abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84522202
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nee, er was geen zak aan. Alle slankies waren dik en lelijk, en de jurk van Mo zat voor geen meter.

En sex is bah!
*proest* _O- (ben ik even blij dat ik geen cola aan het drinken was)

Over seks gesproken ... vriendje mag nu wel terug komen van vakantie :@. Het is niet alsof we elkaar normaal wel iedere week zien, maar nu mis ik em wel :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 26 juli 2010 @ 21:30:49 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84522273
Buh Nynke, klinkt een beetje als... tja, en nu?? Moeilijk!
Was trouwens niet bij de verschrikkelijke bruiloft van Mo, moest gelukkig werken }:|
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 26 juli 2010 @ 21:32:47 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84522367
Cali, wat klinkt dat toch heerlijk. Hopelijk heeft Kwak (was al een bedenkelijke naam maar nu helemaal) het ook ontzettend naar haar zin.

Morgen gaan we een reisje boeken, waarschijnlijk naar Kos.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84522419
:W naar Merel!

Hoe is het met jou?

Lijstje nog maar even. Helemaal gezond doen is niet gelukt, doordat mijn huissleutels nog in de meneers auto lagen en ik toen op stel en sprong van huis weg moest omdat ik dan naar het station moest lopen (schuur gaat met dezelfde sleutel open). Weinig eten mee icm vergaderingen gaat niet zo geweldig...
O: kwark met muesli
T: plakje cake van collega, koffie met melk
L: kiwi gold + bakje kwark
T: klef, vet kaasbroodje
D: gewokte kipfilet + gemengde groente, beetje rijst en sojasaus
T: laatste stukje cheesecake
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84522441
Ik heb gemist wat Kwak allemaal aan het doen is geloof ik ;)
pi_84522528
En over sex gesproken...dat is voor mij alweer een paar maanden geleden. *born again virgin spreekt* :')
  maandag 26 juli 2010 @ 21:37:21 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84522579
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb gemist wat Kwak allemaal aan het doen is geloof ik ;)
Wij gokken allemaal sex maar zeker weten doen we het ook niet :') Maar we hopen het wel :P
  maandag 26 juli 2010 @ 21:38:08 #183
331 Merel
Be here now.
pi_84522616
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:34 schreef Phaidra het volgende:
:W naar Merel!

Hoe is het met jou?

Mwah. Ik ben niet blij met m'n baan, m'n huis, m'n liefdesleven en m'n gewicht. Maar dat komt vast ooit allemaal wel weer goed.

Ik ben niet echt bijgelezen trouwens, wat heb ik gemist?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_84522698
Lijstje:

O: grote kom cornflakes met melk
T: appel, 2 koppen koffie
L: -
D: 2 stronken? Stengels of hoe zeg je dat, in ieder geval witlof, 2 stuks, met gebakken cantharelken en knoflook, erbij een groot stuk visfilet met saus (van iglo dacht ik)
T: kom sojayoghurt perzik smaak
T: appel
pi_84522699
Nynke, wat is dat lastig! En volgens mij kan je wel iets voor hem betekenen door er voor hem te zijn. Dat lijkt misschien niet zo, maar hij voelde zich vast nog ellendiger als jij er niet zou zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84522759
Excuseer mijn spelfouten, ik zit in een hobbelige bus.
pi_84522804
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef Merel het volgende:

[..]

Mwah. Ik ben niet blij met m'n baan, m'n huis, m'n liefdesleven en m'n gewicht. Maar dat komt vast ooit allemaal wel weer goed.

Komt vast en zeker goed :*
pi_84523059
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef Merel het volgende:

[..]

Awww, :*

Nog geen nieuws van het banenfront dus?

Weet niet waar je bent blijven steken, en lees zelf ook niet continu bij, maar ik weet dat naast Mo ook sigme getrouwd is, neen al even niet meer post ( :'( ), een aantal mensen terug is van vakantie en sommigen nog gaan, DaD weer terug is bij haar lief, Chico bezig is met klussen in haar kamer en en en... toen was ik de draad kwijt :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84523136
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wij gokken allemaal sex maar zeker weten doen we het ook niet :') Maar we hopen het wel :P
:D :Y

:* Merel!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_84523183
Oh ja, heel belangrijk: Muis kwam melden dat haar tumor dood is! Eindelijk gaat het beter met haar! *O*

En Vik heeft een nieuw poesje (nadat Taco is overleden) maar dat had je misschien wel al meegekregen? :+
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 26 juli 2010 @ 21:51:04 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84523228
Merel, herkenbaar!
Maar het gaat over... heb zelf alle schepen achter mij verbrand maar dat is na een paar jaar ook niet de oplossing :')
  maandag 26 juli 2010 @ 22:04:55 #192
331 Merel
Be here now.
pi_84523975
Oh wat fijn voor Muis! En ik zag een foto van een heel lief klein katje O+

Ik vind het gewoon lastig, alle punten die vastigheid geven (of zouden moeten geven) aan m'n leven zijn nu zo wankel. Ik bedoel daar trouwens niet m'n gewicht mee, maar die andere dingen wel. Het kán alle kanten op qua liefde, wonen, werk, alle opties liggen open, maar op dit moment gaat het eigenlijk nergens heen. Gewoon een beetje een impasse.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_84524909
Lijstje:
O: dubbele boterham hagelslag
B: half uur fietsen
T: cracker
L: 4 brood met kaas
T: 2 rozijnenboterhammen
T: mandarijn
B: half uurtje fietsen
D: linzensoep met paprika en tomaat.
T: 5 plakjes salami
T: bak biogarde met aardbeien :9
  maandag 26 juli 2010 @ 22:28:34 #194
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84525205
Nynke, wat vervelend zeg.. hmm altijd lastig als je iets voor iemand wilt doen maar je weet niet hoe. Doordat je er bent help je iemand sowieso al. Weet niet waar het precies over gaat, maar misschien lekker in bed liggen met z'n 2, en praten, gevoel uiten. Of lekker niet praten en een filmpje kijken (terwijl jullie lekker op de bank liggen te keuvelen^^?
Ik voelde met vandaag ook een beetje rot, naar, bah, door werk enzo. En toen kwam vriendje eventjes en hebben we op bed tegen elkaar aangelegen en een filmpje gekeken. Hielp wel een beetje.
Alleen nu mis ik hem weer nu hij weer thuis is :') :'(

Kwak, TELL US! Word echt TE nieuwsgierig HAH :D

Vik, ik had het nog niet gezegd, omdat ik het niet zo met katten heb, maar wat een snoezig katje O+

Nou, mijn lijstje van vandaag post ik maar niet. Word er depressief van. En van werk. Was vandaag me mijn eerste dag na me m'n vakantie, en moet nu di, wo, vr, za, zo, ma di.. van half 9 tot 6, en ik kwam 7uur thuis vandaag. Helemaal doorweekt, en me voeten en benen doen zo'n pijn door de moeheid ;(
M'n baas zei, als je zondag voor iemand wilt werken die niet kan, hoef je die maandag en/of dinsdag daarna niet, want anders word het wel een beetje teveel, dus ik zei dat ik dan zondag wel voor iemand wil werken, en nu ben ik zondag, maandag EN dinsdag ingepland. Als het elke dag zo gaat zoals vandaag stort ik echt in.
Bah ben echt een wrak vandaag [/klaag]
pi_84525426
Get Noukje, dat is niet leuk. Waar werk je? En kan je niet iets afspreken of bedenken waardoor je werk leuker wordt?
  maandag 26 juli 2010 @ 22:34:43 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84525499
Noukjee, ik help je er wel doorheen ok??
Moet ook wo-do-za-zo-ma-di...van6.00 tot 15.00 dus dat valt mee :)
  maandag 26 juli 2010 @ 22:43:57 #197
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84525946
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Noukjee, ik help je er wel doorheen ok??
Moet ook wo-do-za-zo-ma-di...van6.00 tot 15.00 dus dat valt mee :)
O+
Dat is ook veel zeg? Waar werk je of wat voor werk doe je?
Want ik werk bij la place, en dat is dus de hele dag bezig en lopen en druk druk druk, bah!
Had nu liever een kantoorbaan gehad, alhoewel het voor de beweging wel goed is natuurlijk! Maarja eten zou vanaf vandaag goed gaan had ik mezelf belooft, maar dat is niet gelukt!

quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Get Noukje, dat is niet leuk. Waar werk je? En kan je niet iets afspreken of bedenken waardoor je werk leuker wordt?
Ik werk bij de la place. Op afdeling zoet. Het is normaal gesproken wel leuk, maar vandaag was het zo ongelooflijk druk! we hebben 2500 meer omzet gedraaid dan normaal, en op zo'n dag hoor je met 3 mensen meer te staan, en wij waren maar met z'n 5e. Moest echt de hele dag 10 dingen tegelijk doen, om half 3 waren AL m'n taarten op, en moest 3 verschillende taarten allemaal tegelijk maken, en dan gaan mensen ook nog zeuren dat ze een sapje/saucijzenbroodje willen. Zucht, had het gewoon echt gehad, NU AL, na me 1e dag na de vakantie. En kwam al doorweekt aan op m'n werk, dus was geen leuke dagje om te beginnen zo.
pi_84526083
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:43 schreef Noukjee het volgende:

Ik werk bij de la place. Op afdeling zoet. Het is normaal gesproken wel leuk, maar vandaag was het zo ongelooflijk druk! we hebben 2500 meer omzet gedraaid dan normaal, en op zo'n dag hoor je met 3 mensen meer te staan, en wij waren maar met z'n 5e. Moest echt de hele dag 10 dingen tegelijk doen, om half 3 waren AL m'n taarten op, en moest 3 verschillende taarten allemaal tegelijk maken, en dan gaan mensen ook nog zeuren dat ze een sapje/saucijzenbroodje willen. Zucht, had het gewoon echt gehad, NU AL, na me 1e dag na de vakantie. En kwam al doorweekt aan op m'n werk, dus was geen leuke dagje om te beginnen zo.
Heel herkenbaar, ik heb een paar jaar bij een Multivlaai gewerkt en die zomerdagen kunnen enorm druk en vermoeiend zijn. De tijd vloog wel altijd op die stervensdrukke dagen. Sta je wel met gezellige collega's? Dat scheelt vaak de helft aan stress en ergernis. En misschien is het gewoon even wennen aan de drukte.
pi_84526455
Pwaaah. Muziek uitzoeken voor een huwelijksceremonie is nog niet zo makkelijk :').

Verder was m'n lief vandaag niet thuis met eten (waar ik zelf achteraan mocht bellen }:| ) dus mijn lijstje luidt als volgt:

O: Yoghurt met 2 nectarines en muesli, thee
L: 2 boterhammen rookvlees/komkommer, karnemelk
T: Koffie verkeerd, plak ontbijtkoek
T: Knackebrot met philadelphia light en komkommer
D: Penne met tomatensaus en zwarte olijven en wat oude kaas, festini-ijsje toe
T: Drie handjes bolognesechips -O- (Toen was vriendje wel weer thuis...)

Ik ga m'n boek (wat ik eigenlijk niet zo leuk vindt maar ik kan boeken niet halverwege wegleggen - Chocolat van Joanne Harris) maar eens uitlezen en dan naar bed en dan morgen weer een boel regelen voor vrijdag!
  maandag 26 juli 2010 @ 22:58:36 #200
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84526626
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:46 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, ik heb een paar jaar bij een Multivlaai gewerkt en die zomerdagen kunnen enorm druk en vermoeiend zijn. De tijd vloog wel altijd op die stervensdrukke dagen. Sta je wel met gezellige collega's? Dat scheelt vaak de helft aan stress en ergernis. En misschien is het gewoon even wennen aan de drukte.
Nouja we hebben dus 3 afdelingen. Service (kassa en spoelkeuken), hartig (broodjes enzo) en zoet (waar ik dus sta), En stond vandaag dus in m'n eentje. Dus helemaal niet gezellig en je moet alles alleen doen, waardoor het eigenlijk alleen maar stress is. En me benen zijn echt heel erg vermoeid. M'n moeder heeft ze al ingesmeerd met verkoelende gel voor vermoeide benen/voeten.
Hoop dat ik de andere (drukke) dagen hulp op mijn afdeling krijg, zodat het wat gezelliger is en minder stressen.
Ik ga ook bijna nooit op deze afdeling, dus dat maakt het extra stressvol als je alles in je uppie moet doen enzo, maar hoop dat het de andere dagen beter geregeld is :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')