De mod die hier frequent post heeft momenteel andere dingen aan haar hoofdquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Ooohh en nu weet ik wel een titel hoor, ik had graag 'met microbiologische yoga" als titel willen doen, dus als een mod dit leest en zin heeft...??
Edit; Oohhja, dat was 'm he, thanks XM!
Goedzo....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Same here...
Zo maar eens wat beters te eten maken.
Ja, die is gewoon lekker luxe uit etenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De mod die hier frequent post heeft momenteel andere dingen aan haar hoofd![]()
.
Ik ga nog even lezen en dan ook slapen. Dag dames.
Tref je net mijquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:01 schreef loveli het volgende:
Kledingdilemma zonder foto's. Jurk die tekent, string is net te zien door de stof..
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:29 schreef loveli het volgende:
Fipo?
Net thuis, barst van de koppijn en zo naar Sweet Lake City voor iets met muziek.
Wow, zo heb ik er nog nooit naar gekeken. Ik was juist zo blij met m'n BMI van ongeveer 20. Dank voor de tip.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Ijscodude het volgende:
Waarom kijkt men altijd naar het gewicht en het BMI?
Je moet je vetpercentage laten opmeten, zo kan je pas echt zien of je de goede kant op gaat. BMI is enkel een formulie met het gewicht en je lengte. Dat verklaart dat sommige bodybuilders een superhoog BMI hebben. Komt gewoon door de spiermassa![]()
Daarom bewijs je helemaal niets als je 5kg bent afgevallen. Misschien ben je wel 7kg in spieren afgevallen en 2kg in vet aangekomen.
Ah, dat had ik heus wel gelezen maar niet gelinkt naar jouquote:
Dan heb je je nog goed ingehouden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goedzo....
Heb alleen wat zoute sticks en een paar paprika chipjes gehad.
Met mijn sportgedrag denk ik niet dat ik 7kg aan spieren ga afvallen (want zoveel spieren heb ik echt niet over) maar bedankt voor het meedenken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Ijscodude het volgende:
Waarom kijkt men altijd naar het gewicht en het BMI?
Je moet je vetpercentage laten opmeten, zo kan je pas echt zien of je de goede kant op gaat. BMI is enkel een formulie met het gewicht en je lengte. Dat verklaart dat sommige bodybuilders een superhoog BMI hebben. Komt gewoon door de spiermassa![]()
Daarom bewijs je helemaal niets als je 5kg bent afgevallen. Misschien ben je wel 7kg in spieren afgevallen en 2kg in vet aangekomen.
Op dit moment niet zo veel, een beetje alleen zitten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, ook weekend?
Wat doe je zoal als je vrij bent?
Ben nu alle afleveringen van "nu we er toch zijn op vakantie" aan het kijken
Wijze woorden!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:
chico, morgen gewoon beginnen.. écht doen, zodra je bezig bent komt het goed!!
Postzusjes!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:49 schreef Phaidra het volgende:
@ uniek: stadsmeisje hè... Nee ik woonde vroeger naast het Amsterdamse bos dus heb er toen veel gezien. Maar zelf nog niet eerder 1 gehad. Ik weet dat de kans klein is dat je ziek wordt, maar vind een teek sowieso een goor beest! Brrrr, vooral als ze helemaal volgezogen en rond zijn!
*Boks!quote:
Ik ben maar meteen mijn financiele administratie gaan bijwerken, weet nu iig hoeveel teveel ik heb uitgegeven afgelopen maandenquote:Op zondag 25 juli 2010 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:
chico, morgen gewoon beginnen.. écht doen, zodra je bezig bent komt het goed!!
Had verdorie dit berichtje veranderd maar internet vliegt er steeds uit maar........quote:Op zondag 25 juli 2010 01:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
But before I go: whats up uniekje?
Ik wil wel even *boks* doen met jou heur! Maar dan niet op boerendochterheid maar op langharigheid, of liefde voor groenten, of fashion sensequote:Op zondag 25 juli 2010 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Had verdorie dit berichtje veranderd maar internet vliegt er steeds uit maar........
Ik ben een boer'n dochter.... en toen miste ik een *boks*
Dat klinkt fijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
na de huwelijksdag was dit toch wel een erg leuke (en super dure) avond! goddelijk gegeten en lekker decadent met de taxi naar huis gegaan
Alle vakantiespullen liggen al klaar en zo lekker slapen.
Wij weten dit misschien al enkele jaren, maar denk aan het moment dat jij dit inzicht kreeg, wou jij het delen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Wow, zo heb ik er nog nooit naar gekeken. Ik was juist zo blij met m'n BMI van ongeveer 20. Dank voor de tip.
Na een dag lang hard werken met knallende koppijn mag ik best ook eens zo reageren.quote:Op zondag 25 juli 2010 03:32 schreef P.F. het volgende:
[..]
Wij weten dit misschien al enkele jaren, maar denk aan het moment dat jij dit inzicht kreeg, wou jij het delen?
quote:Op zondag 25 juli 2010 04:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Na een dag lang hard werken met knallende koppijn mag ik mag best ook eens zo reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |