't Foksysteem daaar niet tegen kon. Kreeg al melding dat 't systeem 't misschien niet aan zou kunnen![]()
Mja nog 40 posts ofzo en dan is hij weer normaal
Een user bashed zonder reden een andere user. Ik reageer daar op, omdat ik dat nergens over vind gaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. En maakt het dan uit hoelang je hier al meeloopt? Onzit posten is onzin posten.
Hij bashed mij, ik bash terug. Sorry dat ik er kennelijk beter in ben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
iedereen is gelijk, alsof je onzin mag posten omdat je al n hele tijd meeloopt, vervolgens zegt een nieuwe er wat van en die wordt vervolgens gek gemaakt omdat hij nieuw is
Dus nietquote:
Duur geintje maar:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Skiet het volgende:
Heeft iemand weleens een apparaat gevonden waarmee ik mijn PS3 beelden kan opnemen? Iets wat je gewoon tussen de TV en de PS3 kan plaatsen wat vervolgens in (HD) goed beeld kan opnemen?
Nee hoor, ik heb al een aantal jaar ervaring met die eikels van DX, alleen nu maken ze het me gewoon te bont. Vooral door zo ontzettend traag te reageren. De tyfus kunnen ze krijgen, dat denken ze vast ook over mij.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Jij bent nieuw met het hele "chinese webshops"-gebeuren?
quote:Voor je het weet staat heel deze reeks vol met kk dit en kk dat, zou een beetje jammer zijn.
quote:De tyfus kunnen ze krijgen, dat denken ze vast ook over mij.
een paypal geschil bij chinezen is als een peper in je reetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef R2cksson het volgende:
Na een paar weken wachten op refunds voor artikelen die eerst 'in stock' zijn en later na het bestellen 'temporarily unavailable' heb ik een paar geschillen ingediend bij paypal. Ik ben dat dealextreme kots en kots beu. Wat een frustrerend bedrijfje is dat zeg!
En wat heerlijk is het om bij paypal een geschil te kunnen openen!
Ok, ik heb net een broodje kaas op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:57 schreef mtchel112 het volgende:
courier van dhl is onderweg naar mn huis!! bestelling van xcfashion
Met of zonder pitjes? Ik ga nu ontbijtenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:58 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ok, ik heb net een broodje kaas op.
Hoi Henk, de postbode belde net aan, helaas was het een pakketje voor mijn vriendin.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:32 schreef Semmm het volgende:
[..]
Met of zonder pitjes? Ik ga nu ontbijten
groetjens, henk
Peper in MIJN reet of in die van de Chinees? Van 1 product heb ik mn geld inmiddels terug. Nu de andere twee nog. Ze hebben nog nooit zo snel gereageerd in elk geval!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
een paypal geschil bij chinezen is als een peper in je reet
Dealextreme is echt niet meer wat het geweest isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Peper in MIJN reet of in die van de Chinees? Van 1 product heb ik mn geld inmiddels terug. Nu de andere twee nog. Ze hebben nog nooit zo snel gereageerd in elk geval!
das n spreekwoord ofzo betekent dat iets dat je dan gelijk weer aan de slag gaat iets in die richting :pquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Peper in MIJN reet of in die van de Chinees? Van 1 product heb ik mn geld inmiddels terug. Nu de andere twee nog. Ze hebben nog nooit zo snel gereageerd in elk geval!
Dat is waar, iemand enig idee hoeveel ze precies verdienen per uur?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:05 schreef mickeyD het volgende:
zeg prutser, die lui daar werken harder en voor minder dan jij ooit zult doen, beetje respect mag ook wel hoor
iets van 1 á 2 dollar per dag volgens mij...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:14 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat is waar, iemand enig idee hoeveel ze precies verdienen per uur?![]()
Zonder overuren etc, waar ze btw vast neit voor betaald krijgen
Wat voor melding krijg je?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:16 schreef Snackie017 het volgende:
Moet je bij Dealextreme perse een creditcard aan je paypal acount gekoppeld hebben of doe ik gewoon wat fout
naja ik heb het al via toaboaboa ofzo besteld daar werkte het wel dus opgelost,quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:18 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wat voor melding krijg je?
Je hoeft in princiepe geen directe betaling te kunnen doen.. maar soms doet paypal moeilijk. moet je maar even zoeken in dit topic
Okee, mooi dat je het zelf opgelost hebtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:32 schreef Snackie017 het volgende:
[..]
naja ik heb het al via toaboaboa ofzo besteld daar werkte het wel dus opgelost,
Jack the rukker 4 lifequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:43 schreef ErkendFokker het volgende:
kut deal extreme, ik heb 26 juni wat besteld, zeg ik er wat over bij invoice, dat ik een nieuwe wil omdat het er nog niet is. Zeggen ze ja sorry for the delay it has been shipped on 26 june. Ja dat wist ik al. Anders vroeg ik er toch niet naar. Jack is veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |