SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kom later bijlezen! ik heb vanalles gemist zie ik al!! nieuw katje! bruiloft mo! ben zo benieuwd!!Kwak
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:55 schreef kwakz0r het volgende:
111?
hoi. ik ben weer thuis. het was fan-tas-tisch. en mn baas is niet boos.Oeps,1-tje vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kom later bijlezen! ik heb vanalles gemist zie ik al!! nieuw katje! bruiloft mo! ben zo benieuwd!!![]()
En we willen straks wel details hebben over die mededeling in de spoiler he(ik zit hier nog wel eventjes, aan het geschroef hiernaast te horen).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
ja, dat ja! ik ben benieuwd naar het verhaal!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oeps,1-tje vergeten![]()
En we willen straks wel details hebben over die mededeling in de spoiler he(ik zit hier nog wel eventjes, aan het geschroef hiernaast te horen).
om luchtverkeersleider te wordenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwak! Omg!
Perruche, weebee! Wat had het vriendje voor test? London is puik<Sweeney Todd> "There is no place like London" </Sweeney Todd>
Is dat een musical/ opera? Als wij nog een keer gaan willen we ook naar de operaquote:Op maandag 26 juli 2010 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk, Perruche! Ik heb nog geen idee wat we gaan doen in Londen. M'n vriendin is niet zo kunstminnend dat we naar musea gaan, denk ik. We hebben wel kaartjes voor Henry VIII in The Globe!.
echt super, dat het gratis is.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
The Globe![]()
British Museum vind ik ook leuk voor een tijdje, lekker doorheen schuifelen en de interessante periodes bekijken, en tis gratiesj![]()
London Zoo vond ik ook leuk!
ik ben inderdaad heel snel verkleurd. De zonnebril staat op het gezicht, en m'n armen zijn echt heel bruin. Gister, ondanks dat het niet zulk mooi weer was, ben ik zelfs nog een beetje verbrand in m'n gezicht....quote:Op maandag 26 juli 2010 12:17 schreef Phaidra het volgende:
Voor de volledigheid: ik wil ook meer details Kwak!!![]()
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad en dat de baas niet boos is in ieder geval!
Perruche, welcome back! Ik wil ook wel weer 'ns naar Londen.
Nynke, je was al zo bruin. Op het water kleur je snel he!
Die kwamen de vorige keer pas na een week. En ik werk bij een onderwijsinstelling, dus ik ben benieuwd wanneer ze dan nu komen (meeste afdelingen zijn nu dicht).quote:Op maandag 26 juli 2010 12:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Krijg je geen loonstrookjes Syrena?
Want daar staat toch alles op.
Het valt wel mee hoor, deze had 1109 moeten zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef LadyBlack het volgende:Laatste topic in MyAT was 1107!
Hoi, ik ben Ladyblack en ik postte hier ook wel eens meealleen ik loop ook snel achter...
Oeh, wat heb en had ik nu en vroeger een schijthekel aan dit lied ...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Fout jeugdsentiment, ya tu sabesss!
Ja, eens!quote:
Dat zeg ik nietquote:
Je verbreekt de traditiequote:Op maandag 26 juli 2010 14:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben volgende week woensdag trouwens jarig. 22 jaar alweer
Nu gewoon ergens met je muis heen en dan "plak".quote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef j.t het volgende:
GVD!!!
Ik wilde een paar documenten van mn werk van mn USB stick overplaatsen. Dus ik rechtermuisknop knip ipv rechtmuisknop kopieer. En weg zijn ze. Alle documenten. En ze staan ook niet in mn prullenbak. Weet iemand hoe je dit moet recoveren?![]()
![]()
Echt zoveel werk!
Gewoon weer plakken?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef j.t het volgende:
GVD!!!
Ik wilde een paar documenten van mn werk van mn USB stick overplaatsen. Dus ik rechtermuisknop knip ipv rechtmuisknop kopieer. En weg zijn ze. Alle documenten. En ze staan ook niet in mn prullenbak. Weet iemand hoe je dit moet recoveren?![]()
![]()
Echt zoveel werk!
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen even dat jullie woensdag even extra alert moeten zijn op een stiekeme jarige
. Ikzelf ben het overigens niet.
En ze staan niet gewoon weer op de plek waar je ze weggeknipt hebt?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:55 schreef j.t het volgende:
Ja, maar die is grijs. Hij plakt niets. Het is gewoon weg :|
quote:Als u regelmatig gebruik maakt van de functies Knippen en Plakken, dan plaatst u geregeld items op het Klembord. Om vlot te kunnen zien wat er zoal op het Klembord is blijven staan, kunt u de Klembord viewer raadplegen. Om die altijd binnen handbereik te hebben, handelt u als volgt:
* Klik met de rechter muisknop op een lege plaats op het Bureaublad en kies Nieuw >> Snelkoppeling.
* Typ in het dialoogvenster Snelkoppeling maken onder Geef de locatie van het item op: de tekst c:\Windows\system32\clipbrd.exe en klik op Volgende.
* Geef de snelkoppeling een naam, bijvoorbeeld Klembord en klik op Voltooien.
* Dubbelklik op de zojuist gemaakte snelkoppeling en het dialoogvenster Plakboeken - [Het Klembord]Klembord. wordt geopend met daarin de huidige inhoud.
Ik heb Vista, die herkent die c: etc code niet. En in system 32 heb ik gekeken, zit helemaal geen clipboard of klembord in ... :Squote:Op maandag 26 juli 2010 14:57 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En ze staan niet gewoon weer op de plek waar je ze weggeknipt hebt?
Je zou dit ook nog kunne proberen:
[..]
Je kunt clipbrd.exe vanaf een XP-systeem kopiëren en in de system32-map van Vista zetten.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:26 schreef j.t het volgende:
Nou, het wil dus helemaal geen kant op.
Zit niets anders op dan alles opnieuw te gaan makenhere we go ....
Nee hoor. Ik kan het niet omdat ik ga hyperventileren wegens bovenstaande redenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Ben ik trouwens de enige die er moeite mee heeft op straat te rennen? Want dat is eigenlijk de grootste reden waarom ik het niet doe...ik heb dan het gevoel dat iedereen naar me kijkt ofzo, en het rent niet lekker. Bovendien ren ik raar
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
Zo dames, na een kortdurende radiostilte even een berichtje van mijn kant. Ik heb voor mezelf besloten dat het voorlopig wel even mooi is geweest met afvallen. Inmiddels ben ik er bijna drie jaar mee bezig geweest, en ik vind het wel best zo! Het heeft mijn leven bij tijden flink beheerst, en dat moet nu maar eens over zijn. Sinds begin 2010 ben ik keurig aan het stabiliseren geslagen en het lijkt erop alsof ik met twee of drie keer sporten per week en flink eten netjes op gewicht blijf (vooral dat flink eten vind ik wel belangrijk).
Eigenlijk wil ik er nog wel een paar kilo af, ooit (ik ben niet superslank ofzo) maar nu lukte dat gewoon niet en ach, het is nu ook wel goed, ik pas in ieder geval in normale maten
Heb me nog wat verder ingelezen in dat verhaal van kwak over stabiele gewichten enzo, en het lijkt heel aardig te kloppen bij mij. Ik ga dus maar niet alle zeilen bijzetten met een straf dieet en sportregime voor de laatste paar kilo.
Maar goed dus, vandaar mijn afwezigheid - ik ben de slankies niet zat, maar het praten-over-afvallen vind ik wel mooi geweest voorlopig.
Die heeft wellicht wat beters te doen nu dan op fok rond te hangenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar blijft Kwak met haar smeuige, vieze, vunzige verhalen??
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die heeft wellicht wat beters te doen nu dan op fok rond te hangen![]()
Ben benieuwd!!
Verhaalmateriaal uitbreiden iddquote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar blijft Kwak met haar smeuige, vieze, vunzige verhalen??
Had je mijn tip nog gelezen?quote:
Als er XP in de buurt is is het een kleine moeite om het even uit te proberen.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je kunt clipbrd.exe vanaf een XP-systeem kopiëren en in de system32-map van Vista zetten.
Dan kun je de inhoud van het klembord gewoon zien (als het goed is).
Wat naar zeg! Ik heb het ook, maar alleen bij het gewone opstaan 's morgens. Matras omdraaien ook al gedaan? Ik twijfel best wel, we hebben dit matras pas 1,5 jaar..quote:Op maandag 26 juli 2010 16:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanaaf gelijk maar naar de ikea, kijken voor een nieuw matras. Word nu zo' n beetje om de 2 uur wakker met rugpijn. Niet prettig.
Heb je zit- of staanplaatsen in the Globe? Ik heb er eens een avond gestaan en toen gezworen dat ik dat noooit meer zou doenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi CF! Leuk om weer van je te horen.
Ik heb een zwarte maxidress gekocht (15 euro, ha) voor in Londen. Geschikt om mee door de stad te flaneren, en netjes genoeg om mee bij een toneelstuk te zitten. Bolerootje erbij voor als het koud wordt, en ik ben er klaar voor.
Ik die van mij ook zoiets, maar gekocht met ander lichaamsgewicht. Merk echt dat als ik blijkbaar lang in 1 houding lig, ik onwijs last krijg. Langer dan 7 uur erop liggen lukt sowieso niet. Rust gewoon onvoldoende uit.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:28 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wat naar zeg! Ik heb het ook, maar alleen bij het gewone opstaan 's morgens. Matras omdraaien ook al gedaan? Ik twijfel best wel, we hebben dit matras pas 1,5 jaar..
Geen idee, m'n vriendin heeft de kaartjes geregeld.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Heb je zit- of staanplaatsen in the Globe? Ik heb er eens een avond gestaan en toen gezworen dat ik dat noooit meer zou doen
Nee, echt alleen voor het staan! Na een hele dag door Londen sjouwen had ik al zere voeten, en vooral mn rug ging enorm zeer doen door het staan, kon het toneelstuk nauwelijks volgen door de pijnquote:Op maandag 26 juli 2010 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen idee, m'n vriendin heeft de kaartjes geregeld.
Waarom zou je dat nooit meer doen? Gewoon omdat je lang moet staan, of nog andere redenen?
Ja sorry! Hebben geen XP in de buurt. Ben inmiddels klaar met het werk. Heb het 1,5 week geleden gemaakt, dus het zat nog aardig in mn hoofd! Heb het meteen naar mn duo-collega gemaild, dus nu staat mn back up in de mailquote:Op maandag 26 juli 2010 16:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Had je mijn tip nog gelezen?
[..]
Als er XP in de buurt is is het een kleine moeite om het even uit te proberen.
Nou volgens mij is dat wel aardig hetzelfdequote:Op maandag 26 juli 2010 17:19 schreef loveli het volgende:
Kun je met een tajine en een romertopf hetzelfde of werkt het net anders?
Ach, 3 uurtjes. Dat valt wel mee!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:13 schreef ColdFeet het volgende:
Da's nog een flinke reis vanaf GrunnAfijn, wij eten vanavond kikkererwten-kormaburgers
Is dat wat?
Grappig, de Deutsche Wiki vindt ze wel ähnlich en zet een verwijzing naar 'römertopf' bij de tajine.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:27 schreef Syrena het volgende:
Römertopf is meer stomen, een tajine om te stoven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/R%C3%B6mertopf en http://nl.wikipedia.org/wiki/Tajine
wij eten gebakken aardappelen, spinazie, en een biefstukje voor mij en een gebakken kaasplak voor de Duutser..quote:Op maandag 26 juli 2010 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eindhoven..
Iemand nog een maaltijdsuggestie? Ik ben inspiratieloos.
Mijn Meneer maakte ze, uit m'n hoofd is het zoiets: grote courgette in kleine blokjes, uitje fijnsnipperen, wat knoflook uitpersen, twee wortels raspen. Groentjes aanfruiten in wat boter tot ze ongeveer gaar zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
Mij lijkt het eigenlijk wel lekker! Ik heb ook een busje kormakruiden, dus misschien kan ik het ook wel eens maken
Hoe maak je ze CF?
Lief dat je het vraagt.quote:Op maandag 26 juli 2010 06:37 schreef _Calimero_ het volgende:
En helpt die realisatie ook, voel je je daar wat beter door? Bij mij helpt het altijd als ik een oorzaak van iets kan aanwijzen![]()
Hoe is het daar verder Mini, heb je het over 't algemeen gezien naar je zin? (ik ben je blogje kwijt!)
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zondag!.
En woensdag weer terug..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dierenziekenhuis aan de Vechtstraat, die is het dichtstbij ons huis. Maar deze dierenarts kenden we nog niet, maar zij kende Taco wel, dus misschien heeft zij hem wel geopereerd. Het is een prijzige dierenarts, maar wel een goeie, betrouwbare vind ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:07 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn dat je katje gezond is Vik! Naar welke dierenarts gaan jullie?
Ik ga meestal naar de Eikenlaan, en daar was een heel lieve Vlaamse mevrouw, maar die werkt er niet meer en nu was er een hork van een kerel vond ikdie me een heel naar gevoel gaf over hoe ik met mn kat omging bovendien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
sorry guys, nog niet bijgelezen want hij is er nog steeds
Het enige wat je zult lezen als je bij gaat lezen is geroep om meer info. Dus kom maar op!quote:Op maandag 26 juli 2010 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
Je hoeft ook niet bij te lezen, je moet details gevenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:15 schreef Viking84 het volgende:
Even spammen hoor:
*kwijl* wat een schatje zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik ben trouwens ook heel beniewd naar het kalfje van Sigme, want die ene foto was het niet he?I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:29 schreef Phaidra het volgende:
O hai CF! Leuk om je weer eens te zien hier, fijne update!
Puff, dat is niet leuk om te horen... En lijkt me ook best lastig in te passen in het drukke schema van een geneeskundestudent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh crapquote:Op maandag 26 juli 2010 19:46 schreef _Calimero_ het volgende:
Vanavond een nieuwe serie op tv! "In therapie" ik ben benieuwd!
Neuh...quote:Op maandag 26 juli 2010 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Wat heb je gelezen uniek???Heb je in OUD lopen lurken?
oh wat lastig, dat je niets kunt doen om hem te helpen/af te leiden,...sterkte!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef AKnynke het volgende:
bah, m'n vriendje zit zo in de knoop op dit moment, en ik kan helemaal niets voor hem betekenen. Zo ontzettend lastig. Ik heb hem maar de deur uitgestuurd om een rondje te fietsen, terwijl ik eten maak, maar ik vind het zo'n moeilijke situatie!
Nee, er was geen zak aan. Alle slankies waren dik en lelijk, en de jurk van Mo zat voor geen meter.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:54 schreef Merel het volgende:
Hebben we het over seks?
Ik ben weer terug van weekendje weg trouwens. En ik zag mooie foto's van Mo en Wolve! Was het leuk?
He bahquote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef AKnynke het volgende:
bah, m'n vriendje zit zo in de knoop op dit moment, en ik kan helemaal niets voor hem betekenen. Zo ontzettend lastig. Ik heb hem maar de deur uitgestuurd om een rondje te fietsen, terwijl ik eten maak, maar ik vind het zo'n moeilijke situatie!
met zichzelf en het werk enzo....Ik vrees dat het een lange en moeilijke promotie wordt...quote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
He bahzit ie in de knoop met zichzelf of is er iets met zn werk ofzo? Sterkte!
Calije hebt het best een beetje te pakken he
leuk!
Zit ie op de helft toevallig?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
met zichzelf en het werk enzo....Ik vrees dat het een lange en moeilijke promotie wordt...
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef Blurred86 het volgende:
Over sex gesproken, sinds ik mijn ex gezien heb zaterdag mijn vriend al twee maanden niet gezien heb kan ik aan niks anders meer denken![]()
![]()
Maar ben wel benieuwd naar waar uniek het nou over heeft(en nee geen zin om OUD door te gaan spitten
)
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, er was geen zak aan. Alle slankies waren dik en lelijk, en de jurk van Mo zat voor geen meter.
we hebben al 3 dates (de eerste ontmoeting tel ik niet mee..) gehad en het is nog steeds leukquote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
He bahzit ie in de knoop met zichzelf of is er iets met zn werk ofzo? Sterkte!
Calije hebt het best een beetje te pakken he
leuk!
*proest*quote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, er was geen zak aan. Alle slankies waren dik en lelijk, en de jurk van Mo zat voor geen meter.
En sex is bah!
Wij gokken allemaal sex maar zeker weten doen we het ook nietquote:Op maandag 26 juli 2010 21:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb gemist wat Kwak allemaal aan het doen is geloof ik
Mwah. Ik ben niet blij met m'n baan, m'n huis, m'n liefdesleven en m'n gewicht. Maar dat komt vast ooit allemaal wel weer goed.quote:
Komt vast en zeker goedquote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef Merel het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben niet blij met m'n baan, m'n huis, m'n liefdesleven en m'n gewicht. Maar dat komt vast ooit allemaal wel weer goed.
Ik ben niet echt bijgelezen trouwens, wat heb ik gemist?
Awww,quote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef Merel het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben niet blij met m'n baan, m'n huis, m'n liefdesleven en m'n gewicht. Maar dat komt vast ooit allemaal wel weer goed.
Ik ben niet echt bijgelezen trouwens, wat heb ik gemist?
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wij gokken allemaal sex maar zeker weten doen we het ook nietMaar we hopen het wel
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Noukjee, ik help je er wel doorheen ok??
Moet ook wo-do-za-zo-ma-di...van6.00 tot 15.00 dus dat valt mee
Ik werk bij de la place. Op afdeling zoet. Het is normaal gesproken wel leuk, maar vandaag was het zo ongelooflijk druk! we hebben 2500 meer omzet gedraaid dan normaal, en op zo'n dag hoor je met 3 mensen meer te staan, en wij waren maar met z'n 5e. Moest echt de hele dag 10 dingen tegelijk doen, om half 3 waren AL m'n taarten op, en moest 3 verschillende taarten allemaal tegelijk maken, en dan gaan mensen ook nog zeuren dat ze een sapje/saucijzenbroodje willen. Zucht, had het gewoon echt gehad, NU AL, na me 1e dag na de vakantie. En kwam al doorweekt aan op m'n werk, dus was geen leuke dagje om te beginnen zo.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Get Noukje, dat is niet leuk. Waar werk je? En kan je niet iets afspreken of bedenken waardoor je werk leuker wordt?
Heel herkenbaar, ik heb een paar jaar bij een Multivlaai gewerkt en die zomerdagen kunnen enorm druk en vermoeiend zijn. De tijd vloog wel altijd op die stervensdrukke dagen. Sta je wel met gezellige collega's? Dat scheelt vaak de helft aan stress en ergernis. En misschien is het gewoon even wennen aan de drukte.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:43 schreef Noukjee het volgende:
Ik werk bij de la place. Op afdeling zoet. Het is normaal gesproken wel leuk, maar vandaag was het zo ongelooflijk druk! we hebben 2500 meer omzet gedraaid dan normaal, en op zo'n dag hoor je met 3 mensen meer te staan, en wij waren maar met z'n 5e. Moest echt de hele dag 10 dingen tegelijk doen, om half 3 waren AL m'n taarten op, en moest 3 verschillende taarten allemaal tegelijk maken, en dan gaan mensen ook nog zeuren dat ze een sapje/saucijzenbroodje willen. Zucht, had het gewoon echt gehad, NU AL, na me 1e dag na de vakantie. En kwam al doorweekt aan op m'n werk, dus was geen leuke dagje om te beginnen zo.
Nouja we hebben dus 3 afdelingen. Service (kassa en spoelkeuken), hartig (broodjes enzo) en zoet (waar ik dus sta), En stond vandaag dus in m'n eentje. Dus helemaal niet gezellig en je moet alles alleen doen, waardoor het eigenlijk alleen maar stress is. En me benen zijn echt heel erg vermoeid. M'n moeder heeft ze al ingesmeerd met verkoelende gel voor vermoeide benen/voeten.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:46 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, ik heb een paar jaar bij een Multivlaai gewerkt en die zomerdagen kunnen enorm druk en vermoeiend zijn. De tijd vloog wel altijd op die stervensdrukke dagen. Sta je wel met gezellige collega's? Dat scheelt vaak de helft aan stress en ergernis. En misschien is het gewoon even wennen aan de drukte.
Ja heb ook even een warme douche genomen! Was toch al helemaal doorweekt door de regen, haha, dus meteen maar onder de douche gesprongen en m'n benen en voeten ingesmeerd met verkoelende gel van biotherm!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Benen lekker de lucht in, kussentje eronder. Oh, echt, het is zo herkenbaar. Ik had toen bij Multivlaai dat ik op zaterdagavond lekker uit wilde maar het gewoon niet ging door de pijn in m'n benen, door het werken van 7:00 tot 18:00. Lekker de warme douche erop hielp bij mij ook wel, of even met je voeten in een teiltje met warm water en Biotex.
+1! vorige week, beide werkdagen de hele dag in het park geweestquote:Op maandag 26 juli 2010 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Herkenbaar Noukje..
Werk zelf ook in de levensmiddelen, ik hou ervan hoor! Moet niet aan een kantoorbaan denken!
Nou is mijn werk vrij zelfstandig en kan ik mijn dag indelenzoals ik het wil.
Ben ook wel vrij veel buiten, ook lekker met dit weer!
Check! Ik kan ook steken. En omdat ik er zo lief uitzie verdenkt niemand mequote:Op maandag 26 juli 2010 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie kan hier klaverjassen? dat is wel eens leuk op gamesquare ofzo...
Ik geloof dat ik dat ooit kon, maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie kan hier klaverjassen? dat is wel eens leuk op gamesquare ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef _Calimero_ het volgende:Ik zei dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:52 schreef _Calimero_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen.
Vandaag komt de krabpaal als het goed is en we hebben er zo'n zin in. Pippa heeft alweer een half uurtje op m'n bed rond zitten hupsen
.
Niet meer actief op Fok!
Goed geregeld!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:40 schreef kwakz0r het volgende:
goedemorgen, meneer staat de afwas te doenen ik ga zo lekker douchen... ik beloof details zodra ik @ work ben. promise!
ik ook, terwijl ik al lang vakantie heb. Misschien te lang, en is dat het euvel!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gooood meurning!
Kwakvol verwachting klopt ons hart
![]()
Ik ben de afgelopen dagen ook zo duf als een konijn, volgens mij ben ik toe aan vakantie
Wauwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:40 schreef kwakz0r het volgende:
goedemorgen, meneer staat de afwas te doenen ik ga zo lekker douchen... ik beloof details zodra ik @ work ben. promise!
Zozo!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:40 schreef kwakz0r het volgende:
Welk onderzoek is dat dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:51 schreef LadyBlack het volgende:
Wat bij mij helpt tegen dufheid is de wekker zetten precies 8 uur nadat ik ga slapen
Oh, en ik mag niet meedoen aan het onderzoek, ik voldoe toch niet aan alle criteria![]()
Pm maar even. Of heb je m'n mailadres nodig?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Nou t is van de faculteit Biologieonderzoek naar het verschuiven van je bioritme met een blauwe lamp.
Je moet dan 1 nachtje in Haren slapen, en daarna krijg je zo'n lamp mee naar huis en moet je dingen bijhouden denk ik.
Ik wil het je wel doorsturen?
Die is er allang weer uit, zelfs.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Heb jij de Gynefix nou al, DaD?*chaotisch*
Als je je e-mailadres PM't stuur ik het wel even doorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:33 schreef Perruche het volgende:
Goeiemorgen!
Slaaponderzoek? Waar!! Ik wil ook wel meedoenwat zijn de criteria? ik ben aan de pil en ga rond 1 uur slapen. Heb vakantie
Wil iemand me de link sturen?
Done, merci!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:40 schreef Sts het volgende:
[..]
Als je je e-mailadres PM't stuur ik het wel even door
Ik denk wel dat er van enige bedrijvigheid sprake is jaquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er van enige bedrijvigheid sprake is ja
Ik moest erop googelen, maar het klinkt inderdaad enorm smerigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:40 schreef anna82 het volgende:
Dieptepunten: de sanitaire voorziening en de Andouillette AAAA die mijn zus bestelde vanwaar een geur afkwam die je deed vermoeden dat de sanitaire voorzieningen op haar bord waren beland. Lieve mensen, when in France, bestel nooit, nooit, NOOIT een andouillette.
Haha, er lag gewoon een gepaneerde drol op haar bord. En uit beleefdheid heeft ze er nog een hap van genomen ook! Ik heb hem in een servetje gerold en weggegooid, ik had er geen enkel probleem mee op dat moment de naam van de onbeschaafde Hollander hoog te houden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik moest erop googelen, maar het klinkt inderdaad enorm smerig!
nee, ik was romantisch aan t onbijten en muziekjes luisteren en meneer naar de trein brengen en nu ben ik in de UB klaar om te werken.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:04 schreef Phaidra het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft zo'n culinair woordenboekje frans-nederlands. Dat boekje heeft ons al vaak gered van vieze gerechten. De laatste keer hadden we van tevoren een foto gemaakt van de menukaart van het restaurant waar we gereserveerd hadden en alles in ons huisje opgezocht zodat we dat ter plekke niet meer hoefden te doen
.
Haha!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
heel slim!
Mijn ex vroeg in het restaurant aan de oberette wat een bepaald woord betekende, ze moest diep nadenken en zei toen: Bambi!Hij: Euh...ik neem maar wat anders....
Vond het wel goed gevonden, Bambi haha. Ik had een gewei gemaakt met mijn vingers ofzo
Ja, ik zou naar de stad, maar ik wacht nog maar even! Straks ben ik weg en is het verhaal alweer weggeknipt!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bijna een half uur verder al, dat zal een beste post worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder heb ik afgelopen week leren klaverjassen
Kwak
sorry! ik was t vergeten tussen al mn andere schermpjes...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bijna een half uur verder al, dat zal een beste post worden
Ik ben te luiquote:
En ik zit inmiddels op mijn foonquote:
Heerlijk uniek!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak wat fantastisch!!!
Wij komen net van het reisburo vandaan, vakantie naar Kos is geboekt
Dan was hij daar ook niet naartoe gegaan, naast het Christelijke wordt er ook aardig geblowd en gezopen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:05 schreef kwakz0r het volgende:
Taize is een retraite/klooster achtig iets. Proetstants Christelijk of Oecomenisch. Hij is Christelijk, maar niet heel erg streng in de leer ofzo.
hij is volgens mij niet zo van de blowerij. wijntje/biertje gaat er wel in, t is immers een Duft... vooral het zingen en gemeenschapsgevoel is volgens mij belangrijk voor hem.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dan was hij daar ook niet naartoe gegaan, naast het Christelijke wordt er ook aardig geblowd en gezopen.![]()
Prettig als je allerbei net aan de andere kant van het lijntje staat, dat geldt voor mijn man en mij ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |