abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84488264
Oh dear, I killed your topic.
pi_84488529
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh dear, I killed your topic.
Hè nee :s) joh!
Wat een hoop trouwen hier zeg! Echt cute!
Afvallen zal geen zoden aan de dijk zetten, maar als je netjes je groentes eet en geen zooi, staat je jurk vast zeker zoals je m kocht!
En we willen foto's zien, dat begrijp je ;)
  zondag 25 juli 2010 @ 23:44:35 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84488576
Kalf! Wat tof! Dat schreeuwt om foto's O+

Razzt: goed en gezond eten, en nog lekker veel sporten en dan ben je in die 4 dagen iig zo vol van dat sport-blijheids-stofje dat je je stukken gestroomlijnder voelt dan normaal :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 23:49:02 #279
70532 loveli
N
pi_84488729
Gewoon technisch ondergoed onder je jurk aansnoeren. Of een ouderwets rijgveterkorset :9
crap in = crap out
pi_84488800
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:49 schreef loveli het volgende:
Gewoon technisch ondergoed onder je jurk aansnoeren. Of een ouderwets rijgveterkorset :9
Ik heb echt zo'n oudevrouwenzeildoekonderbroek van Sloggi :') dat trekt de boel enorm recht en komt echt tot boven m'n navel :') . En nog een corset want strapless jurk, dus de boel moet goed.. nouja, opgestuwd worden. Dus dat zit wel goed :7 .

En inderdaad, hongeren deze week zet ook geen zoden aan de dijk, en project eet-de-vriezer-leeg-want-er-moeten-ijsblokjes-in is net van start gegaan, dus kom maar op met de diepvries bloemkool-spinazie-boontjes-rodekool-erwtjes die er nog liggen :9.
pi_84488884
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kalf! Wat tof! Dat schreeuwt om foto's O+

Razzt: goed en gezond eten, en nog lekker veel sporten en dan ben je in die 4 dagen iig zo vol van dat sport-blijheids-stofje dat je je stukken gestroomlijnder voelt dan normaal :P
Goeie tip. :)

Leuk, alweer een bruiloft. O+
Are you pondering what I'm pondering?
pi_84489014
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Leuk, alweer een bruiloft. O+
Ja, ik ben niet zo rijk en niet zo'n Slank-Diehard en daarbij ook retebang voor meetings dat ik ook nog internetmensen uitnodig :@ maar lurk toch altijd wel mee dus post zeker foto's zaterdag!
pi_84489916
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:57 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, ik ben niet zo rijk en niet zo'n Slank-Diehard en daarbij ook retebang voor meetings dat ik ook nog internetmensen uitnodig :@ maar lurk toch altijd wel mee dus post zeker foto's zaterdag!
Dat hoeft toch ook niet! Blije verhalen en foto's zijn ook leuk. :)
pi_84491625
Ok, ik ben al dagen soort van down, ik blijf eten, ik heb puisten en een bad hair day, en nog kostte het tot een minuut geleden om me te realiseren dat ik gewoon ongesteld moet worden. :')
  maandag 26 juli 2010 @ 06:37:01 #285
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_84493312
En helpt die realisatie ook, voel je je daar wat beter door? Bij mij helpt het altijd als ik een oorzaak van iets kan aanwijzen :Y

Hoe is het daar verder Mini, heb je het over 't algemeen gezien naar je zin? (ik ben je blogje kwijt!)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 26 juli 2010 @ 07:20:48 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84493459
Goeiemorgen :W.

Ik was Pippa sinds gisteravond kwijt, maar zonet kwam ze weer piepend m'n kamer binnen O+. En de Duitse gaat vandaag weg, dus kan ze zich daar niet meer op de kamer verstoppen.
Pippa is zó schattig en zó klein! En heul stoer, want ze kan al in 1 keer op de tafel springen enzo 8-). Ze vindt het nog wel griezelig als je haar wilt oppakken, dan duikt ze ineen. Ze ruikt al wat minder naar de boerderij dan gisteren :P.

Vandaag even met haar naar de dierenarts voor een algehele check en de eerste vaccinatie :).
Niet meer actief op Fok!
pi_84493483
Goedemorgen!

Wat een rotweer.... het is zo donker dat het wel winter lijkt!

Vik, hoe is de eerste nacht gegaan met Pippa?
Ik zie het nu! :P
Razz, nog een trouwerij, leuk!! Goede tips zijn al gegeven en ik weet zeker dat je er in je jurk fab uit gaat zien, hoe dan ook! O+
Zo, ik zit weer aan de gezonde kwark met muesi :Y) .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 26 juli 2010 @ 07:44:13 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84493621
Mogge vanuit de trein!

Sigme, een kalf, wat tof! :D
Vik, fijn dat Pip al aan het wennen is.

Meh, ik ben en blijf maar moe. En ik moet echt een ander matras.

Lekker weertje trouwens :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84494208
Mogge! Katjes, kalfjes, wat een pril geluk.

Clara alweer een emmer melk gevoerd (op de juiste temperatuur, en dan laat ik haar aan mijn hand sabbelen en dan de hand in de emmer en dan slurpen en af en toe stoot ze heel hard met d'r kop want dat doen kalfjes ook tegen een uier).

Ze is nog niet eens twee weken zelfs.. morgen pas.

Goed, voor iedereen die melk drinkt: melk komt van een koe. Een koe geeft melk omdat ze melk maakt voor een kalf. Een koe moet een kalf krijgen om melk te geven. Vervolgens willen wij de melk, dus pakken we het kalf af. Bijna direct. Kalf krijgt vervolgens kunstmelk en wij melken de koe. Kalf gaat in een iglo als het pech heeft:

Als het geluk heeft komt het met andere kalfjes in een weitje met een schuurtje te staan. Dat onze Klaartje nu helemaal alleen staat is wel zielig, want een koe is een groepsdier, maar een koe kan daar wel beter tegen dan schaap/varken/paard. Maar we gaan kijken wat we eraan kunnen doen.

Foto's van Klaartje komen nog wel; foto's op de computer krijgen is altijd een heel circus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 26 juli 2010 @ 08:44:57 #290
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84494226
Ahw! O+
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 26 juli 2010 @ 08:52:01 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84494314
):O O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 26 juli 2010 @ 08:56:03 #292
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_84494376
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 26 juli 2010 @ 08:56:38 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84494385
Ben benieuwd naar de foto's van Klaartje :Y.

Lekker dan, Pippa heeft op bed geplast :'). Ze heeft gisteren wel een paar keer op de bak gezeten, maar misschien snapt ze niet dat het de bedoeling is dat ze dáár haar behoefte doet?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 juli 2010 @ 09:47:35 #294
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84495214
:W drie tinten bruin rijker ben ik weer in Bremen beland na een weekend vol wind, water, alcohol, chinees en barbeque...Fijn om weer hier te zijn, maar het was wel leuk!

Hoe is het met iedereen hier?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_84495323
'n Koei to be O+
Ik zit te wachten op de CV-meneer, jaarlijks onderhoud. Elk jaar weer een ander bedrijf over de vloer die in mijn CV komen porren en dan weer een sticker plakken.

En ik weet nog steeds niet wat ik moet doen als ie er is :') *pompompom*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 26 juli 2010 @ 10:00:17 #296
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84495452
wat een schatje, dat kalfje Sigme!

Mijn ouders stonden dit weekend op een boerencamping waar de tamme konijnen los liepen te scharrelen, zo ook de kippen en de jonge poesjes..Zo lief! Er was ook een jong geitje, die een spelletje speelde met een konijn, wat erg hilarisch was.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 26 juli 2010 @ 10:06:22 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84495567
Volgens mij is dat niet sigme's kalfje (ze zegt dat ze nog foto's van Klaartje zal uploaden).

We hebben net even een nieuwe krabpaal besteld :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 juli 2010 @ 10:11:29 #298
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84495668
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij is dat niet sigme's kalfje (ze zegt dat ze nog foto's van Klaartje zal uploaden).
Hm, scherp...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_84495892
quote:
De slotklank van een naam is bepalend voor de schrijfwijze van de bezitsvorm. De regels daarvoor luiden als volgt.

Hoofdregel: schrijf direct aan de naam een s vast: Jans dochter, Esthers verjaardag, Annies kapsalon, Hannahs vriend.
Uitzonderingen:
Eindigt de naam op een lange (vrije) klinker die als één letter geschreven wordt, dan is er een apostrof nodig om verkeerde uitspraak te voorkomen: Afra's fiets, Amy's huis, Pichegru's aanval. Dit geldt niet voor de é en de toonloze e: Renés verdwijning, Ankes kat. Een afgekorte naam krijgt ook een apostrof voor de s: JP's flat.
De bezits-s wordt vervangen door een apostrof bij woorden die op een sisklank eindigen: Truus' gast, Inez' auto. Het begrip 'sisklank' is tamelijk rekbaar: niet alleen de s en de z vallen eronder, maar ook de sj, de tsj, de zj, de dzj en alle letters of lettercombinaties die zo worden uitgesproken: Alex' vriendin, Barentsz' pooltocht, Maurice' fiets, Bush' vader, Ivic' auto.
Bron: http://www.onzetaal.nl/advies/georges.php
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_84496731
Mijn CV is zojuist gesloopt :') Monteur is een vervangend onderdeel gaan halen.

VOL!

Nieuwe: Slank de zomer in #111 Het regent pijpenstelen....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')