De mod die hier frequent post heeft momenteel andere dingen aan haar hoofdquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Ooohh en nu weet ik wel een titel hoor, ik had graag 'met microbiologische yoga" als titel willen doen, dus als een mod dit leest en zin heeft...??
Edit; Oohhja, dat was 'm he, thanks XM!
Goedzo....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Same here...
Zo maar eens wat beters te eten maken.
Ja, die is gewoon lekker luxe uit etenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De mod die hier frequent post heeft momenteel andere dingen aan haar hoofd![]()
.
Ik ga nog even lezen en dan ook slapen. Dag dames.
Tref je net mijquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:01 schreef loveli het volgende:
Kledingdilemma zonder foto's. Jurk die tekent, string is net te zien door de stof..
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:29 schreef loveli het volgende:
Fipo?
Net thuis, barst van de koppijn en zo naar Sweet Lake City voor iets met muziek.
Wow, zo heb ik er nog nooit naar gekeken. Ik was juist zo blij met m'n BMI van ongeveer 20. Dank voor de tip.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Ijscodude het volgende:
Waarom kijkt men altijd naar het gewicht en het BMI?
Je moet je vetpercentage laten opmeten, zo kan je pas echt zien of je de goede kant op gaat. BMI is enkel een formulie met het gewicht en je lengte. Dat verklaart dat sommige bodybuilders een superhoog BMI hebben. Komt gewoon door de spiermassa![]()
Daarom bewijs je helemaal niets als je 5kg bent afgevallen. Misschien ben je wel 7kg in spieren afgevallen en 2kg in vet aangekomen.
Ah, dat had ik heus wel gelezen maar niet gelinkt naar jouquote:
Dan heb je je nog goed ingehouden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goedzo....
Heb alleen wat zoute sticks en een paar paprika chipjes gehad.
Met mijn sportgedrag denk ik niet dat ik 7kg aan spieren ga afvallen (want zoveel spieren heb ik echt niet over) maar bedankt voor het meedenken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Ijscodude het volgende:
Waarom kijkt men altijd naar het gewicht en het BMI?
Je moet je vetpercentage laten opmeten, zo kan je pas echt zien of je de goede kant op gaat. BMI is enkel een formulie met het gewicht en je lengte. Dat verklaart dat sommige bodybuilders een superhoog BMI hebben. Komt gewoon door de spiermassa![]()
Daarom bewijs je helemaal niets als je 5kg bent afgevallen. Misschien ben je wel 7kg in spieren afgevallen en 2kg in vet aangekomen.
Op dit moment niet zo veel, een beetje alleen zitten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, ook weekend?
Wat doe je zoal als je vrij bent?
Ben nu alle afleveringen van "nu we er toch zijn op vakantie" aan het kijken
Wijze woorden!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:
chico, morgen gewoon beginnen.. écht doen, zodra je bezig bent komt het goed!!
Postzusjes!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:49 schreef Phaidra het volgende:
@ uniek: stadsmeisje hč... Nee ik woonde vroeger naast het Amsterdamse bos dus heb er toen veel gezien. Maar zelf nog niet eerder 1 gehad. Ik weet dat de kans klein is dat je ziek wordt, maar vind een teek sowieso een goor beest! Brrrr, vooral als ze helemaal volgezogen en rond zijn!
*Boks!quote:
Ik ben maar meteen mijn financiele administratie gaan bijwerken, weet nu iig hoeveel teveel ik heb uitgegeven afgelopen maandenquote:Op zondag 25 juli 2010 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:
chico, morgen gewoon beginnen.. écht doen, zodra je bezig bent komt het goed!!
Had verdorie dit berichtje veranderd maar internet vliegt er steeds uit maar........quote:Op zondag 25 juli 2010 01:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
But before I go: whats up uniekje?
Ik wil wel even *boks* doen met jou heur! Maar dan niet op boerendochterheid maar op langharigheid, of liefde voor groenten, of fashion sensequote:Op zondag 25 juli 2010 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Had verdorie dit berichtje veranderd maar internet vliegt er steeds uit maar........
Ik ben een boer'n dochter.... en toen miste ik een *boks*
Dat klinkt fijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
na de huwelijksdag was dit toch wel een erg leuke (en super dure) avond! goddelijk gegeten en lekker decadent met de taxi naar huis gegaan
Alle vakantiespullen liggen al klaar en zo lekker slapen.
Wij weten dit misschien al enkele jaren, maar denk aan het moment dat jij dit inzicht kreeg, wou jij het delen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Wow, zo heb ik er nog nooit naar gekeken. Ik was juist zo blij met m'n BMI van ongeveer 20. Dank voor de tip.
Na een dag lang hard werken met knallende koppijn mag ik best ook eens zo reageren.quote:Op zondag 25 juli 2010 03:32 schreef P.F. het volgende:
[..]
Wij weten dit misschien al enkele jaren, maar denk aan het moment dat jij dit inzicht kreeg, wou jij het delen?
quote:Op zondag 25 juli 2010 04:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Na een dag lang hard werken met knallende koppijn mag ik mag best ook eens zo reageren.
Aw, dat zou wel heel zonde zijn, als iemand anders jouw humeur kan bepalen omdat hij of zij denkt ons te helpen...!quote:Op zondag 25 juli 2010 08:07 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Meteen weer geďrriteerd door zo'n betweter op de eerste pagina![]()
.
Nee, maar dat ben ik ws nooit en ik moet toch een keer verderquote:Op zondag 25 juli 2010 08:18 schreef _Calimero_ het volgende:O ik dacht dat je 'm gister ging halen! vond het al zo raar dat er niks over was geschreven
![]()
Al toe aan een nieuwe huisgenoot?
Fiets zequote:
Ik ben moeee van alle feestjes en teveel alcohol (gister niet, maar wel do-en vrijdagavond) en moet dus zo fietsen. ik ga maar eens wat eten bij elkaar sprokkelen en mijn helm zoeken
In de bus zitten met een jong katje is een feestquote:Op zondag 25 juli 2010 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fietsen met een jong katje lijkt mij persoonlijk 3x niks...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga maar eens ontbijtenheb ik toch nog iets enigszins on-topic gezegd in deze post
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Telt een poes niet als een derde?quote:Op zondag 25 juli 2010 10:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
@Vik: manlief en ik wilden in Groningen ook eens een belbus nemen, maar dan moet je met minstens drie personen zijn.
Jaartje geleden, dus misschien is dat veranderd maar ik zou het even nakijken als ik jou was.
Slim opgelost.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Zo, we gaan met de auto en zo gaan we het doen:
Mark fietst naar z'n pa en haalt de auto op. Dan haalt hij mij thuis op en gaan we samen het poesje ophalen. Dan weer naar huis en Mark en brengt later vanavond de auto terug (anders mist 'ie de eerste minuten thuis van de poezel)
Zo hoeft het poesje alleen maar een half uurtje in de auto te zitten en geen gestress met bus in, bus uit en op de fiets.
Moeten jullie naar Norg?quote:Op zondag 25 juli 2010 10:59 schreef de_nachtwacht het volgende:
Naar Norg met de bus is echt niks waard. We zitten dan eerst een uur in de bus en moeten dan per se de bus van half 5 terug hebben. Als we dat niet redden moet we een bus later nemen die we dan een uur van tevoren moeten bellen. En dan zul je natuurlijk net zien dat we te laat bellen en dan nog een uur moeten wachten voor we een bus terug kunnen krijgen.Ach, ik zie dat nu al helemaal fout gaan.
Ik vind 72 km ook al een hele prestatiequote:Op zondag 25 juli 2010 11:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh ik heb 72 km gefietst ipv 120, want ik ben eerder naar huis gegaan. Zat echt helemaal stuk, op het vlakke moest ik al alle zeilen bijzetten om de rest bij te kunnen houden en heuvelop was het helemaal een dramaMaar morgen weer wielrentraining, dus ik vind het wel best zo
Dat is natuurlijk niet echt een sterk argument hequote:Op zondag 25 juli 2010 11:29 schreef Viking84 het volgende:
Ja het poesje komt uit Norg.
En Mark heeft mij net verboden het poesje tijdens de rit uit het mandje te halen. 1 keer raden wat ik van plan was
. Hij is bang dat het beest gekke capriolen gaat uithalen tijdens de rit, terwijl Janneke dat ook helemaal niet deed
. Maar goed, zijn wil is wet. Ik mag allang blij zijn dat hij wil rijden
.
O wat goed zeg! ik heb denk ik al 3 weken niet meer gelopenquote:Op zondag 25 juli 2010 11:31 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik vind 72 km ook al een hele prestatie
Ik ga zo weer hardlopen, heb er al helemaal zin inHeb gisteren een mooi pad ontdekt tijdens het wandelen dus dat ga ik straks eens uitproberen!
Weet nog niet precies hoe ver, omdat dat pad in het bos ligt is het moeilijk om met google earth een route te bedenken en te berekenen. Ik ga denk ik gewoon voor een minuut of 40 lopen en ik denk dat ik dan wel 6.5 a 7 km moet kunnen lopen.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
O wat goed zeg! ik heb denk ik al 3 weken niet meer gelopenMisschien moet ik vrijdag eens gaan, maar ik wil liever een groepje hebben ofzo om mee te lopen, in mijn eentje vind ik het écht niet leuk..
Hoe ver ga je ongeveer lopen? Je had laatst een supermooie tijd toch?
Loop ze!
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Norg klinkt voor mij als een eenogige bruingroene trol met puisten. Of een planeet hier ergens ver vandaan. (no offence Cali).
Ik & m'n matchende fleecejack(quote:Op zondag 25 juli 2010 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n ouders zetten wel eens de fietsen achterop de auto om dan in hun matchende fleecejacks in de omgeving van Norg te gaan fietsen.
Ik ben er klaar voor! Tot zo!quote:Op zondag 25 juli 2010 11:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik & m'n matchende fleecejack() komen zo naar je toe hoor!
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n ouders zetten wel eens de fietsen achterop de auto om dan in hun matchende fleecejacks in de omgeving van Norg te gaan fietsen.
.
Norg klinkt voor mij als een eenogige bruingroene trol met puisten. Of een planeet hier ergens ver vandaan. (no offence Cali).
Jouw Pippa lijkt als 2 druppels water op mijn (of eigenlijk die van de ex-meneer zijn)Pippie. Dus dan lijkt het me een uitgemaakte zaak.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En dat doen jij en BF over 20 jaar niet?.
We zijn trouwens aan het discussiëren over een naam voor het poesje. Er zijn twee opties: Catootje en Pippa. Mark vindt de eerste het leukst, ik de tweede. Een reden om voor de eerste naam te kiezen is dat je de naam zou kunnen zien als een soort eerbetoon aan Taco (aangezien ik Taco ook vaak 'Tacootje' noemde, je hoeft maar 2 letters om te draaien). Maar ik ben persoonlijk verder niet zo'n fan van 'verkleinnamen.' en ik vind het poesje zelf een echte Pippa, als ik haar zo op de foto zie. Wat vinden jullie het leukst? Ws komen we er wel snel uit als het poesje hier is, hoor, maar ik ben toch even benieuwd naar de meningen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |