Neuh...quote:Op maandag 26 juli 2010 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Wat heb je gelezen uniek???Heb je in OUD lopen lurken?
oh wat lastig, dat je niets kunt doen om hem te helpen/af te leiden,...sterkte!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef AKnynke het volgende:
bah, m'n vriendje zit zo in de knoop op dit moment, en ik kan helemaal niets voor hem betekenen. Zo ontzettend lastig. Ik heb hem maar de deur uitgestuurd om een rondje te fietsen, terwijl ik eten maak, maar ik vind het zo'n moeilijke situatie!
Nee, er was geen zak aan. Alle slankies waren dik en lelijk, en de jurk van Mo zat voor geen meter.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:54 schreef Merel het volgende:
Hebben we het over seks?
Ik ben weer terug van weekendje weg trouwens. En ik zag mooie foto's van Mo en Wolve! Was het leuk?
He bahquote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef AKnynke het volgende:
bah, m'n vriendje zit zo in de knoop op dit moment, en ik kan helemaal niets voor hem betekenen. Zo ontzettend lastig. Ik heb hem maar de deur uitgestuurd om een rondje te fietsen, terwijl ik eten maak, maar ik vind het zo'n moeilijke situatie!
met zichzelf en het werk enzo....Ik vrees dat het een lange en moeilijke promotie wordt...quote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
He bahzit ie in de knoop met zichzelf of is er iets met zn werk ofzo? Sterkte!
Calije hebt het best een beetje te pakken he
leuk!
Zit ie op de helft toevallig?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
met zichzelf en het werk enzo....Ik vrees dat het een lange en moeilijke promotie wordt...
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef Blurred86 het volgende:
Over sex gesproken, sinds ik mijn ex gezien heb zaterdag mijn vriend al twee maanden niet gezien heb kan ik aan niks anders meer denken![]()
![]()
Maar ben wel benieuwd naar waar uniek het nou over heeft(en nee geen zin om OUD door te gaan spitten
)
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, er was geen zak aan. Alle slankies waren dik en lelijk, en de jurk van Mo zat voor geen meter.
we hebben al 3 dates (de eerste ontmoeting tel ik niet mee..) gehad en het is nog steeds leukquote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
He bahzit ie in de knoop met zichzelf of is er iets met zn werk ofzo? Sterkte!
Calije hebt het best een beetje te pakken he
leuk!
*proest*quote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, er was geen zak aan. Alle slankies waren dik en lelijk, en de jurk van Mo zat voor geen meter.
En sex is bah!
Wij gokken allemaal sex maar zeker weten doen we het ook nietquote:Op maandag 26 juli 2010 21:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb gemist wat Kwak allemaal aan het doen is geloof ik
Mwah. Ik ben niet blij met m'n baan, m'n huis, m'n liefdesleven en m'n gewicht. Maar dat komt vast ooit allemaal wel weer goed.quote:
Komt vast en zeker goedquote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef Merel het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben niet blij met m'n baan, m'n huis, m'n liefdesleven en m'n gewicht. Maar dat komt vast ooit allemaal wel weer goed.
Ik ben niet echt bijgelezen trouwens, wat heb ik gemist?
Awww,quote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef Merel het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben niet blij met m'n baan, m'n huis, m'n liefdesleven en m'n gewicht. Maar dat komt vast ooit allemaal wel weer goed.
Ik ben niet echt bijgelezen trouwens, wat heb ik gemist?
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wij gokken allemaal sex maar zeker weten doen we het ook nietMaar we hopen het wel
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Noukjee, ik help je er wel doorheen ok??
Moet ook wo-do-za-zo-ma-di...van6.00 tot 15.00 dus dat valt mee
Ik werk bij de la place. Op afdeling zoet. Het is normaal gesproken wel leuk, maar vandaag was het zo ongelooflijk druk! we hebben 2500 meer omzet gedraaid dan normaal, en op zo'n dag hoor je met 3 mensen meer te staan, en wij waren maar met z'n 5e. Moest echt de hele dag 10 dingen tegelijk doen, om half 3 waren AL m'n taarten op, en moest 3 verschillende taarten allemaal tegelijk maken, en dan gaan mensen ook nog zeuren dat ze een sapje/saucijzenbroodje willen. Zucht, had het gewoon echt gehad, NU AL, na me 1e dag na de vakantie. En kwam al doorweekt aan op m'n werk, dus was geen leuke dagje om te beginnen zo.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Get Noukje, dat is niet leuk. Waar werk je? En kan je niet iets afspreken of bedenken waardoor je werk leuker wordt?
Heel herkenbaar, ik heb een paar jaar bij een Multivlaai gewerkt en die zomerdagen kunnen enorm druk en vermoeiend zijn. De tijd vloog wel altijd op die stervensdrukke dagen. Sta je wel met gezellige collega's? Dat scheelt vaak de helft aan stress en ergernis. En misschien is het gewoon even wennen aan de drukte.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:43 schreef Noukjee het volgende:
Ik werk bij de la place. Op afdeling zoet. Het is normaal gesproken wel leuk, maar vandaag was het zo ongelooflijk druk! we hebben 2500 meer omzet gedraaid dan normaal, en op zo'n dag hoor je met 3 mensen meer te staan, en wij waren maar met z'n 5e. Moest echt de hele dag 10 dingen tegelijk doen, om half 3 waren AL m'n taarten op, en moest 3 verschillende taarten allemaal tegelijk maken, en dan gaan mensen ook nog zeuren dat ze een sapje/saucijzenbroodje willen. Zucht, had het gewoon echt gehad, NU AL, na me 1e dag na de vakantie. En kwam al doorweekt aan op m'n werk, dus was geen leuke dagje om te beginnen zo.
Nouja we hebben dus 3 afdelingen. Service (kassa en spoelkeuken), hartig (broodjes enzo) en zoet (waar ik dus sta), En stond vandaag dus in m'n eentje. Dus helemaal niet gezellig en je moet alles alleen doen, waardoor het eigenlijk alleen maar stress is. En me benen zijn echt heel erg vermoeid. M'n moeder heeft ze al ingesmeerd met verkoelende gel voor vermoeide benen/voeten.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:46 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, ik heb een paar jaar bij een Multivlaai gewerkt en die zomerdagen kunnen enorm druk en vermoeiend zijn. De tijd vloog wel altijd op die stervensdrukke dagen. Sta je wel met gezellige collega's? Dat scheelt vaak de helft aan stress en ergernis. En misschien is het gewoon even wennen aan de drukte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |