abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84507034
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Ben ik trouwens de enige die er moeite mee heeft op straat te rennen? Want dat is eigenlijk de grootste reden waarom ik het niet doe...ik heb dan het gevoel dat iedereen naar me kijkt ofzo, en het rent niet lekker. Bovendien ren ik raar :+
Nee hoor. Ik kan het niet omdat ik ga hyperventileren wegens bovenstaande reden :+

Op straat met de hond lopen vind ik ook al rot, maar dat is meer omdat meneer overal zijn poot optilt, ook als we al een uur bos achter de rug hebben waar ie gepoept en overal gepiest heeft :') Gelukkig hebben we wel bos bij mijn ouders achter en heb ik nog wat routes die over fietspaden lopen en niet langs tuinhekjes en heggen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_84507124
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
Zo dames, na een kortdurende radiostilte even een berichtje van mijn kant. Ik heb voor mezelf besloten dat het voorlopig wel even mooi is geweest met afvallen. Inmiddels ben ik er bijna drie jaar mee bezig geweest, en ik vind het wel best zo! Het heeft mijn leven bij tijden flink beheerst, en dat moet nu maar eens over zijn. Sinds begin 2010 ben ik keurig aan het stabiliseren geslagen en het lijkt erop alsof ik met twee of drie keer sporten per week en flink eten netjes op gewicht blijf (vooral dat flink eten vind ik wel belangrijk :D).
Eigenlijk wil ik er nog wel een paar kilo af, ooit (ik ben niet superslank ofzo) maar nu lukte dat gewoon niet en ach, het is nu ook wel goed, ik pas in ieder geval in normale maten :+
Heb me nog wat verder ingelezen in dat verhaal van kwak over stabiele gewichten enzo, en het lijkt heel aardig te kloppen bij mij. Ik ga dus maar niet alle zeilen bijzetten met een straf dieet en sportregime voor de laatste paar kilo.

Maar goed dus, vandaar mijn afwezigheid - ik ben de slankies niet zat, maar het praten-over-afvallen vind ik wel mooi geweest voorlopig.
^O^ Goed zo!
Nou ja, niet leuk dat we je hier niet meer zien ;) maar fijn dat je stabiel bent :Y
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 26 juli 2010 @ 15:44:27 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84507388
CF! Verstandig...

Me luve de slankies to muts :')

Oeh j.t. dat zal wel erg beroerd zijn als je het kwijt bent!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84507540
Oh ja, hoi CF! :W
Leuk dat je weer even wat van je laat horen. :)
  maandag 26 juli 2010 @ 15:49:24 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84507594
Waar blijft Kwak met haar smeuige, vieze, vunzige verhalen??
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 26 juli 2010 @ 15:56:45 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84507937
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Die heeft wellicht wat beters te doen nu dan op fok rond te hangen oO<

Ben benieuwd!!
  maandag 26 juli 2010 @ 15:59:30 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84508048
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:56 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Die heeft wellicht wat beters te doen nu dan op fok rond te hangen oO<

Ben benieuwd!!
:D ja, da's ook wel weer zo.

Lijstje dan maar:
O: 200 gram kwark/200 gram vla
T's: boterham kaas, nectarine, appel, tomaat, halve komkommer
L: Kom chinese tomatensoep met kip, 2 boterhammen rookvlees, beker melk
T's:boterham kaas, kiwi, blokje choco
D: Gebakken lever en ui, gekookt aardappeltje, doperwten/wortelen, sla en natuurlijk mosterd en curry zoals altijd.
  maandag 26 juli 2010 @ 16:11:53 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84508568
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Verhaalmateriaal uitbreiden idd :Y.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 juli 2010 @ 16:12:40 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84508607
M'n zus ging vandaag winkelen in Assen en ze zou nog even komen theeleuten, maar dan moet ze wel opschieten, want anders is het de moeite niet meer (om 17:45 moeten wij met Pippa bij de DA zijn).
Niet meer actief op Fok!
pi_84508744
Zo net even rustig gegeten! Mijn ontbijt was vanille yoghurt en nu net 3 vietnamese loempia's uit de oven. niet supergezond dat laatste, maar moest even beetje troost ;)
Ga nu flink aan de bak! De beuk erin ~O>
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  Vis een optie? maandag 26 juli 2010 @ 16:19:19 #86
70532 loveli
N
pi_84508881
Tvp voor de smeuige, vieze, vunzige verhalen van kwak!
crap in = crap out
pi_84508992
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:15 schreef j.t het volgende:
Ga nu flink aan de bak! De beuk erin ~O>
Had je mijn tip nog gelezen?
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je kunt clipbrd.exe vanaf een XP-systeem kopiëren en in de system32-map van Vista zetten.
Dan kun je de inhoud van het klembord gewoon zien (als het goed is). :)
Als er XP in de buurt is is het een kleine moeite om het even uit te proberen.
  maandag 26 juli 2010 @ 16:26:59 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84509184
Vanaaf gelijk maar naar de ikea, kijken voor een nieuw matras. Word nu zo' n beetje om de 2 uur wakker met rugpijn. Niet prettig.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84509238
Hoi CF! Leuk om weer van je te horen.

Ik heb een zwarte maxidress gekocht (15 euro, ha) voor in Londen. Geschikt om mee door de stad te flaneren, en netjes genoeg om mee bij een toneelstuk te zitten. Bolerootje erbij voor als het koud wordt, en ik ben er klaar voor.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_84509264
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanaaf gelijk maar naar de ikea, kijken voor een nieuw matras. Word nu zo' n beetje om de 2 uur wakker met rugpijn. Niet prettig.
Wat naar zeg! Ik heb het ook, maar alleen bij het gewone opstaan 's morgens. Matras omdraaien ook al gedaan? Ik twijfel best wel, we hebben dit matras pas 1,5 jaar..
pi_84509317
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi CF! Leuk om weer van je te horen.

Ik heb een zwarte maxidress gekocht (15 euro, ha) voor in Londen. Geschikt om mee door de stad te flaneren, en netjes genoeg om mee bij een toneelstuk te zitten. Bolerootje erbij voor als het koud wordt, en ik ben er klaar voor.
Heb je zit- of staanplaatsen in the Globe? Ik heb er eens een avond gestaan en toen gezworen dat ik dat noooit meer zou doen :')
  maandag 26 juli 2010 @ 16:36:45 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84509622
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:28 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wat naar zeg! Ik heb het ook, maar alleen bij het gewone opstaan 's morgens. Matras omdraaien ook al gedaan? Ik twijfel best wel, we hebben dit matras pas 1,5 jaar..
Ik die van mij ook zoiets, maar gekocht met ander lichaamsgewicht. Merk echt dat als ik blijkbaar lang in 1 houding lig, ik onwijs last krijg. Langer dan 7 uur erop liggen lukt sowieso niet. Rust gewoon onvoldoende uit.

Voel me wel lullig omdat ik niet ga fietsen en daar ook pas donderdag weer tijd voor heb. Maar ja, ben toch te verrot nu vrees ik.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84509679
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:30 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Heb je zit- of staanplaatsen in the Globe? Ik heb er eens een avond gestaan en toen gezworen dat ik dat noooit meer zou doen :')
Geen idee, m'n vriendin heeft de kaartjes geregeld.

Waarom zou je dat nooit meer doen? Gewoon omdat je lang moet staan, of nog andere redenen?
pi_84509824
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Geen idee, m'n vriendin heeft de kaartjes geregeld.

Waarom zou je dat nooit meer doen? Gewoon omdat je lang moet staan, of nog andere redenen?
Nee, echt alleen voor het staan! Na een hele dag door Londen sjouwen had ik al zere voeten, en vooral mn rug ging enorm zeer doen door het staan, kon het toneelstuk nauwelijks volgen door de pijn :{. Na een rustige dag in het park liggen zal het best gaan denk ik hoor. The Globe is sowieso geweldig O+!
pi_84510089
Hmm. M'n vriendin is nogal van de goedkope opties, over het algemeen, en ik weet niet of ze op de hoogte is van mijn rugpijn. Dus we zouden best wel eens staanplaatsen kunnen hebben. :+.
pi_84510304
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Had je mijn tip nog gelezen?
[..]

Als er XP in de buurt is is het een kleine moeite om het even uit te proberen.
Ja sorry! Hebben geen XP in de buurt. Ben inmiddels klaar met het werk. Heb het 1,5 week geleden gemaakt, dus het zat nog aardig in mn hoofd! Heb het meteen naar mn duo-collega gemaild, dus nu staat mn back up in de mail :)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  maandag 26 juli 2010 @ 17:01:48 #97
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84510643
Wanneer ga je naar Londen DaD? O+
pi_84510862
Zondag! *O*.

En woensdag weer terug. :') .
pi_84511005
Vanaf welk vliegveld ga je, DaD?
En jeetje, ik val wel met m'n neus in de boter betreffende de kwak-dirt ( :') :+ ) zeg :9 Ze is gewoon nog steeds niet online :D
pi_84511054
Eindhoven. :).

Iemand nog een maaltijdsuggestie? Ik ben inspiratieloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')