Dank je voor deze nuttige bijdrage aan dit topic.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil eigenlijk wel zo'n dock bestellen maar heb geen zin er (max) 3 maanden op te wachten
Royal Sadnessquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dank je voor deze nuttige bijdrage aan dit topic.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:50 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Moet jij niet door iemand anaal uitgewoond worden?![]()
Royal sadness zeggen over het algemeen 5 jarige kleuters.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Royal SadnessKijk es wat je hier zelf voor onzin post:
[..]
neo2000 bashen? Wegwezen jij hier jochie!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
woooooooow gek dingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:24 schreef monkeybrain het volgende:
Nu is het afgelopen dames, de volgende krijgt deze anaal ingebracht door Klonk... zonder vaseline![]()
[ afbeelding ]
Waar kunnen we die zonne-brillen goedkoper kopenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:50 schreef mickeyD het volgende:
kan best betrouwbaar zijn, maar voor zover ik ff zie, vraagt ie meer dan het dubbele dan je in china betaald!
nep is het allemaal zeker, maar hij verdient 100% op elk item aan jou als je daar besteld.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar bij popbuying zijn ze ook rond de 20 dollar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:05 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Waar kunnen we die zonne-brillen goedkoper kopen?
Hij heeft wel een punt. En maakt het dan uit hoelang je hier al meeloopt? Onzit posten is onzin posten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
iedereen is gelijk, alsof je onzin mag posten omdat je al n hele tijd meeloopt, vervolgens zegt een nieuwe er wat van en die wordt vervolgens gek gemaakt omdat hij nieuw isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. En maakt het dan uit hoelang je hier al meeloopt? Onzit posten is onzin posten.
ik zie nergens de verzendkosten mischien dat iemand dit weetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:42 schreef faf het volgende:
Kan iemand mij vertellen of deze aanbieder van zeeeer mooie zonnebrillen betrouwbaar (lijkt) is.
Heb er namelijk op ge googeld en kan niks vinden, wel geeft hij eerlijk toe op zijn site dat de zonnebrillen nep zijn.
http://www.sunglasses-mall.com/
25$quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:45 schreef -wtf- het volgende:
[..]
ik zie nergens de verzendkosten mischien dat iemand dit weet
quote:
http://s.taobao.com/searc(...)ype=&filterFineness=quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:21 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Heeft iemand toevallig een idee of er een Chinese webshop met Dr. Martens is?
Omdat ze het pas zo goedkoop kunnen produceren per duizendenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:58 schreef faf het volgende:
[..]
zoveel, heb je misschien een link waar deze informatie staat. 1 ding vind ik ook zo raar, moet je zien hoeveel hij er soms (zogenaamd) in stock heeft per model gaat om duizenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |