Oh, dat heb ik allemaal! Dank je wel voor je hulp!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Korte broek, teva-sandalen met sokken en een heuptasje voor je portemonnee en je camera! Ohja en een petje en ILondon tshirt
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Korte broek, teva-sandalen met sokken en een heuptasje voor je portemonnee en je camera! Ohja en een petje en ILondon tshirt
een van 'mijn' kindjes van werk was erop!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Heb praatjesmakers er ook voor ja, heerlijk ergeren...
Mijn eierstokjes zijn echt zo dood!
Mental image...quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja, maar dan eet je echt geen twee broodjes beenham. Dan zou je het bij een houden (zo van kijk, ik eet wel!), maar een tweede nooit doro de keel krijgen. En de volgende ochtend compenseren. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Je hebt trouwens ook anorexia zonder kotsen...
ik heb met je mee gecompenseerd, ook yoghurt met muesli en 50 km wielrennenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar dan eet je echt geen twee broodjes beenham. Dan zou je het bij een houden (zo van kijk, ik eet wel!), maar een tweede nooit doro de keel krijgen. En de volgende ochtend compenseren. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Volgens mij was ik de enige die werkelijk gecompenseerd heeft met 20 minuutjes sjokken en een ontbijt van yoghurt, schepje muesli en een ei.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef Noukjee het volgende:
En ik denk dat ik wat minder crackers/beschuit eet, en wat meer brood. Zodat ik ook weer minder hoef te laxeren, en er op een gegeven moment helemaal vanaf ben!
[Gebruik het nu sowieso al zoveel minder! En op de dagen dat ik moet werken kan ik het ook niet gebruiken, dus hoop dat ik er na de zomervakantie helemáál vanaf ben :Y En ik vertrouw erop dat dat gaat lukken!]
Kalfjes worden volgens mij juist heel snel bij de moederkoe vandaan gehaald. Omdat ze anders te veel wennen of zo?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef loveli het volgende:
Maar na 2 weekjes al zonder moederkoe, is dat standaard?
Het ontbijt was ook wel erg lekker hequote:Op zondag 25 juli 2010 22:45 schreef Phaidra het volgende:
Tink ik had wel een uur gewandeld vrijdagochtend, maar daarna wel veel gegeten bij t ontbijt. Telt niet als compenseren zeker.
Echt? Wat zieligquote:Op zondag 25 juli 2010 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kalfjes worden volgens mij juist heel snel bij de moederkoe vandaan gehaald. Omdat ze anders te veel wennen of zo?
Maar dat weet sigme vast veel beter.
Ik heb wel lijnzaad. Wat ik wel eens door de yoghurt doe. Maar 's ochtends kan ik geen yoghurt eten, want daar word ik dan misselijk van, maar misschien een keertje tussen de middag als tussendoortje, zou iig een optie zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is wat extra zemelen doro je yoghurt een optie? Wat overigens ook goed schijnt te werken is gewelde pruimen.
Hè neequote:
Ik heb echt zo'n oudevrouwenzeildoekonderbroek van Sloggiquote:Op zondag 25 juli 2010 23:49 schreef loveli het volgende:
Gewoon technisch ondergoed onder je jurk aansnoeren. Of een ouderwets rijgveterkorset
Goeie tip.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kalf! Wat tof! Dat schreeuwt om foto's![]()
Razzt: goed en gezond eten, en nog lekker veel sporten en dan ben je in die 4 dagen iig zo vol van dat sport-blijheids-stofje dat je je stukken gestroomlijnder voelt dan normaal
Ja, ik ben niet zo rijk en niet zo'n Slank-Diehard en daarbij ook retebang voor meetings dat ik ook nog internetmensen uitnodigquote:
Dat hoeft toch ook niet! Blije verhalen en foto's zijn ook leuk.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:57 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo rijk en niet zo'n Slank-Diehard en daarbij ook retebang voor meetings dat ik ook nog internetmensen uitnodigmaar lurk toch altijd wel mee dus post zeker foto's zaterdag!
Hm, scherp...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij is dat niet sigme's kalfje (ze zegt dat ze nog foto's van Klaartje zal uploaden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Bron: http://www.onzetaal.nl/advies/georges.phpquote:De slotklank van een naam is bepalend voor de schrijfwijze van de bezitsvorm. De regels daarvoor luiden als volgt.
Hoofdregel: schrijf direct aan de naam een s vast: Jans dochter, Esthers verjaardag, Annies kapsalon, Hannahs vriend.
Uitzonderingen:
Eindigt de naam op een lange (vrije) klinker die als één letter geschreven wordt, dan is er een apostrof nodig om verkeerde uitspraak te voorkomen: Afra's fiets, Amy's huis, Pichegru's aanval. Dit geldt niet voor de é en de toonloze e: Renés verdwijning, Ankes kat. Een afgekorte naam krijgt ook een apostrof voor de s: JP's flat.
De bezits-s wordt vervangen door een apostrof bij woorden die op een sisklank eindigen: Truus' gast, Inez' auto. Het begrip 'sisklank' is tamelijk rekbaar: niet alleen de s en de z vallen eronder, maar ook de sj, de tsj, de zj, de dzj en alle letters of lettercombinaties die zo worden uitgesproken: Alex' vriendin, Barentsz' pooltocht, Maurice' fiets, Bush' vader, Ivic' auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |